Dat laatste willen ze juist veranderen.quote:Op maandag 16 januari 2017 23:05 schreef Ajacied422 het volgende:
Bespaar de moeite voor referenda lekker. Kost toch geld en de overheid doet er toch niks mee.
Ja, de oude kat van mijn vrouw haatte mij echt.quote:Op maandag 16 januari 2017 23:05 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Die zijn er genoeg hoorEn dan is zo'n beest echt wel leuk
Ik had ook zo'n chagrijnige kat die meteen ging bijten en krabben als je haar wilde aaien, dat was ook geen feest
mijn kat ging blazen naar mijn neefje van de weekquote:Op maandag 16 januari 2017 23:06 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ja, de oude kat van mijn vrouw haatte mij echt.
altijd vies krabben mijn
Gaat ze toch niet lukken.quote:Op maandag 16 januari 2017 23:06 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Dat laatste willen ze juist veranderen.
kan je net zo goed Geen peil stemmenquote:Op maandag 16 januari 2017 23:04 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Ik vind het een onuitstaanbaar verwaande man, al is hij in het echt best wel vriendelijk. Maar ik ben het wel op vrijwel alle punten met hem eens dus ik denk toch maar dat ik op 'm ga stemmen.
Hoezo dat? Heel andere standpunten en idee van politiek.quote:Op maandag 16 januari 2017 23:07 schreef JanCees het volgende:
[..]
kan je net zo goed Geen peil stemmen
ik wilde je andere post quotenquote:Op maandag 16 januari 2017 23:08 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Hoezo dat? Heel andere standpunten en idee van politiek.
gewoon normale naamquote:Op maandag 16 januari 2017 23:10 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
vind ik toch een wat gekke naam voor een kat
Dat is niet het doel van het Forum.quote:Op maandag 16 januari 2017 23:09 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Die meerderheid van protestpartijen komt er never.
Ja ik ook.quote:Op maandag 16 januari 2017 23:10 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
vind ik toch een wat gekke naam voor een kat
Je moet toch wat als je domlinks bent.quote:Op maandag 16 januari 2017 23:12 schreef JanCees het volgende:
Lol alle linkse partijen pakken VVD aan 😂 😂 dat terwijl VVD waarschijnlijker groter wordt dan ze allemaal gecombineerd
de hond van mijn opa heette Tommiequote:Op maandag 16 januari 2017 23:12 schreef Fok-it het volgende:
Beter mooie naam dan RamboOf Tommie, nog erger. Hoe origineel ben je dan
Dat schiet niet opquote:Op maandag 16 januari 2017 23:12 schreef Fok-it het volgende:
Beter mooie naam dan RamboOf Tommie, nog erger. Hoe origineel ben je dan
quote:Op maandag 16 januari 2017 23:11 schreef JimmyDean het volgende:
Jerzy is wel een toffe naam, en Pools.
journaal opende laatst met klaver die zei dat hij premier wil worden. Lol hij staat zesde in peilingenquote:Op maandag 16 januari 2017 23:12 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Je moet toch wat als je domlinks bent.
Ik maak wel een slechte beurt bij je vanavondquote:Op maandag 16 januari 2017 23:12 schreef JanCees het volgende:
[..]
de hond van mijn opa heette Tommie![]()
Rip Tommie
Maar hij kan wel goed Obama napraten. En dat vindt men bij de NPO heel leuk.quote:Op maandag 16 januari 2017 23:13 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
journaal opende laatst met klaver die zei dat hij premier wil worden. Lol hij staat zesde in peilingen
Max is best leuk. Ken veel honden die Max heten welquote:
valt meequote:Op maandag 16 januari 2017 23:13 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik maak wel een slechte beurt bij je vanavond
Ik zou een hond Killer noemen.quote:Op maandag 16 januari 2017 23:13 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Max is best leuk. Ken veel honden die Max heten wel
Ja dan vind ik het dus echt saaiquote:Op maandag 16 januari 2017 23:13 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Max is best leuk. Ken veel honden die Max heten wel
Ik wou net zeggenquote:
Eén schijnheilig beest die alleen kleine meisjes krabt en een ander die de worst van je bord jat.quote:Op maandag 16 januari 2017 23:15 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik wou net zeggenDe schrik van de buurt
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |