Is dat een soort Fantasy Football?quote:Op dinsdag 24 januari 2017 00:46 schreef wimderon het volgende:
Deelnemers gezocht![]()
SPT / FOK! Premier Cycling League
Weinig keuze toch als je ploeg niet meedoet.quote:Op dinsdag 24 januari 2017 18:01 schreef DecoAoreste het volgende:
Waarom wilde Viviani die koers eigenlijk zo graag voor het Italiaanse team rijden?
Nu kijken we ook naar mooie haperende beelden van brommers en af en toe een seconde een slecht gefilmd pelotonquote:Op dinsdag 24 januari 2017 23:21 schreef wimderon het volgende:
Nog een kilometer of 10 in Argentinië, maar we hebben net iets van een half uur naar een toeristische rubriek zitten kijken op de stream.
Dat ging ook maar net goed zegquote:Op dinsdag 24 januari 2017 23:36 schreef wimderon het volgende:
Cameramotortje achter de toeschouwers langs, niks mis mee.
1. Boonen.
Paste niet door de deur?quote:Op woensdag 25 januari 2017 11:22 schreef Momo... het volgende:
Betancur is vandaag niet verschenen bij de movistar presentatie
Wel op wegfietsen, dat kan toch tot verrassingen leiden.quote:Op woensdag 25 januari 2017 10:56 schreef Columbiafan het volgende:
Benieuwd wat Ganna doet vandaag, top 3 lijkt me niet onrealistisch. Ook Cavagna moet hier hoog kunnen eindigen,
Valt tegen, Cavagna wel indrukwekkendquote:Op woensdag 25 januari 2017 22:49 schreef Marcoss het volgende:
Ganna bakte er in ieder geval niet zoveel van, bijna 40 seconden langzamer dan Navardauskas, die voorlopig de snelste is
Doe me even een lol en ga niet juichen voor de nieuwe boeven van Lefevere.quote:Op woensdag 25 januari 2017 23:43 schreef Columbiafan het volgende:
[..]
Valt tegen, Cavagna wel indrukwekkend
Mag ik dan ook niet juichen voor Schachmann?quote:Op woensdag 25 januari 2017 23:44 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Doe me even een lol en ga niet juichen voor de nieuwe boeven van Lefevere.
Van de drie neo's bij Quick Step gaat Schachmann het minste presteren. Dat wordt een matige knecht die over twee jaar met wat geluk nog bij een Duitse continentale ploeg aan de slag kan.quote:Op woensdag 25 januari 2017 23:48 schreef Columbiafan het volgende:
[..]
Mag ik dan ook niet juichen voor Schachmann?
Staat genoteerd.quote:Op woensdag 25 januari 2017 23:50 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Van de drie neo's bij Quick Step gaat Schachmann het minste presteren. Dat wordt een matige knecht die over twee jaar met wat geluk nog bij een Duitse continentale ploeg aan de slag kan.
Deze durf ik wel aan. Mas en Cavagna gaan wel doorbreken, maar die Duitser niet.quote:
We geloven je.quote:Op woensdag 25 januari 2017 23:53 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Deze durf ik wel aan. Mas en Cavagna gaan wel doorbreken, maar die Duitser niet.
Dat is heel verstandig.quote:
Niet eens een analyse van het rijden van Mollema? Dat is tegenvallend wakker worden!quote:Op woensdag 25 januari 2017 23:57 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Dat is heel verstandig.
Politt en Kämna gaan gewoon koersen winnen hoor.quote:Op donderdag 26 januari 2017 07:39 schreef DeeBee het volgende:
[..]
Niet eens een analyse van het rijden van Mollema? Dat is tegenvallend wakker worden!
Overigens gaat geen enkele Duitse hypetrain doorbreken natuurlijk, maar Colombiafan moet toch ergens kunnen blijven hopen.
Ja, hij gaat 3e worden in de Giro, achter Kruijswijk en Dumoulin.quote:Op donderdag 26 januari 2017 11:57 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Molkema gaat binnenkort bergop schroeien.
HAL-LO Medaillespiegelquote:Op donderdag 26 januari 2017 12:03 schreef DecoAoreste het volgende:
[..]
Ja, hij gaat 3e worden in de Giro, achter Kruijswijk en Dumoulin.
Marco Minnaard naar de Tour.quote:Op donderdag 26 januari 2017 12:05 schreef TheArt het volgende:
Wanty krijgt eindelijk een uitnodiging voor een grote ronde en het is direct de Tour.
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 26 januari 2017 12:05 schreef TheArt het volgende:
Wanty krijgt eindelijk een uitnodiging voor een grote ronde en het is direct de Tour.
[ afbeelding ]
Leuk voor Guillaume Martin maar geen idee wat Wanty daar verder te zoeken heeft.quote:Op donderdag 26 januari 2017 12:05 schreef TheArt het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Sommige sporters vallen wel in een heel groot zwart gat. "In 2013 verliet ik de Tour door een zenuwinzinking", onthult José Ivan Gutierrez (38) aan de Spaanse radiozender Cadena Cope. "Wielrennen is enorm lastig en stresserend."
2 keer won hij de Eneco Tour en 13 jaar lang reed hij bij Movistar (en voorgangers Illes Balears en Caisse d'Epargne). José Ivan Gutierrez hing 3 jaar geleden zijn fiets aan de haak, maar kampte in de herfst van zijn carrière en erna met zware mentale problemen.
"Het begon allemaal in maart 2013", zegt Gutierrez aan de Spaanse radiozender Cadena Cope. "Ik weet niet wat er in mijn hoofd omging, maar ik heb mezelf toen voor het eerst schade aangebracht."
"Wielrennen is een heel lastige en stresserende sport. En op een bepaald moment voelde ik dat het niet meer ging zoals vroeger."
"Enkele maanden later verliet ik de Tour (2013) door een zenuwinzinking. Ik was in paniek en wou enkel nog verdwijnen uit de wedstrijd… en uit de wereld."
"Ik heb 11 zelfmoordpogingen ondernomen", zegt Gutierrez, die stopte met koersen in 2014. "Er zijn goede en duistere dagen. Maar het is nu al een tijdje geleden dat ik een slechte dag had."
En hoe reageerde zijn team Movistar op de mentale problemen van Gutierrez? "Toen ik mijn problemen uitlegde, begrepen ze me bij Movistar niet."
"Maar ik ben uit de tunnel gekropen dankzij (voetbalclub) Racing Santander, waar ik raad geef aan de eerste ploeg. Dat doe ik met veel plezier en zonder vergoeding."
Liever CCC of Nippo Vini Fantini? Of Roompot Oranje Pelotonquote:Op donderdag 26 januari 2017 12:11 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Leuk voor Guillaume Martin maar geen idee wat Wanty daar verder te zoeken heeft.
Delko Marseille natuurlijk.quote:Op donderdag 26 januari 2017 13:54 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Liever CCC of Nippo Vini Fantini? Of Roompot Oranje Peloton
Doe dan N. vini fantini die hebben mooie fietsen.quote:Op donderdag 26 januari 2017 13:54 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Liever CCC of Nippo Vini Fantini? Of Roompot Oranje Peloton
Clown Bassie ook neem ik aan?quote:Op donderdag 26 januari 2017 12:09 schreef I.R.Baboon het volgende:
[..]
Marco Minnaard naar de Tour..
Zonder Bassie geen ploeg.quote:Op donderdag 26 januari 2017 18:04 schreef Evertjan het volgende:
[..]
Clown Bassie ook neem ik aan?
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |