vrije tijd =/= lummelenquote:Op maandag 16 januari 2017 16:08 schreef HPLC het volgende:
[..]
VriendWelkom terug.
Nou, in theorie niets, maar in de praktijk denk ik dat het mensen alleen maar afstompt en dat ze maar een beetje lummelen op een dag.
Meer dan Arsenalquote:Op maandag 16 januari 2017 16:15 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Vind je zelf dat je er wat van bakt?
jezus hoeveel upload hijquote:
Jammer dat hij z'n Twingo nou nooit eens een review geeft.quote:
Duidelijk sponsorgeld van Sony ontvangen, mag hij wel in zijn omschrijving zetten.quote:
Heeeey prof nog geneukt?!quote:Op maandag 16 januari 2017 16:20 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Jammer dat hij z'n Twingo nou nooit eens een review geeft.
Islam?quote:Op maandag 16 januari 2017 16:20 schreef Kaneelstokje het volgende:
Gister uit eten geweest bij de Indier/Nepalees.
Lekker stuk lam gegeten
ja maar vrije tijd bestaat natuurlijk bij de gratie (sarcasme) van werk, als ik niet hoefde te werken had ik niet zo'n relaxing nodig en zou ik nuttige shit doen zoals schrijven.quote:Op maandag 16 januari 2017 16:18 schreef Chai het volgende:
[..]
Beetje chillen met drugs in vrije tijd = lummelen
is er al.quote:Op maandag 16 januari 2017 16:20 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Jammer dat hij z'n Twingo nou nooit eens een review geeft.
beter had je lam gedronkenquote:Op maandag 16 januari 2017 16:20 schreef Kaneelstokje het volgende:
Gister uit eten geweest bij de Indier/Nepalees.
Lekker stuk lam gegeten
Hahaha, baas.quote:Op maandag 16 januari 2017 16:20 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Duidelijk sponsorgeld van Sony ontvangen, mag hij wel in zijn omschrijving zetten.
Oh daarom was hij er niet, hij was op trainingskamp in Thailand.quote:
Oh. Wat heb je dan zoal gedaanquote:Op maandag 16 januari 2017 16:22 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Zou niet weten hoe dat moet.
Niet meer doen, fuck bitches get posts.quote:Op maandag 16 januari 2017 16:23 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Afstand genomen van het forum, dat lijkt me logisch haha.
waarom gestopt🗿quote:Op maandag 16 januari 2017 16:21 schreef Drug het volgende:
[..]
te veel lummelen maar voor klb sc mij absorbeerde schreef ik voornamelijk
Wat schreef je?quote:Op maandag 16 januari 2017 16:21 schreef Drug het volgende:
[..]
te veel lummelen maar voor klb sc mij absorbeerde schreef ik voornamelijk
Homo erotische fanfics.quote:
Flikker op succubusquote:
Zeer zeker, BDO WK ook genotquote:Op maandag 16 januari 2017 16:23 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Kerel. WK Darts was genot he
ja ikquote:
Gisteren idd. Was super nice.quote:
post eens een picquote:Op maandag 16 januari 2017 16:25 schreef Crip het volgende:
Heb echt mooie hijab op vandaag, pastel blauw.
Hopelijk blijft het 3 jaar hangen.quote:Op maandag 16 januari 2017 16:26 schreef Kurovski het volgende:
Ik ga aan de flightsim, er komt mist opzetten.
ja hopelijk komt sg dan kunnen we haar die vragen stellen en mag je hem weer afquote:Op maandag 16 januari 2017 16:27 schreef Crip het volgende:
[..]
Nee doe ik niet aan, heb kuisheidsgordel.
Gelukkig bestaan er metertjes dat het niks meer uitmaakt.quote:Op maandag 16 januari 2017 16:27 schreef HRC2020 het volgende:
[..]
Hopelijk blijft het 3 jaar hangen.
Gelukkig maar Niels.quote:Op maandag 16 januari 2017 16:28 schreef Kurovski het volgende:
[..]
Gelukkig bestaan er metertjes dat het niks meer uitmaakt.
met gods wilquote:Op maandag 16 januari 2017 16:28 schreef supersof het volgende:
[..]
ja hopelijk komt sg dan kunnen we haar die vragen stellen en mag je hem weer af
wist je dat ik een boek op bol.com heb staanquote:Op maandag 16 januari 2017 16:28 schreef Drug het volgende:
[..]
liep dood op mijn verhaal. nu langzaamaan wat anders aan het beginnen
[..]
gangsta noir
Wil je nog reageren op mijn neuken post?quote:
Post je homemade cockpit eens.quote:Op maandag 16 januari 2017 16:26 schreef Kurovski het volgende:
Ik ga aan de flightsim, er komt mist opzetten.
aight oké. Heeft iemand het ooit gelezen?quote:Op maandag 16 januari 2017 16:28 schreef Drug het volgende:
[..]
liep dood op mijn verhaal. nu langzaamaan wat anders aan het beginnen
[..]
gangsta noir
Neequote:Op maandag 16 januari 2017 16:29 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Wil je nog reageren op mijn neuken post?
Huh? ik dacht dat ik Tardis had gequote...quote:
Ik ben zijn woordvoerder.quote:Op maandag 16 januari 2017 16:30 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Huh? ik dacht dat ik Tardis had gequote...
Tijd om naar huis te gaan, dacht ik zo.quote:Op maandag 16 januari 2017 16:30 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Huh? ik dacht dat ik Tardis had gequote...
O.G complex. Zelf ook wel eens last van.quote:
Oh oké..quote:
Original Gangster?quote:Op maandag 16 januari 2017 16:30 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
O.G complex. Zelf ook wel eens last van.
En jij bent..?quote:Op maandag 16 januari 2017 16:30 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Tijd om naar huis te gaan, dacht ik zo.
Correct.quote:
neequote:Op maandag 16 januari 2017 16:28 schreef Toto69 het volgende:
[..]
wist je dat ik een boek op bol.com heb staan
Ga maar in het nazihoekje bij WCH zitten.quote:Op maandag 16 januari 2017 16:31 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Oh oké..
Gek dat de woordvoerder van iemand in taal veel minder bedreven is dan degene die zijn woord gevoerd wordt.
Zo erg is het niet. Ik gebruik wel twee schermen waarvan 1 touchscreen, daar heb ik het Throttlepanel, GPS en de radar opstaan. Verder een normale gamecontroller, normaal keyboard en een headset.quote:Op maandag 16 januari 2017 16:29 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Post je homemade cockpit eens.
niet geheelquote:Op maandag 16 januari 2017 16:29 schreef HPLC het volgende:
[..]
aight oké. Heeft iemand het ooit gelezen?
sowquote:Op maandag 16 januari 2017 16:32 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Ga maar in het nazihoekje bij WCH zitten.
Leuk hoor Hans.quote:Op maandag 16 januari 2017 16:32 schreef HPLC het volgende:
O G means original gangsta those tru gangstas from way back in the day that jacked ya and left nothing but you boxers and socks
quote:Op maandag 16 januari 2017 16:30 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
O.G complex. Zelf ook wel eens last van.
Bijna 1 op 1 jouw persoonlijkheid uit gelegd hierquote:Op maandag 16 januari 2017 16:32 schreef HPLC het volgende:
O G means original gangsta those tru gangstas from way back in the day that jacked ya and left nothing but you boxers and socks
Klinkt goed. Nog van plan dit te gaan uitbouwen om het echte gevoel te krijgen?quote:Op maandag 16 januari 2017 16:32 schreef Kurovski het volgende:
[..]
Zo erg is het niet. Ik gebruik wel twee schermen waarvan 1 touchscreen, daar heb ik het Throttlepanel, GPS en de radar opstaan. Verder een normale gamecontroller, normaal keyboard en een headset.
Had je mn mycroft lokkings nog gevondenquote:
Sowquote:Op maandag 16 januari 2017 16:32 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Bijna 1 op 1 jouw persoonlijkheid uit gelegd hier
gebeurt hier nog steeds hoorquote:Op maandag 16 januari 2017 16:32 schreef HPLC het volgende:
Ja, had er ook op geantwoord. Was leukquote:Op maandag 16 januari 2017 16:33 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Had je mn mycroft lokkings nog gevonden
Die man cared niet, alsof hij mycroft. Chloro pls.quote:Op maandag 16 januari 2017 16:33 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Had je mn mycroft lokkings nog gevonden
Bedankt dat ik mijn boxer mocht houden vriend.quote:
Jammer dit.quote:Op maandag 16 januari 2017 16:34 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Ja, had er ook op geantwoord. Was leukook de verontwaardiging van Crip daarna was leuk.
oopsquote:Op maandag 16 januari 2017 16:34 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Die man cared niet, alsof hij mycroft. Chloro pls.
Ja zit mobiel dus ga nie alles terug lezen hoorrrrquote:Op maandag 16 januari 2017 16:34 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Ja, had er ook op geantwoord. Was leukook de verontwaardiging van Crip daarna was leuk.
Ik gun jullie gewoon een antwoord terug van mij. Dat is toch wel zo netjes?quote:Op maandag 16 januari 2017 16:34 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Wat dan?quote:
Oh pls ik ken nootjes beter dan hij zichzelfquote:Op maandag 16 januari 2017 16:34 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Hoeft ook niet was niets bijzondersquote:Op maandag 16 januari 2017 16:34 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Ja zit mobiel dus ga nie alles terug lezen hoorrrr
Maar nice hehehe
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |