abonnement Unibet Coolblue
pi_168184519
*** BREAKING: Vanavond RTL5, 20:33 uur ***
http://www.tvgids.nl/pete(...)t-op/artikel/122988/






Samenvatting:
0s.gif Op donderdag 27 oktober 2016 21:23 schreef ArnieAlberts het volgende:
Ik ben er uit. Na een beetje rondvragen, research en googelen is het geheel duidelijk voor me. Het is volledig misgegaan met Peter Jan Rens nadat hij Annemieke Hoogendijk uit zijn leven heeft laten lopen. Hoogendijk is voor het grote publiek bekend als de vroegere mevrouw Stemband, maar was tevens ook zo'n 25 jaar, onafgebroken, verantwoordelijk voor de coaching van Peter Jan (Hier kom ik nog op terug).

Misschien is hij in één van zijn praktijkjes te ver doorgeslagen, had ze vervolgens genoeg van zijn streken, maar sinds zij niet meer de rem op Peter Jan heeft vliegt die man werkelijk álle kanten op. Dat is niet gezond. Die man heeft 'n rem in z'n leven nodig en hard ook. Nu is Virginia enkele keren flink belachelijk gemaakt, maar ze had wel enkele logische dingen te zeggen en ik had zowaar even de hoop dat zij zijn nieuwe 'rem' in het leven kon zijn. Maar ook haar drijft hij tot waanzin.

*Coaching: hoe of wat er precies mee bedoeld werd weet ik ook niet, maar kijk naar de aftiteling van ÉLKE tv-productie van Rens uit de periode 1985-2002, waar ze steevast vermeld staat onder het begrip 'Coaching'. Zelfs vóór die periode stond ze hem al bij; op Wikipedia wordt gesproken van 'sinds 1978' en ik zag haar naast 'm aan tafel zitten bij 'Sonja', toen hij daar, in 1983, vertelde over zijn tientjesactie, voor het maken van de film 'Maria'.

En toen was daar dít artikel. Ik zei eerder; na 2004 is het misgegaan met die man, en in dit artikel (uit 2014) spreekt Hoogendijk er over dat ze hem al bijna 10 jaar niet meer gesproken heeft. 2014 - 9 = 2005. Simpel.

Mevrouw Stemband is klaar met Meneer Kaktus
Lees hier -> Nieuws.nl

Conclusie: Kaktus moet Mevrouw Stemband terug. De echte.


Topic over ex-tv-persoonlijkheid Peter Jan Rens:

Zanger:

Filmmaker:

"Soms gaat het niet, soms kan het niet..."
Nadat Peter Jan in de periode rondom 2006 al zijn vrouw inruilde voor een Thais avontuur en zijn ex met hoge schulden achterliet deden de wildste geruchten haar ronde. Een oplichter, een dromer, een aftroggelaar... Toch blijft Peter Jan terugkeren met steeds een ander project. Dan wil hij een publieke omroep starten, dan weer een eigen online zender genaamd Rens1, wil hij een nieuwe film van Meneer Kaktus opnemen, start hij met Johan Vlemmix een politieke partij...

Ook zijn opvoedkunsten (of vooral gebrek daaraan) zal in de media geen goed gevoel opwekken. Peter-Jan heeft namelijk al een dochter uit een eerdere relatie, de 33-jarige Lutein. Sommige mensen zullen haar misschien kennen van de bekende belspelspelletjes op RTL 4, waar ze als presentatrice voor werkte. Peter-Jan heeft met de moeder van Lutein afgesproken dat hij verder geen omkijken zou hebben naar zijn dochter. Lutein groeide dus op zonder vader.

Dit alles is een peulenschil vergeleken bij zijn meest recente actie: een vriendin van 20 jaar die op haar 14e al moeder werd. Dronken gevoerd, zo schept hij er zelf graag voor de TV-camera's over op. Ontmoet 'de liefde van z'n leven', Virginia.


"U was aan de beurt maar het is over..."
Virginia heeft een zoon, Jay die 6 jaar oud is. Omdat Virginia pas 14 was toen Jay werd geboren heeft haar moeder de voogdij. Sinds het contact met haar moeder is verbroken, ziet Virginia haar zoontje ook niet meer.

"En spelende vrouw, wat heb je nu geleerd?"
In oktober werd bekend Peter Jan Rens en zijn 42 jaar jongere vriendin Virginia hun eerste kindje verwachtten. Virginia was ruim over de helft van haar zwangerschap en had een behoorlijke babybuik toen ze deze showde tijdens de perspresentatie van Sterren Springen 2014. Dit na een mislukte poging en miskraam, begin vorig jaar.

Op 11 juni 2014 kwam hun dochter, Djelisa Annieta Rens, ter wereld.

Nu ook een dikke half uur pret met de Kaktus!
http://www.npo.nl/de-week-van-filemon/08-09-2014/BNN_101369085



Sulleewantsall



Thais Paradijsje



Kleine Kaktelg





(she/her)
pi_168185316
"Hij gaat er gewoon aan" _O-
pi_168185809
Schuldeisers woest op Peter Jan Rens en Virginia

De storm van kritiek rondom de realityserie van Peter Jan Rens en Virginia laait verder op. De serie is voor Peter Jan en zijn verloofde dan wel een groot avontuur, maar voor de vele schuldeisers is het iedere week een pijnlijke confrontatie met de man waar ze nog geld van krijgen.

http://www.show.nl/rubrie(...)an-rens-en-virginia/

Met een filmpje in de link

Als ik hem zie lopen dan geef ik gas en zet mijn ruitenwissers aan :D
Dan is er geen aflevering van de rls meer mogelijk :@
pi_168185862
Morgen is D-Day :Y)
SOONY
pi_168185911
quote:
1s.gif Op maandag 16 januari 2017 11:23 schreef DKUp het volgende:
Morgen is D-Day :Y)
Van een nep huwelijk ja..
Stelt niks voor.
I am unconditionally and irrevocably in love with him.
I'm 97% sure you don't like me, I'm 100% sure I don't care.
  maandag 16 januari 2017 @ 12:09:21 #7
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_168186678
quote:
0s.gif Op maandag 16 januari 2017 11:26 schreef Ticootje het volgende:

[..]

Van een nep huwelijk ja..
Stelt niks voor.
Dit idd, niet rechtsgeldig.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_168186869
In zijn zakelijke carrière heeft Peter Jan Rens (Velsen-Noord, 1950) een spoor van vernielingen getrokken. RTL hijst de gevallen kindervriend nu op een podium in een clowneske reallifesoap, terwijl vele tientallen schuldeisers hun geld in rook zagen opgaan door zijn wanpraktijken, meldt het AD.

AUTEUR:
Tonny van der Mee & Koen Voskuil | Beeldbewerking: Mark Reijntjens
PUBLICATIEDATUM:
16 jan 2017, 11.17 uur


Onlangs zag Jaap van Roemburg voor het eerst een fragment van de reallifesoap Doen ze 't of doen ze 't niet op tv. Hij zag Peter Jan Rens (66) en Virginia (23) praten over hun aanstaande bruiloft, en hoorde beloftes over een prachtige trouwring. ,,Ik erger me groen en geel als ik het zie. Het is zo herkenbaar. Peter Jan Rens belooft van alles, maar hij komt nooit wat na.''
Ondernemingsfonds Alkmaar
Ruim zes jaar geleden zat Van Roemburg met de gebakken peren als centrummanager van het Ondernemingsfonds in Alkmaar. Rens wilde van Alkmaar hét sinterklaascentrum van Nederland maken, met een grote tent, voorstellingen van Meneer Kaktus en het spel 'de Pepernotencode'.
Ambitieus project
De gemeente, Rabobank en ondernemers investeerden in het ambitieuze project. Van Roemburg: ,,Op papier zag het er heel mooi uit. Je verwacht een professioneel team om hem heen, maar dat had hij niet. Hij kwam afspraken niet na. Van zijn beloftes kwam geen bal terecht.''
(Tekst gaat verder onder afbeelding)


Onbetaalde rekeningen
Rens zei dat hij druk was met andere dingen. Hij liet zich niet meer zien en bleef onbereikbaar. Zeventien ondernemers bleven achter met onbetaalde rekeningen van ruim 78.000 euro. Onder meer de tentverhuurder (17.000 euro), de bakker die pepernoten bakte en de drukkerij die flyers regelde, zagen geen cent terug van hun investeringen.
Naïef
,,We zijn te naïef geweest'', zegt Lieke Danenberg, destijds verbonden aan de Stichting Promotie Alkmaar. ,,Hij kreeg veel ondernemers met zich mee. Ze geloofden in hem en hij gelooft zelf ook alles.''

Kaktus Holding
Alkmaar is slechts een tussenstation in het spoor van vernieling, zowel zakelijk als privé, dat Peter Jan Rens al jarenlang trekt. Velen hebben nog duizenden euro's van hem tegoed, sommigen zelfs enkele tonnen. Bij de Belastingdienst staat nog een schuld van zeker 20.000 euro open. Ook René Eringaard, eigenaar van het bedrijf XS2, verloor ruim 20.000 euro toen hij zaken deed met een van Rens' vele BV's binnen de Kaktus Holding. De Yottum Shop, een computerwinkel in Gorinchem die werd overgenomen door Kaktus Participies, bestelde bij hem Taiwanese computers.

Facturen betalen
Als onenigheid ontstaat tussen de eigenaar van de Yottum Shop en Kaktus, weigert laatstgenoemde de facturen te betalen. Als Eringaard daarnaar informeert, meldt Paul Gruijthuijsen, een van de stromannen van Rens: ,,Ons is niets bekend van deze bestellingen. Wij vragen ons af of deze rechtsgeldig zijn.''

Smerig spelletje
,,Ik krijg nog steeds kippenvel als ik dat lees'', zegt Eringaard. ,,Eerst zijn er computers besteld en een nieuwe bestelling zou plotseling niet rechtsgeldig zijn? Dit is gewoon een setup. Een smerig spelletje dat is gespeeld.''

Oplichting
Zo zijn er tientallen slachtoffers van - wat zij noemen - 'oplichting' door Peter Jan Rens. Er zijn aangiftes gedaan, claims ingediend en rechtszaken geweest tegen stichtingen en BV's die hij heeft opgezet, maar de gedupeerden vangen telkens bot.
Handtekening onder BV
Rens is een meester in het vluchten en ontduiken. Hij zorgt dat hij buiten schot blijft, geeft anderen een volmacht of laat hun handtekening onder een BV zetten.

Faillissement
Vlak voor zijn Kaktus Holding in 2009 failliet ging, 'verkocht' hij zijn kapitale huis in Amsterdam voor 8 ton aan zijn toenmalige vriendin Joke Bos, met wie hij 23 jaar een relatie heeft gehad. Ook de BV's werden op haar naam gezet. Na het faillissement verliet hij Bos en zadelde haar op met enorme schulden, waardoor ze al jaren in de schuldsanering zit.

Wanpraktijken
De Stichting Pepernotencode, opgezet voor het project in Alkmaar, stond niet op zijn naam maar op naam van Bos, Van Roemburg en een man die al jaren zorgt voor zijn ernstig demente vrouw. Zij moesten duizenden euro's betalen voor de flop van het project. Zo weet Rens steeds de dans te ontspringen en boeten anderen voor zijn wanpraktijken.
Meldpunt Peter Jan Rens
Enkele jaren geleden startte een tiental slachtoffers op internet het Meldpunt Peter Jan Rens. De meldingen stroomden binnen, maar de site ging uit de lucht toen ze ernstige bedreigingen binnenkregen.

Stromannen
Er waren veel relatief kleine schadebedragen bij, van 1500 tot 2000 euro. Een van de initiatiefnemers, die anoniem wil blijven, schat dat de melders voor bij elkaar 4,5 ton zijn gedupeerd. ,,Het is heel schimmig wat hij doet. Hij werkt met stromannen. Hij tekent nergens zelf voor, maar laat dat de mensen om hem heen doen. Daarom kan hij niet worden veroordeeld.''

Facturen
Het meldpunt heeft een dossier met bewijzen bij de politie neergelegd, maar daar is niets mee gebeurd. ,,We zagen op facturen dat investeerders aan zijn BV's betaalden, terwijl diezelfde dag een bedrag van 70.000 euro naar Thailand werd overgemaakt.''

Juridische procedures
Veel slachtoffers nemen hun verlies, omdat ze geen zin hebben in dure juridische procedures. ,,Voor mij is het voorbij'', zegt de gedupeerde van het meldpunt. ,,Ik weet dat ik mijn geld toch niet terugkrijg. Peter Jan Rens was mijn jeugdheld. Hij is nu de clown en blikvanger, maar hij toont geen empathie. Het is onbegrijpelijk dat hij zolang ongestoord zijn gang kan gaan.''

2500 euro per aflevering
Rens' slachtoffers vinden het onbegrijpelijk dat RTL hem een podium geeft en betaalt - 'gewone realitysterren' krijgen volgens bronnen 1500 tot 2500 euro per aflevering - terwijl de schuldeisers in de rij staan. ,,Hij is publiciteitsgeil'', zegt Jaap van Roemburg. ,,Hij blijft maar doorgaan in zijn pyjama. Hij beseft totaal niet waar hij mee bezig is. Dingen gaan altijd fout door anderen.''

Sms-games
Het is na zijn hoogtijdagen in de tweede helft van de jaren 80 nooit meer goedgekomen met Rens. Na de Grote Meneer Kaktus Show gaat het snel bergafwaarts met hem. Andere programma's floppen. In 2003 zoekt hij zijn heil in Thailand. Van daaruit wil hij Azië veroveren met vechtfilms, sms-games en realityseries. ,,Hij wilde groter worden dan John de Mol. Dat was zijn doel'', vertelt vechtsportacteur Ron Smoorenburg, die momenteel in Thailand schittert in grote films.

Goed leven
Rens neemt Smoorenburg mee naar Thailand om van hem de nieuwe Jean-Claude van Damme te maken. ,,Achteraf ben ik hem dankbaar. Ik heb hier een goed leven en speel in grote vechtfilms. Hij heeft me geholpen om los te breken uit Nederland. Maar hij heeft me ook in de steek gelaten.''

Fight Master
De 12.000 euro die Smoorenburg ooit verdiende met het programma Fight Master verdwijnt in de zakken van Rens. Smoorenburg krijgt slechts 2000 euro. Het meeste geld investeert Rens in een Thaise vrouw (Wan), met wie hij gaat samenwonen,en haar familie.
Goeddoelproject
Terwijl zijn vriendin Joke Bos in Nederland zit, leert Rens in een Thaise massagesalon de veel jongere Wan kennen. ,,Hij gaf alles aan haar'', zegt Smoorenburg. ,,Hij kocht de hele straat op zodat haar familie bij elkaar kon wonen. Hij noemde haar een 'goeddoelproject'.''

Gouden bergen
In Thailand maakt Rens meer vijanden dan vrienden. Investeerders zien hun geld in rook opgaan. Rens belooft gouden bergen, maar het levert niks op, zeggen ze. Hij loopt weg als er problemen zijn, is een pathologische leugenaar en lijdt aan grootheidswaanzin. Hij moet een paar keer verhuizen omdat mensen die zich bedonderd voelden hem bedreigen. ,,Hij verzamelt mensen om zich heen die in hem geloven. Mensen met een goed hart, maar ook golddiggers die gebruik van hem maken.''

Fantasiewereld
Zijn talent is onmiskenbaar, zeggen ingewijden. Hij is een charmeur maar ook een 'narcist'. ,,Peter Jan heeft een briljante geest, maar is volledig ongeremd'', zegt een van hen. ,,Hij leeft in zijn eigen fantasiewereld en laat zich door niemand afremmen.''

Nomade
Het ene project staat nog niet koud op papier, of Rens is alweer bezig met het volgende. Smoorenburg: ,,Hij is een nomade. Als het land niet meer vruchtbaar is, verlaat hij de boel en trekt naar een ander gebied. Hij was op een dag ook opeens verdwenen uit Thailand. Terwijl het huis nog betaald moest worden.''

Vergane glorie
Meneer Kaktus is allang vergane glorie, maar niet voor Rens, die zelf onbereikbaar is voor commentaar. Meerdere keren bellen, voicemailberichten en sms'jes, zelfs twee bezoeken aan zijn huisadres, al deze pogingen blijven zonder resultaat. Enkele maanden geleden stond hij voor een show nog in Appelscha in de boksring, met een andere Mevrouw Stemband en Kweetniet. Hij zwierf langs verschillende adressen en veilde zelfs zijn Kaktus-pyjama. Nu bivakkeert hij in het huis van de vader van Virginia, waar de camera's van RTL hun leven vastleggen.

Promotie
,,Mijn woede is nu weg'', zegt Smoorenburg. ,,Ik hoef geen geld van hem. Peter Jan maakt handig gebruik van de situatie. Ik denk dat hij geniet van de soap en erom lacht. Hij zei altijd: het maakt niet uit of iets goed of slecht nieuws is. Slecht nieuws is ook promotie.''


https://www.deondernemer.(...)grenzeloze-geldzucht
  Trouwste user 2022 maandag 16 januari 2017 @ 12:22:40 #9
7889 tong80
Spleenheup
pi_168186953
Het Sinterklaascentrum van Nederland. :D Dan vraag je er ook om. :D

:P
Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
pi_168187846
FITTIE
Op woensdag 9 november 2016 06:02 schreef Anonymousz het volgende:
#superniger2020
pi_168189694
Maar nogmaals, waarom kijken we die real life soap? Wetende dat dat gewoon allemaal opgezet en nep is?
I am unconditionally and irrevocably in love with him.
I'm 97% sure you don't like me, I'm 100% sure I don't care.
  maandag 16 januari 2017 @ 17:54:03 #12
195606 ikweethetookniet
Weet jij het wel ?
pi_168197049
Amsterdam wil taboe op schulden doorbreken

Verhuist PJR binnenkort naar Amsterdam :?
  roze maandag 16 januari 2017 @ 18:09:04 #13
393783 Ama
Hypa Hypa
pi_168197318
Ik hoorde hem in de laatste aflevering ook over 3 ideeën praten die hij had.
Your beauty never ever scared me.
  maandag 16 januari 2017 @ 18:12:32 #14
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_168197389
quote:
0s.gif Op maandag 16 januari 2017 14:06 schreef Ticootje het volgende:
Maar nogmaals, waarom kijken we die real life soap? Wetende dat dat gewoon allemaal opgezet en nep is?
Om z'n schuldeisers een kans te geven? :+
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
  maandag 16 januari 2017 @ 19:13:27 #15
458965 G-Pier
Bekend als G-P of Gay-P
pi_168199567
quote:
0s.gif Op maandag 16 januari 2017 14:06 schreef Ticootje het volgende:
Maar nogmaals, waarom kijken we die real life soap? Wetende dat dat gewoon allemaal opgezet en nep is?
Leedvermaak:
- PJR is oh zo creatief maar komt met bijna onmogelijke ideeën.
- Virginia snauwt PJR soms en dat soort momenten zijn hilarisch.
- Gewoon zien hoe slecht het geacteerd is maakt een show wel wat leuker, soms. Al vraag ik mij af of die felle discussie op eind afl. 2 wel echt geacteerd is, anyway: dát soort momenten wil ik niet missen.
Disregard taxi drivers offering unrequested services.
  † In Memoriam † maandag 16 januari 2017 @ 19:27:25 #16
4036 crew  Cynix ®
Verzuurde hork
pi_168200123
quote:
1s.gif Op maandag 16 januari 2017 19:13 schreef G-Pier het volgende:
Leedvermaak:
Vooral dat, denk ik.
Vertel het me en ik zal het vergeten. Laat het me zien en ik zal het onthouden. Laat het me ervaren en ik zal het me eigen maken.
De toekomst hangt af van wat je nu aan het doen bent.
  maandag 16 januari 2017 @ 19:31:31 #17
100126 Maraca
#cijferfetisjist
pi_168200306
quote:
99s.gif Op maandag 16 januari 2017 19:27 schreef Cynix ® het volgende:

[..]

Vooral dat, denk ik.
Alleen dat :P
Verily i say unto you; dost thou even hoist, brethren? - Jesus (Psalm 22)
pi_168202322
quote:
1s.gif Op maandag 16 januari 2017 19:13 schreef G-Pier het volgende:

[..]

Leedvermaak:
- PJR is oh zo creatief maar komt met bijna onmogelijke ideeën.
- Virginia snauwt PJR soms en dat soort momenten zijn hilarisch.
- Gewoon zien hoe slecht het geacteerd is maakt een show wel wat leuker, soms. Al vraag ik mij af of die felle discussie op eind afl. 2 wel echt geacteerd is, anyway: dát soort momenten wil ik niet missen.
Had het idee dat dat snauwen van Virginia toch lekker onverwacht was. Ze gaan toch na dit programma weer uit elkaar voor zover mogelijk dus niks mis met af en toe de waarheid zeggen.
  † In Memoriam † maandag 16 januari 2017 @ 20:45:15 #19
368283 ato
pi_168203667
Ik kijk uit ongeloof, dat zo'n man het voor elkaar krijgt om te lachen en maar zeggen dat hij zo veel houdt van Virginia.
Geen schaamte omdat hij bekend staat als een loser..


Ik vind Virginia wel slimmer overkomen dan ik eerst dacht en volgens mij is zij een stuk slimmer dan haar as ' echtgenoot'.
Life can be a bitch, so like it..
  maandag 16 januari 2017 @ 23:22:04 #20
195606 ikweethetookniet
Weet jij het wel ?
pi_168209892
Zojuist op shownieuws. :D

Ratelband leidt de jacht op Peter Jan Rens :P

http://www.show.nl/rubrie(...)t-op-peter-jan-rens/

*O* *O*

[ Bericht 11% gewijzigd door ikweethetookniet op 16-01-2017 23:27:28 ]
pi_168210665
Nog een paar minuten, en dan breekt de dag der waarheid aan. Trouwen of niet? Ik vraag me af of trouwe bondgenoot, de nieuwe Kweetniet, Johan Vlemmix nog in charge is... Maar die is natuurlijk veel te druk met zijn politieke partij in aanloop naar de verkiezingen.
Ik weet nog wel een goede minister van financiën voor hem;-)
pi_168212431
quote:
0s.gif Op maandag 16 januari 2017 23:57 schreef Tommy70 het volgende:
Nog een paar minuten, en dan breekt de dag der waarheid aan. Trouwen of niet? Ik vraag me af of trouwe bondgenoot, de nieuwe Kweetniet, Johan Vlemmix nog in charge is... Maar die is natuurlijk veel te druk met zijn politieke partij in aanloop naar de verkiezingen.
Ik weet nog wel een goede minister van financiën voor hem;-)
deze post is een beetje achterhaald
jawoord of niet, t huwelijk zal niet rechtsgeldig zijn
daarnaast heeft vlemmix zich met zijn partij terug getrokken voor de verkiezingen en lijkt de vriendschap met pjr wat bekoelt te zijn
  dinsdag 17 januari 2017 @ 06:43:39 #23
100126 Maraca
#cijferfetisjist
pi_168212465
quote:
1s.gif Op dinsdag 17 januari 2017 06:26 schreef JaneDoe het volgende:

[..]

deze post is een beetje achterhaald
jawoord of niet, t huwelijk zal niet rechtsgeldig zijn
daarnaast heeft vlemmix zich met zijn partij terug getrokken voor de verkiezingen en lijkt de vriendschap met pjr wat bekoelt te zijn
Maar weten we zeker dat ze niet in Nederland al voor de wet getrouwd zijn?
Verily i say unto you; dost thou even hoist, brethren? - Jesus (Psalm 22)
pi_168212522
quote:
1s.gif Op dinsdag 17 januari 2017 06:43 schreef Maraca het volgende:

[..]

Maar weten we zeker dat ze niet in Nederland al voor de wet getrouwd zijn?
ook dan is de plechtigheid van vandaag een farce
  dinsdag 17 januari 2017 @ 07:33:03 #25
100126 Maraca
#cijferfetisjist
pi_168212588
quote:
1s.gif Op dinsdag 17 januari 2017 07:10 schreef JaneDoe het volgende:

[..]

ook dan is de plechtigheid van vandaag een farce
Mooi toch? O+ Past precies in het plaatje :D
Verily i say unto you; dost thou even hoist, brethren? - Jesus (Psalm 22)
pi_168212930
Huwelijk zonder enige betekenis :9~
SOONY
pi_168213656
quote:
1s.gif Op dinsdag 17 januari 2017 06:43 schreef Maraca het volgende:

[..]

Maar weten we zeker dat ze niet in Nederland al voor de wet getrouwd zijn?
Nee hoor, want dan had PJR dit lang en breed uitgemolken.
Álles voor een beetje publiciteit!
pi_168214124
quote:
1s.gif Op dinsdag 17 januari 2017 08:29 schreef DKUp het volgende:
Huwelijk zonder enige betekenis :9~
Wel het meest verstandige voor Vergien.
I am unconditionally and irrevocably in love with him.
I'm 97% sure you don't like me, I'm 100% sure I don't care.
pi_168214176
PJR heeft Vursjien helemaal in het begin toch directeur gemaakt van weer een of ander vaag bedrijfje dat hij opgezet had op Tenerife? Iets met Nederlandse artiesten promoten, uiteraard nooit iets van terecht gekomen.
  Moderator / Miss SHO dinsdag 17 januari 2017 @ 10:11:36 #30
22592 crew  Ole
pi_168214303
Terugkijken waard?
Op woensdag 19 januari 2011 22:10 schreef JaneDoe het volgende:
dit is SHO, where you're guilty until proven innocent
  dinsdag 17 januari 2017 @ 10:58:26 #31
136343 BasEnAad
, die clown en die acrobaat!
pi_168215046
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 januari 2017 10:11 schreef Ole het volgende:
Terugkijken waard?
Voor de liefhebber wel.
pi_168217059
Ze gaan toch wokken op Tenerife :Y)
SOONY
  dinsdag 17 januari 2017 @ 13:05:57 #33
195606 ikweethetookniet
Weet jij het wel ?
pi_168217686
Locatie op Tenerife
In de aflevering van deze week is dan toch te zien hoe Virginia en Peter Jan samen met dochter Djelisa afreizen naar Tenerife om de locatie voor hun huwelijk te bekijken. Ter plaatste is het de vraag of de locatie er in echt net zo mooi uitziet als Virginia thuis had gedacht.:D

In elk geval moeten er nu dingen geregeld worden en dat is niet gemakkelijk aangezien Peter Jan en Virginia het vaker niet dan wel met elkaar eens lijken te zijn. :P _O-

http://www.tvgids.nl/real(...)aien/artikel/124764/
  Trouwste user 2022 dinsdag 17 januari 2017 @ 16:10:21 #34
7889 tong80
Spleenheup
pi_168221982
Een klusje in de tuin is voor voormalig presentator en inmiddels reallifesoap-ster Peter Jan Rens niet best afgelopen. De 66-jarige Peter Jan gleed, nadat hij hulp kreeg van zijn verloofde Virginia van Eck (23), pardoes uit over de gladde tuinbestrating. ,,Auw! Aaa-aaah'', kreunde 'Meneer Kaktus', zo is te zien in een video die is vrijgegeven aan het AD.

Het fragment - waarin Virginia aan de gang gaat met een tuinslang en haar Peter Jan natspuit, waarna hij ten val komt in een plas - is onderdeel van de reallifesoap Doen ze 't of doen ze 't niet, die sinds drie weken wordt uitgezonden op RTL5.

Video in de link.......... :)

http://www.ad.nl/tv-en-ra(...)t-virginia~aed2e6dc/

:P
Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
  dinsdag 17 januari 2017 @ 18:23:36 #35
195606 ikweethetookniet
Weet jij het wel ?
pi_168225315
Zojuist weer een item op shownieuws :D

Djangoo die het paar zou trouwen was er niet bij :P
Geen ticket voor hem geboekt en geen hotelkamer
"Ze hebben zich in de kosten vergist" aldus Django _O-
  dinsdag 17 januari 2017 @ 18:39:20 #36
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_168225720
quote:
6s.gif Op dinsdag 17 januari 2017 18:23 schreef ikweethetookniet het volgende:
Zojuist weer een item op shownieuws :D

Djangoo die het paar zou trouwen was er niet bij :P
Geen ticket voor hem geboekt en geen hotelkamer
"Ze hebben zich in de kosten vergist" aldus Django _O-
Die dachten zeker dat hij het wel voor de publiciteit zou doen :') .
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
  dinsdag 17 januari 2017 @ 18:46:43 #37
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_168225936
quote:
10s.gif Op dinsdag 17 januari 2017 18:39 schreef Copycat het volgende:

[..]

Die dachten zeker dat hij het wel voor de publiciteit zou doen :') .
Z'n eigen reis en verblijf ook nog regelen? :o

En dat terwijl een ticket retour al voor ¤ 99 te krijgen is... een hotelkamer zal ook geen vermogen kosten in het ultralaagseizoen.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
  dinsdag 17 januari 2017 @ 18:53:02 #38
195606 ikweethetookniet
Weet jij het wel ?
pi_168226124
quote:
10s.gif Op dinsdag 17 januari 2017 18:39 schreef Copycat het volgende:
Die dachten zeker dat hij het wel voor de publiciteit zou doen :') .
Dat is iig gelukt :P

Eerste rel rondom huwelijk Peter Jan en Virginia

Peter Jan Rens en Virginia trouwen dinsdag in het bijzijn van familie en vrienden op het Spaanse eiland Tenerife. En terwijl meneer en mevrouw Kaktus van elkaar genieten in de Spaanse zon is in Nederland de eerste rel rondom hun veelbesproken huwelijk al geboren. Django Wagner, die zou zingen tijdens de ceremonie, schittert namelijk door afwezigheid… _O- _O-

http://www.show.nl/rubrie(...)ter-jan-en-virginia/

Filmpje met uitleg van Django in de link :7
  dinsdag 17 januari 2017 @ 19:20:03 #39
195606 ikweethetookniet
Weet jij het wel ?
pi_168227043
  Trouwste user 2022 dinsdag 17 januari 2017 @ 19:21:14 #40
7889 tong80
Spleenheup
pi_168227079
Heerlijk :D

:P
Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
pi_168227131
Heerlijk wokken *;
SOONY
pi_168228933
w/
Op woensdag 9 november 2016 06:02 schreef Anonymousz het volgende:
#superniger2020
  dinsdag 17 januari 2017 @ 20:24:11 #43
100126 Maraca
#cijferfetisjist
pi_168229113
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 januari 2017 20:17 schreef superniger het volgende:
w/
Te vroeg ;(
Verily i say unto you; dost thou even hoist, brethren? - Jesus (Psalm 22)
pi_168229147
w/ :Y)
´
  dinsdag 17 januari 2017 @ 20:30:33 #45
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_168229297
quote:
Zulke terrastegels moet ik dus niet....
Ik ga wel tegels uitzoeken als het regent :')
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
  dinsdag 17 januari 2017 @ 20:32:13 #46
100126 Maraca
#cijferfetisjist
pi_168229351
Wtf zijn dit dan voor tips? :')
Verily i say unto you; dost thou even hoist, brethren? - Jesus (Psalm 22)
pi_168229383
We zijn begonnen. w/
Op woensdag 9 november 2016 06:02 schreef Anonymousz het volgende:
#superniger2020
pi_168229425
quote:
1s.gif Op dinsdag 17 januari 2017 20:33 schreef superniger het volgende:
We zijn begonnen. w/
w/
pi_168229430
Het is aaaan :Y
pi_168229441
Niet Hennie :')
Op woensdag 9 november 2016 06:02 schreef Anonymousz het volgende:
#superniger2020
pi_168229476
De traan
SOONY
pi_168229491
Zoveel troep :')
Op woensdag 9 november 2016 06:02 schreef Anonymousz het volgende:
#superniger2020
  dinsdag 17 januari 2017 @ 20:36:01 #53
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_168229500
Wat een bende met die lege flessen, waarom gooi je die in de schuur en breng je ze niet gewoon terug als je weer boodschappen doet?
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
  dinsdag 17 januari 2017 @ 20:36:17 #54
100126 Maraca
#cijferfetisjist
pi_168229511
quote:
1s.gif Op dinsdag 17 januari 2017 20:35 schreef superniger het volgende:
Zoveel troep :')
En dan bij iemand inwonen :'(
Verily i say unto you; dost thou even hoist, brethren? - Jesus (Psalm 22)
pi_168229515
Dit is toch nog steeds het huis van paps?
  dinsdag 17 januari 2017 @ 20:36:46 #56
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_168229523
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 januari 2017 20:36 schreef NothingHappened het volgende:
Dit is toch nog steeds het huis van paps?
Yep
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_168229559
Wok wok O-)
SOONY
  dinsdag 17 januari 2017 @ 20:37:53 #58
100126 Maraca
#cijferfetisjist
pi_168229564
Django is geen 33 euro waard ;(
Verily i say unto you; dost thou even hoist, brethren? - Jesus (Psalm 22)
pi_168229591
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 januari 2017 20:37 schreef Maraca het volgende:
Django is geen 33 euro waard ;(
Hij is/was afwezig
SOONY
pi_168229593
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 januari 2017 20:37 schreef Maraca het volgende:
Django is geen 33 euro waard ;(
:P
  dinsdag 17 januari 2017 @ 20:38:54 #61
100126 Maraca
#cijferfetisjist
pi_168229608
quote:
10s.gif Op dinsdag 17 januari 2017 20:38 schreef DKUp het volgende:

[..]

Hij is/was afwezig
Ja, daarom :P
Verily i say unto you; dost thou even hoist, brethren? - Jesus (Psalm 22)
pi_168229619
HEEEEE MACARENA
Op woensdag 9 november 2016 06:02 schreef Anonymousz het volgende:
#superniger2020
pi_168229625
:+
SOONY
  dinsdag 17 januari 2017 @ 20:39:41 #64
100126 Maraca
#cijferfetisjist
pi_168229636
quote:
1s.gif Op dinsdag 17 januari 2017 20:39 schreef superniger het volgende:
HEEEEE MACARENA
*O*
Verily i say unto you; dost thou even hoist, brethren? - Jesus (Psalm 22)
pi_168229645
Lutijn :')
Op woensdag 9 november 2016 06:02 schreef Anonymousz het volgende:
#superniger2020
  Eindredactie Games dinsdag 17 januari 2017 @ 20:40:03 #66
19054 crew  Oscar.
ElitePauper
pi_168229653
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 januari 2017 20:39 schreef Maraca het volgende:

[..]

*O*
He vrouw
0% vet, Geen suiker toegevoegd
Twitter: @BuikschuiverNL
Xbox Live: Buikschuiver
Oscar, jij mag mijn landgoed als ik kom te overlijden. - Monkyyy
  dinsdag 17 januari 2017 @ 20:40:22 #67
100126 Maraca
#cijferfetisjist
pi_168229665
quote:
1s.gif Op dinsdag 17 januari 2017 20:39 schreef superniger het volgende:
Lutijn :')
Zou ze kijken? :P
Verily i say unto you; dost thou even hoist, brethren? - Jesus (Psalm 22)
  dinsdag 17 januari 2017 @ 20:40:35 #68
100126 Maraca
#cijferfetisjist
pi_168229673
quote:
4s.gif Op dinsdag 17 januari 2017 20:40 schreef Oscar. het volgende:

[..]

He vrouw
Donald O+
Verily i say unto you; dost thou even hoist, brethren? - Jesus (Psalm 22)
  Eindredactie Games dinsdag 17 januari 2017 @ 20:41:11 #69
19054 crew  Oscar.
ElitePauper
pi_168229700
die tongpiercing :') _!
0% vet, Geen suiker toegevoegd
Twitter: @BuikschuiverNL
Xbox Live: Buikschuiver
Oscar, jij mag mijn landgoed als ik kom te overlijden. - Monkyyy
pi_168229701
Vurgien is MAD
Op woensdag 9 november 2016 06:02 schreef Anonymousz het volgende:
#superniger2020
  dinsdag 17 januari 2017 @ 20:41:20 #71
100126 Maraca
#cijferfetisjist
pi_168229708
Geen contact meer met de moeder? Wie was dan die oude vrouw bij het passen van de jurk? :o
Verily i say unto you; dost thou even hoist, brethren? - Jesus (Psalm 22)
pi_168229710
Wat is dat mens agressief joh ..
  Eindredactie Games dinsdag 17 januari 2017 @ 20:41:29 #73
19054 crew  Oscar.
ElitePauper
pi_168229719
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 januari 2017 20:41 schreef Maraca het volgende:
Geen contact meer met de moeder? Wie was dan die oude vrouw bij het passen van de jurk? :o
vriendin
0% vet, Geen suiker toegevoegd
Twitter: @BuikschuiverNL
Xbox Live: Buikschuiver
Oscar, jij mag mijn landgoed als ik kom te overlijden. - Monkyyy
  dinsdag 17 januari 2017 @ 20:41:58 #74
100126 Maraca
#cijferfetisjist
pi_168229744
quote:
4s.gif Op dinsdag 17 januari 2017 20:41 schreef Oscar. het volgende:

[..]

vriendin
Allebei? Die blonde was idd een vriendin, maar dat oudje dus ook :?
Verily i say unto you; dost thou even hoist, brethren? - Jesus (Psalm 22)
pi_168229755
Sjek en Sjee
pi_168229770
Vogel houdt z';n smoel _O-
  Eindredactie Games dinsdag 17 januari 2017 @ 20:42:37 #77
19054 crew  Oscar.
ElitePauper
pi_168229775
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 januari 2017 20:41 schreef Maraca het volgende:

[..]

Allebei? Die blonde was idd een vriendin, maar dat oudje dus ook :?
volgens mij heeft ze alleen oudere vriendinnen.

Of alleen de oudjes willen in beeld...
0% vet, Geen suiker toegevoegd
Twitter: @BuikschuiverNL
Xbox Live: Buikschuiver
Oscar, jij mag mijn landgoed als ik kom te overlijden. - Monkyyy
  dinsdag 17 januari 2017 @ 20:43:00 #78
100126 Maraca
#cijferfetisjist
pi_168229789
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 januari 2017 20:42 schreef Poes. het volgende:
Vogel houdt z';n smoel _O-
Voice-over O+
Verily i say unto you; dost thou even hoist, brethren? - Jesus (Psalm 22)
pi_168229799
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 januari 2017 20:43 schreef Maraca het volgende:

[..]

Voice-over O+
Ja die maakt veel goed :D
  dinsdag 17 januari 2017 @ 20:43:23 #80
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_168229803
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 januari 2017 20:41 schreef Maraca het volgende:

[..]

Allebei? Die blonde was idd een vriendin, maar dat oudje dus ook :?
Dat was oma.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
  Eindredactie Games dinsdag 17 januari 2017 @ 20:43:32 #81
19054 crew  Oscar.
ElitePauper
pi_168229811
Peter geeft graag geld uit...
0% vet, Geen suiker toegevoegd
Twitter: @BuikschuiverNL
Xbox Live: Buikschuiver
Oscar, jij mag mijn landgoed als ik kom te overlijden. - Monkyyy
  dinsdag 17 januari 2017 @ 20:43:42 #82
100126 Maraca
#cijferfetisjist
pi_168229816
Ik zou betalen voor vrienden en dan envelop als cadeautip _O-
Verily i say unto you; dost thou even hoist, brethren? - Jesus (Psalm 22)
  dinsdag 17 januari 2017 @ 20:43:52 #83
100126 Maraca
#cijferfetisjist
pi_168229825
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 januari 2017 20:43 schreef Leandra het volgende:

[..]

Dat was oma.
:@ :D
Verily i say unto you; dost thou even hoist, brethren? - Jesus (Psalm 22)
  dinsdag 17 januari 2017 @ 20:43:55 #84
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_168229828
quote:
4s.gif Op dinsdag 17 januari 2017 20:43 schreef Oscar. het volgende:
Peter geeft graag geld uit...
Goh... je verwacht het niet.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_168229835
Vurgien gaat zo ontploffen.
Op woensdag 9 november 2016 06:02 schreef Anonymousz het volgende:
#superniger2020
pi_168229859
Zou PJ nog op tv geslagen worden? :')
pi_168229866
Het is wel een viswijf hoor...wat een slabek
  dinsdag 17 januari 2017 @ 20:44:48 #88
100126 Maraca
#cijferfetisjist
pi_168229869
Verily i say unto you; dost thou even hoist, brethren? - Jesus (Psalm 22)
  dinsdag 17 januari 2017 @ 20:44:48 #89
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_168229870
Zitten ze daar nou binnen met de gordijnen dicht en hun jassen aan?
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
  dinsdag 17 januari 2017 @ 20:45:14 #90
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_168229880
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 januari 2017 20:44 schreef NothingHappened het volgende:
Het is wel een viswijf hoor...wat een slabek
En toch is PJR asocialer.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
  dinsdag 17 januari 2017 @ 20:45:15 #91
100126 Maraca
#cijferfetisjist
pi_168229882
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 januari 2017 20:44 schreef Leandra het volgende:
Zitten ze daar nou binnen met de gordijnen dicht en hun jassen aan?
Niks mis met gordijnen dicht O+

zeker met dit op tv
Verily i say unto you; dost thou even hoist, brethren? - Jesus (Psalm 22)
  Eindredactie Games dinsdag 17 januari 2017 @ 20:45:46 #92
19054 crew  Oscar.
ElitePauper
pi_168229901
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 januari 2017 20:45 schreef Maraca het volgende:

[..]

Niks mis met gordijnen dicht O+

zeker met dit op tv
ik hoorde dat jij graag zingt :?
0% vet, Geen suiker toegevoegd
Twitter: @BuikschuiverNL
Xbox Live: Buikschuiver
Oscar, jij mag mijn landgoed als ik kom te overlijden. - Monkyyy
  dinsdag 17 januari 2017 @ 20:46:48 #93
100126 Maraca
#cijferfetisjist
pi_168229932
quote:
4s.gif Op dinsdag 17 januari 2017 20:45 schreef Oscar. het volgende:

[..]

ik hoorde dat jij graag zingt :?
Moet je beter presteren
Verily i say unto you; dost thou even hoist, brethren? - Jesus (Psalm 22)
pi_168229962
Ik heb online college, maar ook de tv aanstaan :@
Sterkheidsbaas van alles.
  Eindredactie Games dinsdag 17 januari 2017 @ 20:47:57 #95
19054 crew  Oscar.
ElitePauper
pi_168229992
quote:
9s.gif Op dinsdag 17 januari 2017 20:46 schreef Maraca het volgende:

[..]

Moet je beter presteren
maar ik heb mijn sokken aan
0% vet, Geen suiker toegevoegd
Twitter: @BuikschuiverNL
Xbox Live: Buikschuiver
Oscar, jij mag mijn landgoed als ik kom te overlijden. - Monkyyy
  Eindredactie Games dinsdag 17 januari 2017 @ 20:48:29 #96
19054 crew  Oscar.
ElitePauper
pi_168230020
quote:
2s.gif Op dinsdag 17 januari 2017 20:47 schreef Lonaa het volgende:
Ik heb online college, maar ook de tv aanstaan :@
Echt, ik ben zo jaloers op studenten van tegenwoordig. beetje online college's volgen.
0% vet, Geen suiker toegevoegd
Twitter: @BuikschuiverNL
Xbox Live: Buikschuiver
Oscar, jij mag mijn landgoed als ik kom te overlijden. - Monkyyy
  dinsdag 17 januari 2017 @ 20:49:02 #97
100126 Maraca
#cijferfetisjist
pi_168230053
quote:
2s.gif Op dinsdag 17 januari 2017 20:47 schreef Lonaa het volgende:
Ik heb online college, maar ook de tv aanstaan :@
Opleiding tot budgetcoach? :+ Dan is dit wel mooie inspiratie :P
Verily i say unto you; dost thou even hoist, brethren? - Jesus (Psalm 22)
pi_168230093
quote:
4s.gif Op dinsdag 17 januari 2017 20:48 schreef Oscar. het volgende:

[..]

Echt, ik ben zo jaloers op studenten van tegenwoordig. beetje online college's volgen.
Wil je de 10 jaar depressie die ik hiervoor had zodat ik niet regulier kon studeren en nu via de Open Universiteit uit eigen zak een rechtenstudie betaal er ook bij hebben? :)
Sterkheidsbaas van alles.
pi_168230100
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 januari 2017 20:49 schreef Maraca het volgende:

[..]

Opleiding tot budgetcoach? :+ Dan is dit wel mooie inspiratie :P
Rechtsgeleerdheid dit dat. :7
Sterkheidsbaas van alles.
  Eindredactie Games dinsdag 17 januari 2017 @ 20:51:06 #100
19054 crew  Oscar.
ElitePauper
pi_168230147
quote:
2s.gif Op dinsdag 17 januari 2017 20:49 schreef Lonaa het volgende:

[..]

Wil je de 10 jaar depressie die ik hiervoor had zodat ik niet regulier kon studeren en nu via de Open Universiteit uit eigen zak een rechtenstudie betaal er ook bij hebben? :)
Je klinkt als een boze Vejaja.
0% vet, Geen suiker toegevoegd
Twitter: @BuikschuiverNL
Xbox Live: Buikschuiver
Oscar, jij mag mijn landgoed als ik kom te overlijden. - Monkyyy
  dinsdag 17 januari 2017 @ 20:51:22 #101
100126 Maraca
#cijferfetisjist
pi_168230159
quote:
2s.gif Op dinsdag 17 januari 2017 20:50 schreef Lonaa het volgende:

[..]

Rechtsgeleerdheid dit dat. :7
Succes! :)
Verily i say unto you; dost thou even hoist, brethren? - Jesus (Psalm 22)
  Eindredactie Games dinsdag 17 januari 2017 @ 20:52:24 #102
19054 crew  Oscar.
ElitePauper
pi_168230198
quote:
4s.gif Op dinsdag 17 januari 2017 20:47 schreef Oscar. het volgende:

[..]

maar ik heb mijn sokken aan
HA!
0% vet, Geen suiker toegevoegd
Twitter: @BuikschuiverNL
Xbox Live: Buikschuiver
Oscar, jij mag mijn landgoed als ik kom te overlijden. - Monkyyy
pi_168230202
quote:
4s.gif Op dinsdag 17 januari 2017 20:51 schreef Oscar. het volgende:

[..]

Je klinkt als een boze Vejaja.
Heb ik soms. College volgen, PJR kijken en op bijdehante FOK!kes reageren is iets te veel van het goede.
Sterkheidsbaas van alles.
  dinsdag 17 januari 2017 @ 20:52:31 #104
100126 Maraca
#cijferfetisjist
pi_168230204
Wtf.. sokken? :')
Verily i say unto you; dost thou even hoist, brethren? - Jesus (Psalm 22)
  Eindredactie Games dinsdag 17 januari 2017 @ 20:53:07 #105
19054 crew  Oscar.
ElitePauper
pi_168230221
quote:
2s.gif Op dinsdag 17 januari 2017 20:52 schreef Lonaa het volgende:

[..]

Heb ik soms. College volgen, PJR kijken en op bijdehante FOK!kes reageren is iets te veel van het goede.
ben er nog steeds jaloers op
0% vet, Geen suiker toegevoegd
Twitter: @BuikschuiverNL
Xbox Live: Buikschuiver
Oscar, jij mag mijn landgoed als ik kom te overlijden. - Monkyyy
pi_168230234
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 januari 2017 20:45 schreef Leandra het volgende:

[..]

En toch is PJR asocialer.
Waar
pi_168230254
quote:
4s.gif Op dinsdag 17 januari 2017 20:53 schreef Oscar. het volgende:

[..]

ben er nog steeds jaloers op
Dat mag. :*
Sterkheidsbaas van alles.
  dinsdag 17 januari 2017 @ 20:53:57 #108
100126 Maraca
#cijferfetisjist
pi_168230260
quote:
4s.gif Op dinsdag 17 januari 2017 20:53 schreef Oscar. het volgende:

[..]

ben er nog steeds jaloers op
Mag je mij uitlachen, want ik mag straks weer gaan studeren. En moet dan in de kou, wind, regen en weet ik het gewoon naar de collegezaal :P niks online ;(
Verily i say unto you; dost thou even hoist, brethren? - Jesus (Psalm 22)
  dinsdag 17 januari 2017 @ 20:54:25 #109
100126 Maraca
#cijferfetisjist
pi_168230278
Ze wil niet sporten _O-
Verily i say unto you; dost thou even hoist, brethren? - Jesus (Psalm 22)
pi_168230289
Personal trainer :')
Op woensdag 9 november 2016 06:02 schreef Anonymousz het volgende:
#superniger2020
pi_168230298
Sporten O+
Sterkheidsbaas van alles.
  dinsdag 17 januari 2017 @ 20:55:08 #112
100126 Maraca
#cijferfetisjist
pi_168230308
quote:
1s.gif Op dinsdag 17 januari 2017 20:54 schreef superniger het volgende:
Personal trainer :')
Dáár is dus wel geld voor? :')
Verily i say unto you; dost thou even hoist, brethren? - Jesus (Psalm 22)
  dinsdag 17 januari 2017 @ 20:55:20 #113
100126 Maraca
#cijferfetisjist
pi_168230318
quote:
2s.gif Op dinsdag 17 januari 2017 20:54 schreef Lonaa het volgende:
Sporten O+
*boks
Verily i say unto you; dost thou even hoist, brethren? - Jesus (Psalm 22)
pi_168230322
Griep :')
  dinsdag 17 januari 2017 @ 20:55:36 #115
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_168230328
Je PT gewoon laten wachten omdat je te beroerd bent om je nest uit te komen :')
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_168230345
Ontzettend veel zin in had :')
pi_168230361
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 januari 2017 20:55 schreef Maraca het volgende:

[..]

*boks
Morgen weer O+
Sterkheidsbaas van alles.
pi_168230363
Eens met Peter Jan
Op woensdag 9 november 2016 06:02 schreef Anonymousz het volgende:
#superniger2020
pi_168230365
Delano snapt het wel
  dinsdag 17 januari 2017 @ 20:56:50 #120
100126 Maraca
#cijferfetisjist
pi_168230378
quote:
2s.gif Op dinsdag 17 januari 2017 20:56 schreef Lonaa het volgende:

[..]

Morgen weer O+
heb net 2 uur getraind O+ heerlijk
Verily i say unto you; dost thou even hoist, brethren? - Jesus (Psalm 22)
  Eindredactie Games dinsdag 17 januari 2017 @ 20:57:03 #121
19054 crew  Oscar.
ElitePauper
pi_168230388
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 januari 2017 20:53 schreef Maraca het volgende:

[..]

Mag je mij uitlachen, want ik mag straks weer gaan studeren. En moet dan in de kou, wind, regen en weet ik het gewoon naar de collegezaal :P niks online ;(
Ik zou ook weer moeten, maar stel het nog ff uit, want ik wil een huis kopen :P
0% vet, Geen suiker toegevoegd
Twitter: @BuikschuiverNL
Xbox Live: Buikschuiver
Oscar, jij mag mijn landgoed als ik kom te overlijden. - Monkyyy
pi_168230394
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 januari 2017 20:56 schreef Maraca het volgende:

[..]

heb net 2 uur getraind O+ heerlijk
Fijn. Ik heb nog last van zondag. :')
Sterkheidsbaas van alles.
pi_168230395
Vader werkte toch in het buitenland? :?
  dinsdag 17 januari 2017 @ 20:57:25 #124
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_168230410
Sjezus, ik hoop dat ze het volle bedrag moet betalen dat ze ook had moeten betalen als ze die training wel had gehad.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
  dinsdag 17 januari 2017 @ 20:58:44 #125
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_168230456
Waar woont haar vader, als hij bij z'n eigen (huur)huis aanbelt?
Nou is het wachten op het volgende drama: de woningstichting die meekijkt en de boel aanpakt wegens illegale onderverhuur... en met een beetje mazzel de BD ook nog, wegens fraude met huurtoeslag.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
  dinsdag 17 januari 2017 @ 20:58:51 #126
100126 Maraca
#cijferfetisjist
pi_168230462
quote:
4s.gif Op dinsdag 17 januari 2017 20:57 schreef Oscar. het volgende:

[..]

Ik zou ook weer moeten, maar stel het nog ff uit, want ik wil een huis kopen :P
Ik ook, maar voordeel is dat ik de rekening gewoon naar mijn werkgever stuur :D
Verily i say unto you; dost thou even hoist, brethren? - Jesus (Psalm 22)
pi_168230488
Ik vind die voice over echt weerzinwekkend
  dinsdag 17 januari 2017 @ 20:59:39 #128
100126 Maraca
#cijferfetisjist
pi_168230495
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 januari 2017 20:58 schreef Leandra het volgende:
Waar woont haar vader, als hij bij z'n eigen (huur)huis aanbelt?
Nou is het wachten op het volgende drama: de woningstichting die meekijkt en de boel aanpakt wegens illegale onderverhuur... en met een beetje mazzel de BD ook nog, wegens fraude met huurtoeslag.
Dat zou briljant zijn _O-
Verily i say unto you; dost thou even hoist, brethren? - Jesus (Psalm 22)
  Eindredactie Games dinsdag 17 januari 2017 @ 21:00:21 #129
19054 crew  Oscar.
ElitePauper
pi_168230522
zwemluiers :')
0% vet, Geen suiker toegevoegd
Twitter: @BuikschuiverNL
Xbox Live: Buikschuiver
Oscar, jij mag mijn landgoed als ik kom te overlijden. - Monkyyy
pi_168230531
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 januari 2017 20:58 schreef Leandra het volgende:
Waar woont haar vader, als hij bij z'n eigen (huur)huis aanbelt?
Nou is het wachten op het volgende drama: de woningstichting die meekijkt en de boel aanpakt wegens illegale onderverhuur... en met een beetje mazzel de BD ook nog, wegens fraude met huurtoeslag.
Ik wacht nog steeds op het moment dat ze ergens een deur opentrekken en er een wietplantage tevoorschijn komt
pi_168230555
Was dat een L ?

:')
  Eindredactie Games dinsdag 17 januari 2017 @ 21:01:21 #132
19054 crew  Oscar.
ElitePauper
pi_168230559
112
0% vet, Geen suiker toegevoegd
Twitter: @BuikschuiverNL
Xbox Live: Buikschuiver
Oscar, jij mag mijn landgoed als ik kom te overlijden. - Monkyyy
pi_168230560
Vliegend tuig :')
Op woensdag 9 november 2016 06:02 schreef Anonymousz het volgende:
#superniger2020
  Eindredactie Games dinsdag 17 januari 2017 @ 21:01:31 #134
19054 crew  Oscar.
ElitePauper
pi_168230564
ow maar 91.3 :')
0% vet, Geen suiker toegevoegd
Twitter: @BuikschuiverNL
Xbox Live: Buikschuiver
Oscar, jij mag mijn landgoed als ik kom te overlijden. - Monkyyy
  Eindredactie Games dinsdag 17 januari 2017 @ 21:01:42 #135
19054 crew  Oscar.
ElitePauper
pi_168230569
quote:
1s.gif Op dinsdag 17 januari 2017 21:01 schreef superniger het volgende:
Vliegend tuig :')
jij kijkt online :P
0% vet, Geen suiker toegevoegd
Twitter: @BuikschuiverNL
Xbox Live: Buikschuiver
Oscar, jij mag mijn landgoed als ik kom te overlijden. - Monkyyy
pi_168230579
91 kilo
VIESDIK
Op woensdag 9 november 2016 06:02 schreef Anonymousz het volgende:
#superniger2020
  dinsdag 17 januari 2017 @ 21:03:58 #137
100126 Maraca
#cijferfetisjist
pi_168230643
Boh, zin in zomer O+
Verily i say unto you; dost thou even hoist, brethren? - Jesus (Psalm 22)
pi_168230669
Ik kan ook wel janken bij deze beelden :@
SOONY
pi_168230674
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 januari 2017 21:03 schreef Maraca het volgende:
Boh, zin in zomer O+
Altijd als ik warm weer zie.
Sterkheidsbaas van alles.
pi_168230691
1000 kcal aan pizza erin. :7
Sterkheidsbaas van alles.
  dinsdag 17 januari 2017 @ 21:05:03 #141
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_168230693
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 januari 2017 21:03 schreef Maraca het volgende:
Boh, zin in zomer O+
Het idee dat het nu zulk weer is op Tenerife.
*zucht...
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
  Eindredactie Games dinsdag 17 januari 2017 @ 21:05:06 #142
19054 crew  Oscar.
ElitePauper
pi_168230697
HET is ook echt een unit
0% vet, Geen suiker toegevoegd
Twitter: @BuikschuiverNL
Xbox Live: Buikschuiver
Oscar, jij mag mijn landgoed als ik kom te overlijden. - Monkyyy
  Eindredactie Games dinsdag 17 januari 2017 @ 21:05:25 #143
19054 crew  Oscar.
ElitePauper
pi_168230706
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 januari 2017 21:05 schreef Leandra het volgende:

[..]

Het idee dat het nu zulk weer is op Tenerife.
*zucht...
17 graden nu :P
0% vet, Geen suiker toegevoegd
Twitter: @BuikschuiverNL
Xbox Live: Buikschuiver
Oscar, jij mag mijn landgoed als ik kom te overlijden. - Monkyyy
pi_168230708
Meteen weer volvreten
Op woensdag 9 november 2016 06:02 schreef Anonymousz het volgende:
#superniger2020
  dinsdag 17 januari 2017 @ 21:05:50 #145
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_168230731
quote:
4s.gif Op dinsdag 17 januari 2017 21:05 schreef Oscar. het volgende:

[..]

17 graden nu :P
Hou je mond :'(
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
  dinsdag 17 januari 2017 @ 21:06:16 #146
100126 Maraca
#cijferfetisjist
pi_168230750
quote:
4s.gif Op dinsdag 17 januari 2017 21:05 schreef Oscar. het volgende:

[..]

17 graden nu :P
33 euro was het toch? :')
Verily i say unto you; dost thou even hoist, brethren? - Jesus (Psalm 22)
pi_168230764
Dat uitzicht. O+
Sterkheidsbaas van alles.
  dinsdag 17 januari 2017 @ 21:07:03 #148
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_168230771
Wat een vreselijke combinatie heeft PJR aan... die ruitjesbroek en dan een shirt met sterren, ongeacht dat de kleuren wel matchen.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
  Eindredactie Games dinsdag 17 januari 2017 @ 21:07:20 #149
19054 crew  Oscar.
ElitePauper
pi_168230782
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 januari 2017 21:06 schreef Maraca het volgende:

[..]

33 euro was het toch? :')
ja, maar dit was oktober/november. en daarbij, ik ben ook naar torremolinos gevlogen voor 15 euro :P
0% vet, Geen suiker toegevoegd
Twitter: @BuikschuiverNL
Xbox Live: Buikschuiver
Oscar, jij mag mijn landgoed als ik kom te overlijden. - Monkyyy
pi_168230783
Die voice-over is echt fantastisch
"Dat is bijna net zo zwaar als PJ...met koffer"
Hahaha

En Djelissa zat aan de cola?!
“I mean, nobody’s scientifically perfect, but Suzie’s about as close to being perfect as any human could possibly be.”
pi_168230802
Dit is 23 :+
SOONY
  dinsdag 17 januari 2017 @ 21:08:00 #152
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_168230803
Jankerd... je kunt daar 8 man onderbrengen en dan drama maken over ¤ 300 per nacht....
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
  dinsdag 17 januari 2017 @ 21:08:02 #153
100126 Maraca
#cijferfetisjist
pi_168230806
quote:
4s.gif Op dinsdag 17 januari 2017 21:07 schreef Oscar. het volgende:

[..]

ja, maar dit was oktober/november. en daarbij, ik ben ook naar torremolinos gevlogen voor 15 euro :P
Wil zon :'(
Verily i say unto you; dost thou even hoist, brethren? - Jesus (Psalm 22)
pi_168230847
Weer heel veel mensen die niet kunnen googelen.
pi_168230852
Oh God het is zo wit,schoon en mooi.. en dan gaan 16 mensen het straks bederven... :(
  dinsdag 17 januari 2017 @ 21:09:29 #156
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_168230856
Ik freak out van die trap.... ik ging nu al voor huis #1
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_168230868
Fakking miemmie
  dinsdag 17 januari 2017 @ 21:10:00 #158
100126 Maraca
#cijferfetisjist
pi_168230877
Nee, begrijp ik niet PJ ;(
Verily i say unto you; dost thou even hoist, brethren? - Jesus (Psalm 22)
pi_168230883
Zak door de trap _O_
SOONY
  dinsdag 17 januari 2017 @ 21:10:23 #160
100126 Maraca
#cijferfetisjist
pi_168230890
Hey IKEA spul :D :@
Verily i say unto you; dost thou even hoist, brethren? - Jesus (Psalm 22)
pi_168230904
Waaaaaaat!
pi_168230912
3500 :')
Op woensdag 9 november 2016 06:02 schreef Anonymousz het volgende:
#superniger2020
  dinsdag 17 januari 2017 @ 21:11:07 #163
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_168230913
Hoeveel moet dat huis per nacht kosten?
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
  dinsdag 17 januari 2017 @ 21:11:09 #164
100126 Maraca
#cijferfetisjist
pi_168230915
2000 euro verschil _O-
Verily i say unto you; dost thou even hoist, brethren? - Jesus (Psalm 22)
  dinsdag 17 januari 2017 @ 21:11:32 #165
100126 Maraca
#cijferfetisjist
pi_168230934
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 januari 2017 21:11 schreef Leandra het volgende:
Hoeveel moet dat huis per nacht kosten?
500 :Y
Verily i say unto you; dost thou even hoist, brethren? - Jesus (Psalm 22)
  dinsdag 17 januari 2017 @ 21:12:23 #166
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_168230962
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 januari 2017 21:11 schreef Maraca het volgende:

[..]

500 :Y
Valt me ook nog mee.... hoeveel man past er?
Ik heb het geluid niet aan en RTL ondertitelt dit niet :(
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
  dinsdag 17 januari 2017 @ 21:13:56 #167
100126 Maraca
#cijferfetisjist
pi_168231014
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 januari 2017 21:12 schreef Leandra het volgende:

[..]

Valt me ook nog mee.... hoeveel man past er?
Ik heb het geluid niet aan en RTL ondertitelt dit niet :(
Weet ik niet. Ze hadden het wel over 16 volwassenen, maar of die daar allemaal verblijven?
Verily i say unto you; dost thou even hoist, brethren? - Jesus (Psalm 22)
  Eindredactie Games dinsdag 17 januari 2017 @ 21:13:59 #168
19054 crew  Oscar.
ElitePauper
pi_168231019
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 januari 2017 21:08 schreef Maraca het volgende:

[..]

Wil zon :'(
koop een hoogtelamp :P
0% vet, Geen suiker toegevoegd
Twitter: @BuikschuiverNL
Xbox Live: Buikschuiver
Oscar, jij mag mijn landgoed als ik kom te overlijden. - Monkyyy
  Eindredactie Games dinsdag 17 januari 2017 @ 21:14:12 #169
19054 crew  Oscar.
ElitePauper
pi_168231026
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 januari 2017 21:13 schreef Maraca het volgende:

[..]

Weet ik niet. Ze hadden het wel over 16 volwassenen, maar of die daar allemaal verblijven?
gewoon stapelen
0% vet, Geen suiker toegevoegd
Twitter: @BuikschuiverNL
Xbox Live: Buikschuiver
Oscar, jij mag mijn landgoed als ik kom te overlijden. - Monkyyy
  Eindredactie Games dinsdag 17 januari 2017 @ 21:15:51 #170
19054 crew  Oscar.
ElitePauper
pi_168231084
JEEEUJJ RESIDENT EVIL
0% vet, Geen suiker toegevoegd
Twitter: @BuikschuiverNL
Xbox Live: Buikschuiver
Oscar, jij mag mijn landgoed als ik kom te overlijden. - Monkyyy
  Eindredactie Games dinsdag 17 januari 2017 @ 21:17:02 #171
19054 crew  Oscar.
ElitePauper
pi_168231123
zijn die typetjes van makelaarsland echt of zeer gespeeld?
0% vet, Geen suiker toegevoegd
Twitter: @BuikschuiverNL
Xbox Live: Buikschuiver
Oscar, jij mag mijn landgoed als ik kom te overlijden. - Monkyyy
  dinsdag 17 januari 2017 @ 21:17:25 #172
100126 Maraca
#cijferfetisjist
pi_168231135
quote:
4s.gif Op dinsdag 17 januari 2017 21:15 schreef Oscar. het volgende:
JEEEUJJ RESIDENT EVIL
Wat wil je trouwens studeren? :P
Verily i say unto you; dost thou even hoist, brethren? - Jesus (Psalm 22)
pi_168231145
quote:
4s.gif Op dinsdag 17 januari 2017 21:17 schreef Oscar. het volgende:
zijn die typetjes van makelaarsland echt of zeer gespeeld?
Animaties
  dinsdag 17 januari 2017 @ 21:17:56 #174
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_168231157
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 januari 2017 21:13 schreef Maraca het volgende:

[..]

Weet ik niet. Ze hadden het wel over 16 volwassenen, maar of die daar allemaal verblijven?
Al kun je er maar de helft kwijt is het nog peanuts natuurlijk.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
  dinsdag 17 januari 2017 @ 21:19:41 #175
100126 Maraca
#cijferfetisjist
pi_168231209
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 januari 2017 21:17 schreef Leandra het volgende:

[..]

Al kun je er maar de helft kwijt is het nog peanuts natuurlijk.
Ja, maar we hebben het hier over PJR en Virginia he :P Alles willen, maar geen geld :+
Verily i say unto you; dost thou even hoist, brethren? - Jesus (Psalm 22)
  Eindredactie Games dinsdag 17 januari 2017 @ 21:20:06 #176
19054 crew  Oscar.
ElitePauper
pi_168231221
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 januari 2017 21:17 schreef Maraca het volgende:

[..]

Wat wil je trouwens studeren? :P
Logica :+
https://www.uva.nl/onderw(...)ngen/item/logic.html
0% vet, Geen suiker toegevoegd
Twitter: @BuikschuiverNL
Xbox Live: Buikschuiver
Oscar, jij mag mijn landgoed als ik kom te overlijden. - Monkyyy
  dinsdag 17 januari 2017 @ 21:21:15 #177
100126 Maraca
#cijferfetisjist
pi_168231259
quote:
Oh grappig, wist niet dat het echt een opleiding was :o
Verily i say unto you; dost thou even hoist, brethren? - Jesus (Psalm 22)
  dinsdag 17 januari 2017 @ 21:21:38 #178
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_168231271
Ze bekijken het alsof ze er maanden moeten wonen....
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_168231284
Hebreeuws
SOONY
  dinsdag 17 januari 2017 @ 21:22:30 #180
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_168231299
900 per nacht :D _O-
En dan zo beledigen door te zeggen dat je dacht dat het 100 per nacht zou zijn.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
  dinsdag 17 januari 2017 @ 21:22:36 #181
100126 Maraca
#cijferfetisjist
pi_168231302
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 januari 2017 21:21 schreef Leandra het volgende:
Ze bekijken het alsof ze er maanden moeten wonen....
Alleen het beste van het beste
Verily i say unto you; dost thou even hoist, brethren? - Jesus (Psalm 22)
  Eindredactie Games dinsdag 17 januari 2017 @ 21:22:43 #182
19054 crew  Oscar.
ElitePauper
pi_168231303
900 euro voor dat hok?
0% vet, Geen suiker toegevoegd
Twitter: @BuikschuiverNL
Xbox Live: Buikschuiver
Oscar, jij mag mijn landgoed als ik kom te overlijden. - Monkyyy
  dinsdag 17 januari 2017 @ 21:23:15 #183
100126 Maraca
#cijferfetisjist
pi_168231323
Lees: waar PJR haar dronken voerde
Verily i say unto you; dost thou even hoist, brethren? - Jesus (Psalm 22)
pi_168231333
Wat een programma :')
pi_168231360
Daar hebben ze zeker ook geneukt.
Op woensdag 9 november 2016 06:02 schreef Anonymousz het volgende:
#superniger2020
pi_168231370
:{
(she/her)
  Eindredactie Games dinsdag 17 januari 2017 @ 21:24:58 #187
19054 crew  Oscar.
ElitePauper
pi_168231376
quote:
1s.gif Op dinsdag 17 januari 2017 21:24 schreef superniger het volgende:
Daar hebben ze zeker ook geneukt.
wel een half uur wachten op het pilletje
0% vet, Geen suiker toegevoegd
Twitter: @BuikschuiverNL
Xbox Live: Buikschuiver
Oscar, jij mag mijn landgoed als ik kom te overlijden. - Monkyyy
  dinsdag 17 januari 2017 @ 21:24:59 #188
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_168231378
Ze hebben wel een strand gevonden waar ze niet uit de toon valt.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_168231389
quote:
1s.gif Op dinsdag 17 januari 2017 21:24 schreef superniger het volgende:
Daar hebben ze zeker ook geneukt.
wat ordinair
  Eindredactie Games dinsdag 17 januari 2017 @ 21:25:26 #190
19054 crew  Oscar.
ElitePauper
pi_168231390
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 januari 2017 21:24 schreef Leandra het volgende:
Ze hebben wel een strand gevonden waar ze niet uit de toon valt.
walvissen vinden ze ook wel eens op het strand..
0% vet, Geen suiker toegevoegd
Twitter: @BuikschuiverNL
Xbox Live: Buikschuiver
Oscar, jij mag mijn landgoed als ik kom te overlijden. - Monkyyy
pi_168231399
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 januari 2017 21:24 schreef Leandra het volgende:
Ze hebben wel een strand gevonden waar ze niet uit de toon valt.
Moest hardop lachen..
  dinsdag 17 januari 2017 @ 21:26:03 #192
100126 Maraca
#cijferfetisjist
pi_168231410
Ouch.. ze kan echt geen 'ik ook van jou' zeggen he
Verily i say unto you; dost thou even hoist, brethren? - Jesus (Psalm 22)
  dinsdag 17 januari 2017 @ 21:26:26 #193
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_168231429
quote:
4s.gif Op dinsdag 17 januari 2017 21:25 schreef Oscar. het volgende:

[..]

walvissen vinden ze ook wel eens op het strand..
Dit strand is een bekende pleisterplaats voor de soort.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_168231432
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 januari 2017 21:26 schreef Maraca het volgende:
Ouch.. ze kan echt geen 'ik ook van jou' zeggen he
Mijn tenen kromde ervan :{
Sterkheidsbaas van alles.
pi_168231446
"We zoeken onze goede vriend rob!"
...
"Oh hij heet Gérard?"

En dat waren dan goede vrienden.

Ik hoop dat robgerard dit niet ziet.
  dinsdag 17 januari 2017 @ 21:26:58 #196
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_168231450
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 januari 2017 21:26 schreef Maraca het volgende:
Ouch.. ze kan echt geen 'ik ook van jou' zeggen he
En dat is haar kwalijk te nemen? Nee toch?
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_168231451
Catamaran staan
pi_168231461
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 januari 2017 21:26 schreef Glitter_Aardbei het volgende:
"We zoeken onze goede vriend rob!"
...
"Oh hij heet Gérard?"
he Joeri

Hé Jeroen hee
  dinsdag 17 januari 2017 @ 21:27:27 #199
151749 Gnittoo
I WANT THAT ONE!
pi_168231462
Ze hebben nog vrienden?
  dinsdag 17 januari 2017 @ 21:27:56 #200
100126 Maraca
#cijferfetisjist
pi_168231478
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 januari 2017 21:26 schreef Leandra het volgende:

[..]

En dat is haar kwalijk te nemen? Nee toch?
Vind het jammer voor haar. Ze gaat niet trouwen met haar grote liefde -O- maar meer omdat ze geen keuze heeft. Zo komt het over althans..
Verily i say unto you; dost thou even hoist, brethren? - Jesus (Psalm 22)
  Eindredactie Games dinsdag 17 januari 2017 @ 21:28:15 #201
19054 crew  Oscar.
ElitePauper
pi_168231486
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 januari 2017 21:27 schreef Maraca het volgende:

[..]

Vind het jammer voor haar. Ze gaat niet trouwen met haar grote liefde -O- maar meer omdat ze geen keuze heeft. Zo komt het over althans..
kind is er al, dus het is geen moetje
0% vet, Geen suiker toegevoegd
Twitter: @BuikschuiverNL
Xbox Live: Buikschuiver
Oscar, jij mag mijn landgoed als ik kom te overlijden. - Monkyyy
pi_168231497
Dat daar op dat eiland schijnbaar nog ondernemers zijn die Peter niet kennen is best onvoorstelbaar
  dinsdag 17 januari 2017 @ 21:28:49 #203
100126 Maraca
#cijferfetisjist
pi_168231502
quote:
4s.gif Op dinsdag 17 januari 2017 21:28 schreef Oscar. het volgende:

[..]

kind is er al, dus het is geen moetje
Waarom gaan ze dan trouwen als ze niet eens ' ik ook van jou' kan zeggen?
Verily i say unto you; dost thou even hoist, brethren? - Jesus (Psalm 22)
  dinsdag 17 januari 2017 @ 21:29:03 #205
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_168231516
Ik kan niet wachten op de prijs....
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
  Eindredactie Games dinsdag 17 januari 2017 @ 21:29:14 #206
19054 crew  Oscar.
ElitePauper
pi_168231522
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 januari 2017 21:28 schreef Maraca het volgende:

[..]

Waarom gaan ze dan trouwen als ze niet eens ' ik ook van jou' kan zeggen?
probeer je nu uit te leggen hoe vrouwen werken :+
0% vet, Geen suiker toegevoegd
Twitter: @BuikschuiverNL
Xbox Live: Buikschuiver
Oscar, jij mag mijn landgoed als ik kom te overlijden. - Monkyyy
pi_168231538
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 januari 2017 21:28 schreef NothingHappened het volgende:
Dat daar op dat eiland schijnbaar nog ondernemers zijn die Peter niet kennen is best onvoorstelbaar
Heel Tenerife failliet.
  dinsdag 17 januari 2017 @ 21:30:01 #208
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_168231547
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 januari 2017 21:28 schreef Maraca het volgende:

[..]

Waarom gaan ze dan trouwen als ze niet eens ' ik ook van jou' kan zeggen?
Het is toch alleen maar voor de show.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
  dinsdag 17 januari 2017 @ 21:30:05 #209
100126 Maraca
#cijferfetisjist
pi_168231550
quote:
4s.gif Op dinsdag 17 januari 2017 21:29 schreef Oscar. het volgende:

[..]

probeer je nu uit te leggen hoe vrouwen werken :+
;( zal ze nooit snappen
Verily i say unto you; dost thou even hoist, brethren? - Jesus (Psalm 22)
  Eindredactie Games dinsdag 17 januari 2017 @ 21:30:26 #210
19054 crew  Oscar.
ElitePauper
pi_168231568
sjexie buikje heeft PJR toch
0% vet, Geen suiker toegevoegd
Twitter: @BuikschuiverNL
Xbox Live: Buikschuiver
Oscar, jij mag mijn landgoed als ik kom te overlijden. - Monkyyy
  dinsdag 17 januari 2017 @ 21:30:42 #211
100126 Maraca
#cijferfetisjist
pi_168231576
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 januari 2017 21:30 schreef Leandra het volgende:

[..]

Het is toch alleen maar voor de show.
Oh ja _O- vergeten dat het niet rechtsgeldig is
Verily i say unto you; dost thou even hoist, brethren? - Jesus (Psalm 22)
pi_168231578
Reverent?
pi_168231582
The ambtenar
  dinsdag 17 januari 2017 @ 21:31:11 #214
151749 Gnittoo
I WANT THAT ONE!
pi_168231594
Wat slecht :')
  dinsdag 17 januari 2017 @ 21:31:12 #215
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_168231596
De try out gaat iig al goed :')
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_168231598
Die Spanjaard. :D :')
Sterkheidsbaas van alles.
pi_168231631
quote:
10s.gif Op dinsdag 17 januari 2017 21:29 schreef Wereldgozer het volgende:

[..]

Heel Tenerife failliet.
Het is eind januari net of er een orkaan overheen is gegaan
  dinsdag 17 januari 2017 @ 21:32:01 #218
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_168231635
Zo, weer gratis aan de bubbels.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_168231654
"I wait for you guys"

Ik hoop dat hij niet zijn adem inhoud..
pi_168231656
Tot volgend week.
Op woensdag 9 november 2016 06:02 schreef Anonymousz het volgende:
#superniger2020
  Eindredactie Games dinsdag 17 januari 2017 @ 21:33:03 #221
19054 crew  Oscar.
ElitePauper
pi_168231666
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 januari 2017 21:32 schreef Leandra het volgende:
Zo, weer gratis aan de bubbels.
beter te dik in je kist dan wat bubbels gemist
0% vet, Geen suiker toegevoegd
Twitter: @BuikschuiverNL
Xbox Live: Buikschuiver
Oscar, jij mag mijn landgoed als ik kom te overlijden. - Monkyyy
pi_168231669
quote:
1s.gif Op dinsdag 17 januari 2017 21:32 schreef NothingHappened het volgende:

[..]

Het is eind januari net of er een orkaan overheen is gegaan
Het Rode Kruis heeft de noodplannen al klaarliggen.
  dinsdag 17 januari 2017 @ 21:33:10 #223
100126 Maraca
#cijferfetisjist
pi_168231671
Leuk dat onderhandelen, maar ze betalen toch niet _O-
Verily i say unto you; dost thou even hoist, brethren? - Jesus (Psalm 22)
  dinsdag 17 januari 2017 @ 21:33:15 #224
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_168231674
Virginia wil het liefst met 10 taarten eindigen....
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
  dinsdag 17 januari 2017 @ 21:33:39 #225
100126 Maraca
#cijferfetisjist
pi_168231686
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 januari 2017 21:33 schreef Leandra het volgende:
Virginia wil het liefst met 10 taarten eindigen....
Ze kijkt daar verliefder naar _O-
Verily i say unto you; dost thou even hoist, brethren? - Jesus (Psalm 22)
  dinsdag 17 januari 2017 @ 21:33:58 #226
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_168231701
quote:
4s.gif Op dinsdag 17 januari 2017 21:33 schreef Oscar. het volgende:

[..]

beter te dik in je kist dan wat bubbels gemist
True, ze missen er dan ook niet één.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_168231708
Is dit programma wat?
My first holiday?
  Eindredactie Games dinsdag 17 januari 2017 @ 21:34:32 #228
19054 crew  Oscar.
ElitePauper
pi_168231722
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 januari 2017 21:34 schreef Glitter_Aardbei het volgende:
Is dit programma wat?
My first holiday?
ja, altijd leuk om mensen te kijken die niets van de wereld weet.
0% vet, Geen suiker toegevoegd
Twitter: @BuikschuiverNL
Xbox Live: Buikschuiver
Oscar, jij mag mijn landgoed als ik kom te overlijden. - Monkyyy
  Eindredactie Games dinsdag 17 januari 2017 @ 21:34:42 #229
19054 crew  Oscar.
ElitePauper
pi_168231727
0% vet, Geen suiker toegevoegd
Twitter: @BuikschuiverNL
Xbox Live: Buikschuiver
Oscar, jij mag mijn landgoed als ik kom te overlijden. - Monkyyy
  dinsdag 17 januari 2017 @ 21:34:44 #230
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_168231733
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 januari 2017 21:33 schreef Maraca het volgende:

[..]

Ze kijkt daar verliefder naar _O-
En terecht, heb je meer voldoening van.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_168231747
quote:
4s.gif Op dinsdag 17 januari 2017 21:34 schreef Oscar. het volgende:

[..]

ja, altijd leuk om mensen te kijken die niets van de wereld weet.
Oké bedankt! Tot volgende week :+
  roze dinsdag 17 januari 2017 @ 23:06:38 #232
393783 Ama
Hypa Hypa
pi_168235018
Even terugkijken!
Your beauty never ever scared me.
  roze dinsdag 17 januari 2017 @ 23:17:01 #233
393783 Ama
Hypa Hypa
pi_168235292
De eerste 6 minuten zijn in ieder geval al erg gezellig met Virginia. :')
Your beauty never ever scared me.
  roze dinsdag 17 januari 2017 @ 23:24:36 #234
393783 Ama
Hypa Hypa
pi_168235471
Na 5 minuten is het nog niet veel beter.
Your beauty never ever scared me.
  dinsdag 17 januari 2017 @ 23:51:29 #235
458965 G-Pier
Bekend als G-P of Gay-P
pi_168236047
Ik heb nog niks gezien. Kijken die handel!

[ Bericht 72% gewijzigd door G-Pier op 18-01-2017 00:04:23 ]
Disregard taxi drivers offering unrequested services.
  woensdag 18 januari 2017 @ 01:52:31 #236
195606 ikweethetookniet
Weet jij het wel ?
pi_168236939
Huwelijksnacht Peter Jan in skihut? :D

Peter Jan Rens en Virginia geven vandaag elkaar het jawoord op Tenerife. De huwelijksnacht moet natuurlijk op een bijzondere locatie plaatsvinden.

http://www.telegraaf.nl/t(...)an_in_skihut___.html

De vraag blijft wordt deze keer wel betaald O-) :+
  woensdag 18 januari 2017 @ 02:03:48 #237
458965 G-Pier
Bekend als G-P of Gay-P
pi_168236966
quote:
1s.gif Op woensdag 18 januari 2017 01:52 schreef ikweethetookniet het volgende:
Huwelijksnacht Peter Jan in skihut? :D

Peter Jan Rens en Virginia geven vandaag elkaar het jawoord op Tenerife. De huwelijksnacht moet natuurlijk op een bijzondere locatie plaatsvinden.

http://www.telegraaf.nl/t(...)an_in_skihut___.html

De vraag blijft wordt deze keer wel betaald O-) :+
Ik hoop dat het antwoord een dikke nee is en dat Erland hem weer een show door PJR's strot duwt.
Disregard taxi drivers offering unrequested services.
pi_168237677
Heb het helaas niet kunnen zien. Was het wat?
  † In Memoriam † woensdag 18 januari 2017 @ 09:59:36 #239
43556 miss_dynastie
pi_168238891
Ik begin ze al zat te worden, geloof ik. Wat een gegrauw en gesnauw, het is alsof ik naar het huwelijk van mijn ouders zit te kijken :')
pi_168238971
Saaie aflevering :{
SOONY
  † In Memoriam † woensdag 18 januari 2017 @ 10:22:59 #241
4036 crew  Cynix ®
Verzuurde hork
pi_168239198
Gemist, maar ik ga het misschien toch nog even terugkijken. :@
Vertel het me en ik zal het vergeten. Laat het me zien en ik zal het onthouden. Laat het me ervaren en ik zal het me eigen maken.
De toekomst hangt af van wat je nu aan het doen bent.
  woensdag 18 januari 2017 @ 10:27:54 #242
47102 Elvi
miemkwien
pi_168239265
quote:
99s.gif Op woensdag 18 januari 2017 10:22 schreef Cynix ® het volgende:
Gemist, maar ik ga het misschien toch nog even terugkijken. :@
Ik heb het opgenomen :@
  † In Memoriam † woensdag 18 januari 2017 @ 11:23:26 #243
4036 crew  Cynix ®
Verzuurde hork
pi_168240116
quote:
1s.gif Op woensdag 18 januari 2017 01:52 schreef ikweethetookniet het volgende:
De vraag blijft wordt deze keer wel betaald O-) :+
Misschien door RTL, maar zeker niet door hen.
Vertel het me en ik zal het vergeten. Laat het me zien en ik zal het onthouden. Laat het me ervaren en ik zal het me eigen maken.
De toekomst hangt af van wat je nu aan het doen bent.
  Moderator woensdag 18 januari 2017 @ 11:27:38 #244
55052 crew  djkoelkast
www.xms.nl
pi_168240193
Gisteren in Shownieuws:

Django was niet op Tenerife omdat hij zelf zijn hotel en vlucht moest betalen _O-

De aflevering van gisteren was ook weer top ^O^
Luister naar XPLIZIT op www.xms.nl
Voor alles retro bezoek je het Retroforum - www.retroforum.nl
pi_168240655
quote:
0s.gif Op woensdag 18 januari 2017 11:27 schreef djkoelkast het volgende:
Gisteren in Shownieuws:

Django was niet op Tenerife omdat hij zelf zijn hotel en vlucht moest betalen _O-

De aflevering van gisteren was ook weer top ^O^
Ja...vooral omdat een vlucht om en nabij de dertig ¤ kostte. Dat is natuurlijk ook veel te gek he :')
  † In Memoriam † woensdag 18 januari 2017 @ 11:57:09 #246
43556 miss_dynastie
pi_168240777
quote:
1s.gif Op woensdag 18 januari 2017 11:51 schreef NothingHappened het volgende:

[..]

Ja...vooral omdat een vlucht om en nabij de dertig ¤ kostte. Dat is natuurlijk ook veel te gek he :')
Die vlucht valt wel mee, maar in die villa kunnen maar acht man, terwijl Django voor drie telt :')
  woensdag 18 januari 2017 @ 12:04:50 #247
195606 ikweethetookniet
Weet jij het wel ?
pi_168240916
quote:
0s.gif Op woensdag 18 januari 2017 11:57 schreef miss_dynastie het volgende:
Die vlucht valt wel mee..........)


:{w Dit gaat echt niet voor 30 euro de lucht in :+
  woensdag 18 januari 2017 @ 12:10:31 #248
195606 ikweethetookniet
Weet jij het wel ?
pi_168241012
Django Wagner boeken?

Wilt u Django Wagner huren voor een optreden?Wij zijn het artiestenbureau waarnaar u op zoek bent. Alle informatie betreffende de mogelijkheden en de kosten / prijs voor het inhuren van Django Wagner vindt u op deze pagina.

Wilt u Django Wagner direct boeken voor een optreden?

Neem dan contact met ons op of bel direct 0497 – 360718

Tijdsduur: 30 min.
Geluid: incl. tot 250 pers.
Prijs:¤ 2.595,- excl. BTW :o :o
Opmerking: Hit: Kali, Mooie Blauwe ogen

https://twilight-entertainment.nl/django-wagner-boeken

Nou Emile hier kan je nog iemand bereiken die geld van hem krijgt :P _O-
  woensdag 18 januari 2017 @ 12:18:34 #249
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_168241152
Dat is het bedrag wat hij betaalt per persoon in de zaal voor behandeling van hun bloedende oren? :D
Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?
  woensdag 18 januari 2017 @ 18:16:44 #250
100126 Maraca
#cijferfetisjist
pi_168249196
Maar ook wel raar. Dan vraag je iemand (even de aanname dat Django geen goede vriend is) om ze te huwen en dan moet hij z'n eigen reis en verblijf betalen _O-
Verily i say unto you; dost thou even hoist, brethren? - Jesus (Psalm 22)
pi_168249619
Straks de eerste trouwfoto's bij RTL Boulevard.
Op woensdag 9 november 2016 06:02 schreef Anonymousz het volgende:
#superniger2020
  woensdag 18 januari 2017 @ 18:56:12 #252
100126 Maraca
#cijferfetisjist
pi_168250070
quote:
1s.gif Op woensdag 18 januari 2017 18:38 schreef superniger het volgende:
Straks de eerste trouwfoto's bij RTL Boulevard.
Spoilers :( :P
Verily i say unto you; dost thou even hoist, brethren? - Jesus (Psalm 22)
pi_168250619
Foto >:)
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SOONY
  woensdag 18 januari 2017 @ 19:21:32 #254
431496 girlnextdoor.
Could be mine, could be yours.
pi_168250774
quote:
10s.gif Op woensdag 18 januari 2017 19:16 schreef DKUp het volgende:
Foto >:)
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Virginia ziet er ook zo gelukkig uit :')
With love :*
  † In Memoriam † woensdag 18 januari 2017 @ 19:23:54 #255
43556 miss_dynastie
pi_168250838
Ik zie dat het niet helemaal is gelukt met afvallen.
En dat het netjes passend maken van de jurk ook niet in de lagere prijs zat.
Maar zie ze hem stralen, de engerd :')
  PR en moderator woensdag 18 januari 2017 @ 19:26:57 #256
288245 crew  Moira
Heeft al lang geen punt meer.
pi_168250932
Knettergek.
Op zondag 12 maart 2023 00:29 schreef Nova het volgende:
Haha, Moira heeft gelijk!
  PR en moderator woensdag 18 januari 2017 @ 19:28:08 #257
288245 crew  Moira
Heeft al lang geen punt meer.
pi_168250975
Godver ik heb aflevering 2 nog niet terug kunnen kijken maar omdat nu de 3e al is geweest moet ik ervoor betalen op RTL XL :r
Op zondag 12 maart 2023 00:29 schreef Nova het volgende:
Haha, Moira heeft gelijk!
pi_168250976
quote:
10s.gif Op woensdag 18 januari 2017 19:16 schreef DKUp het volgende:
Foto >:)
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
hij is wel blij
pi_168251400
Heel soms dan komt peter jan Rens wel normaal over
pi_168251530
quote:
1s.gif Op woensdag 18 januari 2017 19:21 schreef girlnextdoor. het volgende:

[..]

Virginia ziet er ook zo gelukkig uit :')
En zo slank!
I am unconditionally and irrevocably in love with him.
I'm 97% sure you don't like me, I'm 100% sure I don't care.
pi_168251545
Wat een prammen!
I am unconditionally and irrevocably in love with him.
I'm 97% sure you don't like me, I'm 100% sure I don't care.
pi_168254674
quote:
1s.gif Op woensdag 18 januari 2017 19:21 schreef girlnextdoor. het volgende:

[..]

Virginia ziet er ook zo gelukkig uit :')
Dit!
“I mean, nobody’s scientifically perfect, but Suzie’s about as close to being perfect as any human could possibly be.”
pi_168254824
Hiep Hoi! Hulde aan het bruidspaar ^)

ik geef ze 5 maanden O+
´
  † In Memoriam † woensdag 18 januari 2017 @ 21:14:28 #264
4036 crew  Cynix ®
Verzuurde hork
pi_168254937
quote:
0s.gif Op woensdag 18 januari 2017 18:16 schreef Maraca het volgende:
Maar ook wel raar. Dan vraag je iemand (even de aanname dat Django geen goede vriend is) om ze te huwen en dan moet hij z'n eigen reis en verblijf betalen _O-
Staat tegenover dat wij bij ons huwelijk de reiskosten van de Babs ook niet apart betaald hebben. Hij had toch gewoon een all-in tarief kunnen noemen?

Nou ja, misschien hééft hij dat ook wel gedaan en vonden ze dat gewoon te duur. :')
Vertel het me en ik zal het vergeten. Laat het me zien en ik zal het onthouden. Laat het me ervaren en ik zal het me eigen maken.
De toekomst hangt af van wat je nu aan het doen bent.
  † In Memoriam † woensdag 18 januari 2017 @ 21:15:33 #265
4036 crew  Cynix ®
Verzuurde hork
pi_168254986
quote:
0s.gif Op woensdag 18 januari 2017 19:42 schreef Status het volgende:
Heel soms dan komt peter jan Rens wel normaal over
Die halve minuut was ik waarschijnlijk even naar het toilet. ;(
Vertel het me en ik zal het vergeten. Laat het me zien en ik zal het onthouden. Laat het me ervaren en ik zal het me eigen maken.
De toekomst hangt af van wat je nu aan het doen bent.
  Moderator woensdag 18 januari 2017 @ 21:30:29 #266
55052 crew  djkoelkast
www.xms.nl
pi_168255602
quote:
13s.gif Op woensdag 18 januari 2017 19:28 schreef Moira. het volgende:
Godver ik heb aflevering 2 nog niet terug kunnen kijken maar omdat nu de 3e al is geweest moet ik ervoor betalen op RTL XL :r
Kom langs, kun je hier kijken.
Luister naar XPLIZIT op www.xms.nl
Voor alles retro bezoek je het Retroforum - www.retroforum.nl
  Trouwste user 2022 woensdag 18 januari 2017 @ 21:41:09 #267
7889 tong80
Spleenheup
pi_168255923
quote:
0s.gif Op woensdag 18 januari 2017 21:30 schreef djkoelkast het volgende:

[..]

Kom langs, kun je hier kijken.
Doe eens linkjes illegaal posten. Ik moet de laatste 2 nog zien. :)

:P
Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
  PR en moderator woensdag 18 januari 2017 @ 21:50:42 #268
288245 crew  Moira
Heeft al lang geen punt meer.
pi_168256194
quote:
0s.gif Op woensdag 18 januari 2017 21:30 schreef djkoelkast het volgende:

[..]

Kom langs, kun je hier kijken.
Waar woon je? :7
Op zondag 12 maart 2023 00:29 schreef Nova het volgende:
Haha, Moira heeft gelijk!
pi_168257382
Zij lijkt zo echt sprekend op Moira in haar trouwjurk

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 18-01-2017 22:28:37 ]
pi_168257881
quote:
13s.gif Op woensdag 18 januari 2017 19:28 schreef Moira. het volgende:
Godver ik heb aflevering 2 nog niet terug kunnen kijken maar omdat nu de 3e al is geweest moet ik ervoor betalen op RTL XL :r
Ik maak gewoon iedere keer een nieuw account aan.
  PR en moderator woensdag 18 januari 2017 @ 22:46:15 #271
288245 crew  Moira
Heeft al lang geen punt meer.
pi_168257916
quote:
0s.gif Op woensdag 18 januari 2017 22:45 schreef Deckard het volgende:

[..]

Ik maak gewoon iedere keer een nieuw account aan.
kun je dan dingen van langer dan een week terug kijken? :o
Op zondag 12 maart 2023 00:29 schreef Nova het volgende:
Haha, Moira heeft gelijk!
pi_168257947
quote:
0s.gif Op woensdag 18 januari 2017 22:46 schreef Moira. het volgende:

[..]

kun je dan dingen van langer dan een week terug kijken? :o
Geen idee, maar ik word niet beperkt met het feit dat na de derde ik het dan niet meer mag kijken.
  woensdag 18 januari 2017 @ 23:13:10 #273
195606 ikweethetookniet
Weet jij het wel ?
pi_168258896
En weer een item in shownieuws *O*
Verginea heeft haar naam veranderd in Rens :P
pi_168259142
Joepie
SOONY
  Moderator woensdag 18 januari 2017 @ 23:43:04 #275
55052 crew  djkoelkast
www.xms.nl
pi_168259740
quote:
0s.gif Op woensdag 18 januari 2017 21:50 schreef Moira. het volgende:

[..]

Waar woon je? :7
In de Noordkop.

quote:
0s.gif Op woensdag 18 januari 2017 21:41 schreef tong80 het volgende:

[..]

Doe eens linkjes illegaal posten. Ik moet de laatste 2 nog zien. :)

:P
Nee, mag niet.
Luister naar XPLIZIT op www.xms.nl
Voor alles retro bezoek je het Retroforum - www.retroforum.nl
  PR en moderator woensdag 18 januari 2017 @ 23:50:32 #276
288245 crew  Moira
Heeft al lang geen punt meer.
pi_168259852
quote:
0s.gif Op woensdag 18 januari 2017 23:43 schreef djkoelkast het volgende:

[..]

In de Noordkop.

[..]

Nee, mag niet.
Ah da's een beetje aan de hele andere kant van het noorden :P
Op zondag 12 maart 2023 00:29 schreef Nova het volgende:
Haha, Moira heeft gelijk!
  Moderator woensdag 18 januari 2017 @ 23:54:28 #277
55052 crew  djkoelkast
www.xms.nl
pi_168259915
quote:
0s.gif Op woensdag 18 januari 2017 23:50 schreef Moira. het volgende:

[..]

Ah da's een beetje aan de hele andere kant van het noorden :P
Maar daar liggen ook wegen. En rijden treinen. Er is geen excuus.
Luister naar XPLIZIT op www.xms.nl
Voor alles retro bezoek je het Retroforum - www.retroforum.nl
  PR en moderator woensdag 18 januari 2017 @ 23:55:14 #278
288245 crew  Moira
Heeft al lang geen punt meer.
pi_168259926
quote:
0s.gif Op woensdag 18 januari 2017 23:54 schreef djkoelkast het volgende:

[..]

Maar daar liggen ook wegen. En rijden treinen. Er is geen excuus.
Ik vind luiheid eigenlijk altijd wel een goed excuus :@
Op zondag 12 maart 2023 00:29 schreef Nova het volgende:
Haha, Moira heeft gelijk!
pi_168259971
quote:
6s.gif Op woensdag 18 januari 2017 12:10 schreef ikweethetookniet het volgende:
Django Wagner boeken?

Wilt u Django Wagner huren voor een optreden?Wij zijn het artiestenbureau waarnaar u op zoek bent. Alle informatie betreffende de mogelijkheden en de kosten / prijs voor het inhuren van Django Wagner vindt u op deze pagina.

Wilt u Django Wagner direct boeken voor een optreden?

Neem dan contact met ons op of bel direct 0497 – 360718

Tijdsduur: 30 min.
Geluid: incl. tot 250 pers.
Prijs:¤ 2.595,- excl. BTW :o :o
Opmerking: Hit: Kali, Mooie Blauwe ogen

https://twilight-entertainment.nl/django-wagner-boeken

Nou Emile hier kan je nog iemand bereiken die geld van hem krijgt :P _O-
Wut :D zo iemand nodig ik niet eens uit op mijn verjaardag :')
What is my problem with man, you ask? No. I ask you, what was man's problem with me?
  donderdag 19 januari 2017 @ 01:22:47 #280
431496 girlnextdoor.
Could be mine, could be yours.
pi_168260889
Heeft iemand de privé van deze week al?

Staat iets in over de vroegere relatie tussen PJR en Angela Groothuizen, als ik het goed begrijp.
With love :*
  Trouwste user 2022 donderdag 19 januari 2017 @ 09:18:33 #281
7889 tong80
Spleenheup
pi_168262207
quote:
1s.gif Op donderdag 19 januari 2017 01:22 schreef girlnextdoor. het volgende:
Heeft iemand de privé van deze week al?

Staat iets in over de vroegere relatie tussen PJR en Angela Groothuizen, als ik het goed begrijp.
Die hebben idd verkering gehad. Ze deed het ook met Daniel Lohues.

:P
Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
  Moderator donderdag 19 januari 2017 @ 11:29:18 #282
55052 crew  djkoelkast
www.xms.nl
pi_168264675
quote:
10s.gif Op woensdag 18 januari 2017 23:55 schreef Moira. het volgende:

[..]

Ik vind luiheid eigenlijk altijd wel een goed excuus :@
Slecht excuus, koffie met gebak halen bij koelkast is juist altijd het beste excuus om wèl te gaan :P
Luister naar XPLIZIT op www.xms.nl
Voor alles retro bezoek je het Retroforum - www.retroforum.nl
  donderdag 19 januari 2017 @ 12:06:17 #283
195606 ikweethetookniet
Weet jij het wel ?
pi_168265359
quote:
1s.gif Op donderdag 19 januari 2017 01:22 schreef girlnextdoor. het volgende:
Heeft iemand de privé van deze week al?
Staat iets in over de vroegere relatie tussen PJR en Angela Groothuizen, als ik het goed begrijp.
:{w Durf ik niet te kopen :@
  Trouwste user 2022 donderdag 19 januari 2017 @ 12:17:09 #284
7889 tong80
Spleenheup
pi_168265566
quote:
6s.gif Op donderdag 19 januari 2017 12:06 schreef ikweethetookniet het volgende:

[..]

:{w Durf ik niet te kopen :@
En bij de Chinees ligt ie pas over drie weken. :{

:P
Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
  Moderator donderdag 19 januari 2017 @ 12:17:24 #285
55052 crew  djkoelkast
www.xms.nl
pi_168265572
Er is vast iemand met een leesmap hier :P
Luister naar XPLIZIT op www.xms.nl
Voor alles retro bezoek je het Retroforum - www.retroforum.nl
  donderdag 19 januari 2017 @ 12:18:12 #286
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_168265583
quote:
0s.gif Op donderdag 19 januari 2017 09:18 schreef tong80 het volgende:

[..]

Die hebben idd verkering gehad. Ze deed het ook met Daniel Lohues.

:P
Nee, Daphne Bunskoek deed het ook met Daniël Lohues.
The love you take is equal to the love you make.
  Trouwste user 2022 donderdag 19 januari 2017 @ 12:19:22 #287
7889 tong80
Spleenheup
pi_168265603
quote:
1s.gif Op donderdag 19 januari 2017 12:18 schreef Lienekien het volgende:

[..]

Nee, Daphne Bunskoek deed het ook met Daniël Lohues.
Klopt, ik verwarde ze.

:P
Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
  † In Memoriam † donderdag 19 januari 2017 @ 13:04:32 #288
368283 ato
pi_168266297
Angela deed het ook met Eric de Zwart
Life can be a bitch, so like it..
pi_168266532
quote:
0s.gif Op donderdag 19 januari 2017 13:04 schreef ato het volgende:
Angela deed het ook met Eric de Zwart
Met wie deed ze het niet?
I am unconditionally and irrevocably in love with him.
I'm 97% sure you don't like me, I'm 100% sure I don't care.
  Trouwste user 2022 donderdag 19 januari 2017 @ 13:36:10 #290
7889 tong80
Spleenheup
pi_168266925
quote:
1s.gif Op donderdag 19 januari 2017 13:17 schreef Ticootje het volgende:

[..]

Met wie deed ze het niet?


:P
Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
  donderdag 19 januari 2017 @ 15:44:24 #291
195606 ikweethetookniet
Weet jij het wel ?
pi_168269453
Kom net uit de AH en heb foto's gemaakt van de privé :P
En weer stiekum terug gelegd natuurlijk :@
Ga ze zo thuis posten *O*
pi_168269464
quote:
1s.gif Op donderdag 19 januari 2017 15:44 schreef ikweethetookniet het volgende:
Kom net uit de AH en heb foto's gemaakt van de privé:P
En weer stiekum terug gelegd natuurlijk:@
Ga ze zo thuis posten }:|
:D
omg!
I am unconditionally and irrevocably in love with him.
I'm 97% sure you don't like me, I'm 100% sure I don't care.
  donderdag 19 januari 2017 @ 15:45:17 #293
136343 BasEnAad
, die clown en die acrobaat!
pi_168269472
quote:
1s.gif Op donderdag 19 januari 2017 15:44 schreef ikweethetookniet het volgende:
Kom net uit de AH en heb foto's gemaakt van de privé:P
En weer stiekum terug gelegd natuurlijk:@
Ga ze zo thuis posten }:|
_O-
  donderdag 19 januari 2017 @ 15:45:49 #294
195606 ikweethetookniet
Weet jij het wel ?
pi_168269479
quote:
0s.gif Op donderdag 19 januari 2017 15:45 schreef Ticootje het volgende:

[..]

:D
omg!
Hoezo OMG :?
  roze donderdag 19 januari 2017 @ 15:47:01 #295
393783 Ama
Hypa Hypa
pi_168269505
quote:
13s.gif Op woensdag 18 januari 2017 19:28 schreef Moira. het volgende:
Godver ik heb aflevering 2 nog niet terug kunnen kijken maar omdat nu de 3e al is geweest moet ik ervoor betalen op RTL XL :r
Ja RTLxl is echt kut.
Your beauty never ever scared me.
  Trouwste user 2022 donderdag 19 januari 2017 @ 15:49:29 #296
7889 tong80
Spleenheup
pi_168269550
quote:
1s.gif Op donderdag 19 januari 2017 15:44 schreef ikweethetookniet het volgende:
Kom net uit de AH en heb foto's gemaakt van de privé :P
En weer stiekum terug gelegd natuurlijk :@
Ga ze zo thuis posten *O*
Ha ha ha :D

:P
Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
  donderdag 19 januari 2017 @ 16:07:57 #297
100126 Maraca
#cijferfetisjist
pi_168269977
quote:
1s.gif Op donderdag 19 januari 2017 15:44 schreef ikweethetookniet het volgende:
Kom net uit de AH en heb foto's gemaakt van de privé :P
En weer stiekum terug gelegd natuurlijk :@
Ga ze zo thuis posten *O*
O+
Verily i say unto you; dost thou even hoist, brethren? - Jesus (Psalm 22)
  donderdag 19 januari 2017 @ 16:09:31 #298
195606 ikweethetookniet
Weet jij het wel ?
pi_168270009








Tadaa *O* *O*
pi_168270210
Wat een nietszeggend artikel _O-

TL;DR: Ze hadden verkering en na 5 jaar ging het uit. Angela heeft nog contact met Lutein zegt PJR.
Spoilers!
  donderdag 19 januari 2017 @ 16:36:12 #300
100126 Maraca
#cijferfetisjist
pi_168270559
Op de middelste foto lijkt Angela op Carice :o
Verily i say unto you; dost thou even hoist, brethren? - Jesus (Psalm 22)
  Trouwste user 2022 donderdag 19 januari 2017 @ 17:01:55 #301
7889 tong80
Spleenheup
pi_168271073
Heerlijk _O_

:P
Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')