quote:Op maandag 16 januari 2017 16:43 schreef Chloroform het volgende:
[..]cuteSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
ooh niet perse, ik denk bij oranje niet gelijk aan die uitvretersquote:
proostquote:Op maandag 16 januari 2017 16:45 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Iedere dag een fles. Kan gewoon altijd.
waaraan dan wel?quote:Op maandag 16 januari 2017 16:46 schreef PeZu het volgende:
[..]
ooh niet perse, ik denk bij oranje niet gelijk aan die uitvreters
Waar denk je dan aan bij de kleur oranje?quote:Op maandag 16 januari 2017 16:46 schreef PeZu het volgende:
[..]
ooh niet perse, ik denk bij oranje niet gelijk aan die uitvreters
naaperquote:Op maandag 16 januari 2017 16:47 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Waar denk je dan aan bij de kleur oranje?
Ik ga misschien verhuizenquote:Op maandag 16 januari 2017 16:44 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Ah, je krijgt dus binnenkort een nieuwe huisbaas? Geloof dat alleen overlast voor problemen kan zorgen, maar nooit in een huurcontract een huisdierenverbod kan staan.
Jijquote:
Ahhh wat een poepiesquote:Op maandag 16 januari 2017 16:45 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Die dikke zonder staart is grid en die linker is mortie en mortie gaat altijd met dr kop op grid liggen
quote:Op maandag 16 januari 2017 16:43 schreef Crip het volgende:
[..]
ja weetik had gwn zin om dat te zeggen x
Ah tof, wat een nare streek.quote:Op maandag 16 januari 2017 16:48 schreef supersof het volgende:
[..]
Ik ga misschien verhuizenEr staat wel een verbod op huisdieren houden in mijn huidige huurcontract.
de kleur oranje of een mandarijntjequote:Op maandag 16 januari 2017 16:47 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Waar denk je dan aan bij de kleur oranje?
Ja he, bij overige bepalingen. Tussen het verbod op roken in huis en het verbod om strafbare feiten te plegen in de woning.quote:Op maandag 16 januari 2017 16:51 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Ah tof, wat een nare streek.
😍quote:
jaquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |