Mensen moeten een wat dikkere huid kweken. Jij bent zo 1.quote:Op zaterdag 14 januari 2017 21:38 schreef TheInnocent het volgende:
Ik vind kritiek heel fijn, mits onderbouwd. Narren zo af en toe vind ik ook wel lachen, maar als mensen beginnen te schelden uit het niets dan verlaagt dat heel erg het niveau van een topic en van dit forum. Vooral als ze zelf niet eens aangevallen worden, best kinderachtig. Zijn dezelfde mensen als dipstick1 en 2Nutz die vaak onmodig denigrerende reacties plaatsen.
Ik ga mezelf niet veranderen voor mensen die opnieuw opgevoed moeten worden. Byebyequote:Op maandag 16 januari 2017 08:43 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Mensen moeten een wat dikkere huid kweken. Jij bent zo 1.
De wereld is hard. Wen er aan, meid.
Kan je kleine ego er niet tegen. Ga naar bokt.nl of viva forum.
Nee je zou je zelf idd eens beteren. Niet doen hoor! niet aan jezelf werken!! jij bent wie jij bent, een uniek sneeuwvlokje!! laat anderen zich maar aanpassen!!quote:Op maandag 16 januari 2017 09:04 schreef TheInnocent het volgende:
[..]
Ik ga mezelf niet veranderen voor mensen die opnieuw opgevoed moeten worden. Byebye
Vooral die. Die moeten ze eruit gooien. Met hun eeuwige herhaling aan topics. Kom maar terug als je naar een psycholoog /psychiater bent geweest...quote:Op zaterdag 14 januari 2017 20:24 schreef Tinkepink het volgende:
Lees vooral mee in R&P en ben eigenlijk ook wel voor wat meer kusjekroel. Behalve bij een paar usual suspects, maar die hebben professionele hulp nodig en horen hier eigenlijk niet thuis.
Zou jij mij willen uitleggen waarom het nodig is zo te communiceren. Werk zelf in een harde mannenwereld waar je eerlijk tegen elkaar bent, maar de toon wel een normale is.quote:Op maandag 16 januari 2017 08:43 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Mensen moeten een wat dikkere huid kweken. Jij bent zo 1.
De wereld is hard. Wen er aan, meid.
Kan je kleine ego er niet tegen. Ga naar bokt.nl of viva forum.
Is dat een vraag? die eindig je met een vraagteken.quote:Op maandag 16 januari 2017 09:32 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Zou jij mij willen uitleggen waarom het nodig is zo te communiceren. Werk zelf in een harde mannenwereld waar je eerlijk tegen elkaar bent, maar de toon wel een normale is.
De indruk die jij geeft met jouw posts is dat jij het unieke sneeuwklokje bent waar iedereen zich aan moet passen...
quote:Op maandag 16 januari 2017 09:42 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Is dat een vraag? die eindig je met een vraagteken.
Denk nu al dat die 'harde' mannenwereld waar jij het over hebt helemaal niet zo hard is en je gewoon tussen de kleppende kipjes zit gezien je rare opmerking, maar goed dames united!!
Ik denk dat dit het type commentaar is dat ik liever niet lees op R&P.quote:Op maandag 16 januari 2017 09:42 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Is dat een vraag? die eindig je met een vraagteken.
Denk nu al dat die 'harde' mannenwereld waar jij het over hebt helemaal niet zo hard is en je gewoon tussen de kleppende kipjes zit gezien je rare opmerking, maar goed dames united!!
Kijk, bovenstaande dus. Zit er nou iets van een consequentie aan een moedwillig trollende user in een serieus topic?quote:
Ja. Sowieso wordt het genote en afhankelijk van de post wordt het bij de FA's gemeld en zij bepalen of er een consequentie aan hangt in de vorm van een ban of dat aanspreken voor nu voldoende is.quote:Op maandag 16 januari 2017 14:55 schreef DancingPhoebe het volgende:
[..]
Kijk, bovenstaande dus. Zit er nou iets van een consequentie aan een moedwillig trollende user in een serieus topic?
Sorry, ik bedoel het niet trollend oid, maar ik lees dat wel een beetje als een nee...quote:Op maandag 16 januari 2017 14:58 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ja. Sowieso wordt het genote en afhankelijk van de post wordt het bij de FA's gemeld en zij bepalen of er een consequentie aan hangt in de vorm van een ban of dat aanspreken voor nu voldoende is.
Er wordt wel wat mee gedaanquote:Op maandag 16 januari 2017 15:01 schreef DancingPhoebe het volgende:
[..]
Sorry, ik bedoel het niet trollend oid, maar ik lees dat wel een beetje als een nee...
Je kunt ook twee keer nadenken voor je reageert.quote:Op maandag 16 januari 2017 15:13 schreef 2NutZ het volgende:
Mensen zouden eens een wat dikkere huid moeten kweken, echt...
quote:Op maandag 16 januari 2017 15:20 schreef Samzz het volgende:
[..]
Je kunt ook twee keer nadenken voor je reageert.
Ik vind beiden wel een goed punt.quote:Op maandag 16 januari 2017 15:20 schreef Samzz het volgende:
[..]
Je kunt ook twee keer nadenken voor je reageert.
Je zegt 'ik lees dit niet'. Waarom dan überhaupt reageren?quote:Op maandag 16 januari 2017 15:29 schreef 2NutZ het volgende:
[..]![]()
wtf..echt super rare redenatie....
Het is niet dat ik zit te schelden met krachttermen e.d. ik zeg gewoon bot wat ik denk en dat word al gecensureerdrealiseer je maar even hoe gek het is waar je mee bezig bent als moderator...
Maar zal jullie sparen. Succes met pappen en nathouden van de zachte hartjes.
Wellicht. Maar je kunt niet van anderen vragen te veranderen terwijl je zelf te beroerd bent wat aan je lompe manier van posten te doen.quote:Op maandag 16 januari 2017 15:30 schreef lemmethinkaboutit het volgende:
[..]
Ik vind beiden wel een goed punt.
Omdat ik Ouder1 wel langer ken dan vandaag. Hele hoop psychose proza met eigenlijk niks zinnigs.quote:Op maandag 16 januari 2017 15:30 schreef Samzz het volgende:
[..]
Je zegt 'ik lees dit niet'. Waarom dan überhaupt reageren?
En hoe moeilijk is het dan om gewoon niet te reageren? Want wat voegt jouw reactie op dat moment toe? Behalve dan dat het trollend overkomt en weer reacties uitlokt.quote:Op maandag 16 januari 2017 15:31 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Omdat ik Ouder1 wel langer ken dan vandaag. Hele hoop proza met eigenlijk niks zinnigs.
Inderdaad. Je kan ook eerlijk en to the point zijn zonder lompheid en botheid.quote:Op maandag 16 januari 2017 15:31 schreef Samzz het volgende:
[..]
Wellicht. Maar je kunt niet van anderen vragen te veranderen terwijl je zelf te beroerd bent wat aan je lompe manier van posten te doen.
Ehm wat!?quote:Op maandag 16 januari 2017 15:32 schreef Samzz het volgende:
[..]
En hoe moeilijk is het dan om gewoon niet te reageren? Want wat voegt jouw reactie op dat moment toe? Behalve dan dat het trollend overkomt en weer reacties uitlokt.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |