Allebei die dingen zijn verboden in Nederland. Bovendien denk ik niet dat veel mensen het goedkeuren. Zo vaak komt het bij mijn weten ook niet voor.quote:Op maandag 16 januari 2017 19:42 schreef truthortruth het volgende:
[..]![]()
De triestheid.
Van uithuwelijkingen tot aan jongens die door hun oudere broer van school werden gesleurd omdat het niet islamitisch was om door te leren.
Ik heb een hele tijd in een pauperwijk gewoond, en ik heb op multiculturele scholen lesgegeven.quote:Tief toch een eind op met je complete ignorance voor die ellende. Jouw wereldbeeld is zo beperkt, kom eens van die zolderkamer. Kom eens naar de grote stad en probeer eens met moslims in contact te komen die durven te praten over de dingen die zo fucked up zijn binnen hun gemeenschap.
quote:Op maandag 16 januari 2017 14:23 schreef deedeetee het volgende:
Het dragen van die hoofddoek dát is pas intolerantie
Fuck off gast, woon al heel mijn leven in een grote stad en zelfs in een zwarte wijk. Maar jouw shit heb ik tot nu toe niemand erover gehoord. Ga heen met je wildersuitspraakjesquote:Op maandag 16 januari 2017 19:49 schreef truthortruth het volgende:
[..]
Het grappige is dat door die opmerking jij het nu bent
Ga toch heen, wat zou ik eraan hebben om daarover te liegen. Ik zou graag willen dat het anders was als voorstander van multicultureel.
Maar ventje toch. Dat is toch het hele punt, de wet schiet te kort voor een parallelle gemeenschap, en jij knijpt je ogen daarvoor dicht.quote:Op maandag 16 januari 2017 19:49 schreef Ser_Ciappelletto het volgende:
[..]
Allebei die dingen zijn verboden in Nederland. Bovendien denk ik niet dat veel mensen het goedkeuren. Zo vaak komt het bij mijn weten ook niet voor.
Dan is het helemaal triest en zou je beter moeten weten. Maar ja, als jij de instelling hebt er is niks mis met de islam geloof ik wel dat diegene die er onder lijden je niet in vertrouwen nemen.quote:Ik heb een hele tijd in een pauperwijk gewoond, en ik heb op multiculturele scholen lesgegeven.
Oooohh een zwarte wijk, hoe ziet dat eruit? Ik heb in de bijlmer gewoond, osdorp, tijdje in overvecht, maar jij in een zwarte wijk, dat overtreft inderdaad allesquote:Op maandag 16 januari 2017 19:52 schreef Eklasse het volgende:
[..]
Fuck off gast, woon al heel mijn leven in een grote stad en zelfs in een zwarte wijk. Maar jouw shit heb ik tot nu toe niemand erover gehoord. Ga heen met je wildersuitspraakjes
Knul, optiefen met je leugens.quote:Op maandag 16 januari 2017 19:54 schreef truthortruth het volgende:
[..]
Oooohh een zwarte wijk, hoe ziet dat eruit? Ik heb in de bijlmer gewoond, osdorp, tijdje in overvecht, maar jij in een zwarte wijk, dat overtreft inderdaad alles
De wet schiet niet tekort. Wat tekort schiet is onze reactie erop. Met name doordat de politiek niet serieus en structureel in durft te grijpen, in de angst dat een boel boze tokkies overloopt naar de PVV.quote:Op maandag 16 januari 2017 19:52 schreef truthortruth het volgende:
[..]
Maar ventje toch. Dat is toch het hele punt, de wet schiet te kort voor een parallelle gemeenschap, en jij knijpt je ogen daarvoor dicht.
Er is genoeg mis met de islam. Wil je me geen woorden in de mond leggen?quote:[..]
Dan is het helemaal triest en zou je beter moeten weten. Maar ja, als jij de instelling hebt er is niks mis met de islam geloof ik wel dat diegene die er onder lijden je niet in vertrouwen nemen.
Hoeveel bagger en ellende je ook in de islam kunt vinden: dit niet.quote:Op maandag 16 januari 2017 19:42 schreef truthortruth het volgende:
omdat het niet islamitisch was om door te leren
Flat Florijn, lachen om junks uit de boxen te jagen en altijd gezellig op de osdorper ban. Maar een zwarte wijk, wat is dat dan?quote:Op maandag 16 januari 2017 19:56 schreef Eklasse het volgende:
[..]
Knul, optiefen met je leugens.
BijlmerOsdorp
kun je idd representatieve wijken noemen
![]()
Begin jij ook ff, dit verzin ik niet. En of het wel of niet islamitisch is ga ik niet over oordelen, dat deed zijn broer.quote:Op maandag 16 januari 2017 20:00 schreef Jigzoz het volgende:
[..]
Hoeveel bagger en ellende je ook in de islam kunt vinden: dit niet.
Ah, die gaat daar dus over...quote:Op maandag 16 januari 2017 20:02 schreef truthortruth het volgende:
[..]
Begin jij ook ff, dit verzin ik niet. En of het wel of niet islamitisch is ga ik niet over oordelen, dat deed zijn broer.
Knul, nogmaals optiefen met je leugens. Jij hebt nergens gewoond dan alleen in een afgelegen dorp ergens in Brabant. Kortom, jij hebt tot nu toe nog niets in het leven gezien, opflikkeren dus met je leugensquote:Op maandag 16 januari 2017 20:01 schreef truthortruth het volgende:
[..]
Flat Florijn, lachen om junks uit de boxen te jagen en altijd gezellig op de osdorper ban. Maar een zwarte wijk, wat is dat dan?
Ik word hier wel een beetje moe van, je weet niet eens over wat voor opleiding het ging. Het ging over een koksopleiding waar die ook varkensvlees moest bereiden.quote:Op maandag 16 januari 2017 20:04 schreef Jigzoz het volgende:
[..]
Ah, die gaat daar dus over...
Nee, sorry. Niet leren is op geen enkele manier ook maar een beetje islamitisch. Ook niet als die broer vindt van wel.
Dat doe je met de titel van dit topic anders ook en dat is jammer.quote:Op maandag 16 januari 2017 19:57 schreef Ser_Ciappelletto het volgende:
Wil je me geen woorden in de mond leggen?
quote:Op maandag 16 januari 2017 19:42 schreef truthortruth het volgende:
Van uithuwelijkingen tot aan jongens die door hun oudere broer van school werden gesleurd omdat het niet islamitisch was om door te leren.
quote:Op maandag 16 januari 2017 19:49 schreef Ser_Ciappelletto het volgende:
Allebei die dingen zijn verboden in Nederland. *
* ''Dus komt het niet voor''.quote:Op maandag 16 januari 2017 20:05 schreef Eklasse het volgende:
[..]
Knul, nogmaals optiefen met je leugens. Jij hebt nergens gewoond dan alleen in een afgelegen dorp ergens in Brabant. Kortom, jij hebt tot nu toe nog niets in het leven gezien, opflikkeren dus met je leugens
Ik vind het altijd een beetje overmoedig als mensen zulke dingen zeggen. Zo'n bewering suggereert namelijk dat je weet dat de ander in een leugen leeft en jijzelf niet. Maar hoe weet je dat in godsnaam? Want die ander denkt precies hetzelfde, maar dan van jou. Een van jullie heeft het fout, terwijl jullie allebei even zeker zijn van je zaak. Hoe weet je dan zo zeker dat de andere het is, dat je zo'n uitspraak durft te doen?quote:Op maandag 16 januari 2017 20:04 schreef truthortruth het volgende:
Maar goed, het is dus belangrijker voor mensen om in een leugen te leven dan hun wereldbeeld aan te passen
Ik weet zeker dat ik niet lieg en dat dit mijn eigen ervaringen zijn. Als er dan vervolgens gezegd wordt dat ik lieg, dan liegt de ander dus. Zo moeilijk is dat niet.quote:Op maandag 16 januari 2017 20:14 schreef Ser_Ciappelletto het volgende:
[..]
Ik vind het altijd een beetje overmoedig als mensen zulke dingen zeggen. Zo'n bewering suggereert namelijk dat je weet dat de ander in een leugen leeft en jijzelf niet. Maar hoe weet je dat in godsnaam? Want die ander denkt precies hetzelfde, maar dan van jou. Een van jullie heeft het fout, terwijl jullie allebei even zeker zijn van je zaak. Hoe weet je dan zo zeker dat de andere het is, dat je zo'n uitspraak durft te doen?
Ik zeg niet dat het niet voorkomt. Ik zeg alleen dat het al verboden is. Waarom zouden we mensenrechten gaan schenden om iets te voorkomen dat al lang en breed verboden is?quote:Op maandag 16 januari 2017 20:14 schreef SpaceOddity het volgende:
[..]
[..]
[..]
* ''Dus komt het niet voor''.
''Leugens! leugens!''
Einde discussie.
Het is een bijna letterlijk citaat uit het artikel.quote:Op maandag 16 januari 2017 20:14 schreef nostra het volgende:
[..]
Dat doe je met de titel van dit topic anders ook en dat is jammer.
En dat heeft dan weer geen fuck te maken met 'niet verder leren', maar met islamitische geloofsvoorschriften. Ja, die kun je onzin vinden, doe ik ook, maar het heeft niets te maken met dat het 'niet islamitisch was om door te leren'.quote:Op maandag 16 januari 2017 20:14 schreef truthortruth het volgende:
[..]
Ik word hier wel een beetje moe van, je weet niet eens over wat voor opleiding het ging. Het ging over een koksopleiding waar die ook varkensvlees moest bereiden.
Ik zeg niet dat je liegt. Ik zeg alleen dat je misschien dingen verkeerd ziet omdat ze dan beter in je wereldbeeld passen.quote:Op maandag 16 januari 2017 20:15 schreef truthortruth het volgende:
[..]
Ik weet zeker dat ik niet lieg en dat dit mijn eigen ervaringen zijn. Als er dan vervolgens gezegd wordt dat ik lieg, dan liegt de ander dus. Zo moeilijk is dat niet.
Ow trut, hij wilde verder leren voor kok.quote:Op maandag 16 januari 2017 20:16 schreef Jigzoz het volgende:
[..]
En dat heeft dan weer geen fuck te maken met 'niet verder leren', maar met islamitische geloofsvoorschriften. Ja, die kun je onzin vinden, doe ik ook, maar het heeft niets te maken met dat het 'niet islamitisch was om door te leren'.
quote:Op maandag 16 januari 2017 20:17 schreef Ser_Ciappelletto het volgende:
[..]
Ik zeg niet dat je liegt. Ik zeg alleen dat je misschien dingen verkeerd ziet omdat ze dan beter in je wereldbeeld passen.
quote:Op maandag 16 januari 2017 19:38 schreef Ser_Ciappelletto het volgende:
[..]
Ik geloof er geen reet van dat je dat gezien hebt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |