Dag snuitjequote:Op maandag 16 januari 2017 16:35 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Hoeft ook niet was niets bijzonders
maar half 5 geweest dus outta here
Heb je ze nou al verdiend?quote:Op maandag 16 januari 2017 16:35 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Crip en Chloro jaquote:
Ja, graag gedaan hoor. Ik heb zelf al genoeg bruine thuis.quote:Op maandag 16 januari 2017 16:34 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Bedankt dat ik mijn boxer mocht houden vriend.
Ik heb er twee, kom kroelenquote:
Dan haal je d'r eenquote:
Misschien nog 1 touchscreen erbij. Ik heb er 1 van IBM, zie je vaak bij kassa's in supermarkten, alleen de mijne is een slag groter. Ik heb nog schermen staan en heb ook nog meerdere videokaarten, maar het heeft alleen toegevoegde waarde als het touchscreen is.quote:Op maandag 16 januari 2017 16:32 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Klinkt goed. Nog van plan dit te gaan uitbouwen om het echte gevoel te krijgen?
Mag niet van mijn huidige huisbaas, misschien wel van mijn nieuwequote:
en ik natuurlijkquote:
Hypocripquote:
omg echtquote:
watjequote:Op maandag 16 januari 2017 16:37 schreef Catkiller het volgende:
Te veel vrouwen bij elkaar in dit topic, ik ga weg voor er gewonden vallen.
ja uh je blijft maar tot 5quote:Op maandag 16 januari 2017 16:35 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Echt hè, binnen nu en 5 minuten is er iemand jaloersquote:Op maandag 16 januari 2017 16:37 schreef Catkiller het volgende:
Te veel vrouwen bij elkaar in dit topic, ik ga weg voor er gewonden vallen.
ik wil ditquote:Op maandag 16 januari 2017 16:38 schreef Crip het volgende:
Hypocrip is trouwens altijd wat mannen roepen als ik ze diep in hun aars peg.
dat iemand seks met mij zou willen is niet voldoende rede om daar zelf ook seks mee te willen hebbenquote:
nicequote:Op maandag 16 januari 2017 16:39 schreef Crip het volgende:
[..]
dat iemand seks met mij zou willen is niet voldoende rede om daar zelf ook seks mee te willen hebben
jaquote:Op maandag 16 januari 2017 16:39 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Heb je al een beetje ervaring met anale penetratie?
vandaar die obsessie van zequote:Op maandag 16 januari 2017 16:38 schreef Crip het volgende:
Hypocrip is trouwens altijd wat mannen roepen als ik ze diep in hun aars peg.
dat is wel een goeie ja, maar je snapt dat dat niet de context was hequote:Op maandag 16 januari 2017 16:39 schreef Crip het volgende:
[..]
dat iemand seks met mij zou willen is niet voldoende rede om daar zelf ook seks mee te willen hebben
0quote:Op maandag 16 januari 2017 16:42 schreef HPLC het volgende:
Jongens, mijn dag zit er bijna op.
Wat vonden jullie van mijn aanwezigheid vandaag?
Graag een cijfer tussen 0 en 10.
Vegetarisch vandaag. In rode wijn gestoofte paprikamix/sjalot/knoflook. Fussili tricolore/strooikaas erbij en sla ernaast.quote:
10++++quote:Op maandag 16 januari 2017 16:42 schreef HPLC het volgende:
8quote:Op maandag 16 januari 2017 16:42 schreef HPLC het volgende:
o alleen de jongensquote:Op maandag 16 januari 2017 16:42 schreef HPLC het volgende:
ja weetik had gwn zin om dat te zeggen xquote:Op maandag 16 januari 2017 16:41 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
dat is wel een goeie ja, maar je snapt dat dat niet de context was he
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op vrijdag 12 mei 2017 12:45 schreef NoelGallagher het volgende:
Ik zal natuurlijk elke mogelijkheid aangrijpen om een tr te zetten zodat je weer een ban krijgt.
Heb niet één post van je gelezen.quote:Op maandag 16 januari 2017 16:42 schreef HPLC het volgende:
quote:Op maandag 16 januari 2017 16:43 schreef Chloroform het volgende:
[..]awwwhhhhSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
lief![]()
![]()
Op donderdag 4 september 2014 01:55 schreef Tchock het volgende:
Sof is een balletje sarcasme omwikkeld met sarcasme in een sarcasmesausje met sarcasmesprinkles.
rode wijn is altijd goedquote:Op maandag 16 januari 2017 16:42 schreef Kurovski het volgende:
[..]
Vegetarisch vandaag. In rode wijn gestoofte paprikamix/sjalot/knoflook. Fussili tricolore/strooikaas erbij en sla ernaast.
Ah, je krijgt dus binnenkort een nieuwe huisbaas? Geloof dat alleen overlast voor problemen kan zorgen, maar nooit in een huurcontract een huisdierenverbod kan staan.quote:Op maandag 16 januari 2017 16:36 schreef supersof het volgende:
[..]
Mag niet van mijn huidige huisbaas, misschien wel van mijn nieuwe
nog niet gevraagd
oranjequote:Op maandag 16 januari 2017 16:42 schreef HPLC het volgende:
Die dikke zonder staart is grid en die linker is mortie en mortie gaat altijd met dr kop op grid liggenquote:
7quote:Op maandag 16 januari 2017 16:42 schreef HPLC het volgende:
quote:Op maandag 16 januari 2017 16:43 schreef Chloroform het volgende:
[..]cuteSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
ooh niet perse, ik denk bij oranje niet gelijk aan die uitvretersquote:
proostquote:Op maandag 16 januari 2017 16:45 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Iedere dag een fles. Kan gewoon altijd.
waaraan dan wel?quote:Op maandag 16 januari 2017 16:46 schreef PeZu het volgende:
[..]
ooh niet perse, ik denk bij oranje niet gelijk aan die uitvreters
Waar denk je dan aan bij de kleur oranje?quote:Op maandag 16 januari 2017 16:46 schreef PeZu het volgende:
[..]
ooh niet perse, ik denk bij oranje niet gelijk aan die uitvreters
naaperquote:Op maandag 16 januari 2017 16:47 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Waar denk je dan aan bij de kleur oranje?
Ik ga misschien verhuizenquote:Op maandag 16 januari 2017 16:44 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Ah, je krijgt dus binnenkort een nieuwe huisbaas? Geloof dat alleen overlast voor problemen kan zorgen, maar nooit in een huurcontract een huisdierenverbod kan staan.
Jijquote:
Ahhh wat een poepiesquote:Op maandag 16 januari 2017 16:45 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Die dikke zonder staart is grid en die linker is mortie en mortie gaat altijd met dr kop op grid liggen
quote:Op maandag 16 januari 2017 16:43 schreef Crip het volgende:
[..]
ja weetik had gwn zin om dat te zeggen x
Ah tof, wat een nare streek.quote:Op maandag 16 januari 2017 16:48 schreef supersof het volgende:
[..]
Ik ga misschien verhuizenEr staat wel een verbod op huisdieren houden in mijn huidige huurcontract.
de kleur oranje of een mandarijntjequote:Op maandag 16 januari 2017 16:47 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Waar denk je dan aan bij de kleur oranje?
Ja he, bij overige bepalingen. Tussen het verbod op roken in huis en het verbod om strafbare feiten te plegen in de woning.quote:Op maandag 16 januari 2017 16:51 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Ah tof, wat een nare streek.
😍quote:
jaquote:
gewoon dat verdriet wegetenquote:Op maandag 16 januari 2017 16:54 schreef Drug het volgende:
en dan ben ik ziek volgevreten en dan moet ik water drinken omdat de brok vet en suiker in mijn buik dan niet zo diabetes aanvoelt
jij hebt jouw ding ook doe normaal :likje:quote:
ja datquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 1% gewijzigd door #ANONIEM op 16-01-2017 16:57:25 ]
quote:Op maandag 16 januari 2017 16:57 schreef Drug het volgende:
[..]
jij hebt jouw ding ook doe normaal :likje:
[..]
ja dat
doe jij ook weleens flesje draaien met eten?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 16 januari 2017 16:58 schreef Working_Class_Hero het volgende:
godverdetievus ik ben ontsnapt
IK BEN EEN VRIJ MAN
I AM NOT A NUMBER
oooh mooie kleur jaquote:
wel b&j pongquote:Op maandag 16 januari 2017 16:58 schreef madeliefff het volgende:
[..]
doe jij ook weleens flesje draaien met eten?
ja nee nu moet je juist volhoudenquote:Op maandag 16 januari 2017 16:59 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
morgenochtend 6:30 ben ik weer de lul
kom je bij mij eten?quote:Op maandag 16 januari 2017 16:59 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
ok spartacusquote:Op maandag 16 januari 2017 16:58 schreef Working_Class_Hero het volgende:
IK BEN EEN VRIJ MAN
I AM NOT A NUMBER
Hide yo kidsquote:Op maandag 16 januari 2017 16:58 schreef Working_Class_Hero het volgende:
IK BEN EEN VRIJ MAN
I AM NOT A NUMBER
homooooooooquote:Op maandag 16 januari 2017 16:58 schreef Working_Class_Hero het volgende:
IK BEN EEN VRIJ MAN
I AM NOT A NUMBER
leer nou eens quoten gnoomquote:Op maandag 16 januari 2017 17:00 schreef Chloroform het volgende:
[quote][ afbeelding ] Op maandag 16 januari 2017 16:58 schreef Working_Class_Hero het volgende:
IK BEN EEN VRIJ MAN
I AM NOT A NUMBER
[/quote
Hide yo kids
toch trots op je, slaafquote:Op maandag 16 januari 2017 16:59 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |