die stipe denkt dat ie slim is en wij niet weten dat hij PPV geld krijgt, dat krijgt dus elke champ, dus hij moet niet zeuren dat kleine kind.quote:Op donderdag 19 januari 2017 09:35 schreef escalatie het volgende:
Tegen Arlovski kreeg Overeem ook al 800k + 200k win bonus. Deze man heeft gewoon heel goed onderhandelt over zijn huidige contract en verdient dat ook als veteraan met meer dan 50 mma-gevechten in alle grote organisaties.
Dat staat los van het contract dat Miocic heeft en hij moet dan ook niet zo zeuren. Voor iemand die net kampioen is verdient hij heel prima. De meeste andere kampioenen in de UFC verdienen een stuk minder dan hem.
Dankzij k.o. win van JDS.quote:Op woensdag 18 januari 2017 22:48 schreef Paxlie het volgende:
Miocic moet niet zo zeuren, Overeem brengt veel meer geld in het laatje.
woodleyquote:
Voor minder dan een miljoen schijnen ze niet willen vechten, dus tja...quote:Op donderdag 19 januari 2017 11:25 schreef THEFXR het volgende:
what een fail geen enkele Diaz op ufc 209![]()
Wat is een miljoen nou? Gewoon schuiven, Dana!quote:Op donderdag 19 januari 2017 11:53 schreef escalatie het volgende:
[..]
Voor minder dan een miljoen schijnen ze niet willen vechten, dus tja...
Hij is aan het sparen voor TMT.quote:Op donderdag 19 januari 2017 12:04 schreef Splackavellie02 het volgende:
[..]
Wat is een miljoen nou? Gewoon schuiven, Dana!
Minimaal he?quote:Op donderdag 19 januari 2017 12:04 schreef Splackavellie02 het volgende:
[..]
Wat is een miljoen nou? Gewoon schuiven, Dana!
Woodleyquote:Op donderdag 19 januari 2017 13:43 schreef escalatie het volgende:
[..]
Plus ze zijn bang dat alle vechters opeens flink meer gaan eisen, wat nu al een beetje gebeurt.
Nate heeft ook een bokslicentie aangevraagd.quote:Op donderdag 19 januari 2017 13:43 schreef escalatie het volgende:
[..]
Minimaal he?![]()
Nate had tot zijn eerste Conor gevecht een 20-20 contract. Zijn tweede gevecht met Conor werd het 2 miljoen en misschien ook ppv-points.., dus Conor had wel gelijk dat ie zijn "bum life" heeft veranderd. Voor Conor was hij populair bij de hardcore fans, maar nauwelijks een draw te noemen, dus de vraag is of hij dat nu wel zou zijn door de Conor gevechten.
Nick verdiende 200k tegen GSP en 500k tegen A. Silva, dus werd al hoger ingeschat, maar heeft in 5 jaar al niet meer gewonnen.
De nieuwe eigenaar heeft 4 miljard betaald en wil natuurlijk ook wat terugverdienen. De vraag is wat is de echte waarde van Diaz broertjes. Ik weet niet wat ze precies vragen, maar alles boven is miljoen vind ik best pittig en ik kan niet inschatten of dat ook echt significant meer ppv buys oplevert.
Plus ze zijn bang dat alle vechters opeens flink meer gaan eisen, wat nu al een beetje gebeurt.
Echt he? Sommigen proberen de bad-guy te spelen, omdat dat nou eenmaal PPVs verkoopt, maar hij probeert gewoon een cry-baby te spelen. En een zwarte cry-baby, om het maar even te verduidelijken, heeft hij ook weer zijn zin. Wat een onzin...quote:Op donderdag 19 januari 2017 18:05 schreef Vox_Populi het volgende:
Woodley is ook echt wel de vervelendste, meest zeikerige champMijn hemel zeg...
![]()
Het is echt doodvermoeiend, jaquote:Op donderdag 19 januari 2017 18:15 schreef Floris_Stempel het volgende:
[..]
Echt he? Sommigen proberen de bad-guy te spelen, omdat dat nou eenmaal PPVs verkoopt, maar hij probeert gewoon een cry-baby te spelen. En een zwarte cry-baby, om het maar even te verduidelijken, heeft hij ook weer zijn zin. Wat een onzin...
Gelukkig een rematch tegen Wonderboy...
wist je ook dat Nate had gekozen voor een hoge signing bonus van 1 miljoen en daarom 20/20 kreeg per gevecht.quote:Op donderdag 19 januari 2017 13:43 schreef escalatie het volgende:
[..]
Minimaal he?![]()
Nate had tot zijn eerste Conor gevecht een 20-20 contract. Zijn tweede gevecht met Conor werd het 2 miljoen en misschien ook ppv-points.., dus Conor had wel gelijk dat ie zijn "bum life" heeft veranderd. Voor Conor was hij populair bij de hardcore fans, maar nauwelijks een draw te noemen, dus de vraag is of hij dat nu wel zou zijn door de Conor gevechten.
Nick verdiende 200k tegen GSP en 500k tegen A. Silva, dus werd al hoger ingeschat, maar heeft in 5 jaar al niet meer gewonnen.
De nieuwe eigenaar heeft 4 miljard betaald en wil natuurlijk ook wat terugverdienen. De vraag is wat is de echte waarde van Diaz broertjes. Ik weet niet wat ze precies vragen, maar alles boven is miljoen vind ik best pittig en ik kan niet inschatten of dat ook echt significant meer ppv buys oplevert.
hoe dan?quote:Op donderdag 19 januari 2017 21:15 schreef Eppie_NL het volgende:
Weidman gaat gewoon winnen. Einde ronde 1 (en anders begin ronde 2).
Eindelijk iemand die verstandig praat en niet gechoked wordt door een Nederlandse vlag.quote:Op donderdag 19 januari 2017 23:16 schreef irish.joe het volgende:
[..]
Hoop het wel, ben alleen bang voor een wrestlefuck- clinic van Weidman.
ik ben bang dat weidman geblesseerd raakt en dat het zijn leven red.quote:Op donderdag 19 januari 2017 23:36 schreef Paxlie het volgende:
[..]
Eindelijk iemand die verstandig praat en niet gechoked wordt door een Nederlandse vlag.
quote:Op donderdag 19 januari 2017 21:15 schreef Eppie_NL het volgende:
Weidman gaat gewoon winnen. Einde ronde 1 (en anders begin ronde 2).
Chaelquote:Op vrijdag 20 januari 2017 01:31 schreef THEFXR het volgende:
'The only person thats made money using their mouth is your ex wife'
Holy shit that was brutal. Tito was almost ready to jump across the table.
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Moose, die Mark hunt verrot sloegquote:Op donderdag 19 januari 2017 23:16 schreef irish.joe het volgende:
[..]
Hoop het wel, ben alleen bang voor een wrestlefuck- clinic van Weidman.
Dus.twitter:jennajameson twitterde op donderdag 19-01-2017 om 22:56:36To everyone thinking @ChaelSonnen 's remark at the press conference for his fight with Tito bothered me, it didn't... he stated the obvious reageer retweet
Ach, Tito reageerde er goed op en dat was het doel.quote:Op vrijdag 20 januari 2017 02:35 schreef Nober het volgende:
Dus.twitter:jennajameson twitterde op donderdag 19-01-2017 om 22:56:36To everyone thinking @ChaelSonnen 's remark at the press conference for his fight with Tito bothered me, it didn't... he stated the obvious reageer retweet
Een aantal namen, waarvan Jim Rome de meest hardnekkige is volgens mij... Maar nog geen definitieve vervanger...quote:Op vrijdag 20 januari 2017 08:03 schreef incognitoomuch het volgende:
Ik hoop trouwens niet dat Daniel Cormier vaker commentaar gaat geven... Word altijd zo zenuwachtig van zijn hype stem...
Is er al iets meer bekend wie nou de vervanger word van Goldberg?
Joe Rogan voorspelde zelf in één van zijn laatste podcasts naast Jon Anik te zitten bij 208.quote:Op vrijdag 20 januari 2017 08:03 schreef incognitoomuch het volgende:
Ik hoop trouwens niet dat Daniel Cormier vaker commentaar gaat geven... Word altijd zo zenuwachtig van zijn hype stem...
Is er al iets meer bekend wie nou de vervanger word van Goldberg?
Ik kon mij wel vaag de geruchten herinneren, maar ik heb er nooit iets officieels over gelezen. Ook herinner ik mij geruchten over betalingen onder de tafel om belastingen te voorkomen. Maar ook dat Nate regelmatig klaagde over zijn salaris.quote:Op donderdag 19 januari 2017 19:34 schreef THEFXR het volgende:
[..]
wist je ook dat Nate had gekozen voor een hoge signing bonus van 1 miljoen en daarom 20/20 kreeg per gevecht.
Jacare's submission ground game is denk ik niet echt te vergelijken met die van Weidman.quote:Op vrijdag 20 januari 2017 10:28 schreef escalatie het volgende:
Als Jacare het Mousasi lastig kan maken, dan kan Weidman dat ook. Ik vind het een vette matchup die beide kanten op kan.
Weidman was toch degene die Anderson Silva met een jab k.o. had geslagen.quote:Op vrijdag 20 januari 2017 08:02 schreef incognitoomuch het volgende:
Weidman krijgt een jab clinic van Mousasi. No way dat ie een take down gaat scoren.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |