Leuk cadeautje voor m'n moederquote:
Nee, ze heeft al een huis. Eentje is meer dan genoegquote:
Twentsche zuinigheid.quote:Op zondag 15 januari 2017 09:43 schreef JaniesBrownie het volgende:
Gisteren flesje Grolsch uit t krat gepakt:
[ afbeelding ]
Waarom zou je rellen op een cavia forum?quote:Op zondag 15 januari 2017 09:48 schreef CherryLips het volgende:
Aww volgens mij heb ik een relletje op het caviaforum gemist.
Dat kan heel vermakelijk zijnquote:Op zondag 15 januari 2017 09:54 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Waarom zou je rellen op een cavia forum?
Als er 1 ding is waar ze in Twente niet zuinig mee zijn is het Grolschquote:
Dochter heeft m leeggezopen en de dop er terug op gedaan.quote:Op zondag 15 januari 2017 09:43 schreef JaniesBrownie het volgende:
Gisteren flesje Grolsch uit t krat gepakt:
[ afbeelding ]
heeft ze goed gedaan danquote:Op zondag 15 januari 2017 09:57 schreef Samzz het volgende:
[..]
Dochter heeft m leeggezopen en de dop er terug op gedaan.
Het enige Twentsche aan Grolsch is de lokatie van de fabriek.quote:Op zondag 15 januari 2017 09:57 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Als er 1 ding is waar ze in Twente niet zuinig mee zijn is het Grolsch
Sinds t verkocht is niet meer.quote:Op zondag 15 januari 2017 10:00 schreef Kreator het volgende:
[..]
Het enige Twentsche aan Grolsch is de lokatie van de fabriek.
Vroeger waren mensen er ook echt trots op. Dat is al lang niet meer.
Tijdje geleden hadden ze een speciaal biertje zonder conserveermiddelen van een 150 jaar oud recept. Alleen verkrijgbaar in de lokale kroegen.
Die was heerlijk. Gewone Grolsch...Tja.
Dan gebeurt er tenminste nog iets rondom die saaie beesten.quote:Op zondag 15 januari 2017 09:54 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Waarom zou je rellen op een cavia forum?
Mijn eerste vakantiebaantje was in de brouwerij in Groenlo...quote:Op zondag 15 januari 2017 10:00 schreef Kreator het volgende:
[..]
Het enige Twentsche aan Grolsch is de lokatie van de fabriek.
Vroeger waren mensen er ook echt trots op. Dat is al lang niet meer.
Tijdje geleden hadden ze een speciaal biertje zonder conserveermiddelen van een 150 jaar oud recept. Alleen verkrijgbaar in de lokale kroegen.
Die was heerlijk. Gewone Grolsch...Tja.
Shots fired.quote:Op zondag 15 januari 2017 10:01 schreef Elvi het volgende:
[..]
Dan gebeurt er tenminste nog iets rondom die saaie beesten.
Vroegah... Nu gebeurt dat niet meerquote:Op zondag 15 januari 2017 10:02 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Mijn eerste vakantiebaantje was in de brouwerij in Groenlo...![]()
Mooie tijden waren dat, op vrijdagmiddag stopte er een busje voor de deur om een kratje bier af te leveren. Je voelt je best wel een baasje als je als 16 jarig snotkind tegen je vader zegt dat 'ie van je bier af moet blijven
Ik denk dat dat kratje bier op vrijdagmiddag ondertussen wel verleden tijd is jaquote:Op zondag 15 januari 2017 10:03 schreef Samzz het volgende:
[..]
Vroegah... Nu gebeurt dat niet meer.
Rare zuinigheid is dat. Wij krijgrn elke 4 weken een grote tas vol met producten uit onze fabriek. Dat zijn leuke extraatjes.quote:Op zondag 15 januari 2017 10:06 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ik denk dat dat kratje bier op vrijdagmiddag ondertussen wel verleden tijd is ja
Ik weet nog wel dat er een grote vrachtwagen voor t huis stond en drie kratten af te leveren... Nostalgiequote:Op zondag 15 januari 2017 10:06 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ik denk dat dat kratje bier op vrijdagmiddag ondertussen wel verleden tijd is ja
waar kan ik solliciteren?quote:Op zondag 15 januari 2017 10:08 schreef Kreator het volgende:
[..]
Rare zuinigheid is dat. Wij krijgrn elke 4 weken een grote tas vol met producten uit onze fabriek. Dat zijn leuke extraatjes.
Ja, maar waar gaat het dan over?quote:Op zondag 15 januari 2017 10:01 schreef Elvi het volgende:
[..]
Dan gebeurt er tenminste nog iets rondom die saaie beesten.
Waarschijnlijl hokgrootte, welk voer niet te geven en zo.quote:Op zondag 15 januari 2017 10:12 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ja, maar waar gaat het dan over?
Welke cavia er mooier is?
Over het anaal verwennen van cavia's?
Ik hoop zelf dat het gaat over het bouwen van een cavia doolhof.quote:Op zondag 15 januari 2017 10:12 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Met dodelijke vallen.quote:Op zondag 15 januari 2017 10:15 schreef Elvi het volgende:
[..]
Ik hoop zelf dat het gaat over het bouwen van een cavia doolhof.
Hier ligt ook niks. Of weinig.quote:Op zondag 15 januari 2017 10:17 schreef Samzz het volgende:
Bluh, ik vind het jammer dat hier geen sneeuw blijft liggen.
Hier valt vooral veel regen tussen de zonnestralen door.quote:Op zondag 15 januari 2017 10:19 schreef Kreator het volgende:
[..]
Hier ligt ook niks. Of weinig.
Het is nogal plaatselijk gevallen gisteren.
Wie het best voor zn vee zorgt. Ik ben al uitgemaakt voor 'onverantwoordelijk baasje' omdat ik mijn vee weleens de hele dag alleen laat. Soms zelfs een hele nachtquote:Op zondag 15 januari 2017 10:12 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ach. Enige logische gevolgtrekking van de hele SJW-hype.quote:Op zondag 15 januari 2017 10:22 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Wie het best voor zn vee zorgt. Ik ben al uitgemaakt voor 'onverantwoordelijk baasje' omdat ik mijn vee weleens de hele dag alleen laat. Soms zelfs een hele nachtShame! Shame!
Je kunt eigenlijk geen foto meer plaatsen zonder commentaar te krijgen. Zoals gisteren, iemand die trots haar nieuwe kooi liet zien waarvan duidelijk was dat ie veel te klein was. Iemand had er wat van gezegd maar vanmorgen was het hele bericht weggehaald, dus het zal wel een mooi gesprek zijn geweest.
De watquote:Op zondag 15 januari 2017 10:24 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ach. Enige logische gevolgtrekking van de hele SJW-hype.
Vroeger was alles beterquote:Op zondag 15 januari 2017 10:08 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik weet nog wel dat er een grote vrachtwagen voor t huis stond en drie kratten af te leveren... Nostalgie.
Hier regent het ookquote:Op zondag 15 januari 2017 10:20 schreef Samzz het volgende:
[..]
Hier valt vooral veel regen tussen de zonnestralen door.
Ik wil sneeuw.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |