SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.VBL vóór de SC
VBL ná de SC![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
o Chicks die hun tieten niet posten. En lesbeaus, die hoeven hun tieten niet eens te posten. Die mogen gewoon weg blijven.
o Mensen die voor meer dan één club zijn.
o Mensen die niet tegen een moedergrapje kunnen.
o Mensen die enkel profiteren en zelf niets bijdragen.
o Mensen die de topicpointer serieus nemen.
o Mensen die een kliekje vormen.
o Mensen die aan de OP zitten
If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
De posts van Huppelmuts onderscheiden zich toch al door hun grammaticale correctheid en scherpe spitsvondigheden? Daar heb je geen UI voor nodig om ze te herkennen.
Rotmensquote:Op zondag 15 januari 2017 21:33 schreef charmed_angel het volgende:
Daarom ga ik plassen, ik haat lapo
In een zwembadje gevuld met olie zeker het liefst?quote:
of chocoladevlaquote:Op zondag 15 januari 2017 21:35 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
In een zwembadje gevuld met olie zeker het liefst?
Ja maar wel traag nu.quote:Op zondag 15 januari 2017 21:36 schreef Smoofie het volgende:
4045 posts, motherfucker. Je gaat het gewoon redden.
Babyolie.quote:
Ik heb ervoor gezorgd dat hij in 1 topic niet meer kan postenquote:Op zondag 15 januari 2017 21:36 schreef Smoofie het volgende:
4045 posts, motherfucker. Je gaat het gewoon redden.
jouw pesten!quote:Op zondag 15 januari 2017 21:36 schreef GGMM het volgende:
WTF doet huppelmuts hier?
We hebben hier al genoeg dikke lelijke mensen.
dan jouquote:Op zondag 15 januari 2017 21:37 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
jouw pesten!
Overigens is ze nu dunner dan jou
*jouquote:Op zondag 15 januari 2017 21:37 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
jouw pesten!
Overigens is ze nu dunner dan jou
Aww koetsjiekoequote:Op zondag 15 januari 2017 21:36 schreef GGMM het volgende:
WTF doet huppelmuts hier?
We hebben hier al genoeg dikke lelijke mensen.
over wie heb je het nu?quote:Op zondag 15 januari 2017 21:40 schreef GGMM het volgende:
Ik weet niet, ik vind dat echt zo'n wijf dat heel popie-jopie doet met haar bi-seksualiteit maar ondertussen is ze dik vatsig en bol. Ik hou daar nooit zo van.
Wees dan gewoon lesbisch, dan is dat wel normaal.
quote:Op zondag 15 januari 2017 21:40 schreef GGMM het volgende:
Ik weet niet, ik vind dat echt zo'n wijf dat heel popie-jopie doet met haar bi-seksualiteit maar ondertussen is ze dik vatsig en bol. Ik hou daar nooit zo van.
Tyfusjongquote:Op zondag 15 januari 2017 21:37 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik heb ervoor gezorgd dat hij in 1 topic niet meer kan posten
Over de huppel van 6 jaar geleden, als het geen 7 jaar isquote:
bedanktquote:Op zondag 15 januari 2017 21:40 schreef Ajacied422 het volgende:
Vandaag tot nu toe: 3943
Ere zij aan Onlo.
Ik ga zaterdag het Anne Franknummer er maar weer eens in gooien.quote:
quote:Op zondag 15 januari 2017 21:40 schreef Ajacied422 het volgende:
Vandaag tot nu toe: 3943
Ere zij aan Onlo.
Ik wou het net zeggen: nog 100.quote:Op zondag 15 januari 2017 21:41 schreef Scrummie het volgende:
Vandaag tot nu toe: 3945
Nog 100
En volgens puristen zou je er nu al zijn.
Ik krijg een enorm deja-vu-gevoel van deze postquote:Op zondag 15 januari 2017 21:40 schreef GGMM het volgende:
Drizzt godquote:Op zondag 15 januari 2017 21:41 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Ik krijg een enorm deja-vu-gevoel van deze post
Dat kan ik me goed voorstellen.quote:Op zondag 15 januari 2017 21:41 schreef onlogisch het volgende:
[..]
We gaan nog even door. Man wat ben ik kapot
Laat ze joh.quote:
zo echt he!quote:Op zondag 15 januari 2017 21:41 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Over de huppel van 6 jaar geleden, als het geen 7 jaar is
onlogod, goffetommequote:
Ik snap even niet wat je bedoelt.quote:Op zondag 15 januari 2017 21:41 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Ik krijg een enorm deja-vu-gevoel van deze post
Dat dusquote:Op zondag 15 januari 2017 21:42 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
zo echt he!
Maar GGMM is toch een eikel, niks van aan trekken
Tijd terug stond er bijna exact zo'n zelfde rant in de SCquote:
Nou ja, je doet het hier direct weer met je babyolie op C_Aquote:Op zondag 15 januari 2017 21:41 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Over de huppel van 6 jaar geleden, als het geen 7 jaar is
Dit zijn wel waarheidsgetrouwere cijfersquote:Op zondag 15 januari 2017 21:41 schreef Scrummie het volgende:
Vandaag tot nu toe: 3945
Nog 100
En volgens puristen zou je er nu al zijn.
Niemand hier.quote:
Ach, zij kan wel vermakelijk zijn somsquote:
Aha, die heb ik gemist.quote:Op zondag 15 januari 2017 21:43 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Tijd terug stond er bijna exact zo'n zelfde rant in de SC
Geef toe, jij wil haar ook bedekt in baby-olie zien.quote:Op zondag 15 januari 2017 21:43 schreef GGMM het volgende:
[..]
Nou ja, je doet het hier direct weer met je babyolie op C_A
Grote kans dat je het zelf was, ouwe boef.quote:Op zondag 15 januari 2017 21:43 schreef GGMM het volgende:
[..]
Aha, die heb ik gemist.
Maar mocht je hem kunnen terugvinden dan lees ik hem graag terug. Deze user moet een held zijn.
Nee, ik vind vrouwen met overgewicht en tattoo's niet aantrekkelijk.quote:Op zondag 15 januari 2017 21:44 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Geef toe, jij wil haar ook bedekt in baby-olie zien.
zijquote:Op zondag 15 januari 2017 21:43 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ach, zij kan wel vermakelijk zijn soms
Ik zweer je van niet!!!quote:Op zondag 15 januari 2017 21:44 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Grote kans dat je het zelf was, ouwe boef.
quote:Op zondag 15 januari 2017 21:44 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Geef toe, jij wil haar ook bedekt in baby-olie zien.
Ik heb geen overgewichtquote:Op zondag 15 januari 2017 21:44 schreef GGMM het volgende:
[..]
Nee, ik vind vrouwen met overgewicht en tattoo's niet aantrekkelijk.
Is het geen menstruerend monster dan?quote:
Morgen precies een jaar geleden, dus dat lijkt me een mooi moment.quote:Op zondag 15 januari 2017 21:43 schreef Sked het volgende:
[..]
Hey Arcee, wanneer krijgt deze weer eens een update?
quote:Op zondag 15 januari 2017 21:45 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik heb geen overgewicht
[..]
Is het geen menstruerend monster dan?
ja maar... GGMMquote:Op zondag 15 januari 2017 21:44 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Ik erger me ook kapot aan dat overdreven "Kijk mij eens tieteuheuheuheuhe hebben".
Verdorie, dat was me niet eens opgevallenquote:Op zondag 15 januari 2017 21:45 schreef Arcee het volgende:
[..]
Morgen precies een jaar geleden, dus dat lijkt me een mooi moment.
quote:Op zondag 15 januari 2017 21:44 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Ik erger me ook kapot aan dat overdreven "Kijk mij eens tieteuheuheuheuhe hebben".
Met moeitequote:
dat zei ik om hem te stimuleren, snap dat danquote:Op zondag 15 januari 2017 21:47 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Hahahahahahahhahahahahahaha
Uhuquote:Op zondag 15 januari 2017 21:48 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
dat zei ik om hem te stimuleren, snap dat dan
Die seizoenen zijn te kortquote:Op zondag 15 januari 2017 21:47 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Potverdikkie, zometeen alweer de laatste Sherlock dit seizoen.
Oh ja, dat is vanavond.quote:Op zondag 15 januari 2017 21:47 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Potverdikkie, zometeen alweer de laatste Sherlock dit seizoen.
watdanquote:Op zondag 15 januari 2017 21:48 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Er is vandaag geschiedenis geschreven.
Ga je 4045 halen?quote:
Onlo heeft het record aantal posts te pakken en gaat nog even door tot 4045.quote:
Ik ga het halen. Nog minder dan 100 posts.quote:Op zondag 15 januari 2017 21:49 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ga je 4045 halen?
Als dat niet het geval is ga ik je overigens echt een half jaar negeren ofzo. Dat zou ik zo lafjes vinden.Je hebt nog 2 uur.
3978quote:Op zondag 15 januari 2017 21:49 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ga je 4045 halen?
Als dat niet het geval is ga ik je overigens echt een half jaar negeren ofzo. Dat zou ik zo lafjes vinden.Je hebt nog 2 uur.
Braaf.quote:Op zondag 15 januari 2017 21:49 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Ik ga het halen. Nog minder dan 100 posts.
Uhm, dat zeg ik toch sukkel. De seizoenen zijn te kort, maar 3 afleveringen per seizoen.quote:Op zondag 15 januari 2017 21:48 schreef GGMM het volgende:
[..]
Drie afleveringen, domme big.
Er zijn 4 seizoenen.
Doorgaan, onlo, we geloven in je!quote:
ZO HALLO DANquote:Op zondag 15 januari 2017 21:50 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Uhm, dat zeg ik toch sukkel. De seizoenen zijn te kort, maar 3 afleveringen per seizoen.
Minder trekken schat, je zicht heeft eronder te lijden
Dit zijn tenminste echte dreigementen.quote:Op zondag 15 januari 2017 21:49 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ga je 4045 halen?
Aantal posts voor Skedquote:Op zondag 15 januari 2017 21:50 schreef Ajacied422 het volgende:
Dit is pas mijn 99e post vandaag. Het kan verkeren.
Kom je seks te kort?quote:Op zondag 15 januari 2017 21:50 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Uhm, dat zeg ik toch sukkel. De seizoenen zijn te kort, maar 3 afleveringen per seizoen.
Minder trekken schat, je zicht heeft eronder te lijden
stoppen op je hoogtepuntquote:Op zondag 15 januari 2017 21:50 schreef Ajacied422 het volgende:
Dit is pas mijn 99e post vandaag. Het kan verkeren.
quote:Op zondag 15 januari 2017 21:50 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Doorgaan, onlo, we geloven in je!
Die zijn toch te kort met maar 3 afl per seizoen sukkelquote:
Het zal wel lekker rustig zijnquote:Op zondag 15 januari 2017 21:50 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Dit zijn tenminste echte dreigementen.
Waar zoek je dat opquote:Op zondag 15 januari 2017 21:50 schreef Sked het volgende:
[..]
Aantal posts voor Sked
Vandaag tot nu toe: 38
Deze maand tot nu toe: 422
Dit jaar tot nu toe: 422
Die UI ook.quote:
Wie is rene?quote:
ja heb vannacht van 4 tot 7 of zo geslapen.quote:Op zondag 15 januari 2017 21:51 schreef Saind het volgende:
[..]
Hoeveel uur ben je nou bezig geweest? Nog wel wat geslapen?
niet best maar had wel vertrouwen in een overwinning gedurende de wedstrijdquote:Op zondag 15 januari 2017 21:50 schreef onlogisch het volgende:
[..]
typisch wat vond je van Feyenoord?
Gast watquote:
Jezus gapquote:Op zondag 15 januari 2017 21:52 schreef onlogisch het volgende:
[..]
ja heb vannacht van 4 tot 7 of zo geslapen.
Dit waardeer ikquote:Op zondag 15 januari 2017 21:52 schreef Caland het volgende:
Ik vind het een prachtig eerbetoon van onlogisch
Ik ben het compleet met je eens vriend.quote:Op zondag 15 januari 2017 21:51 schreef GGMM het volgende:
[..]
Die UI ook.![]()
KIJK JONGENS IK BEN EEN MEISJE EN TOCH VIND IK BORSTEN LEUK!!
Ik weet niet, ik vind het gewoon heel kansloos allemaal.
Het zit je hoog he. wil je erover praten?quote:Op zondag 15 januari 2017 21:51 schreef GGMM het volgende:
[..]
Die UI ook.![]()
KIJK JONGENS IK BEN EEN MEISJE EN TOCH VIND IK BORSTEN LEUK!!
Ik weet niet, ik vind het gewoon heel kansloos allemaal.
Oh ik las driequote:Op zondag 15 januari 2017 21:52 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Gast wat
"Die seizoenen zijn te kort" is helemaal niks mis mee dus wat raaskal je.
Elia kan er echt geen fuck van.quote:Op zondag 15 januari 2017 21:52 schreef Typisch het volgende:
[..]
niet best maar had wel vertrouwen in een overwinning gedurende de wedstrijd
Oeh ah Elia weer belanrgijk.
Scrummie vindt dit niet leuk
Oh, geen renee?quote:
Dat niet, ik beargumenteer gewoon waarom ik jou een gaar mens vind.quote:Op zondag 15 januari 2017 21:52 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Het zit je hoog he. wil je erover praten?
Je begaat dezelfde blunder als mij vanavond.quote:Op zondag 15 januari 2017 21:52 schreef GGMM het volgende:
[..]
Oh ik las drie
Nou ja, dat is dan mijn fout.
als mijquote:Op zondag 15 januari 2017 21:53 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Je begaat dezelfde blunder als mij vanavond.
quote:
JEZUS WAT BEN JIJ DOM!quote:Op zondag 15 januari 2017 21:52 schreef GGMM het volgende:
[..]
Oh ik las drie
Nou ja, dat is dan mijn fout.
Gelukkig baseer je die kennis op het feit dat je mij ook daadwerkelijk kent enzquote:Op zondag 15 januari 2017 21:52 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dat niet, ik beargumenteer gewoon waarom ik jou een gaar mens vind.
Denk je dat ik daarmee zit?quote:Op zondag 15 januari 2017 21:53 schreef GGMM het volgende:
[..]
Nog 45 posts en we zijn van je af, dan kan je de rest van de dag niet meer posten
Klopt, dat beargumenteer ik toch ook?quote:Op zondag 15 januari 2017 21:53 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Gelukkig baseer je die kennis op het feit dat je mij ook daadwerkelijk kent enz
Ga je nou de witte ridder uithangen. Niet heel tr00 kvlt ditquote:Op zondag 15 januari 2017 21:52 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Gast wat
"Die seizoenen zijn te kort" is helemaal niks mis mee dus wat raaskal je.
Jij rolt zometeen je bed in en droom van posts maken op Fok!quote:
Dat zit er dik in. Ik denk eerst nog even Studio voetbal kijken.quote:Op zondag 15 januari 2017 21:54 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Jij rolt zometeen je bed in en droom van posts maken op Fok!
Oké, dan was hij vandaag niet slecht maar ontzettend matig.quote:
Hahahahaquote:Op zondag 15 januari 2017 21:54 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Jij rolt zometeen je bed in en droom van posts maken op Fok!
Ik dacht dat wij vrienden waren.quote:Op zondag 15 januari 2017 21:54 schreef GGMM het volgende:
[..]
Uh, nee?
Maar voor mij is het een reden om blij te zijn, dat mag toch??
Jij haat jezelf wel heel erg zeg.quote:Op zondag 15 januari 2017 21:54 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Dat zit er dik in. Ik denk eerst nog even Studio voetbal kijken.
Wel oppassen dat je niet per ongeluk toch nog post.quote:
Dat is toch eigenlijk Ajax-tv?quote:Op zondag 15 januari 2017 21:54 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Dat zit er dik in. Ik denk eerst nog even Studio voetbal kijken.
Ik vind het leuk om GGMM te zien stuntelen en hem daar dan op te wijzen.quote:Op zondag 15 januari 2017 21:54 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ga je nou de witte ridder uithangen. Niet heel tr00 kvlt dit
Oke scrummie.quote:Op zondag 15 januari 2017 21:55 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Oké, dat hij was vandaag niet slecht maar ontzettend matig.
Ik ben al moe als jij een post in het livetopic plaatst om te bitchfighten met Davy. Dat zijn pas posts waar ik me dood aan erger.quote:Op zondag 15 januari 2017 21:55 schreef GGMM het volgende:
[..]
Wij zijn al moe na één van jouw posts.
quote:
Ik log zo uit en kijk morgen eerst naar monitor. Ik heb niks @ abbo gepost. Dus daar zou het ook 4045 moeten zijnquote:Op zondag 15 januari 2017 21:55 schreef Arcee het volgende:
[..]
Wel oppassen dat je niet per ongeluk toch nog post.
Tijdelijk inloggen met een kloon is het meest veilig.
dat is mijn doel ookquote:Op zondag 15 januari 2017 21:55 schreef GGMM het volgende:
[..]
8/10quote:Op zondag 15 januari 2017 21:55 schreef GGMM het volgende:
[..]
Zeg 't hem Stijn.quote:Op zondag 15 januari 2017 21:55 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik ben al moe als jij een post in het livetopic plaatst om te bitchfighten met Davy. Dat zijn pas posts waar ik me dood aan erger.
Goeie genade wat een dijenkletser!quote:Op zondag 15 januari 2017 21:55 schreef GGMM het volgende:
[..]
Yep, ook in deze, vrij snel na middernacht al.quote:Op zondag 15 januari 2017 21:56 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Ik log zo uit en kijk morgen eerst naar monitor. Ik heb niks @ abbo gepost. Dus daar zou het ook 4045 moeten zijn
En uiteraard kom ik in jouw lijstje te staan
quote:Op zondag 15 januari 2017 21:56 schreef Caland het volgende:
Even een FB topic openen hoe Danny de 4045 posts van onlogisch goedgekeurd kan hebben
Nu doe je net of GGMM heldere momenten en vooral zonder flaters kent.quote:Op zondag 15 januari 2017 21:55 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Ik vind het leuk om GGMM te zien stuntelen en hem daar dan op te wijzen.
Invoer ongeldig.quote:Op zondag 15 januari 2017 21:57 schreef Arcee het volgende:
[..]
Yep, ook in deze, vrij snel na middernacht al.
Waar kijken we precies naar?quote:Op zondag 15 januari 2017 21:57 schreef Arcee het volgende:
[..]
Yep, ook in deze, vrij snel na middernacht al.
Iedereen die ooit in de top 500 heeft gestaan en van die mensen de dagcijfers van de afgelopen dag.quote:
ik wil ookquote:Op zondag 15 januari 2017 21:59 schreef Caland het volgende:
[..]
Ga jij zaterdag naar panic @ maassilo na de wedstrijd?
Sorry ik ben moe, maar waarom sta ik hier op #1? Is het dagrecord hierin leidend?quote:Op zondag 15 januari 2017 21:58 schreef Arcee het volgende:
[..]
Dan heb je snel geklikt.Klik nog maar eens.
Ik wilde toevallig ook tosties maken net, maar ik heb alleen gezond bruin brood in huis.quote:Op zondag 15 januari 2017 22:00 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Ik ga een tosti maken. Wel heel saai met ham, kaas en mosterd.
Wat houden die punten precies in?quote:Op zondag 15 januari 2017 21:58 schreef Arcee het volgende:
[..]
Iedereen die ooit in de top 500 heeft gestaan en van die mensen de dagcijfers van de afgelopen dag.
Tostiesquote:Op zondag 15 januari 2017 22:00 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik wilde toevallig ook tosties maken net, maar ik heb alleen gezond bruin brood in huis.
varkenquote:Op zondag 15 januari 2017 22:00 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Ik ga een tosti maken. Wel heel saai met ham, kaas en mosterd.
Ik zie het probleem niet zo. Gewoon naar binnen schuiven.quote:Op zondag 15 januari 2017 22:00 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik wilde toevallig ook tosties maken net, maar ik heb alleen gezond bruin brood in huis.
quote:Op zondag 15 januari 2017 22:00 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Wat houden die punten precies in?
Zie GC / FOK!Post Top 500 - De extended version (nu mét klooncorrectie).quote:• punten: voor elke dag dat je in de top 500 staat punten krijg je 500 punten voor nummer 1, 499 voor nummer 2, tot aan 1 puntje voor nummer 500. Deze kolom geeft het totaal aantal van al die punten aan.
Wat een moeilijk gedoe.quote:Op zondag 15 januari 2017 22:01 schreef Arcee het volgende:
[..]
[..]
Zie GC / FOK!Post Top 500 - De extended version (nu mét klooncorrectie).
Aha, ok. Nice.quote:Op zondag 15 januari 2017 22:01 schreef Arcee het volgende:
[..]
[..]
Zie GC / FOK!Post Top 500 - De extended version (nu mét klooncorrectie).
Ja, vandaar ook de spoiler.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Never in the entire history of calming down did anyone ever calm down after being told to calm down.
#viesdikquote:Op zondag 15 januari 2017 22:00 schreef GGMM het volgende:
[..]
quote:Op zondag 15 januari 2017 22:04 schreef Arcee het volgende:
[..]
Ja, vandaar ook de spoiler.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.. Goeie spoiler.
Ik maak het daar wel eens mee als er niks anders in huis is, stuk minder dan met witbrood maar toch wel prima te doen.quote:Op zondag 15 januari 2017 22:00 schreef GGMM het volgende:
[..]
quote:Op zondag 15 januari 2017 21:59 schreef GGMM het volgende:
Oh, nu kreeg ik de rest.
Bedankt onlogisch, ik vond hem ook erg sterk.
Nee. Mijn zoon is bij me.quote:Op zondag 15 januari 2017 21:59 schreef Caland het volgende:
[..]
Ga jij zaterdag naar panic @ maassilo na de wedstrijd?
TOSTIES RENE!!!!quote:Op zondag 15 januari 2017 22:00 schreef GGMM het volgende:
[..]
quote:
Godverdomme, ik stond er ook in.quote:Op zondag 15 januari 2017 22:08 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
[ afbeelding ] Top 100 van 15-01-2017
nr / aantal posts / gebruiker / % van tot. (31453)
001 4021 onlogisch 12.78%
002 0593 Elfletterig 1.89%
003 0547 haags_kwartiertje 1.74%
004 0542 Zosk 1.72%
005 0519 Saind 1.65%
006 0494 JanCees 1.57%
007 0441 Insomnia_ 1.4%
008 0435 chufi 1.38%
009 0407 Working_Class_Hero 1.29%
010 0405 charmed_angel 1.29%
yeeeehhhquote:Op zondag 15 januari 2017 22:08 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
004 0542 Zosk 1.72%
005 0519 Saind 1.65%
006 0494 JanCees 1.57%
007 0441 Insomnia_ 1.4%
008 0435 chufi 1.38%
Dit is echt ziekquote:Op zondag 15 januari 2017 22:08 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
004 0542 Zosk 1.72%
005 0519 Saind 1.65%
006 0494 JanCees 1.57%
007 0441 Insomnia_ 1.4%
008 0435 chufi 1.38%
Best veelquote:Op zondag 15 januari 2017 22:08 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
004 0542 Zosk 1.72%
005 0519 Saind 1.65%
006 0494 JanCees 1.57%
007 0441 Insomnia_ 1.4%
008 0435 chufi 1.38%
Ja dat ga ik kijken. thxquote:Op zondag 15 januari 2017 22:10 schreef Caland het volgende:
Onlo. Andere tijden sport over 5 minuten.
Gaat 't over?quote:Op zondag 15 januari 2017 22:10 schreef Caland het volgende:
Onlo. Andere tijden sport over 5 minuten.
quote:Op zondag 15 januari 2017 22:10 schreef JR-Style-93 het volgende:
Zou wat zijn als onlogisch een ban krijgt omdat hij 4045 posts heeft gemaakt
Ik zie Danny er wel voor aan.
Ja geen dank he.quote:Op zondag 15 januari 2017 22:11 schreef onlogisch het volgende:
Bedankt Saind/CA/Haags/JC/Inso/Huppel/DP en alle anderen
Bis morgen
quote:Op zondag 15 januari 2017 22:11 schreef onlogisch het volgende:
Bedankt Saind/CA/Haags/JC/Inso/Huppel/DP en alle anderen
Bis morgen
quote:Op zondag 15 januari 2017 22:12 schreef Saind het volgende:
[..]
Aantal posts voor onlogisch
Vandaag tot nu toe: 4045
JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAquote:
Feliciteerdquote:Op zondag 15 januari 2017 22:13 schreef Typisch het volgende:
GC / Feliciteerd onlogisch hier met 4045