goed leven dat beestquote:Op maandag 16 januari 2017 22:53 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
denk zo'n 500
Al kunnen ze nu best duurder zijn omdat haar kater de beste van de Benelux is en die vaak de vader is.
Af en toe mag hij ergens logeren om een andere poes te wippen, krijgt mijn zus ook weer 400 euro voor.quote:
wat is het voordeel van een raskatquote:Op maandag 16 januari 2017 22:55 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Moeten wel nog kosten van eerste inenting etc ook af
Gelukkig krijgt ze al gratis voer nu
Niks mis met kattenquote:Op maandag 16 januari 2017 22:55 schreef JimmyDean het volgende:
Heb je wel steeds kutbeesten om je heen, maar wel goeie doekoe
Als je graag wil pronken met dure dingenquote:Op maandag 16 januari 2017 22:55 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
wat is het voordeel van een raskat
Mijn vrouw heeft mij op een zwak moment gepakt en een kat losgepeuterd.quote:
zou ik op theo hiddema stemmenquote:Op maandag 16 januari 2017 22:55 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
wat is het voordeel van een raskat
Zwak moment?quote:Op maandag 16 januari 2017 22:56 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Mijn vrouw heeft mij op een zwak moment gepakt en een kat losgepeuterd.
Als je als man wat toegeeflijker bent.quote:
Ga je voor raskat dan?quote:Op maandag 16 januari 2017 22:56 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Mijn vrouw heeft mij op een zwak moment gepakt en een kat losgepeuterd.
quote:Op maandag 16 januari 2017 22:58 schreef Insomnia_ het volgende:
ik wil zo een grijze
die zijn wel vet
Die katten van mijn zus komen niet buitenquote:Op maandag 16 januari 2017 22:58 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
moet je nog uitkijken dat ie niet gestolen wordt ook
Kan ook primaquote:Op maandag 16 januari 2017 22:59 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
ja zo'n kat alleen wel binnenkat dan
Die hebben wij ook.quote:
Mijn zus heeft die kleur nietquote:Op maandag 16 januari 2017 23:00 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Die hebben wij ook.Precies zelfde vacht bijna
Gewoon een lieve kat nemen, niet zo'n chagrijnig beest.quote:Op maandag 16 januari 2017 23:00 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Heb eigenlijk niet zo trek in een kat.
Ik vind Thierry een vervelende man, maar ik moet zijn standpunten nog even doornemen.quote:Op maandag 16 januari 2017 23:02 schreef JanCees het volgende:
[..]
ik vind hem niet stom hoor maar zijn standpunten een aantal
Wat een gedoe.quote:Op maandag 16 januari 2017 23:01 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Gewoon een lieve kat nemen, niet zo'n chagrijnig beest.
Ik vind het een onuitstaanbaar verwaande man, al is hij in het echt best wel vriendelijk. Maar ik ben het wel op vrijwel alle punten met hem eens dus ik denk toch maar dat ik op 'm ga stemmen.quote:Op maandag 16 januari 2017 23:02 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik vind Thierry een vervelende man, maar ik moet zijn standpunten nog even doornemen.
Directe democratiequote:Op maandag 16 januari 2017 23:04 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Ik vind het een onuitstaanbaar verwaande man, al is hij in het echt best wel vriendelijk. Maar ik ben het wel op vrijwel alle punten met hem eens dus ik denk toch maar dat ik op 'm ga stemmen.
Die zijn er genoeg hoorquote:
Ja dat is het enige waar ik over twijfel, maar ik snap zijn logica en denktrant wel. Het is de enige manier om burgers nog een beetje betrokken te houden en te voorkomen dat groepen boze sukkels de boel afbreken.quote:
Dat laatste willen ze juist veranderen.quote:Op maandag 16 januari 2017 23:05 schreef Ajacied422 het volgende:
Bespaar de moeite voor referenda lekker. Kost toch geld en de overheid doet er toch niks mee.
Ja, de oude kat van mijn vrouw haatte mij echt.quote:Op maandag 16 januari 2017 23:05 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Die zijn er genoeg hoorEn dan is zo'n beest echt wel leuk
Ik had ook zo'n chagrijnige kat die meteen ging bijten en krabben als je haar wilde aaien, dat was ook geen feest
mijn kat ging blazen naar mijn neefje van de weekquote:Op maandag 16 januari 2017 23:06 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ja, de oude kat van mijn vrouw haatte mij echt.
altijd vies krabben mijn
Gaat ze toch niet lukken.quote:Op maandag 16 januari 2017 23:06 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Dat laatste willen ze juist veranderen.
kan je net zo goed Geen peil stemmenquote:Op maandag 16 januari 2017 23:04 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Ik vind het een onuitstaanbaar verwaande man, al is hij in het echt best wel vriendelijk. Maar ik ben het wel op vrijwel alle punten met hem eens dus ik denk toch maar dat ik op 'm ga stemmen.
Hoezo dat? Heel andere standpunten en idee van politiek.quote:Op maandag 16 januari 2017 23:07 schreef JanCees het volgende:
[..]
kan je net zo goed Geen peil stemmen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |