Heeft toch prijzen gepakt bij PSV en Ajax? en met PSV de kwartfinale van de CL gehaald..quote:Op zondag 15 januari 2017 16:19 schreef Pedroso het volgende:
[..]
Omdat ie weer is wint ? Toptrainers winnen prijzen, Koeman niet.
Dat laatste klopt zeker maar dat komt ook omdat we verder weinig goeds meer hebben.quote:Op zondag 15 januari 2017 16:24 schreef PSVCL het volgende:
[..]
Heeft toch prijzen gepakt bij PSV en Ajax? en met PSV de kwartfinale van de CL gehaald..
Heeft met Southampton Europees voetbal gehaald , en na een dip met Everton is ie er weer bovenop gekomen..
Bij die clubs pak je sowieso geen prijzen
Beste Nederlandse trainer van dit moment.
Zonder een Messi en zonder een Robbengod kan 'ie niet veel idd.quote:Op zondag 15 januari 2017 16:25 schreef Dj_Day-V het volgende:
Het is nu wel pijnlijk duidelijk hoe overschat Guardiola is
Tsja met Barca en Bayern win ik ook wel de CL en kampioenschap van Duitsland.quote:Op zondag 15 januari 2017 16:26 schreef Klummie het volgende:
[..]
Zonder een Messi en zonder een Robbengod kan 'ie niet veel idd.
Ach trainers zijn sowieso altijd overschat. Als Koeman de volgende wedstrijden niet wint kan 'ie er weer geen pepernoot van.quote:Op zondag 15 januari 2017 16:27 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Tsja met Barca en Bayern win ik ook wel de CL en kampioenschap van Duitsland.
Prime Barca ook nog.quote:Op zondag 15 januari 2017 16:27 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Tsja met Barca en Bayern win ik ook wel de CL en kampioenschap van Duitsland.
Dat zogenaamde prime Barcelona werd het seizoen voor Guardiola derde achter Villarreal met 67 punten en Iniesta dacht aan stoppen. Tot zover prime Barcelona.quote:
Dat ie prijzen heeft gepakt klopt ookquote:Op zondag 15 januari 2017 16:25 schreef Pedroso het volgende:
[..]
Dat laatste klopt zeker maar dat komt ook omdat we verder weinig goeds meer hebben.
Echte mannen hebben twee 4K beamers.quote:
Ach ik ga zo wel genieten van Man Utd-Liverpool danquote:Op zondag 15 januari 2017 16:46 schreef Patrice_Consigny het volgende:
[..]
Echte mannen hebben twee 4K beamers.
Helikopter gewoon.quote:Op zondag 15 januari 2017 16:48 schreef JR-Style-93 het volgende:
Boskamp zit ook elke dag bij dat Ziggo Sport hè?![]()
Lekker op en neer rijden elke dag
Droombaan. Niet dat hij het geld nodig heeft.quote:Op zondag 15 januari 2017 16:48 schreef JR-Style-93 het volgende:
Hij ziet het ook niet als werk volgens mij, gewoon een beetje over voetbal praten.quote:Op zondag 15 januari 2017 16:50 schreef Bolasie het volgende:
[..]
Droombaan. Niet dat hij het geld nodig heeft.
Snap niet dat 'ie niet lekker thuis op het bankie blijft liggenquote:Op zondag 15 januari 2017 16:48 schreef JR-Style-93 het volgende:
Wat zei hij? Ik ben aangewezen op Skyquote:Op zondag 15 januari 2017 16:59 schreef Ajacied422 het volgende:
Haha wat Aad![]()
.
Die heeft echt niet gekeken naar LIV-MUN in oktober.
Blind is een klasse beter dan Darmian en Rojo mag blij zijn dat hij überhaupt speelt na die schandalige aanslagen.quote:Op zondag 15 januari 2017 16:58 schreef Frozen-assassin het volgende:
Als Darmian en Rojo verkozen worden boven jou dan ben je wel erg slecht. Jammer Daley
Dat het een aantrekkelijke interessante wedstrijd was met hoge pressing van MUN.quote:Op zondag 15 januari 2017 16:59 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Wat zei hij? Ik ben aangewezen op Sky
Dan vraag ik me toch af wat hij doet als hij voetbal kijktquote:Op zondag 15 januari 2017 17:00 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Dat het een aantrekkelijke interessante wedstrijd was met hoge pressing van MUN.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |