Vroeger zag je nog veel 'hippe' modellen die het haar echt maar nét bedekten. Dat kon nog wel eens leuk staan, tegenwoordig zijn het halve gewaden aan het worden, ziet er niet uit imo.quote:Op maandag 16 januari 2017 12:00 schreef Villas__Rubin het volgende:
[..]
True that.
Nu is het vooral: Islam laten zien. Islamitisch profileren.
Heb niets tegen de hoofddoek verder. Kan nog mooi staan ook. Maar dat idee erachter staat me wel tegen.
Je moet wel mensen accepteren dat ze er zijn . Hoe meer jij je ergert dat iemand anders denkt over kapselmode, hoe meer je die mensen zelf haat en minder rechten toeschrijft.quote:Op maandag 16 januari 2017 11:09 schreef deedeetee het volgende:
[..]
Ik vind die vrouwen eng.Ik hoef t niet te accepteren zolang zijn niet hoeven te accepteren dat het dragen van die doek hier helemaal niet nodig en zeer ongewenst is
![]()
Dat heb je nou met intolerantie... dan ga je fantaseren dat jij en jouw clubje slachtoffer zijn.quote:Nu doen ze het om de mensen hier de islam door de strot te duwen.
Dus eigenlijk doe jij nu hetzelfde als de partij die je wil verbieden..........? Wat moeten we met jou doen dan?quote:Op zondag 15 januari 2017 11:42 schreef Dawnbreaker het volgende:
Deze partij verbieden en de lijsttrekkers ervan opsluiten
LOL ik zie mijzelf niet als slachtoffer hoor.quote:Op maandag 16 januari 2017 14:01 schreef Bluesdude het volgende:
[..]
Je moet wel mensen accepteren dat ze er zijn . Hoe meer jij je ergert dat iemand anders denkt over kapselmode, hoe meer je die mensen zelf haat en minder rechten toeschrijft.
[..]
Dat heb je nou met intolerantie... dan ga je fantaseren dat jij en jouw clubje slachtoffer zijn.
Natuurlijk... ben je in de slachtfofferrol, dan is het makkelijker de onschuld vol te houden en de agressie kun je legitimeren.
En sommige politieke bewegingen komen dan tot een programma van godsdienstonderdrukking .
Nog steeds nilks geleerd van het eeuwenoude anti-semitisme.
Dat is best knap....quote:Op maandag 16 januari 2017 11:10 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
De conservatieve islam is een reactionaire stroming.
Zo! Wat laat jij je kennen zeg.........triest.quote:Op zondag 15 januari 2017 20:23 schreef Ser_Ciappelletto het volgende:
[..]
Je bent ook gewoon een domme nazi. In plaats van een beetje zelfreflectie, ga je vol in de aanval als iemand je zo noemt. Dat maakt je dom. Je totalitaire en discriminerende opmerkingen
maken je een nazi. Dus: domme nazi.
Vrijheid van geloof verbieden past ook niet bij de Westerse cultuur, toch?quote:Op maandag 16 januari 2017 14:27 schreef Infection het volgende:
En terecht. De islam is een fascistische cultuur. Dat past niet thuis in de westerse sanenleving.
Bomaanslagen passen wel bij de westerse cultuur?quote:Op maandag 16 januari 2017 15:03 schreef SecretPret het volgende:
[..]
Vrijheid van geloof verbieden past ook niet bij de Westerse cultuur, toch?
Die zullen wel ophouden als je een geloof verbied ja.quote:Op maandag 16 januari 2017 15:07 schreef Carlos93 het volgende:
[..]
Bomaanslagen passen wel bij de westerse cultuur?
Veel islamieten maken dat onderscheid wel, min of meer.quote:Op maandag 16 januari 2017 15:05 schreef Iwanius het volgende:
Leuk geprobeerd maarre..
De Islam erkent geen scheiding van Kerk en Staat en om die redenen past het dus sowieso niet in onze westerse wereld. PUNT
Ik denk alleen maar omdat ze er zelf geen invloed op hebben, maar dat zou ook gelden voor SGP-ers...quote:Op maandag 16 januari 2017 15:21 schreef Bluesdude het volgende:
[..]
Veel islamieten maken dat onderscheid wel, min of meer.
Dat is wel het streven, en toen kwam de islam.quote:Op maandag 16 januari 2017 15:03 schreef SecretPret het volgende:
[..]
We kunnen wel beginnen met het uit de grondwet te schrappen, zodat religie niet meer een status aparte heeft ten opzichte van andere levensovertuigingen.quote:Op maandag 16 januari 2017 15:03 schreef SecretPret het volgende:
Onzin. Gematigden gaven aan dat ze er niet van gediend waren. Wat is daar mis mee?quote:Op zondag 15 januari 2017 21:09 schreef Klummie het volgende:
[..]
Ik moest ineens denken aan die mohammed cartoons, toen gingen ze vrijwel allemaal door het lint, ook de zgn gematigden.![]()
Je respecteert onze mooie vrije open samenleving of je lazert op als je daar niet mee om kunt gaan.
Die dronen hele wijken weg en plegen massale uitroeiing met bombardementen van een volk door zich weer snel te verontschuldigingen dat de coördinaten niet goed warenquote:Op maandag 16 januari 2017 15:07 schreef Carlos93 het volgende:
[..]
Bomaanslagen passen wel bij de westerse cultuur?
Waarom toch die complete blinde vlek voor mensen in dit vrije land die per ongeluk in een islamitisch gezin worden geboren en daarmee overgeleverd zijn aan de indoctrinatie, de beperkingen, de belemmeringen die je vervolgens meekrijgt. (En ik heb het allemaal persoonlijk gezien, de kleine individuele tragedies).quote:Op maandag 16 januari 2017 19:21 schreef Ser_Ciappelletto het volgende:
[..]
Onzin. Gematigden gaven aan dat ze er niet van gediend waren. Wat is daar mis mee?
Ik geloof er geen reet van dat je dat gezien hebt.quote:Op maandag 16 januari 2017 19:34 schreef truthortruth het volgende:
[..]
Waarom toch die complete blinde vlek voor mensen in dit vrije land die per ongeluk in een islamitisch gezin worden geboren en daarmee overgeleverd zijn aan de indoctrinatie, de beperkingen, de belemmeringen die je vervolgens meekrijgt. (En ik heb het allemaal persoonlijk gezien, de kleine individuele tragedies).
quote:Op maandag 16 januari 2017 19:38 schreef Ser_Ciappelletto het volgende:
[..]
Ik geloof er geen reet van dat je dat gezien hebt.
Jij bent gewoon een vuile leugenaar.quote:Op maandag 16 januari 2017 19:42 schreef truthortruth het volgende:
[..]![]()
De triestheid.
Van uithuwelijkingen tot aan jongens die door hun oudere broer van school werden gesleurd omdat het niet islamitisch was om door te leren. Tief toch een eind op met je complete ignorance voor die ellende. Jouw wereldbeeld is zo beperkt, kom eens van die zolderkamer. Kom eens naar de grote stad en probeer eens met moslims in contact te komen die durven te praten over de dingen die zo fucked up zijn binnen hun gemeenschap.
Het grappige is dat door die opmerking jij het nu bentquote:Op maandag 16 januari 2017 19:46 schreef Eklasse het volgende:
[..]
Jij bent gewoon een vuile leugenaar, wat dacht je daarvan?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |