ik ben elke vakantie ziekquote:Op zondag 15 januari 2017 20:22 schreef Molo het volgende:
[..]
Heerlijk!
Wel jammer van de dagen dat je ziek was dan, falerd
Aan het zuurstof? Dat was niet een beetje ziek dan of wel?quote:Op zondag 15 januari 2017 20:24 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
ik ben elke vakantie ziek
In juni was het erg, moest ik aan het zuurstof
1,5 week ziek geweest toen, gelukkig ga ik altijd 3 weken in de zomervakantie
calima op Tenerife en ik had holte ontsteking. Kreeg veen adem meerquote:Op zondag 15 januari 2017 20:25 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
Aan het zuurstof? Dat was niet een beetje ziek dan of wel?
Las ik het nou goed, was je nu weer op Tenerife? Favoriete vakantiebestemming?quote:Op zondag 15 januari 2017 20:26 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
calima op Tenerife en ik had holte ontsteking. Kreeg veen adem meer
Jezus, dat klinkt heftig manquote:Op zondag 15 januari 2017 20:26 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
calima op Tenerife en ik had holte ontsteking. Kreeg veen adem meer
we willen daar naar toe emigreren. Dus ons favoriete landquote:Op zondag 15 januari 2017 20:28 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
Las ik het nou goed, was je nu weer op Tenerife? Favoriete vakantiebestemming?
Aah. Is het dan wel vakantie of ben je ook al echt aan het kijken naar plekken om eventueel te gaan wonen?quote:Op zondag 15 januari 2017 20:31 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
we willen daar naar toe emigreren. Dus ons favoriete land
Komt jouw man ook van Tenerife of ander stukje Spanje?quote:Op zondag 15 januari 2017 20:31 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
paps uit Tenerife en mams uit a corunaquote:Op zondag 15 januari 2017 20:32 schreef Molo het volgende:
[..]
Komt jouw man ook van Tenerife of ander stukje Spanje?
Je weet dat het een vulkaan is ...?quote:Op zondag 15 januari 2017 20:31 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
beidenquote:Op zondag 15 januari 2017 20:32 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
Aah. Is het dan wel vakantie of ben je ook al echt aan het kijken naar plekken om eventueel te gaan wonen?
Lekker eindje van elkaar vandaanquote:Op zondag 15 januari 2017 20:33 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
paps uit Tenerife en mams uit a coruna
Ik rij nooit te snel, maar ook nooit te langzaamquote:Op zondag 15 januari 2017 20:11 schreef Molo het volgende:
[..]![]()
Niet te hard rijden hè, met al die flitsers daaro enzo
Kleine 20 minuten. Ben alweer thuisquote:
Uhuhquote:Op zondag 15 januari 2017 20:35 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ik rij nooit te snel, maar ook nooit te langzaam
[..]
Kleine 20 minuten. Ben alweer thuis
ik hoop maart 2018quote:Op zondag 15 januari 2017 20:34 schreef Molo het volgende:
[..]
Lekker eindje van elkaar vandaan
En leuk zeg! Over hoeveel tijd ongeveer daarheen?
eiland van de eeuwige lentequote:Op zondag 15 januari 2017 20:35 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja ja ... Pas maar op .. Maar goed het is wel een lekker klimaat daar
Ah... Ja dat is wel een dingetje jaquote:Op zondag 15 januari 2017 20:36 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
ik hoop maart 2018
Maar dat klote huis moet verkocht worden
Ja, dat soort dingen moet je wel eerst geregeld hebbenquote:Op zondag 15 januari 2017 20:36 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
ik hoop maart 2018
Maar dat klote huis moet verkocht worden
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |