Ah, jij bent zo'n gevalletje 'die kaaskoppen...!'. Pas je verder ook niet aan hoor, straks ben je ook een Nederlander.quote:Op maandag 16 januari 2017 17:38 schreef Che_ het volgende:
[..]
Zodra het 14 graden wordt ga in al in T-shirt lopen.
Nou snap ik wrm nl'ers bij 12 graden al op het strand gaan liggen. Zon en warme temp is zeldzaam hier
Blijf anders lekker daar.quote:Op maandag 16 januari 2017 17:39 schreef supersof het volgende:
[..]
GC / [GRTD] Mortax, sof, jimmy, fokit, flipe, jancess en hzaw
is bij jou licht?quote:Op maandag 16 januari 2017 17:39 schreef Amarantha het volgende:
Sowieso chill als het nu nog licht is buiten.
quote:Op maandag 16 januari 2017 17:40 schreef Amarantha het volgende:
[..]
SC in GC. Betekend Geen Reet Te Doen.
Ik hou van NLquote:Op maandag 16 januari 2017 17:39 schreef xcachet het volgende:
[..]
Ah, jij bent zo'n gevalletje 'die kaaskoppen...!'. Pas je verder ook niet aan hoor, straks ben je ook een Nederlander.
graag gedaan vriendquote:Op maandag 16 januari 2017 17:41 schreef Che_ het volgende:
[..]
Ik hou van NL
Wil alle NL'ers bedanken voor alle subsidies en bijstand. Zonder NL zou ik nu moeten werken
Ach, belasting betalen doe je zelf ook.quote:Op maandag 16 januari 2017 17:41 schreef Che_ het volgende:
[..]
Ik hou van NL
Wil alle NL'ers bedanken voor alle subsidies en bijstand. Zonder NL zou ik nu moeten werken
en huna angsten., zeg boe en ze rennen en geven je portomonee en niemand helpt elkaarquote:Op maandag 16 januari 2017 17:41 schreef Che_ het volgende:
[..]
Ik hou van NL
Hopeloos geval ben je ook, Ama. Waar zie jij jezelf later werken?quote:
Ach meisje, waarom heb je toch zo'n hekel aan mij dat je dit blijft proberen?quote:
Aanhouders winnen.quote:Op maandag 16 januari 2017 17:42 schreef supersof het volgende:
[..]
Ach meisje, waarom heb je toch zo'n hekel aan mij dat je dit blijft proberen?
Gratis geld blijft gratisquote:Op maandag 16 januari 2017 17:41 schreef xcachet het volgende:
[..]
Ach, belasting betalen doe je zelf ook.
Wat hebben jullie nou weer dan.quote:Op maandag 16 januari 2017 17:42 schreef supersof het volgende:
[..]
Ach meisje, waarom heb je toch zo'n hekel aan mij dat je dit blijft proberen?
Hahhaja tatta's tochquote:Op maandag 16 januari 2017 17:39 schreef xcachet het volgende:
[..]
Ah, jij bent zo'n gevalletje 'die kaaskoppen...!'. Pas je verder ook niet aan hoor, straks ben je ook een Nederlander.
Trots op NLquote:Op maandag 16 januari 2017 17:42 schreef PeZu het volgende:
[..]
en huna angsten., zeg boe en ze rennen en geven je portomonee en niemand helpt elkaar![]()
Geen idee, cachet doet altijd zuur tegen mijquote:
Geen dank, ik werk graag. Zou me zonder erg nutteloos en lamlendig voelenquote:Op maandag 16 januari 2017 17:41 schreef Che_ het volgende:
[..]
Ik hou van NL
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |