Echte mannen hebben twee 4K beamers.quote:
Ach ik ga zo wel genieten van Man Utd-Liverpool danquote:Op zondag 15 januari 2017 16:46 schreef Patrice_Consigny het volgende:
[..]
Echte mannen hebben twee 4K beamers.
Helikopter gewoon.quote:Op zondag 15 januari 2017 16:48 schreef JR-Style-93 het volgende:
Boskamp zit ook elke dag bij dat Ziggo Sport hè?![]()
Lekker op en neer rijden elke dag
Droombaan. Niet dat hij het geld nodig heeft.quote:Op zondag 15 januari 2017 16:48 schreef JR-Style-93 het volgende:
Hij ziet het ook niet als werk volgens mij, gewoon een beetje over voetbal praten.quote:Op zondag 15 januari 2017 16:50 schreef Bolasie het volgende:
[..]
Droombaan. Niet dat hij het geld nodig heeft.
Snap niet dat 'ie niet lekker thuis op het bankie blijft liggenquote:Op zondag 15 januari 2017 16:48 schreef JR-Style-93 het volgende:
Wat zei hij? Ik ben aangewezen op Skyquote:Op zondag 15 januari 2017 16:59 schreef Ajacied422 het volgende:
Haha wat Aad![]()
.
Die heeft echt niet gekeken naar LIV-MUN in oktober.
Blind is een klasse beter dan Darmian en Rojo mag blij zijn dat hij überhaupt speelt na die schandalige aanslagen.quote:Op zondag 15 januari 2017 16:58 schreef Frozen-assassin het volgende:
Als Darmian en Rojo verkozen worden boven jou dan ben je wel erg slecht. Jammer Daley
Dat het een aantrekkelijke interessante wedstrijd was met hoge pressing van MUN.quote:Op zondag 15 januari 2017 16:59 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Wat zei hij? Ik ben aangewezen op Sky
Dan vraag ik me toch af wat hij doet als hij voetbal kijktquote:Op zondag 15 januari 2017 17:00 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Dat het een aantrekkelijke interessante wedstrijd was met hoge pressing van MUN.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |