Shiit ben je daar nog blijven hangenquote:Op maandag 16 januari 2017 18:14 schreef Crip het volgende:
[..]
zag toevallig je gesprek staan btw, jij startte ze bijna allemaal.
nee ;squote:Op maandag 16 januari 2017 18:17 schreef Drug het volgende:
[..]
jij mag kijken maar crip en ik gaan wat wat anders doen
bent echt een smeerlapje de laatste tijd ea :Squote:Op maandag 16 januari 2017 18:17 schreef Drug het volgende:
[..]
quote:Op maandag 16 januari 2017 18:18 schreef Trollscience het volgende:
[..]
bent echt een smeerlapje de laatste tijd ea :S
quote:
je hebt wel meer van een olifantquote:Op maandag 16 januari 2017 18:17 schreef Crip het volgende:
[..]
moest daar opeens aan denken toen je dat zei, heb ook het geheugen van een olifant.
dacht je dat we echt film gingen kijkenquote:Op maandag 16 januari 2017 18:17 schreef Drug het volgende:
[..]
Dang thats coldquote:Op maandag 16 januari 2017 18:19 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
je hebt wel meer van een olifant
daarom zeg ik ''ook'' maar dat het zuur van cachets kut icm met al die drugs je herseninhoud hebben aangetast is niets nieuwsquote:Op maandag 16 januari 2017 18:19 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
je hebt wel meer van een olifant
was leuker toen hij aseksueel wasquote:Op maandag 16 januari 2017 18:18 schreef Trollscience het volgende:
[..]
bent echt een smeerlapje de laatste tijd ea :S
zal eens vragen of ze wat minder vaak zuurkool eetquote:Op maandag 16 januari 2017 18:19 schreef Crip het volgende:
[..]
daarom zeg ik ''ook'' maar dat het zuur van cachets kut icm met al die drugs je herseninhoud hebben aangetast is niets nieuws
dnkjequote:Op maandag 16 januari 2017 18:20 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
zal eens vragen of ze wat minder vaak zuurkool eet
on the same paaagequote:Op maandag 16 januari 2017 18:19 schreef PeZu het volgende:
[..]
dacht je dat we echt film gingen kijkennetflix en chill toch
reeeeeeeeeeeeeeeeeequote:Op maandag 16 januari 2017 18:21 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
gezellige knuffelmarokkaan van me hihihihi
nu lijk je cachet welquote:
Gaan we schelden jaquote:
jaquote:
Wat?quote:Op maandag 16 januari 2017 18:00 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
haaaaaaaaa brammertje biesterveld
Echt mega opgewonden nuquote:
En ik een kokkie.quote:Op maandag 16 januari 2017 18:22 schreef Crip het volgende:
Wat een gepest weer, zeker omdat ik Marokkaan ben. Jeetje.
ben jij een Marokkaan?quote:Op maandag 16 januari 2017 18:22 schreef Crip het volgende:
Wat een gepest weer, zeker omdat ik Marokkaan ben. Jeetje.
waar slaat dit opquote:
je wil pep bedoel je?quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |