Ik hoop het voor je!quote:Op zondag 15 januari 2017 20:39 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
we zijn al gezakt in prijs van de week, nu hopen op kijkers
Je was vanmiddag toch al douchen geweest?quote:Op zondag 15 januari 2017 20:44 schreef Molo het volgende:
Ik stink, dus ik ga maar even douchen voor mijn kind me niet meer wil aankijken
Oh, ehh, nee trouwens. Niet dat ik weet.quote:Op zondag 15 januari 2017 19:42 schreef Molo het volgende:
[..]![]()
Lurkt ze ook hier?
* Molo zwaait voor de zekerheid naar Zwamma
Voor toeristen om te duiken volgens mij.. Ben er zelf nooit geweest en het trekt me ook nietquote:Op zondag 15 januari 2017 21:05 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Egypte heeft toch wel een aardige kust?
Ik zou eigenlijk piramides / sfinx e.d. wel eens willen zien.quote:Op zondag 15 januari 2017 21:05 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
waarom zou je dat nu willen?
Beter naar de Canarische eilanden
piramides stinkenquote:Op zondag 15 januari 2017 21:10 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Ik zou eigenlijk piramides / sfinx e.d. wel eens willen zien.
Uiteindelijk gewoon even lafjes gewassenquote:Op zondag 15 januari 2017 20:46 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Je was vanmiddag toch al douchen geweest?
ja ik ook.quote:Op zondag 15 januari 2017 21:10 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
quote:Op zondag 15 januari 2017 20:57 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Oh, ehh, nee trouwens. Niet dat ik weet.
Maar ik had een paar foto's laten zien die je geappt had.
Ik geloof dat ze Larf omschreef als "pretletter".
Je weet dat die enorm tegenvallen? Heb ik echt van iedereen die er geweest is gehoordquote:Op zondag 15 januari 2017 21:10 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Hoe kan dat tegenvallen?quote:Op zondag 15 januari 2017 21:23 schreef Molo het volgende:
[..]
Je weet dat die enorm tegenvallen? Heb ik echt van iedereen die er geweest is gehoord
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |