Leuk cadeautje voor m'n moederquote:
Nee, ze heeft al een huis. Eentje is meer dan genoegquote:
Twentsche zuinigheid.quote:Op zondag 15 januari 2017 09:43 schreef JaniesBrownie het volgende:
Gisteren flesje Grolsch uit t krat gepakt:
[ afbeelding ]
Waarom zou je rellen op een cavia forum?quote:Op zondag 15 januari 2017 09:48 schreef CherryLips het volgende:
Aww volgens mij heb ik een relletje op het caviaforum gemist.
Dat kan heel vermakelijk zijnquote:Op zondag 15 januari 2017 09:54 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Waarom zou je rellen op een cavia forum?
Als er 1 ding is waar ze in Twente niet zuinig mee zijn is het Grolschquote:
Dochter heeft m leeggezopen en de dop er terug op gedaan.quote:Op zondag 15 januari 2017 09:43 schreef JaniesBrownie het volgende:
Gisteren flesje Grolsch uit t krat gepakt:
[ afbeelding ]
heeft ze goed gedaan danquote:Op zondag 15 januari 2017 09:57 schreef Samzz het volgende:
[..]
Dochter heeft m leeggezopen en de dop er terug op gedaan.
Het enige Twentsche aan Grolsch is de lokatie van de fabriek.quote:Op zondag 15 januari 2017 09:57 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Als er 1 ding is waar ze in Twente niet zuinig mee zijn is het Grolsch
Sinds t verkocht is niet meer.quote:Op zondag 15 januari 2017 10:00 schreef Kreator het volgende:
[..]
Het enige Twentsche aan Grolsch is de lokatie van de fabriek.
Vroeger waren mensen er ook echt trots op. Dat is al lang niet meer.
Tijdje geleden hadden ze een speciaal biertje zonder conserveermiddelen van een 150 jaar oud recept. Alleen verkrijgbaar in de lokale kroegen.
Die was heerlijk. Gewone Grolsch...Tja.
Dan gebeurt er tenminste nog iets rondom die saaie beesten.quote:Op zondag 15 januari 2017 09:54 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Waarom zou je rellen op een cavia forum?
Mijn eerste vakantiebaantje was in de brouwerij in Groenlo...quote:Op zondag 15 januari 2017 10:00 schreef Kreator het volgende:
[..]
Het enige Twentsche aan Grolsch is de lokatie van de fabriek.
Vroeger waren mensen er ook echt trots op. Dat is al lang niet meer.
Tijdje geleden hadden ze een speciaal biertje zonder conserveermiddelen van een 150 jaar oud recept. Alleen verkrijgbaar in de lokale kroegen.
Die was heerlijk. Gewone Grolsch...Tja.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |