Rond twaalven.quote:Op maandag 23 januari 2017 20:32 schreef OProg het volgende:
[..]
Hoe laat is de finish van dit geheel eigenlijk?
Want ik zit op vakantie en dit helemaal te gaan zitten kijken is niet echt een goed idee denk ik.
San Luis moet maar snel terugkomen. Daar was alles wat beter geregeld en ook een veel leuker parcours.quote:Op maandag 23 januari 2017 23:35 schreef heywoodu het volgende:
Geen km in beeld, alleen beelden van de staart van het peloton, de helft rijdt verkeerd, topkoers dit.
Met Alto Colorado is niks mis. Tweeënhalve kilometer hoogte in januari, gewoon doen.quote:Op maandag 23 januari 2017 23:36 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
San Luis moet maar snel terugkomen. Daar was alles wat beter geregeld en ook een veel leuker parcours.
Ik zie nu pas dat dit helemaal San Luis niet isquote:Op maandag 23 januari 2017 23:36 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
San Luis moet maar snel terugkomen. Daar was alles wat beter geregeld en ook een veel leuker parcours.
Gemiddeld 4% ofzo toch? Doe mij dan toch maar Mirador Del Potrero en Cerro El Amagro, of die klim van vorig jaar waar Miguel wonquote:Op maandag 23 januari 2017 23:37 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Met Alto Colorado is niks mis. Tweeënhalve kilometer hoogte in januari, gewoon doen.
Mirador del Sol was dat, ook een mooie. In Argentinië ligt alles wel veel lager. Als je dan opeens vanaf 500 naar 2500 moet ga je dat wel voelen, ondanks dat het niet heel zwaar is.quote:Op maandag 23 januari 2017 23:40 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Gemiddeld 4% ofzo toch? Doe mij dan toch maar Mirador Del Potrero en Cerro El Amagro, of die klim van vorig jaar waar Miguel won
Ja goed, dat is dan weer wel zo. Het is ook wel een prima klim denk ik, maar het leuke van San Luis was dat je meerdere beklimmingen had. Dit rondje van San Juan heeft mij net wat teveel vlakke ritten.quote:Op maandag 23 januari 2017 23:44 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Mirador del Sol was dat, ook een mooie. In Argentinië ligt alles wel veel lager. Als je dan opeens vanaf 500 naar 2500 moet ga je dat wel voelen, ondanks dat het niet heel zwaar is.
Tivani ook goed van voren. Dat Argentijntje ga ik ook wel in de gaten houden.quote:Op maandag 23 januari 2017 23:45 schreef Koffieplanter het volgende:
[ afbeelding ]
Kijk eens aan, die Oscar is scherp.
Is dat een soort Fantasy Football?quote:Op dinsdag 24 januari 2017 00:46 schreef wimderon het volgende:
Deelnemers gezocht![]()
SPT / FOK! Premier Cycling League
Weinig keuze toch als je ploeg niet meedoet.quote:Op dinsdag 24 januari 2017 18:01 schreef DecoAoreste het volgende:
Waarom wilde Viviani die koers eigenlijk zo graag voor het Italiaanse team rijden?
Nu kijken we ook naar mooie haperende beelden van brommers en af en toe een seconde een slecht gefilmd pelotonquote:Op dinsdag 24 januari 2017 23:21 schreef wimderon het volgende:
Nog een kilometer of 10 in Argentinië, maar we hebben net iets van een half uur naar een toeristische rubriek zitten kijken op de stream.
Dat ging ook maar net goed zegquote:Op dinsdag 24 januari 2017 23:36 schreef wimderon het volgende:
Cameramotortje achter de toeschouwers langs, niks mis mee.
1. Boonen.
Paste niet door de deur?quote:Op woensdag 25 januari 2017 11:22 schreef Momo... het volgende:
Betancur is vandaag niet verschenen bij de movistar presentatie
Wel op wegfietsen, dat kan toch tot verrassingen leiden.quote:Op woensdag 25 januari 2017 10:56 schreef Columbiafan het volgende:
Benieuwd wat Ganna doet vandaag, top 3 lijkt me niet onrealistisch. Ook Cavagna moet hier hoog kunnen eindigen,
Valt tegen, Cavagna wel indrukwekkendquote:Op woensdag 25 januari 2017 22:49 schreef Marcoss het volgende:
Ganna bakte er in ieder geval niet zoveel van, bijna 40 seconden langzamer dan Navardauskas, die voorlopig de snelste is
Doe me even een lol en ga niet juichen voor de nieuwe boeven van Lefevere.quote:Op woensdag 25 januari 2017 23:43 schreef Columbiafan het volgende:
[..]
Valt tegen, Cavagna wel indrukwekkend
Mag ik dan ook niet juichen voor Schachmann?quote:Op woensdag 25 januari 2017 23:44 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Doe me even een lol en ga niet juichen voor de nieuwe boeven van Lefevere.
Van de drie neo's bij Quick Step gaat Schachmann het minste presteren. Dat wordt een matige knecht die over twee jaar met wat geluk nog bij een Duitse continentale ploeg aan de slag kan.quote:Op woensdag 25 januari 2017 23:48 schreef Columbiafan het volgende:
[..]
Mag ik dan ook niet juichen voor Schachmann?
Staat genoteerd.quote:Op woensdag 25 januari 2017 23:50 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Van de drie neo's bij Quick Step gaat Schachmann het minste presteren. Dat wordt een matige knecht die over twee jaar met wat geluk nog bij een Duitse continentale ploeg aan de slag kan.
Deze durf ik wel aan. Mas en Cavagna gaan wel doorbreken, maar die Duitser niet.quote:
We geloven je.quote:Op woensdag 25 januari 2017 23:53 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Deze durf ik wel aan. Mas en Cavagna gaan wel doorbreken, maar die Duitser niet.
Dat is heel verstandig.quote:
Niet eens een analyse van het rijden van Mollema? Dat is tegenvallend wakker worden!quote:Op woensdag 25 januari 2017 23:57 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Dat is heel verstandig.
Politt en Kämna gaan gewoon koersen winnen hoor.quote:Op donderdag 26 januari 2017 07:39 schreef DeeBee het volgende:
[..]
Niet eens een analyse van het rijden van Mollema? Dat is tegenvallend wakker worden!
Overigens gaat geen enkele Duitse hypetrain doorbreken natuurlijk, maar Colombiafan moet toch ergens kunnen blijven hopen.
Ja, hij gaat 3e worden in de Giro, achter Kruijswijk en Dumoulin.quote:Op donderdag 26 januari 2017 11:57 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Molkema gaat binnenkort bergop schroeien.
HAL-LO Medaillespiegelquote:Op donderdag 26 januari 2017 12:03 schreef DecoAoreste het volgende:
[..]
Ja, hij gaat 3e worden in de Giro, achter Kruijswijk en Dumoulin.
Marco Minnaard naar de Tour.quote:Op donderdag 26 januari 2017 12:05 schreef TheArt het volgende:
Wanty krijgt eindelijk een uitnodiging voor een grote ronde en het is direct de Tour.
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |