Waarom?quote:
Nee.quote:
hey haagsequote:
idd waarom zou je de op moeten terug zetten dus bek dichtquote:
Ja, best wel. Hoe is het met jou?quote:
Ja, precies... wel gekke opmerking idd.quote:Op maandag 16 januari 2017 15:44 schreef PeZu het volgende:
[..]
idd waarom zou je de op moeten terug zetten dus bek dicht
Het doet mij goed dit te horen.quote:
Die is al oud, ze denk nog steeds zo over mij. Raar.quote:Op maandag 16 januari 2017 15:46 schreef Toto69 het volgende:
Hey girlz,
was een zeer gewaardeerd user op Fok! Maar heb nu een ban omdat ik yvonne 364 dagen per jaar ongesteld noemde en had 2nutz, een lelijk mannetje, uitgescholden. Eend112 vroeg daarna ook een ban omdat TARDIS. en snor ook 3 maanden ban hadden dus er was niet veel meer aan.
Even op VIVA rondgekeken maar daar zitten alleen maar verzuurde huisvrouwen. Hoop dat iedereen hier aardig is dan komt eend112 misschien ook wel en Remqo kwam ook soms even kijken.
Gr gr Aberella
Tja, Aberquote:Op maandag 16 januari 2017 15:47 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Die is al oud, ze denk nog steeds zo over mij. Raar.
kan wel hoor, maar dan eindig je zoals deadprezquote:Op maandag 16 januari 2017 15:47 schreef supersof het volgende:
waarom kan ik niet voor eeuwig in een sport legging lopen
schatje is het ookquote:Op maandag 16 januari 2017 15:46 schreef Toto69 het volgende:
Hey girlz,
was een zeer gewaardeerd user op Fok! Maar heb nu een ban omdat ik yvonne 364 dagen per jaar ongesteld noemde en had 2nutz, een lelijk mannetje, uitgescholden. Eend112 vroeg daarna ook een ban omdat TARDIS. en snor ook 3 maanden ban hadden dus er was niet veel meer aan.
Even op VIVA rondgekeken maar daar zitten alleen maar verzuurde huisvrouwen. Hoop dat iedereen hier aardig is dan komt eend112 misschien ook wel en Remqo kwam ook soms even kijken.
Gr gr Aberella
Ja, waarom niet?quote:Op maandag 16 januari 2017 15:47 schreef supersof het volgende:
kan gwn hoorquote:Op maandag 16 januari 2017 15:47 schreef supersof het volgende:
kan echt niet op stagequote:Op maandag 16 januari 2017 15:48 schreef HPLC het volgende:
[..]
kan wel hoor, maar dan eindig je zoals deadprez
nee vind ik ongepast op stagequote:
jellyquote:Op maandag 16 januari 2017 15:52 schreef PeZu het volgende:
Als ik geen goesting heb knal ik gewoon joggingbroek aan op kantoor
Valt toch wel mee?quote:
ik denk trouwens niet dat dp sportleggings draagtquote:
lol. Ik draag alleen thuis, als ik sport of de hond uitlaat een joggingbroek.quote:Op maandag 16 januari 2017 15:52 schreef PeZu het volgende:
wat een kuttopic is dat ookquote:Op maandag 16 januari 2017 15:57 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
R&P / Reageren en interpreteren online - hoe ermee omgaan?
Ik zit hier altijd in mijn fietsbroek en dan hoor ik altijd die hatelijke opmerkingen van mijn collega's over mijn benen.quote:Op maandag 16 januari 2017 15:52 schreef PeZu het volgende:
Zo. Heb je dat ook een keer kunnen doenquote:
Ik heb niks gelezen joh.quote:Op maandag 16 januari 2017 15:56 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Valt toch wel mee?wou gewoon even tegen huisvrouw united in gaan maar mijn manier schijnt niet goed te zijn.
Ik welquote:Op maandag 16 januari 2017 15:57 schreef supersof het volgende:
[..]
ik denk trouwens niet dat dp sportleggings draagt
Nou, als je nog zin in huisvrouw cringe hebt en de tijd er voor hebt dan zou je dat kunnen doen.quote:
of naar OUD gaanquote:Op maandag 16 januari 2017 15:59 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Nou, als je nog zin in huisvrouw cringe hebt en de tijd er voor hebt dan zou je dat kunnen doen.
Hahaha nee dank je dat is nog 10x ergerquote:
ja wel kleine backfire meteenquote:Op maandag 16 januari 2017 15:58 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Zo. Heb je dat ook een keer kunnen doen
zo'n hele strakke hequote:
Wat is er mis met lekker veel vrije tijd?quote:Op maandag 16 januari 2017 15:48 schreef HPLC het volgende:
[..]
kan wel hoor, maar dan eindig je zoals deadprez
PROFquote:Op maandag 16 januari 2017 16:02 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Wat is er mis met lekker veel vrije tijd?
ben jij verliefd op aber?quote:Op maandag 16 januari 2017 16:02 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Aangekomen en toen weer 1,4 afgevallen.quote:Op maandag 16 januari 2017 16:04 schreef Le_Professeur het volgende:
Braddie intussen al afgevallen, of heeft hier de tijd ook stilgestaan?!
sofquote:
Wat fijn dat je weer terug bent.quote:Op maandag 16 januari 2017 16:05 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Hey, cursusje in paint gehad?
weegt nu 129.6 kilo schoon aan de haak.quote:Op maandag 16 januari 2017 16:04 schreef Le_Professeur het volgende:
Braddie intussen al afgevallen, of heeft hier de tijd ook stilgestaan?!
quote:Op maandag 16 januari 2017 16:05 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Hey, cursusje in paint gehad?
Goestingquote:Op maandag 16 januari 2017 15:52 schreef PeZu het volgende:
Wow.quote:Op maandag 16 januari 2017 16:05 schreef Toto69 het volgende:
[..]
weegt nu 129.6 kilo schoon aan de haak.(5 kg aangekomen dus)
bekquote:
Vrij gangbaar woord in het Vlaamse dagelijkse taalgebruik.quote:
Vriendquote:Op maandag 16 januari 2017 16:02 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
omg ik wil dat kuikentje zijnquote:
Ja maar we zitten hier gvd niet in vlaamland Nielsquote:Op maandag 16 januari 2017 16:08 schreef Kurovski het volgende:
[..]
Vrij gangbaar woord in het Vlaamse dagelijkse taalgebruik.
U heeft een schone poep.quote:Op maandag 16 januari 2017 16:09 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Ja maar we zitten hier gvd niet in vlaamland Niels
stuur ik 6 russische truckers op je afquote:
zo cutequote:
Nou nou nou, zou je dat nou wel doen in deze tijd?quote:Op maandag 16 januari 2017 16:10 schreef PeZu het volgende:
[..]
stuur ik 6 russische truckers op je af
Weegmoment voor en na het poepen.quote:Op maandag 16 januari 2017 16:04 schreef Chai het volgende:
[..]
Aangekomen en toen weer 1,4 afgevallen.
Ik hoopte dit eigenlijk te kunnen vermijden, maar insgelijks.quote:Op maandag 16 januari 2017 16:06 schreef NoelGallagher het volgende:
Ewa prof nog de beste wensen en een sportief 2017
Wat ik apart vnd toen ik er woonde is dat ik Vlamingen prijs om hun nette taalgebruik. Andersom vinden zij daar dat ik een grote Nederlandse woordenschat heb.quote:Op maandag 16 januari 2017 16:09 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Ja maar we zitten hier gvd niet in vlaamland Niels
Dankje schatje.quote:Op maandag 16 januari 2017 16:08 schreef HPLC het volgende:
[..]
VriendWelkom terug.
Nou, in theorie niets, maar in de praktijk denk ik dat het mensen alleen maar afstompt en dat ze maar een beetje lummelen op een dag.
'Poepen' betekent 'neuken' in Vlaanderen. Dat vind ik best raar.quote:Op maandag 16 januari 2017 16:10 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
U heeft een schone poep.
Ik weet.quote:Op maandag 16 januari 2017 16:13 schreef Kurovski het volgende:
[..]
'Poepen' betekent 'neuken' in Vlaanderen. Dat vind ik best raar.
'Allee, als ge wilt poepen ga ik zo met u mee hè.'
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |