abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 16 januari 2017 @ 19:49:46 #276
308438 Ser_Ciappelletto
Semi-professionele SJW
pi_168201066
quote:
0s.gif Op maandag 16 januari 2017 19:42 schreef truthortruth het volgende:

[..]

:')
De triestheid.

Van uithuwelijkingen tot aan jongens die door hun oudere broer van school werden gesleurd omdat het niet islamitisch was om door te leren.
Allebei die dingen zijn verboden in Nederland. Bovendien denk ik niet dat veel mensen het goedkeuren. Zo vaak komt het bij mijn weten ook niet voor.
quote:
Tief toch een eind op met je complete ignorance voor die ellende. Jouw wereldbeeld is zo beperkt, kom eens van die zolderkamer. Kom eens naar de grote stad en probeer eens met moslims in contact te komen die durven te praten over de dingen die zo fucked up zijn binnen hun gemeenschap.
Ik heb een hele tijd in een pauperwijk gewoond, en ik heb op multiculturele scholen lesgegeven.
pi_168201128
quote:
0s.gif Op maandag 16 januari 2017 14:23 schreef deedeetee het volgende:
Het dragen van die hoofddoek dát is pas intolerantie
pi_168201178
quote:
0s.gif Op maandag 16 januari 2017 19:49 schreef truthortruth het volgende:

[..]

Het grappige is dat door die opmerking jij het nu bent :)

Ga toch heen, wat zou ik eraan hebben om daarover te liegen. Ik zou graag willen dat het anders was als voorstander van multicultureel.
Fuck off gast, woon al heel mijn leven in een grote stad en zelfs in een zwarte wijk. Maar jouw shit heb ik tot nu toe niemand erover gehoord. Ga heen met je wildersuitspraakjes
pi_168201185
quote:
0s.gif Op maandag 16 januari 2017 19:49 schreef Ser_Ciappelletto het volgende:
[..]
Allebei die dingen zijn verboden in Nederland. Bovendien denk ik niet dat veel mensen het goedkeuren. Zo vaak komt het bij mijn weten ook niet voor.
Maar ventje toch. Dat is toch het hele punt, de wet schiet te kort voor een parallelle gemeenschap, en jij knijpt je ogen daarvoor dicht.
quote:
Ik heb een hele tijd in een pauperwijk gewoond, en ik heb op multiculturele scholen lesgegeven.
Dan is het helemaal triest en zou je beter moeten weten. Maar ja, als jij de instelling hebt er is niks mis met de islam geloof ik wel dat diegene die er onder lijden je niet in vertrouwen nemen.
Question authorities, fuck religion, educate yourself, Viva el individualismo!
There's only one way of life, and that's your own!
pi_168201261
quote:
1s.gif Op maandag 16 januari 2017 19:52 schreef Eklasse het volgende:
[..]
Fuck off gast, woon al heel mijn leven in een grote stad en zelfs in een zwarte wijk. Maar jouw shit heb ik tot nu toe niemand erover gehoord. Ga heen met je wildersuitspraakjes
Oooohh een zwarte wijk, hoe ziet dat eruit? Ik heb in de bijlmer gewoond, osdorp, tijdje in overvecht, maar jij in een zwarte wijk, dat overtreft inderdaad alles :')
pi_168201403
quote:
0s.gif Op maandag 16 januari 2017 19:54 schreef truthortruth het volgende:

[..]

Oooohh een zwarte wijk, hoe ziet dat eruit? Ik heb in de bijlmer gewoond, osdorp, tijdje in overvecht, maar jij in een zwarte wijk, dat overtreft inderdaad alles :')
Knul, optiefen met je leugens.
Bijlmer :') Osdorp :') kun je idd representatieve wijken noemen :') :')
  maandag 16 januari 2017 @ 19:57:01 #282
308438 Ser_Ciappelletto
Semi-professionele SJW
pi_168201413
quote:
0s.gif Op maandag 16 januari 2017 19:52 schreef truthortruth het volgende:

[..]

Maar ventje toch. Dat is toch het hele punt, de wet schiet te kort voor een parallelle gemeenschap, en jij knijpt je ogen daarvoor dicht.
De wet schiet niet tekort. Wat tekort schiet is onze reactie erop. Met name doordat de politiek niet serieus en structureel in durft te grijpen, in de angst dat een boel boze tokkies overloopt naar de PVV.
quote:
[..]

Dan is het helemaal triest en zou je beter moeten weten. Maar ja, als jij de instelling hebt er is niks mis met de islam geloof ik wel dat diegene die er onder lijden je niet in vertrouwen nemen.
Er is genoeg mis met de islam. Wil je me geen woorden in de mond leggen?
pi_168201555
quote:
omdat het niet islamitisch was om door te leren
Hoeveel bagger en ellende je ook in de islam kunt vinden: dit niet.
pi_168201634
quote:
1s.gif Op maandag 16 januari 2017 19:56 schreef Eklasse het volgende:
[..]
Knul, optiefen met je leugens.
Bijlmer :') Osdorp :') kun je idd representatieve wijken noemen :') :')
Flat Florijn, lachen om junks uit de boxen te jagen en altijd gezellig op de osdorper ban. Maar een zwarte wijk, wat is dat dan?
pi_168201671
quote:
0s.gif Op maandag 16 januari 2017 20:00 schreef Jigzoz het volgende:
[..]
Hoeveel bagger en ellende je ook in de islam kunt vinden: dit niet.
Begin jij ook ff, dit verzin ik niet. En of het wel of niet islamitisch is ga ik niet over oordelen, dat deed zijn broer.
pi_168201740
Maar goed, het is dus belangrijker voor mensen om in een leugen te leven dan hun wereldbeeld aan te passen :W
pi_168201761
quote:
0s.gif Op maandag 16 januari 2017 20:02 schreef truthortruth het volgende:

[..]

Begin jij ook ff, dit verzin ik niet. En of het wel of niet islamitisch is ga ik niet over oordelen, dat deed zijn broer.
Ah, die gaat daar dus over...

Nee, sorry. Niet leren is op geen enkele manier ook maar een beetje islamitisch. Ook niet als die broer vindt van wel.
pi_168201789
quote:
0s.gif Op maandag 16 januari 2017 20:01 schreef truthortruth het volgende:

[..]

Flat Florijn, lachen om junks uit de boxen te jagen en altijd gezellig op de osdorper ban. Maar een zwarte wijk, wat is dat dan?
Knul, nogmaals optiefen met je leugens. Jij hebt nergens gewoond dan alleen in een afgelegen dorp ergens in Brabant. Kortom, jij hebt tot nu toe nog niets in het leven gezien, opflikkeren dus met je leugens
pi_168201923
En hierom wordt het dus nog steeds niks met die islamkritiek. Van de ene kant wordt alles domweg islamofobie genoemd en van de andere kant is er een stortvloed aan hysterische onzin. Probeer dan nog maar eens verder te komen.

O, en dan heb ik het nog niet eens over de moslims.

[ Bericht 12% gewijzigd door #ANONIEM op 16-01-2017 20:11:15 ]
pi_168202112
quote:
0s.gif Op maandag 16 januari 2017 20:04 schreef Jigzoz het volgende:
[..]
Ah, die gaat daar dus over...

Nee, sorry. Niet leren is op geen enkele manier ook maar een beetje islamitisch. Ook niet als die broer vindt van wel.
Ik word hier wel een beetje moe van, je weet niet eens over wat voor opleiding het ging. Het ging over een koksopleiding waar die ook varkensvlees moest bereiden.
pi_168202117
quote:

Van uithuwelijkingen tot aan jongens die door hun oudere broer van school werden gesleurd omdat het niet islamitisch was om door te leren.
quote:
0s.gif Op maandag 16 januari 2017 19:49 schreef Ser_Ciappelletto het volgende:

Allebei die dingen zijn verboden in Nederland. *
quote:
1s.gif Op maandag 16 januari 2017 20:05 schreef Eklasse het volgende:

[..]

Knul, nogmaals optiefen met je leugens. Jij hebt nergens gewoond dan alleen in een afgelegen dorp ergens in Brabant. Kortom, jij hebt tot nu toe nog niets in het leven gezien, opflikkeren dus met je leugens
* ''Dus komt het niet voor''.
''Leugens! leugens!''
Einde discussie.
  maandag 16 januari 2017 @ 20:14:16 #293
308438 Ser_Ciappelletto
Semi-professionele SJW
pi_168202125
quote:
0s.gif Op maandag 16 januari 2017 20:04 schreef truthortruth het volgende:
Maar goed, het is dus belangrijker voor mensen om in een leugen te leven dan hun wereldbeeld aan te passen :W
Ik vind het altijd een beetje overmoedig als mensen zulke dingen zeggen. Zo'n bewering suggereert namelijk dat je weet dat de ander in een leugen leeft en jijzelf niet. Maar hoe weet je dat in godsnaam? Want die ander denkt precies hetzelfde, maar dan van jou. Een van jullie heeft het fout, terwijl jullie allebei even zeker zijn van je zaak. Hoe weet je dan zo zeker dat de andere het is, dat je zo'n uitspraak durft te doen?
pi_168202187
quote:
0s.gif Op maandag 16 januari 2017 20:14 schreef Ser_Ciappelletto het volgende:
[..]
Ik vind het altijd een beetje overmoedig als mensen zulke dingen zeggen. Zo'n bewering suggereert namelijk dat je weet dat de ander in een leugen leeft en jijzelf niet. Maar hoe weet je dat in godsnaam? Want die ander denkt precies hetzelfde, maar dan van jou. Een van jullie heeft het fout, terwijl jullie allebei even zeker zijn van je zaak. Hoe weet je dan zo zeker dat de andere het is, dat je zo'n uitspraak durft te doen?
Ik weet zeker dat ik niet lieg en dat dit mijn eigen ervaringen zijn. Als er dan vervolgens gezegd wordt dat ik lieg, dan liegt de ander dus. Zo moeilijk is dat niet.
  maandag 16 januari 2017 @ 20:15:46 #295
308438 Ser_Ciappelletto
Semi-professionele SJW
pi_168202198
quote:
0s.gif Op maandag 16 januari 2017 20:14 schreef SpaceOddity het volgende:

[..]

[..]

[..]

* ''Dus komt het niet voor''.
''Leugens! leugens!''
Einde discussie.
Ik zeg niet dat het niet voorkomt. Ik zeg alleen dat het al verboden is. Waarom zouden we mensenrechten gaan schenden om iets te voorkomen dat al lang en breed verboden is?
  maandag 16 januari 2017 @ 20:16:11 #296
308438 Ser_Ciappelletto
Semi-professionele SJW
pi_168202216
quote:
7s.gif Op maandag 16 januari 2017 20:14 schreef nostra het volgende:

[..]

Dat doe je met de titel van dit topic anders ook en dat is jammer.
Het is een bijna letterlijk citaat uit het artikel.
pi_168202223
quote:
0s.gif Op maandag 16 januari 2017 20:14 schreef truthortruth het volgende:

[..]

Ik word hier wel een beetje moe van, je weet niet eens over wat voor opleiding het ging. Het ging over een koksopleiding waar die ook varkensvlees moest bereiden.
En dat heeft dan weer geen fuck te maken met 'niet verder leren', maar met islamitische geloofsvoorschriften. Ja, die kun je onzin vinden, doe ik ook, maar het heeft niets te maken met dat het 'niet islamitisch was om door te leren'.
  maandag 16 januari 2017 @ 20:17:35 #298
308438 Ser_Ciappelletto
Semi-professionele SJW
pi_168202286
quote:
0s.gif Op maandag 16 januari 2017 20:15 schreef truthortruth het volgende:

[..]

Ik weet zeker dat ik niet lieg en dat dit mijn eigen ervaringen zijn. Als er dan vervolgens gezegd wordt dat ik lieg, dan liegt de ander dus. Zo moeilijk is dat niet.
Ik zeg niet dat je liegt. Ik zeg alleen dat je misschien dingen verkeerd ziet omdat ze dan beter in je wereldbeeld passen.
pi_168202287
quote:
0s.gif Op maandag 16 januari 2017 20:16 schreef Jigzoz het volgende:
[..]
En dat heeft dan weer geen fuck te maken met 'niet verder leren', maar met islamitische geloofsvoorschriften. Ja, die kun je onzin vinden, doe ik ook, maar het heeft niets te maken met dat het 'niet islamitisch was om door te leren'.
Ow trut, hij wilde verder leren voor kok.
pi_168202311
quote:
0s.gif Op maandag 16 januari 2017 20:17 schreef Ser_Ciappelletto het volgende:

[..]

Ik zeg niet dat je liegt. Ik zeg alleen dat je misschien dingen verkeerd ziet omdat ze dan beter in je wereldbeeld passen.
quote:
0s.gif Op maandag 16 januari 2017 19:38 schreef Ser_Ciappelletto het volgende:
[..]
Ik geloof er geen reet van dat je dat gezien hebt.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')