quote:
neukt drug een beetje lekkerquote:Op maandag 16 januari 2017 17:03 schreef Crip het volgende:
Wanneer mag ik weer op je dick rijden Drug?
wrapsquote:
7,23/10quote:
Ja klopt, was gisteren rdam.quote:Op maandag 16 januari 2017 17:09 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Hebben jullie wat met elkaar?
zo'n kutnatte voorvochtige dry hump ben ik ieder moment voor inquote:Op maandag 16 januari 2017 17:03 schreef Crip het volgende:
Wanneer mag ik weer op je dick rijden Drug?
ik ben in alles behalve karakter >8quote:
en wanneer ik je smotherquote:
Als je dus met pech komt te staanquote:Op maandag 16 januari 2017 17:10 schreef Chloroform het volgende:
http://m.metronieuws.nl/n(...)erkoeling-in-de-file
Deken in de auto))))
Gewoon nette voldoendequote:
7,67quote:
Huehuequote:Op maandag 16 januari 2017 17:11 schreef Drug het volgende:
[..]
zo'n kutnatte voorvochtige dry hump ben ik ieder moment voor in
[..]
ik ben in alles behalve karakter >8
wij hadden vroeger altijd een deken in de auto waar ik en mijn broertjes onder mochten als we terug naar huis reden van opa en omaquote:Op maandag 16 januari 2017 17:10 schreef Chloroform het volgende:
Deken in de auto))))
Men doet alsof het -30 isquote:
ik dacht eerst dat je een artikel vd speld had gepostquote:Op maandag 16 januari 2017 17:10 schreef Chloroform het volgende:
Deken in de auto))))
Weer- waarschuwingen in Nederlandquote:Op maandag 16 januari 2017 17:10 schreef Chloroform het volgende:
Deken in de auto))))
8,96quote:
Haha ja je zou het haast denkenquote:Op maandag 16 januari 2017 17:12 schreef PeZu het volgende:
[..]
ik dacht eerst dat je een artikel vd speld had gepost![]()
CHE PLSquote:
die alarmenquote:Op maandag 16 januari 2017 17:12 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Weer- waarschuwingen in Nederland
Wel genoeg eten en drinken meenemen als je de auto in staptquote:Op maandag 16 januari 2017 17:14 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Ja houd je vast, de watersnoodramp is er niks bij!!
ik eet over het algemeen weinig en gezond, dus als ik cheat kan ik helemaal loesoequote:Op maandag 16 januari 2017 17:13 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Ben jij zo'n figuur die alles kan eten zonder een fatty te worden?
Slim.quote:Op maandag 16 januari 2017 17:15 schreef Drug het volgende:
[..]
ik eet over het algemeen weinig en gezond, dus als ik cheat kan ik helemaal loesoe
Geen deken in de auto hebben voor als je seks gaat hebben op de achterbankquote:Op maandag 16 januari 2017 17:10 schreef Chloroform het volgende:
Deken in de auto))))
was wel zieke backfirequote:Op maandag 16 januari 2017 17:15 schreef TARDIS. het volgende:
geinig dat superigrl hier nooit meer geweest is na dat koranavontuur
grappig in de notes van minn mods staat wat andersquote:
ze is bangquote:Op maandag 16 januari 2017 17:15 schreef TARDIS. het volgende:
geinig dat superigrl hier nooit meer geweest is na dat koranavontuur
dat is grappig. de database van danny zegt wat andersquote:Op maandag 16 januari 2017 17:17 schreef PeZu het volgende:
[..]
grappig in de notes van minn mods staat wat anders
Alleen maar groenten, je bent dik zat.quote:Op maandag 16 januari 2017 17:17 schreef HRC2020 het volgende:
Oke bedankt voor jullie advies ik ga wel gewoon koken
Heb ik, maar ik gebruik hem vaker als lijkenzak eigenlijk.quote:Op maandag 16 januari 2017 17:16 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Geen deken in de auto hebben voor als je seks gaat hebben op de achterbank!
Amateurquote:Op maandag 16 januari 2017 17:18 schreef HPLC het volgende:
[..]
Heb ik, maar ik gebruik hem vaker als lijkenzak eigenlijk.
Vreet wel een zak rauwe andijvie danquote:Op maandag 16 januari 2017 17:18 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Alleen maar groenten, je bent dik zat.
Snel gekookt, kan je eerder aan je toetje.quote:Op maandag 16 januari 2017 17:19 schreef HRC2020 het volgende:
[..]
Vreet wel een zak rauwe andijvie dan
Hou op met mequote:
goorquote:Op maandag 16 januari 2017 17:19 schreef HRC2020 het volgende:
[..]
gadverdammequote:Op maandag 16 januari 2017 17:19 schreef HRC2020 het volgende:
[..]
I wanna be an architectquote:
Seks op achterbank is trouwens wel echt sexyquote:Op maandag 16 januari 2017 17:16 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Geen deken in de auto hebben voor als je seks gaat hebben op de achterbank!
Oh bedankt dan bestel ik pizzaquote:Op maandag 16 januari 2017 17:20 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
goor
maar je bent schitterend, eet wat je wilt
Ja waar is die dikke loempiaquote:
need s04 manquote:
Nee echt hou op met mequote:
ja daaromquote:Op maandag 16 januari 2017 17:23 schreef Drug het volgende:
[..]
ja zwaarrrr
ben heel benieuwd wat voor richting ze nu ingaan
App haar gwn danquote:Op maandag 16 januari 2017 17:26 schreef Che_ het volgende:
[..]
Ik mis stimorol- wel
Dat was een echte zeikwijf.
Kom neukseksenquote:
ze is nu in grtdquote:Op maandag 16 januari 2017 17:26 schreef Che_ het volgende:
[..]
Ik mis stimorol- wel
Heb je nog U2-kaartjes gescoordquote:
Ik heb uit betrouwbare bron vernomen dat ze er mee bezig is om KLB weer in te mogen.quote:Op maandag 16 januari 2017 17:26 schreef Che_ het volgende:
[..]
Ik mis stimorol- wel
Welke betrouwbare bronquote:Op maandag 16 januari 2017 17:29 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ik heb uit betrouwbare bron vernomen dat ze er mee bezig is om KLB weer in te mogen.
quote:Op maandag 16 januari 2017 17:29 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ik heb uit betrouwbare bron vernomen dat ze er mee bezig is om KLB weer in te mogen.
Ja ik was ook 3 jaar bezig voor een unbanquote:Op maandag 16 januari 2017 17:29 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Nee die moet ook terug.quote:Op maandag 16 januari 2017 17:32 schreef xcachet het volgende:
[..]
Stim komt altijd wat sensatie brengen toch
Hzaw mogen ze houden in grtd.
Lol.quote:Op maandag 16 januari 2017 17:32 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Ja ik was ook 3 jaar bezig voor een unban
En dan lekker in de andere sc en zeggen Hey kom je gezellig mee naar de KLB SC moewhahahquote:Op maandag 16 januari 2017 17:32 schreef Che_ het volgende:
Eigenlijk is het leuker om haar te missen dan dat ze daadwerkelijk hier is
Danny nam niet genoegen met 1 blowjob?quote:Op maandag 16 januari 2017 17:32 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Ja ik was ook 3 jaar bezig voor een unban
Neequote:Op maandag 16 januari 2017 17:29 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Heb je nog U2-kaartjes gescoord
blufquote:Op maandag 16 januari 2017 17:33 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
En dan lekker in de andere sc en zeggen Hey kom je gezellig mee naar de KLB SC moewhahah
Gwn je eigen hyperfocus gebruiken om te schrijven, anders raak je die kwijt.quote:Op maandag 16 januari 2017 16:21 schreef Drug het volgende:
[..]
ja maar vrije tijd bestaat natuurlijk bij de gratie (sarcasme) van werk, als ik niet hoefde te werken had ik niet zo'n relaxing nodig en zou ik nuttige shit doen zoals schrijven.
wat ik overigens ook chillen vind. en doe met drugs. maar geen lummelen is.
ik denk dat het wel weer wat vrolijker wordt. hoe ze dat duistere in s03 hebben neergezet is onovertrefbaarquote:
Met drugs raak je alles kwijt.quote:Op maandag 16 januari 2017 17:34 schreef Chai het volgende:
[..]
Gwn je eigen hyperfocus gebruiken om te schrijven, anders raak je die kwijt.
Oooeeiiiquote:Op maandag 16 januari 2017 17:33 schreef xcachet het volgende:
[..]
Danny nam niet genoegen met 1 blowjob?
ja redelijk bedompend sfeertje hele seizoen, goed gedaan0quote:Op maandag 16 januari 2017 17:34 schreef Drug het volgende:
[..]
ik denk dat het wel weer wat vrolijker wordt. hoe ze dat duistere in s03 hebben neergezet is onovertrefbaar
ditquote:
datquote:
Dan kan je beter bouwzeil gebruiken.quote:Op maandag 16 januari 2017 17:18 schreef HPLC het volgende:
[..]
Heb ik, maar ik gebruik hem vaker als lijkenzak eigenlijk.
Zodra het 14 graden wordt ga in al in T-shirt lopen.quote:
Ah, jij bent zo'n gevalletje 'die kaaskoppen...!'. Pas je verder ook niet aan hoor, straks ben je ook een Nederlander.quote:Op maandag 16 januari 2017 17:38 schreef Che_ het volgende:
[..]
Zodra het 14 graden wordt ga in al in T-shirt lopen.
Nou snap ik wrm nl'ers bij 12 graden al op het strand gaan liggen. Zon en warme temp is zeldzaam hier
Blijf anders lekker daar.quote:Op maandag 16 januari 2017 17:39 schreef supersof het volgende:
[..]
GC / [GRTD] Mortax, sof, jimmy, fokit, flipe, jancess en hzaw
is bij jou licht?quote:Op maandag 16 januari 2017 17:39 schreef Amarantha het volgende:
Sowieso chill als het nu nog licht is buiten.
quote:Op maandag 16 januari 2017 17:40 schreef Amarantha het volgende:
[..]
SC in GC. Betekend Geen Reet Te Doen.
Ik hou van NLquote:Op maandag 16 januari 2017 17:39 schreef xcachet het volgende:
[..]
Ah, jij bent zo'n gevalletje 'die kaaskoppen...!'. Pas je verder ook niet aan hoor, straks ben je ook een Nederlander.
graag gedaan vriendquote:Op maandag 16 januari 2017 17:41 schreef Che_ het volgende:
[..]
Ik hou van NL
Wil alle NL'ers bedanken voor alle subsidies en bijstand. Zonder NL zou ik nu moeten werken
Ach, belasting betalen doe je zelf ook.quote:Op maandag 16 januari 2017 17:41 schreef Che_ het volgende:
[..]
Ik hou van NL
Wil alle NL'ers bedanken voor alle subsidies en bijstand. Zonder NL zou ik nu moeten werken
en huna angsten., zeg boe en ze rennen en geven je portomonee en niemand helpt elkaarquote:Op maandag 16 januari 2017 17:41 schreef Che_ het volgende:
[..]
Ik hou van NL
Hopeloos geval ben je ook, Ama. Waar zie jij jezelf later werken?quote:
Ach meisje, waarom heb je toch zo'n hekel aan mij dat je dit blijft proberen?quote:
Aanhouders winnen.quote:Op maandag 16 januari 2017 17:42 schreef supersof het volgende:
[..]
Ach meisje, waarom heb je toch zo'n hekel aan mij dat je dit blijft proberen?
Gratis geld blijft gratisquote:Op maandag 16 januari 2017 17:41 schreef xcachet het volgende:
[..]
Ach, belasting betalen doe je zelf ook.
Wat hebben jullie nou weer dan.quote:Op maandag 16 januari 2017 17:42 schreef supersof het volgende:
[..]
Hahhaja tatta's tochquote:Op maandag 16 januari 2017 17:39 schreef xcachet het volgende:
[..]
Ah, jij bent zo'n gevalletje 'die kaaskoppen...!'. Pas je verder ook niet aan hoor, straks ben je ook een Nederlander.
Trots op NLquote:Op maandag 16 januari 2017 17:42 schreef PeZu het volgende:
[..]
en huna angsten., zeg boe en ze rennen en geven je portomonee en niemand helpt elkaar![]()
Geen idee, cachet doet altijd zuur tegen mijquote:
Geen dank, ik werk graag. Zou me zonder erg nutteloos en lamlendig voelenquote:Op maandag 16 januari 2017 17:41 schreef Che_ het volgende:
[..]
Ik hou van NL
quote:Op maandag 16 januari 2017 17:44 schreef supersof het volgende:
[..]
Geen idee, cachet doet altijd zuur tegen mij
quote:
Weet niet wat erger isquote:Op maandag 16 januari 2017 17:44 schreef supersof het volgende:
[..]
Geen idee, cachet doet altijd zuur tegen mij
Ik ga je huis schoonmaken.quote:Op maandag 16 januari 2017 17:42 schreef xcachet het volgende:
[..]
Hopeloos geval ben je ook, Ama. Waar zie jij jezelf later werken?
Niemand neemt de mening van tokkie cachet serieus dus zij is ergerquote:Op maandag 16 januari 2017 17:45 schreef Che_ het volgende:
[..]
Weet niet wat erger is
Een tokkie zoals xcachet of mening van een tokkie serieus nemen
Midden 20?quote:Een onderwerp wat bij iedereen vroeg of laat wel van toepassing is, als je midden 20 word gebeurd het bij de meesten, óf ze krijgen inhammen, of ze worden grijs.
Oh nee dan hou ik me wel bezig met boot of auto of vakanties. Het tikt al gauw lekker aan als je bijstand krijgt en zwart bijverdient.quote:Op maandag 16 januari 2017 17:44 schreef HRC2020 het volgende:
[..]
Geen dank, ik werk graag. Zou me zonder erg nutteloos en lamlendig voelen
Zorg ik er voor dat je af en toe een nieuwe hebt.quote:Op maandag 16 januari 2017 17:46 schreef xcachet het volgende:
[..]
Met een kartonnen doos ben je gauw klaar.
Maar toch zit je er mee dat ze zuur tegen je doetquote:Op maandag 16 januari 2017 17:45 schreef supersof het volgende:
[..]
Niemand neemt de mening van tokkie cachet serieus dus zij is erger
quote:Op maandag 16 januari 2017 17:46 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Zorg ik er voor dat je af en toe een nieuwe hebt.
En als Noel lief is krijgt hij ook een nieuwe af en toe van mij.quote:
Geen suiker toch?quote:Op maandag 16 januari 2017 17:48 schreef HRC2020 het volgende:
3 dagen geen koffie en zijn leven is spectaculair veranderd
Echt? Wist niet dat jij mij beter kende dan ikzelfquote:Op maandag 16 januari 2017 17:47 schreef Che_ het volgende:
[..]
Maar toch zit je er mee dat ze zuur tegen je doet
Hij moet een kapsel vinden waarbij zijn hoofd zo min mogelijk op een peer lijkt en het dan elke 6 weken bijhouden.quote:
Klinkt als een heel nuttig bestaanquote:Op maandag 16 januari 2017 17:46 schreef Che_ het volgende:
[..]
Oh nee dan hou ik me wel bezig met boot of auto of vakanties. Het tikt al gauw lekker aan als je bijstand krijgt en zwart bijverdient.
Ben niet voor niets psycholoog?quote:Op maandag 16 januari 2017 17:48 schreef supersof het volgende:
[..]
Echt? Wist niet dat jij mij beter kende dan ikzelf
Hij moet zoveel. Ik geniet ondertussen maar van alles wat hij zegt dat hij gaat doen, maar dan niet doet.quote:Op maandag 16 januari 2017 17:48 schreef Chai het volgende:
[..]
Hij moet een kapsel vinden waarbij zijn hoofd zo min mogelijk op een peer lijkt en het dan elke 6 weken bijhouden.
Behandel mij, heb daddy issuesquote:
Ohquote:Op maandag 16 januari 2017 17:50 schreef HRC2020 het volgende:
[..]
Geen koffie gedronken zegt hij toch
In cachets geval is het altijd ironiequote:
druppel. gloeiende plaat.quote:Op maandag 16 januari 2017 17:48 schreef Chai het volgende:
[..]
Hij moet een kapsel vinden waarbij zijn hoofd zo min mogelijk op een peer lijkt en het dan elke 6 weken bijhouden.
ze verschijnen ook altijd zo beiden kort na elkaar ready to attack alsof ze elkaar appen ofzoquote:Op maandag 16 januari 2017 17:44 schreef Chai het volgende:
Op zich wel grappig, maar denk dat ik sg & madelieff tegen crip toch het grappigst vind qua bitchfights.
hij zat op 40 45 klontjes per dagquote:
inb4 mozyquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
ja ik las hetquote:Op maandag 16 januari 2017 17:51 schreef Chloroform het volgende:
[..]
In cachets geval is het altijd ironie
Zo'n verlepte rag zeker, daar neem ik geen genoegen mee hoorquote:Op maandag 16 januari 2017 17:52 schreef Drug het volgende:
[..]
ik heb wel daddy tissue voor je issue
Daar heeft hij het ook over hè. Zo rond de 00:40 - 00:45quote:
Zou je met genoegen nemenquote:Op maandag 16 januari 2017 17:53 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Zo'n verlepte rag zeker, daar neem ik geen genoegen mee hoor
2016 humor tokkiestylequote:
Oeh pleasequote:
skin tissuequote:Op maandag 16 januari 2017 17:53 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Zo'n verlepte rag zeker, daar neem ik geen genoegen mee hoor
quote:
quote:Op maandag 16 januari 2017 17:42 schreef supersof het volgende:
[..]
quote:Op maandag 16 januari 2017 17:58 schreef Che_ het volgende:
Maar ff alle tokkies op een stokkie
Mijn nederlants is beter als deze van jullie almaal
Maak je af met wordfeud
Penis skin?quote:
Ga, ga, hypocripquote:
Deep tissue massagequote:
Zie je posts die niet binnen de regels vallen, doe iedereen dan een plezier en negeer ze. Zet gewoon een topicreport (TR) of licht een moderator in, maar probeer niet op de user in kwestie in te gaan. Dat betekent ook dat het wordt gewaardeerd als je dergelijke posts niet gaan lopen quoten. Het probleem wordt daarmee alleen maar verergerd en topics verbaggeren in een mum van tijd.quote:
Thnxx scheetjequote:Op maandag 16 januari 2017 18:01 schreef HRC2020 het volgende:
[..]
Zie je posts die niet binnen de regels vallen, doe iedereen dan een plezier en negeer ze. Zet gewoon een topicreport (TR) of licht een moderator in, maar probeer niet op de user in kwestie in te gaan. Dat betekent ook dat het wordt gewaardeerd als je dergelijke posts niet gaan lopen quoten. Het probleem wordt daarmee alleen maar verergerd en topics verbaggeren in een mum van tijd.
allemaalquote:Op maandag 16 januari 2017 18:01 schreef HRC2020 het volgende:
MOET IK HET NU NEGEREN, EEN TR ZETTEN OF EEN MOD INLICHTEN???
Je moest eens weten waar ik nog meer goed in ben 😏quote:
Duurde gvd lang voordat je kwam whiteknighten, wat was je aan het doenquote:
posten onder xcachetquote:Op maandag 16 januari 2017 18:03 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Duurde gvd lang voordat je kwam whiteknighten, wat was je aan het doen
Graag gedaanquote:Op maandag 16 januari 2017 18:03 schreef HRC2020 het volgende:
[..]
Oh bedankt was echt even overstuur
Jij bent wel typische bottom bitch jaquote:
hehhehequote:Op maandag 16 januari 2017 18:04 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Jij bent wel typische bottom bitch ja
wil er graag achterkomen. en in.quote:Op maandag 16 januari 2017 18:02 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Je moest eens weten waar ik nog meer goed in ben 😏
Heb m er graag achterlangs inquote:
ja maar eigelijk elke sc wel, of heel fokquote:
ja echt hequote:Op maandag 16 januari 2017 18:07 schreef PeZu het volgende:
[..]
ja maar eigelijk elke sc wel, of heel fok
quote:Op maandag 16 januari 2017 18:07 schreef PeZu het volgende:
[..]
ja maar eigelijk elke sc wel, of heel fok
mag drug ookquote:Op maandag 16 januari 2017 18:07 schreef Crip het volgende:
[..]
ja echt he
kom we gaan film kijken onder dekentje
Bedankt voor de tipquote:Op maandag 16 januari 2017 17:38 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Dan kan je beter bouwzeil gebruiken.
Hnnnggg insert nsfw gifquote:Op maandag 16 januari 2017 18:08 schreef Drug het volgende:
[..]
m'n handen op je heupen. m'n tanden in je schouder
sowquote:Op maandag 16 januari 2017 18:12 schreef Crip het volgende:
[..]
weet ik, andere ho's zijn toch geen concurrentie
Alleen met zosk dan doet het niet zo'n pijnquote:
Hahahahhahaquote:Op maandag 16 januari 2017 18:08 schreef NoelGallagher het volgende:
ik wil sushi van je lijf eten crip hhnnnngngngnhhnnngggg
quote:Op maandag 16 januari 2017 18:12 schreef Chloroform het volgende:
Jongens geen paniek, zosk leeft nog
haha gvdquote:Op maandag 16 januari 2017 18:13 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Alleen met zosk dan doet het niet zo'n pijn
ok wat gaan we kijkenquote:
Shiit ben je daar nog blijven hangenquote:Op maandag 16 januari 2017 18:14 schreef Crip het volgende:
[..]
zag toevallig je gesprek staan btw, jij startte ze bijna allemaal.
nee ;squote:Op maandag 16 januari 2017 18:17 schreef Drug het volgende:
[..]
jij mag kijken maar crip en ik gaan wat wat anders doen
bent echt een smeerlapje de laatste tijd ea :Squote:Op maandag 16 januari 2017 18:17 schreef Drug het volgende:
[..]
quote:Op maandag 16 januari 2017 18:18 schreef Trollscience het volgende:
[..]
bent echt een smeerlapje de laatste tijd ea :S
quote:
je hebt wel meer van een olifantquote:Op maandag 16 januari 2017 18:17 schreef Crip het volgende:
[..]
moest daar opeens aan denken toen je dat zei, heb ook het geheugen van een olifant.
dacht je dat we echt film gingen kijkenquote:Op maandag 16 januari 2017 18:17 schreef Drug het volgende:
[..]
Dang thats coldquote:Op maandag 16 januari 2017 18:19 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
je hebt wel meer van een olifant
daarom zeg ik ''ook'' maar dat het zuur van cachets kut icm met al die drugs je herseninhoud hebben aangetast is niets nieuwsquote:Op maandag 16 januari 2017 18:19 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
je hebt wel meer van een olifant
was leuker toen hij aseksueel wasquote:Op maandag 16 januari 2017 18:18 schreef Trollscience het volgende:
[..]
bent echt een smeerlapje de laatste tijd ea :S
zal eens vragen of ze wat minder vaak zuurkool eetquote:Op maandag 16 januari 2017 18:19 schreef Crip het volgende:
[..]
daarom zeg ik ''ook'' maar dat het zuur van cachets kut icm met al die drugs je herseninhoud hebben aangetast is niets nieuws
dnkjequote:Op maandag 16 januari 2017 18:20 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
zal eens vragen of ze wat minder vaak zuurkool eet
on the same paaagequote:Op maandag 16 januari 2017 18:19 schreef PeZu het volgende:
[..]
dacht je dat we echt film gingen kijkennetflix en chill toch
reeeeeeeeeeeeeeeeeequote:Op maandag 16 januari 2017 18:21 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
gezellige knuffelmarokkaan van me hihihihi
nu lijk je cachet welquote:
Gaan we schelden jaquote:
jaquote:
Wat?quote:Op maandag 16 januari 2017 18:00 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
haaaaaaaaa brammertje biesterveld
Echt mega opgewonden nuquote:
En ik een kokkie.quote:Op maandag 16 januari 2017 18:22 schreef Crip het volgende:
Wat een gepest weer, zeker omdat ik Marokkaan ben. Jeetje.
ben jij een Marokkaan?quote:Op maandag 16 januari 2017 18:22 schreef Crip het volgende:
Wat een gepest weer, zeker omdat ik Marokkaan ben. Jeetje.
waar slaat dit opquote:
je wil pep bedoel je?quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |