ik wilde je andere post quotenquote:Op maandag 16 januari 2017 23:08 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Hoezo dat? Heel andere standpunten en idee van politiek.
gewoon normale naamquote:Op maandag 16 januari 2017 23:10 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
vind ik toch een wat gekke naam voor een kat
Dat is niet het doel van het Forum.quote:Op maandag 16 januari 2017 23:09 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Die meerderheid van protestpartijen komt er never.
Ja ik ook.quote:Op maandag 16 januari 2017 23:10 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
vind ik toch een wat gekke naam voor een kat
Je moet toch wat als je domlinks bent.quote:Op maandag 16 januari 2017 23:12 schreef JanCees het volgende:
Lol alle linkse partijen pakken VVD aan 😂 😂 dat terwijl VVD waarschijnlijker groter wordt dan ze allemaal gecombineerd
de hond van mijn opa heette Tommiequote:Op maandag 16 januari 2017 23:12 schreef Fok-it het volgende:
Beter mooie naam dan RamboOf Tommie, nog erger. Hoe origineel ben je dan
Dat schiet niet opquote:Op maandag 16 januari 2017 23:12 schreef Fok-it het volgende:
Beter mooie naam dan RamboOf Tommie, nog erger. Hoe origineel ben je dan
quote:Op maandag 16 januari 2017 23:11 schreef JimmyDean het volgende:
Jerzy is wel een toffe naam, en Pools.
journaal opende laatst met klaver die zei dat hij premier wil worden. Lol hij staat zesde in peilingenquote:Op maandag 16 januari 2017 23:12 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Je moet toch wat als je domlinks bent.
Ik maak wel een slechte beurt bij je vanavondquote:Op maandag 16 januari 2017 23:12 schreef JanCees het volgende:
[..]
de hond van mijn opa heette Tommie![]()
Rip Tommie
Maar hij kan wel goed Obama napraten. En dat vindt men bij de NPO heel leuk.quote:Op maandag 16 januari 2017 23:13 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
journaal opende laatst met klaver die zei dat hij premier wil worden. Lol hij staat zesde in peilingen
Max is best leuk. Ken veel honden die Max heten welquote:
valt meequote:Op maandag 16 januari 2017 23:13 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik maak wel een slechte beurt bij je vanavond
Ik zou een hond Killer noemen.quote:Op maandag 16 januari 2017 23:13 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Max is best leuk. Ken veel honden die Max heten wel
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |