Heeft toch prijzen gepakt bij PSV en Ajax? en met PSV de kwartfinale van de CL gehaald..quote:Op zondag 15 januari 2017 16:19 schreef Pedroso het volgende:
[..]
Omdat ie weer is wint ? Toptrainers winnen prijzen, Koeman niet.
Dat laatste klopt zeker maar dat komt ook omdat we verder weinig goeds meer hebben.quote:Op zondag 15 januari 2017 16:24 schreef PSVCL het volgende:
[..]
Heeft toch prijzen gepakt bij PSV en Ajax? en met PSV de kwartfinale van de CL gehaald..
Heeft met Southampton Europees voetbal gehaald , en na een dip met Everton is ie er weer bovenop gekomen..
Bij die clubs pak je sowieso geen prijzen
Beste Nederlandse trainer van dit moment.
Zonder een Messi en zonder een Robbengod kan 'ie niet veel idd.quote:Op zondag 15 januari 2017 16:25 schreef Dj_Day-V het volgende:
Het is nu wel pijnlijk duidelijk hoe overschat Guardiola is
Tsja met Barca en Bayern win ik ook wel de CL en kampioenschap van Duitsland.quote:Op zondag 15 januari 2017 16:26 schreef Klummie het volgende:
[..]
Zonder een Messi en zonder een Robbengod kan 'ie niet veel idd.
Ach trainers zijn sowieso altijd overschat. Als Koeman de volgende wedstrijden niet wint kan 'ie er weer geen pepernoot van.quote:Op zondag 15 januari 2017 16:27 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Tsja met Barca en Bayern win ik ook wel de CL en kampioenschap van Duitsland.
Prime Barca ook nog.quote:Op zondag 15 januari 2017 16:27 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Tsja met Barca en Bayern win ik ook wel de CL en kampioenschap van Duitsland.
Dat zogenaamde prime Barcelona werd het seizoen voor Guardiola derde achter Villarreal met 67 punten en Iniesta dacht aan stoppen. Tot zover prime Barcelona.quote:
Dat ie prijzen heeft gepakt klopt ookquote:Op zondag 15 januari 2017 16:25 schreef Pedroso het volgende:
[..]
Dat laatste klopt zeker maar dat komt ook omdat we verder weinig goeds meer hebben.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |