dat is mijn doel ookquote:Op zondag 15 januari 2017 21:55 schreef GGMM het volgende:
[..]
Wij zijn al moe na één van jouw posts.
8/10quote:Op zondag 15 januari 2017 21:55 schreef GGMM het volgende:
[..]
Zeg 't hem Stijn.quote:Op zondag 15 januari 2017 21:55 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik ben al moe als jij een post in het livetopic plaatst om te bitchfighten met Davy. Dat zijn pas posts waar ik me dood aan erger.
Goeie genade wat een dijenkletser!quote:Op zondag 15 januari 2017 21:55 schreef GGMM het volgende:
[..]
Yep, ook in deze, vrij snel na middernacht al.quote:Op zondag 15 januari 2017 21:56 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Ik log zo uit en kijk morgen eerst naar monitor. Ik heb niks @ abbo gepost. Dus daar zou het ook 4045 moeten zijn
En uiteraard kom ik in jouw lijstje te staan
quote:Op zondag 15 januari 2017 21:56 schreef Caland het volgende:
Even een FB topic openen hoe Danny de 4045 posts van onlogisch goedgekeurd kan hebben
Nu doe je net of GGMM heldere momenten en vooral zonder flaters kent.quote:Op zondag 15 januari 2017 21:55 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Ik vind het leuk om GGMM te zien stuntelen en hem daar dan op te wijzen.
Invoer ongeldig.quote:Op zondag 15 januari 2017 21:57 schreef Arcee het volgende:
[..]
Yep, ook in deze, vrij snel na middernacht al.
Waar kijken we precies naar?quote:Op zondag 15 januari 2017 21:57 schreef Arcee het volgende:
[..]
Yep, ook in deze, vrij snel na middernacht al.
Iedereen die ooit in de top 500 heeft gestaan en van die mensen de dagcijfers van de afgelopen dag.quote:
ik wil ookquote:Op zondag 15 januari 2017 21:59 schreef Caland het volgende:
[..]
Ga jij zaterdag naar panic @ maassilo na de wedstrijd?
Sorry ik ben moe, maar waarom sta ik hier op #1? Is het dagrecord hierin leidend?quote:Op zondag 15 januari 2017 21:58 schreef Arcee het volgende:
[..]
Dan heb je snel geklikt.Klik nog maar eens.
Ik wilde toevallig ook tosties maken net, maar ik heb alleen gezond bruin brood in huis.quote:Op zondag 15 januari 2017 22:00 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Ik ga een tosti maken. Wel heel saai met ham, kaas en mosterd.
Wat houden die punten precies in?quote:Op zondag 15 januari 2017 21:58 schreef Arcee het volgende:
[..]
Iedereen die ooit in de top 500 heeft gestaan en van die mensen de dagcijfers van de afgelopen dag.
Tostiesquote:Op zondag 15 januari 2017 22:00 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik wilde toevallig ook tosties maken net, maar ik heb alleen gezond bruin brood in huis.
varkenquote:Op zondag 15 januari 2017 22:00 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Ik ga een tosti maken. Wel heel saai met ham, kaas en mosterd.
Ik zie het probleem niet zo. Gewoon naar binnen schuiven.quote:Op zondag 15 januari 2017 22:00 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik wilde toevallig ook tosties maken net, maar ik heb alleen gezond bruin brood in huis.
quote:Op zondag 15 januari 2017 22:00 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Wat houden die punten precies in?
Zie GC / FOK!Post Top 500 - De extended version (nu mét klooncorrectie).quote:• punten: voor elke dag dat je in de top 500 staat punten krijg je 500 punten voor nummer 1, 499 voor nummer 2, tot aan 1 puntje voor nummer 500. Deze kolom geeft het totaal aantal van al die punten aan.
Wat een moeilijk gedoe.quote:Op zondag 15 januari 2017 22:01 schreef Arcee het volgende:
[..]
[..]
Zie GC / FOK!Post Top 500 - De extended version (nu mét klooncorrectie).
Aha, ok. Nice.quote:Op zondag 15 januari 2017 22:01 schreef Arcee het volgende:
[..]
[..]
Zie GC / FOK!Post Top 500 - De extended version (nu mét klooncorrectie).
Ja, vandaar ook de spoiler.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Never in the entire history of calming down did anyone ever calm down after being told to calm down.
#viesdikquote:Op zondag 15 januari 2017 22:00 schreef GGMM het volgende:
[..]
quote:Op zondag 15 januari 2017 22:04 schreef Arcee het volgende:
[..]
Ja, vandaar ook de spoiler.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.. Goeie spoiler.
Ik maak het daar wel eens mee als er niks anders in huis is, stuk minder dan met witbrood maar toch wel prima te doen.quote:Op zondag 15 januari 2017 22:00 schreef GGMM het volgende:
[..]
quote:Op zondag 15 januari 2017 21:59 schreef GGMM het volgende:
Oh, nu kreeg ik de rest.
Bedankt onlogisch, ik vond hem ook erg sterk.
Nee. Mijn zoon is bij me.quote:Op zondag 15 januari 2017 21:59 schreef Caland het volgende:
[..]
Ga jij zaterdag naar panic @ maassilo na de wedstrijd?
TOSTIES RENE!!!!quote:Op zondag 15 januari 2017 22:00 schreef GGMM het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |