dat iemand seks met mij zou willen is niet voldoende rede om daar zelf ook seks mee te willen hebbenquote:
nicequote:Op maandag 16 januari 2017 16:39 schreef Crip het volgende:
[..]
dat iemand seks met mij zou willen is niet voldoende rede om daar zelf ook seks mee te willen hebben
jaquote:Op maandag 16 januari 2017 16:39 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Heb je al een beetje ervaring met anale penetratie?
vandaar die obsessie van zequote:Op maandag 16 januari 2017 16:38 schreef Crip het volgende:
Hypocrip is trouwens altijd wat mannen roepen als ik ze diep in hun aars peg.
dat is wel een goeie ja, maar je snapt dat dat niet de context was hequote:Op maandag 16 januari 2017 16:39 schreef Crip het volgende:
[..]
dat iemand seks met mij zou willen is niet voldoende rede om daar zelf ook seks mee te willen hebben
0quote:Op maandag 16 januari 2017 16:42 schreef HPLC het volgende:
Jongens, mijn dag zit er bijna op.
Wat vonden jullie van mijn aanwezigheid vandaag?
Graag een cijfer tussen 0 en 10.
Vegetarisch vandaag. In rode wijn gestoofte paprikamix/sjalot/knoflook. Fussili tricolore/strooikaas erbij en sla ernaast.quote:
10++++quote:Op maandag 16 januari 2017 16:42 schreef HPLC het volgende:
8quote:Op maandag 16 januari 2017 16:42 schreef HPLC het volgende:
o alleen de jongensquote:Op maandag 16 januari 2017 16:42 schreef HPLC het volgende:
ja weetik had gwn zin om dat te zeggen xquote:Op maandag 16 januari 2017 16:41 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
dat is wel een goeie ja, maar je snapt dat dat niet de context was he
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op vrijdag 12 mei 2017 12:45 schreef NoelGallagher het volgende:
Ik zal natuurlijk elke mogelijkheid aangrijpen om een tr te zetten zodat je weer een ban krijgt.
Heb niet één post van je gelezen.quote:Op maandag 16 januari 2017 16:42 schreef HPLC het volgende:
quote:Op maandag 16 januari 2017 16:43 schreef Chloroform het volgende:
[..]awwwhhhhSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
lief![]()
![]()
Op donderdag 4 september 2014 01:55 schreef Tchock het volgende:
Sof is een balletje sarcasme omwikkeld met sarcasme in een sarcasmesausje met sarcasmesprinkles.
rode wijn is altijd goedquote:Op maandag 16 januari 2017 16:42 schreef Kurovski het volgende:
[..]
Vegetarisch vandaag. In rode wijn gestoofte paprikamix/sjalot/knoflook. Fussili tricolore/strooikaas erbij en sla ernaast.
Ah, je krijgt dus binnenkort een nieuwe huisbaas? Geloof dat alleen overlast voor problemen kan zorgen, maar nooit in een huurcontract een huisdierenverbod kan staan.quote:Op maandag 16 januari 2017 16:36 schreef supersof het volgende:
[..]
Mag niet van mijn huidige huisbaas, misschien wel van mijn nieuwe
nog niet gevraagd
oranjequote:Op maandag 16 januari 2017 16:42 schreef HPLC het volgende:
Die dikke zonder staart is grid en die linker is mortie en mortie gaat altijd met dr kop op grid liggenquote:
7quote:Op maandag 16 januari 2017 16:42 schreef HPLC het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |