Mensen moeten een wat dikkere huid kweken. Jij bent zo 1.quote:Op zaterdag 14 januari 2017 21:38 schreef TheInnocent het volgende:
Ik vind kritiek heel fijn, mits onderbouwd. Narren zo af en toe vind ik ook wel lachen, maar als mensen beginnen te schelden uit het niets dan verlaagt dat heel erg het niveau van een topic en van dit forum. Vooral als ze zelf niet eens aangevallen worden, best kinderachtig. Zijn dezelfde mensen als dipstick1 en 2Nutz die vaak onmodig denigrerende reacties plaatsen.
Ik ga mezelf niet veranderen voor mensen die opnieuw opgevoed moeten worden. Byebyequote:Op maandag 16 januari 2017 08:43 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Mensen moeten een wat dikkere huid kweken. Jij bent zo 1.
De wereld is hard. Wen er aan, meid.
Kan je kleine ego er niet tegen. Ga naar bokt.nl of viva forum.
Nee je zou je zelf idd eens beteren. Niet doen hoor! niet aan jezelf werken!! jij bent wie jij bent, een uniek sneeuwvlokje!! laat anderen zich maar aanpassen!!quote:Op maandag 16 januari 2017 09:04 schreef TheInnocent het volgende:
[..]
Ik ga mezelf niet veranderen voor mensen die opnieuw opgevoed moeten worden. Byebye
Vooral die. Die moeten ze eruit gooien. Met hun eeuwige herhaling aan topics. Kom maar terug als je naar een psycholoog /psychiater bent geweest...quote:Op zaterdag 14 januari 2017 20:24 schreef Tinkepink het volgende:
Lees vooral mee in R&P en ben eigenlijk ook wel voor wat meer kusjekroel. Behalve bij een paar usual suspects, maar die hebben professionele hulp nodig en horen hier eigenlijk niet thuis.
Zou jij mij willen uitleggen waarom het nodig is zo te communiceren. Werk zelf in een harde mannenwereld waar je eerlijk tegen elkaar bent, maar de toon wel een normale is.quote:Op maandag 16 januari 2017 08:43 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Mensen moeten een wat dikkere huid kweken. Jij bent zo 1.
De wereld is hard. Wen er aan, meid.
Kan je kleine ego er niet tegen. Ga naar bokt.nl of viva forum.
Is dat een vraag? die eindig je met een vraagteken.quote:Op maandag 16 januari 2017 09:32 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Zou jij mij willen uitleggen waarom het nodig is zo te communiceren. Werk zelf in een harde mannenwereld waar je eerlijk tegen elkaar bent, maar de toon wel een normale is.
De indruk die jij geeft met jouw posts is dat jij het unieke sneeuwklokje bent waar iedereen zich aan moet passen...
quote:Op maandag 16 januari 2017 09:42 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Is dat een vraag? die eindig je met een vraagteken.
Denk nu al dat die 'harde' mannenwereld waar jij het over hebt helemaal niet zo hard is en je gewoon tussen de kleppende kipjes zit gezien je rare opmerking, maar goed dames united!!
Ik denk dat dit het type commentaar is dat ik liever niet lees op R&P.quote:Op maandag 16 januari 2017 09:42 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Is dat een vraag? die eindig je met een vraagteken.
Denk nu al dat die 'harde' mannenwereld waar jij het over hebt helemaal niet zo hard is en je gewoon tussen de kleppende kipjes zit gezien je rare opmerking, maar goed dames united!!
Kijk, bovenstaande dus. Zit er nou iets van een consequentie aan een moedwillig trollende user in een serieus topic?quote:
Ja. Sowieso wordt het genote en afhankelijk van de post wordt het bij de FA's gemeld en zij bepalen of er een consequentie aan hangt in de vorm van een ban of dat aanspreken voor nu voldoende is.quote:Op maandag 16 januari 2017 14:55 schreef DancingPhoebe het volgende:
[..]
Kijk, bovenstaande dus. Zit er nou iets van een consequentie aan een moedwillig trollende user in een serieus topic?
Sorry, ik bedoel het niet trollend oid, maar ik lees dat wel een beetje als een nee...quote:Op maandag 16 januari 2017 14:58 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ja. Sowieso wordt het genote en afhankelijk van de post wordt het bij de FA's gemeld en zij bepalen of er een consequentie aan hangt in de vorm van een ban of dat aanspreken voor nu voldoende is.
Er wordt wel wat mee gedaanquote:Op maandag 16 januari 2017 15:01 schreef DancingPhoebe het volgende:
[..]
Sorry, ik bedoel het niet trollend oid, maar ik lees dat wel een beetje als een nee...
Je kunt ook twee keer nadenken voor je reageert.quote:Op maandag 16 januari 2017 15:13 schreef 2NutZ het volgende:
Mensen zouden eens een wat dikkere huid moeten kweken, echt...
quote:Op maandag 16 januari 2017 15:20 schreef Samzz het volgende:
[..]
Je kunt ook twee keer nadenken voor je reageert.
Ik vind beiden wel een goed punt.quote:Op maandag 16 januari 2017 15:20 schreef Samzz het volgende:
[..]
Je kunt ook twee keer nadenken voor je reageert.
Je zegt 'ik lees dit niet'. Waarom dan überhaupt reageren?quote:Op maandag 16 januari 2017 15:29 schreef 2NutZ het volgende:
[..]![]()
wtf..echt super rare redenatie....
Het is niet dat ik zit te schelden met krachttermen e.d. ik zeg gewoon bot wat ik denk en dat word al gecensureerdrealiseer je maar even hoe gek het is waar je mee bezig bent als moderator...
Maar zal jullie sparen. Succes met pappen en nathouden van de zachte hartjes.
Wellicht. Maar je kunt niet van anderen vragen te veranderen terwijl je zelf te beroerd bent wat aan je lompe manier van posten te doen.quote:Op maandag 16 januari 2017 15:30 schreef lemmethinkaboutit het volgende:
[..]
Ik vind beiden wel een goed punt.
Omdat ik Ouder1 wel langer ken dan vandaag. Hele hoop psychose proza met eigenlijk niks zinnigs.quote:Op maandag 16 januari 2017 15:30 schreef Samzz het volgende:
[..]
Je zegt 'ik lees dit niet'. Waarom dan überhaupt reageren?
En hoe moeilijk is het dan om gewoon niet te reageren? Want wat voegt jouw reactie op dat moment toe? Behalve dan dat het trollend overkomt en weer reacties uitlokt.quote:Op maandag 16 januari 2017 15:31 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Omdat ik Ouder1 wel langer ken dan vandaag. Hele hoop proza met eigenlijk niks zinnigs.
Inderdaad. Je kan ook eerlijk en to the point zijn zonder lompheid en botheid.quote:Op maandag 16 januari 2017 15:31 schreef Samzz het volgende:
[..]
Wellicht. Maar je kunt niet van anderen vragen te veranderen terwijl je zelf te beroerd bent wat aan je lompe manier van posten te doen.
Ehm wat!?quote:Op maandag 16 januari 2017 15:32 schreef Samzz het volgende:
[..]
En hoe moeilijk is het dan om gewoon niet te reageren? Want wat voegt jouw reactie op dat moment toe? Behalve dan dat het trollend overkomt en weer reacties uitlokt.
Dit is een forum ja. Maar dat betekent niet dat je maar moet spuien om het spuien.quote:Op maandag 16 januari 2017 15:33 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Ehm wat!?Dit is een forum toch? ben ik aan het goede adres?
Een forum draait om reacties, meningen en feiten![]()
Min god![]()
Dat we dat helder hebben, lol.quote:Op maandag 16 januari 2017 15:35 schreef Samzz het volgende:
[..]
Dit is een forum ja. Maar dat betekent niet dat je maar moet spuien om het spuien.
Je mag best kritisch zijn. Maar er is een verschil in kritisch doch vriendelijk posten en met een botte bijl in het rond zwieren 'omdat het moet kunnen, want mensen moeten maar een dikkere huid kweken'.quote:Op maandag 16 januari 2017 15:38 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Dat we dat helder hebben, lol.
Ik spui ook niet om het spuien. Waarom maak je dat er van? kijk dat iets in jouw straatje niet past zegt niet gelijk of het juist is of niet he?
Als ik het idee heb dat als ik in een topic post met softies dan zal ik ook wat milder doen, laatste wat ik wil is nog meer huilende huisvrouwen. Heel jammer dat je hier niet echt kritisch mag zijn op je eigen manier zonder te schelden e.d.
Wat is er mis met het benoemen van zaken? jouw reactie is een prima voorbeeld van mijn gegeven.quote:Op maandag 16 januari 2017 15:40 schreef Samzz het volgende:
[..]
Je mag best kritisch zijn. Maar er is een verschil in kritisch doch vriendelijk posten en met een botte bijl in het rond zwieren 'omdat het moet kunnen, want mensen moeten maar een dikkere huid kweken'.
En dat laatste is gewoon niet leuk en ook onnodig in de meeste gevallen.
Dikgedrukte zin bijvoorbeeld, waar is dat voor nodig?
Het helpt niet om te reageren op 2NutZ, want hij reageert oneindig (en vaak onzinnig wat mensen erg irriteert) om zijn gelijk te halen in iets waar hij denkt gelijk in te hebben (maar wat in een andere belevenswereld is dan waar volwassen mensen zich bevinden die ook op normale toon met elkaar kunnen discussiëren).quote:Op maandag 16 januari 2017 15:35 schreef Samzz het volgende:
[..]
Dit is een forum ja. Maar dat betekent niet dat je maar moet spuien om het spuien.
Dit idd zoals jij als je ergens niet tegen kunt over mij ( en andere mensen of dingen die je niet zint) gaat praten tegen derden zeg maarquote:Op maandag 16 januari 2017 15:42 schreef TheInnocent het volgende:
[..]
Het helpt niet om te reageren op 2NutZ, want hij reageert oneindig (en vaak onzinnig wat mensen erg irriteert) om zijn gelijk te halen in iets waar hij denkt gelijk in te hebben (maar wat in een andere belevenswereld is dan waar volwassen mensen zich bevinden die ook op normale toon met elkaar kunnen discussiëren).
Omdat je zo een groep users wegzet op een denigrerende manier. Nergens voor nodig.quote:Op maandag 16 januari 2017 15:42 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Wat is er mis met het benoemen van zaken? jouw reactie is een prima voorbeeld van mijn gegeven.
Als jij je herkent daar in, dan is dat zo. Jammer, misschien er aan werken zodat je minder last hebt van opmerkingen van onbekende mensen op een online forum.quote:Op maandag 16 januari 2017 15:45 schreef Samzz het volgende:
[..]
Omdat je zo een groep users wegzet op een denigrerende manier. Nergens voor nodig.
Je hebt meer aandacht voor 2quote:Op maandag 16 januari 2017 15:43 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Dit idd zoals jij als je ergens niet tegen kunt over mij ( en andere mensen of dingen die je niet zint) gaat praten tegen derden zeg maar
Je hebt ook een block knop en je kan er voor kiezen om mij te negeren is dat dan zo moeilijk of moet er overal om gehuild worden? gewoon omdat je dan lekker kan huilen?
Dat is het punt niet. Ik herken me namelijk niet in jouw opmerking. Ik vraag me alleen af waarom het volgens jou nodig is een groep users op een denigrerende manier weg te zetten. Wat voor toegevoegde waarde heeft dat?quote:Op maandag 16 januari 2017 15:46 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Als jij je herkent daar in, dan is dat zo. Jammer, misschien er aan werken zodat je minder last hebt van opmerkingen van onbekende mensen op een online forum.
En wie geeft mij die aandacht? ik was na mijn ene opmerking al weg hoor.quote:Op maandag 16 januari 2017 15:46 schreef Droopie het volgende:
[..]
Je hebt meer aandacht voor 2
users hier dan voor de discussie zelf. Vraag me af wat je naar dit topic gelokt heeft.
Dan is het duidelijk, een discussie gaat over onderwerpen en (te) persoonlijke meningsverschillen hoeven niet in meerdere topics uitgevochten te worden.quote:Op maandag 16 januari 2017 15:47 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
En wie geeft mij die aandacht? ik was na mijn ene opmerking al weg hoor.
Eens. Gaat al te lang door, censureer me maar gewoon zoals jouw collega doet dan.quote:Op maandag 16 januari 2017 15:50 schreef Droopie het volgende:
[..]
Dan is het duidelijk, een discussie gaat over onderwerpen en (te) persoonlijke meningsverschillen hoeven niet in meerdere topics uitgevochten te worden.
Dat geld overigens niet alleen voor jou, maar in het algemeen.
madquote:Op maandag 16 januari 2017 15:51 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Eens. Gaat al te lang door, censureer me maar gewoon zoals jouw collega doet dan.
dat is toch gewoon het FOK! sausje johquote:Op maandag 16 januari 2017 16:00 schreef Droopie het volgende:
[..]
dit soort reacties?
Vind je dit nou iets toevoegen aan
A. R&P
B. Dit topic
Of jij zou eens moeten leren op een andere manier te communiceren, echt....quote:Op maandag 16 januari 2017 15:13 schreef 2NutZ het volgende:
Mensen zouden eens een wat dikkere huid moeten kweken, echt...
Huilen.quote:Op maandag 16 januari 2017 16:13 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Of jij zou eens moeten leren op een andere manier te communiceren, echt....
Het lijkt nu wel of je er succesvol mee bent, maar ben je niet benieuwd naar wat je allemaal zou kunnen bereiken als je 'tone of voice' wat zou veranderen? met vraagteken![]()
![]()
En dat is precies waar ik hier moeite mee heb: de tone of voice. Je kunt ook eerlijk en direct zijn zonder een ander te schofferen.
Dat is in het extreme trekken, zodat een punt duidelijker naar voren komt. Zelf doe ik dat ook regelmatig.quote:Op maandag 16 januari 2017 16:00 schreef Droopie het volgende:
[..]
dit soort reacties?
Vind je dit nou iets toevoegen aan
A. R&P
B. Dit topic
Weet je wat het is? Je hebt helemaal gelijk. En het is een probleem wat niet alleen in R&P, maar op heel FOK! speelt. Je kunt het ook alleen écht zinvol aanpakken door dat forumbreed te doen. Maar daar is de wil niet voor bij de admins, omdat vrijheid van meningsuiting belangrijker wordt geacht. Daar is wat voor te zeggen, maar door dat zo zwart-wit te nemen als FOK! dat doet, wordt er geen actie ondernomen tegen users die de boel verstieren. Dan kun je (en ik geloof ook best dat je dat zo ziet) zeggen dat er een dossier wordt aangelegd, genote enzo, maar je moet gewoon af van dat soort users. Voeg je niets toe? Wegwezen dan. En dan gaat het niet om de mening van een user, maar hoe die wordt verkondigd. Daar moet FOK! echt hard op in gaan grijpen. Elke mening is welkom, maar niet elke zegswijze is acceptabel.quote:Op maandag 16 januari 2017 15:40 schreef Samzz het volgende:
[..]
Je mag best kritisch zijn. Maar er is een verschil in kritisch doch vriendelijk posten en met een botte bijl in het rond zwieren 'omdat het moet kunnen, want mensen moeten maar een dikkere huid kweken'.
En dat laatste is gewoon niet leuk en ook onnodig in de meeste gevallen.
Dikgedrukte zin bijvoorbeeld, waar is dat voor nodig?
Je hebt gelijk. Toch zie ik dat op R&P niet iets anders, omdat het hier veel persoonlijker is en de TS meestal iemand in een kwetsbare positie is.quote:Op maandag 16 januari 2017 20:29 schreef Operc het volgende:
[..]
Weet je wat het is? Je hebt helemaal gelijk. En het is een probleem wat niet alleen in R&P, maar op heel FOK! speelt. Je kunt het ook alleen écht zinvol aanpakken door dat forumbreed te doen. Maar daar is de wil niet voor bij de admins, omdat vrijheid van meningsuiting belangrijker wordt geacht. Daar is wat voor te zeggen, maar door dat zo zwart-wit te nemen als FOK! dat doet, wordt er geen actie ondernomen tegen users die de boel verstieren. Dan kun je (en ik geloof ook best dat je dat zo ziet) zeggen dat er een dossier wordt aangelegd, genote enzo, maar je moet gewoon af van dat soort users. Voeg je niets toe? Wegwezen dan. En dan gaat het niet om de mening van een user, maar hoe die wordt verkondigd. Daar moet FOK! echt hard op in gaan grijpen. Elke mening is welkom, maar niet elke zegswijze is acceptabel.
Sterker nog, ik geloof dat dit misschien wel eens de manier zou zijn waarop een forum als fok zich staande kan houden in het sociaal media geweld. Opnieuw een community worden, zoals in de beginjaren.... Niet elke reactie maar waardeval achten, want klik = geld. Meer frustratie = meer klik = meer geld. Dat is korte termijn denken en zal er uiteindelijk voor zorgen dat serieuze gebruikers weggaan en wegblijven.quote:Op maandag 16 januari 2017 20:29 schreef Operc het volgende:
[..]
Weet je wat het is? Je hebt helemaal gelijk. En het is een probleem wat niet alleen in R&P, maar op heel FOK! speelt. Je kunt het ook alleen écht zinvol aanpakken door dat forumbreed te doen. Maar daar is de wil niet voor bij de admins, omdat vrijheid van meningsuiting belangrijker wordt geacht. Daar is wat voor te zeggen, maar door dat zo zwart-wit te nemen als FOK! dat doet, wordt er geen actie ondernomen tegen users die de boel verstieren. Dan kun je (en ik geloof ook best dat je dat zo ziet) zeggen dat er een dossier wordt aangelegd, genote enzo, maar je moet gewoon af van dat soort users. Voeg je niets toe? Wegwezen dan. En dan gaat het niet om de mening van een user, maar hoe die wordt verkondigd. Daar moet FOK! echt hard op in gaan grijpen. Elke mening is welkom, maar niet elke zegswijze is acceptabel.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |