Ik ben het compleet met je eens vriend.quote:Op zondag 15 januari 2017 21:51 schreef GGMM het volgende:
[..]
Die UI ook.![]()
KIJK JONGENS IK BEN EEN MEISJE EN TOCH VIND IK BORSTEN LEUK!!
Ik weet niet, ik vind het gewoon heel kansloos allemaal.
Het zit je hoog he. wil je erover praten?quote:Op zondag 15 januari 2017 21:51 schreef GGMM het volgende:
[..]
Die UI ook.![]()
KIJK JONGENS IK BEN EEN MEISJE EN TOCH VIND IK BORSTEN LEUK!!
Ik weet niet, ik vind het gewoon heel kansloos allemaal.
Oh ik las driequote:Op zondag 15 januari 2017 21:52 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Gast wat
"Die seizoenen zijn te kort" is helemaal niks mis mee dus wat raaskal je.
Elia kan er echt geen fuck van.quote:Op zondag 15 januari 2017 21:52 schreef Typisch het volgende:
[..]
niet best maar had wel vertrouwen in een overwinning gedurende de wedstrijd
Oeh ah Elia weer belanrgijk.
Scrummie vindt dit niet leuk
Oh, geen renee?quote:
Dat niet, ik beargumenteer gewoon waarom ik jou een gaar mens vind.quote:Op zondag 15 januari 2017 21:52 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Het zit je hoog he. wil je erover praten?
Je begaat dezelfde blunder als mij vanavond.quote:Op zondag 15 januari 2017 21:52 schreef GGMM het volgende:
[..]
Oh ik las drie
Nou ja, dat is dan mijn fout.
als mijquote:Op zondag 15 januari 2017 21:53 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Je begaat dezelfde blunder als mij vanavond.
quote:
JEZUS WAT BEN JIJ DOM!quote:Op zondag 15 januari 2017 21:52 schreef GGMM het volgende:
[..]
Oh ik las drie
Nou ja, dat is dan mijn fout.
Gelukkig baseer je die kennis op het feit dat je mij ook daadwerkelijk kent enzquote:Op zondag 15 januari 2017 21:52 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dat niet, ik beargumenteer gewoon waarom ik jou een gaar mens vind.
Denk je dat ik daarmee zit?quote:Op zondag 15 januari 2017 21:53 schreef GGMM het volgende:
[..]
Nog 45 posts en we zijn van je af, dan kan je de rest van de dag niet meer posten
Klopt, dat beargumenteer ik toch ook?quote:Op zondag 15 januari 2017 21:53 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Gelukkig baseer je die kennis op het feit dat je mij ook daadwerkelijk kent enz
Ga je nou de witte ridder uithangen. Niet heel tr00 kvlt ditquote:Op zondag 15 januari 2017 21:52 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Gast wat
"Die seizoenen zijn te kort" is helemaal niks mis mee dus wat raaskal je.
Jij rolt zometeen je bed in en droom van posts maken op Fok!quote:
Dat zit er dik in. Ik denk eerst nog even Studio voetbal kijken.quote:Op zondag 15 januari 2017 21:54 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Jij rolt zometeen je bed in en droom van posts maken op Fok!
Oké, dan was hij vandaag niet slecht maar ontzettend matig.quote:
Hahahahaquote:Op zondag 15 januari 2017 21:54 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Jij rolt zometeen je bed in en droom van posts maken op Fok!
Ik dacht dat wij vrienden waren.quote:Op zondag 15 januari 2017 21:54 schreef GGMM het volgende:
[..]
Uh, nee?
Maar voor mij is het een reden om blij te zijn, dat mag toch??
Jij haat jezelf wel heel erg zeg.quote:Op zondag 15 januari 2017 21:54 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Dat zit er dik in. Ik denk eerst nog even Studio voetbal kijken.
Wel oppassen dat je niet per ongeluk toch nog post.quote:
Dat is toch eigenlijk Ajax-tv?quote:Op zondag 15 januari 2017 21:54 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Dat zit er dik in. Ik denk eerst nog even Studio voetbal kijken.
Ik vind het leuk om GGMM te zien stuntelen en hem daar dan op te wijzen.quote:Op zondag 15 januari 2017 21:54 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ga je nou de witte ridder uithangen. Niet heel tr00 kvlt dit
Oke scrummie.quote:Op zondag 15 januari 2017 21:55 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Oké, dat hij was vandaag niet slecht maar ontzettend matig.
Ik ben al moe als jij een post in het livetopic plaatst om te bitchfighten met Davy. Dat zijn pas posts waar ik me dood aan erger.quote:Op zondag 15 januari 2017 21:55 schreef GGMM het volgende:
[..]
Wij zijn al moe na één van jouw posts.
quote:
Ik log zo uit en kijk morgen eerst naar monitor. Ik heb niks @ abbo gepost. Dus daar zou het ook 4045 moeten zijnquote:Op zondag 15 januari 2017 21:55 schreef Arcee het volgende:
[..]
Wel oppassen dat je niet per ongeluk toch nog post.
Tijdelijk inloggen met een kloon is het meest veilig.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |