ik ben elke vakantie ziekquote:Op zondag 15 januari 2017 20:22 schreef Molo het volgende:
[..]
Heerlijk!
Wel jammer van de dagen dat je ziek was dan, falerd
Aan het zuurstof? Dat was niet een beetje ziek dan of wel?quote:Op zondag 15 januari 2017 20:24 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
ik ben elke vakantie ziek
In juni was het erg, moest ik aan het zuurstof
1,5 week ziek geweest toen, gelukkig ga ik altijd 3 weken in de zomervakantie
calima op Tenerife en ik had holte ontsteking. Kreeg veen adem meerquote:Op zondag 15 januari 2017 20:25 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
Aan het zuurstof? Dat was niet een beetje ziek dan of wel?
Las ik het nou goed, was je nu weer op Tenerife? Favoriete vakantiebestemming?quote:Op zondag 15 januari 2017 20:26 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
calima op Tenerife en ik had holte ontsteking. Kreeg veen adem meer
Jezus, dat klinkt heftig manquote:Op zondag 15 januari 2017 20:26 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
calima op Tenerife en ik had holte ontsteking. Kreeg veen adem meer
we willen daar naar toe emigreren. Dus ons favoriete landquote:Op zondag 15 januari 2017 20:28 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
Las ik het nou goed, was je nu weer op Tenerife? Favoriete vakantiebestemming?
Aah. Is het dan wel vakantie of ben je ook al echt aan het kijken naar plekken om eventueel te gaan wonen?quote:Op zondag 15 januari 2017 20:31 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
we willen daar naar toe emigreren. Dus ons favoriete land
Komt jouw man ook van Tenerife of ander stukje Spanje?quote:Op zondag 15 januari 2017 20:31 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
paps uit Tenerife en mams uit a corunaquote:Op zondag 15 januari 2017 20:32 schreef Molo het volgende:
[..]
Komt jouw man ook van Tenerife of ander stukje Spanje?
Je weet dat het een vulkaan is ...?quote:Op zondag 15 januari 2017 20:31 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
beidenquote:Op zondag 15 januari 2017 20:32 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
Aah. Is het dan wel vakantie of ben je ook al echt aan het kijken naar plekken om eventueel te gaan wonen?
Lekker eindje van elkaar vandaanquote:Op zondag 15 januari 2017 20:33 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
paps uit Tenerife en mams uit a coruna
Ik rij nooit te snel, maar ook nooit te langzaamquote:Op zondag 15 januari 2017 20:11 schreef Molo het volgende:
[..]![]()
Niet te hard rijden hè, met al die flitsers daaro enzo
Kleine 20 minuten. Ben alweer thuisquote:
Uhuhquote:Op zondag 15 januari 2017 20:35 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ik rij nooit te snel, maar ook nooit te langzaam
[..]
Kleine 20 minuten. Ben alweer thuis
ik hoop maart 2018quote:Op zondag 15 januari 2017 20:34 schreef Molo het volgende:
[..]
Lekker eindje van elkaar vandaan
En leuk zeg! Over hoeveel tijd ongeveer daarheen?
eiland van de eeuwige lentequote:Op zondag 15 januari 2017 20:35 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja ja ... Pas maar op .. Maar goed het is wel een lekker klimaat daar
Ah... Ja dat is wel een dingetje jaquote:Op zondag 15 januari 2017 20:36 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
ik hoop maart 2018
Maar dat klote huis moet verkocht worden
Ja, dat soort dingen moet je wel eerst geregeld hebbenquote:Op zondag 15 januari 2017 20:36 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
ik hoop maart 2018
Maar dat klote huis moet verkocht worden
Nee ik onthou me wel even van de drank.quote:
Ik hoop het voor je!quote:Op zondag 15 januari 2017 20:39 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
we zijn al gezakt in prijs van de week, nu hopen op kijkers
Je was vanmiddag toch al douchen geweest?quote:Op zondag 15 januari 2017 20:44 schreef Molo het volgende:
Ik stink, dus ik ga maar even douchen voor mijn kind me niet meer wil aankijken
Oh, ehh, nee trouwens. Niet dat ik weet.quote:Op zondag 15 januari 2017 19:42 schreef Molo het volgende:
[..]![]()
Lurkt ze ook hier?
* Molo zwaait voor de zekerheid naar Zwamma
Voor toeristen om te duiken volgens mij.. Ben er zelf nooit geweest en het trekt me ook nietquote:Op zondag 15 januari 2017 21:05 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Egypte heeft toch wel een aardige kust?
Ik zou eigenlijk piramides / sfinx e.d. wel eens willen zien.quote:Op zondag 15 januari 2017 21:05 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
waarom zou je dat nu willen?
Beter naar de Canarische eilanden
piramides stinkenquote:Op zondag 15 januari 2017 21:10 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Ik zou eigenlijk piramides / sfinx e.d. wel eens willen zien.
Uiteindelijk gewoon even lafjes gewassenquote:Op zondag 15 januari 2017 20:46 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Je was vanmiddag toch al douchen geweest?
ja ik ook.quote:Op zondag 15 januari 2017 21:10 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
quote:Op zondag 15 januari 2017 20:57 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Oh, ehh, nee trouwens. Niet dat ik weet.
Maar ik had een paar foto's laten zien die je geappt had.
Ik geloof dat ze Larf omschreef als "pretletter".
Je weet dat die enorm tegenvallen? Heb ik echt van iedereen die er geweest is gehoordquote:Op zondag 15 januari 2017 21:10 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Hoe kan dat tegenvallen?quote:Op zondag 15 januari 2017 21:23 schreef Molo het volgende:
[..]
Je weet dat die enorm tegenvallen? Heb ik echt van iedereen die er geweest is gehoord
Tskjes ja, alleen al het idee dat je het met eigen ogen aanschouwt moet voldoende zijnquote:
Is dat logisch?quote:Op zondag 15 januari 2017 21:27 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
onlogisch kent iedere mevrouw
Egypte heerst veel armoede, dat schijnt te zien te zijnquote:Op zondag 15 januari 2017 21:27 schreef Molo het volgende:
Ik geloof dat ik dingen door elkaar gooi
Dacht dat die alleen vanuit één hoek mooi was en verder ernstig dicht op een pauperwijk stond.
Het is wel mega vies en toeristisch overal, maar ja, op zich is dat bij de Eiffeltoren ook zo
Ik wil gewoon grote driehoeken zien. Ik ga er niet op bedevaart.quote:Op zondag 15 januari 2017 21:23 schreef Molo het volgende:
[..]
Je weet dat die enorm tegenvallen? Heb ik echt van iedereen die er geweest is gehoord
Verstandig! Dat is ook mijn mottoquote:Op zondag 15 januari 2017 21:31 schreef D. het volgende:
[..]
Nee, daarom laat ik mij er ook niet over uit
Jammer, ik had net zo'n mooie MIquote:Op zondag 15 januari 2017 21:31 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Ik wil gewoon grote driehoeken zien. Ik ga er niet op bedevaart.
Dus geen arme bedelende lokalen die je je continu lastig vallen ..quote:Op zondag 15 januari 2017 21:31 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Ik wil gewoon grote driehoeken zien. Ik ga er niet op bedevaart.
Oh jij bedoelt dit:quote:Op zondag 15 januari 2017 21:27 schreef Molo het volgende:
Ik geloof dat ik dingen door elkaar gooi
Dacht dat die alleen vanuit één hoek mooi was en verder ernstig dicht op een pauperwijk stond.
Het is wel mega vies en toeristisch overal, maar ja, op zich is dat bij de Eiffeltoren ook zo
TLDR: never mind
Oh maar die heb ik in Parijs en Rome ook gezien. Ik geef geen neuk.quote:Op zondag 15 januari 2017 21:33 schreef chufi het volgende:
[..]
Dus geen arme bedelende lokalen die je je continu lastig vallen ..
Ja!quote:Op zondag 15 januari 2017 21:33 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Oh jij bedoelt dit:
[ afbeelding ]
Maar ik had niet de illusie dat ik twee dagen op de rug van een kameel moest reizen om die in ongerepte staat te vinden hoor.
Ik herken het als pessimistquote:Op zondag 15 januari 2017 21:37 schreef DeZwabber het volgende:
Kijk, het voordeel van een cynische eikel zijn, is dat dat soort dingen uiteindelijk nooit tegenvallen.
en in een halfvol glas past nog meer drankquote:Op zondag 15 januari 2017 21:37 schreef DeZwabber het volgende:
Kijk, het voordeel van een cynische eikel zijn, is dat dat soort dingen uiteindelijk nooit tegenvallen.
Het geheim is een sapdieet van grapefruit, citroen, byte-x, bitternagelthee en azijn.quote:Op zondag 15 januari 2017 21:46 schreef Molo het volgende:
Ik was nog niet cynisch genoeg dus.
Goddammit
Hmmmmquote:Op zondag 15 januari 2017 21:50 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Het geheim is een sapdieet van grapefruit, citroen, byte-x, bitternagelthee en azijn.
Onze ontsnappingsroute leidde langs een restaurant en huis van broerquote:
Will do!quote:Op zondag 15 januari 2017 21:52 schreef Cat-astrophe het volgende:
[..]
Onze ontsnappingsroute leidde langs een restaurant en huis van broer
Bel de reddingstroepen maar af.
Komt door je pronte verschijningquote:
Ja, was tof!quote:
Oh ja, morgen een uur of 10?quote:
Ik denk dan aan tetten. *kijkt naar beneden*quote:Op zondag 15 januari 2017 21:54 schreef Molo het volgende:
[..]
Komt door je pronte verschijning
(Geen idee wat de definitie daarvan is, maar klinkt positief)
Netjes binnen de tijdquote:Op zondag 15 januari 2017 21:54 schreef Cat-astrophe het volgende:
[..]
Ja, was tof!
Veel elementen, mooie mechanieken en de spelleider zat er goed bovenop. Als we vastliepen kwam de stem weer uit de hemel om ons te manen iets nog wat beter te onderzoeken etc.
We hadden nog anderhalve minuut over uiteindelijk.
Dan slaap ik nog hoorquote:Op zondag 15 januari 2017 21:54 schreef Molo het volgende:
[..]
Oh ja, morgen een uur of 10?
Moet wel om 14 uur in Delft zijn, is dat haalbaar voor jou?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |