Doe maar niet gvd hondenlul die je bentquote:Op zaterdag 14 januari 2017 20:12 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
Ik zal eens op jouw UI drukken
nou nou nouquote:Op zaterdag 14 januari 2017 20:12 schreef Zosk het volgende:
[..]
Doe maar niet gvd hondenlul die je bent
Is het ookquote:Op zaterdag 14 januari 2017 20:12 schreef Trollscience het volgende:
vind 'kutje' echt een geil woord![]()
Oh jammer.quote:
Hij is vooral heel kort hahahhahahahaarquote:Op zaterdag 14 januari 2017 20:13 schreef HPLC het volgende:
[..]
Hebben Chinezen eigenlijk een paars of een geel gepunte lans?
Niet gelachenquote:Op zaterdag 14 januari 2017 20:13 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Hij is vooral heel kort hahahhahahahaar
Het verandert je geest voor altijdquote:Op zaterdag 14 januari 2017 20:15 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
https://www.google.nl/sea(...)CgB&biw=1024&bih=496
gvd
Mijne is al zoquote:Op zaterdag 14 januari 2017 20:16 schreef Willoow het volgende:
[..]
Het verandert je geest voor altijd
Terecht. (Dat hij je dom noemt)quote:Op zaterdag 14 januari 2017 20:17 schreef HPLC het volgende:
[..]
Hey Niels. Kom we pesten die WCH weer weg. Hij noemt me constant dom.
Jouw geest?quote:
Als ik je een hufter vind laat ik dat weten, zelfde geldt voor WCH. Ik heb niemand nodig man om samen te spannen.quote:Op zaterdag 14 januari 2017 20:17 schreef HPLC het volgende:
[..]
Hey Niels. Kom we pesten die WCH weer weg. Hij noemt me constant dom.
Om samen te spannen heb je altijd iemand nodig.quote:Op zaterdag 14 januari 2017 20:19 schreef Kurovski het volgende:
[..]
Als ik je een hufter vind laat ik dat weten, zelfde geldt voor WCH. Ik heb niemand nodig man om samen te spannen.
Jammerquote:Op zaterdag 14 januari 2017 20:19 schreef Kurovski het volgende:
[..]
Als ik je een hufter vind laat ik dat weten, zelfde geldt voor WCH. Ik heb niemand nodig man om samen te spannen.
Waarom vind je WCH een hufter?quote:Op zaterdag 14 januari 2017 20:19 schreef Kurovski het volgende:
[..]
Chinezen zijn echt tiefusslim altijdquote:Op zaterdag 14 januari 2017 20:20 schreef Zosk het volgende:
[..]
Om samen te spannen heb je altijd iemand nodig.
Niet altijdquote:Op zaterdag 14 januari 2017 20:21 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
Chinezen zijn echt tiefusslim altijd
Daar om.quote:Op zaterdag 14 januari 2017 20:20 schreef Zosk het volgende:
[..]
Om samen te spannen heb je altijd iemand nodig.
Die logt altijd in op Niels account om ongepaste opmerkingen te maken.quote:
WCH zou nooit zoiets doenquote:Op zaterdag 14 januari 2017 20:22 schreef Willoow het volgende:
[..]
Die logt altijd in op Niels account om ongepaste opmerkingen te maken.
Uiteraardquote:Op zaterdag 14 januari 2017 20:23 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
Dat maakt mij ook een beetje slim, toch?
Verwarmer?quote:Op zaterdag 14 januari 2017 20:23 schreef Willoow het volgende:
Het is echt koud. Zit met m'n handen boven de verwarmer, maar blijven ijsblokjes
Ik was ook zeer geschokt daardoor.quote:
Gelachen toen in zijn inboxquote:Op zaterdag 14 januari 2017 20:23 schreef Willoow het volgende:
[..]
Ik was ook zeer geschokt daardoor.
Ja, hoe heet datquote:
Ik heb geen idee wat je bedoelt. Verwarming, cv ketel, waterkoker, gasfornuis, tostiapparaat?quote:
Ohquote:Op zaterdag 14 januari 2017 20:25 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
Voor zijn doen best snel hoor
Niet gelezenquote:Op zaterdag 14 januari 2017 20:25 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
Voor zijn doen best snel hoor
Dat werd me laatst ook al gezegdquote:Op zaterdag 14 januari 2017 20:24 schreef Toto69 het volgende:
Tis wel duidelijk dat dat rooie geverfd was
klare lamlulquote:Op zaterdag 14 januari 2017 20:25 schreef Toto69 het volgende:
[..]
ik heb Kees zijn hand geschud, 21 november 2014
Ben ik niet meer welkomquote:Op zaterdag 14 januari 2017 20:25 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Ik zou teruggaan naar basisschool, Willoow
Het is anders een wonder dat je nog leeft.quote:Op zaterdag 14 januari 2017 20:26 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
Snap ik, ik verwacht geen wonderen
SOWquote:Op zaterdag 14 januari 2017 20:27 schreef HPLC het volgende:
[..]
Het is anders een wonder dat je nog leeft.
Dat ben ik niet hoerenprinsquote:Op zaterdag 14 januari 2017 20:28 schreef HPLC het volgende:
[..]
Jouw kraag lijkt net op twee bulten van een kameel
Wie is dat?quote:
is dat Downie Ball Z, Goderp?quote:
Die heb ik gemistquote:Op zaterdag 14 januari 2017 20:29 schreef Catkiller het volgende:
Lekkere TT, gemiste kans dat er geen gifjes van Lans in de OP staan.
Je was hier zelf ook gisteren rond middernacht joh schele baviaanquote:
ik maak die pic belachelijk meer nietquote:Op zaterdag 14 januari 2017 20:30 schreef Mozy het volgende:
[..]
op dbz haten. ik ga goku super saiyan god op je ass.
wilde bijna zeggen doe ff normaal maar is zosk dus doe wat je niet laten kan.quote:Op zaterdag 14 januari 2017 20:31 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Je was hier zelf ook gisteren rond middernacht joh schele baviaan
Daar heb je een goed puntquote:Op zaterdag 14 januari 2017 20:31 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Je was hier zelf ook gisteren rond middernacht joh schele baviaan
laat mijn penis erbuiten.quote:Op zaterdag 14 januari 2017 20:31 schreef PeZu het volgende:
[..]
ik maak die pic belachelijk meer niet
Dimmen jijquote:Op zaterdag 14 januari 2017 20:32 schreef Mozy het volgende:
[..]
wilde bijna zeggen doe ff normaal maar is zosk dus doe wat je niet laten kan.
Van de alcoholverslaafden in deze SC snap ik dat ze zoiets vergeten maar van jou had ik hogere verwachtingen.quote:
Sorry manquote:Op zaterdag 14 januari 2017 20:33 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Van de alcoholverslaafden in deze SC snap ik dat ze zoiets vergeten maar van jou had ik hogere verwachtingen.
quote:
quote:Op zaterdag 2 augustus 2014 06:14 schreef niels0 het volgende:
[..]
Nergens voor, ookal verbaast me dat. Vorig jaar nog verboden wapenbezit op Schiphol. Kwam ik af met een schikking. In het verleden verder handel in harddrugs.
Maar nee, geen strafblad.
Geweldigquote:Op zaterdag 14 januari 2017 20:35 schreef Willoow het volgende:
Allemaal glinsteringen net op het fietspad. Dat was wel nice.
Ga naar die ene in de Edisonstraat bij kees kanjerkachelquote:Op zaterdag 14 januari 2017 20:35 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Ik zoek straks ff goeie shop op hier voor een kneiterwietje
allemaal wchs op het pad?quote:Op zaterdag 14 januari 2017 20:35 schreef Willoow het volgende:
Allemaal glinsteringen net op het fietspad. Dat was wel nice.
Dat klopt inderdaadquote:Op zaterdag 14 januari 2017 20:35 schreef Mozy het volgende:
[..]
JE BENT MIJN FUCKING VADER NIET VRIEND
quote:Op zaterdag 14 januari 2017 20:35 schreef Che_ het volgende:
Tien jaar celstraf voor juf die zwanger werd van leerling (13)
[ afbeelding ]
waar ben je dan geile beer?quote:Op zaterdag 14 januari 2017 20:35 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Ik zoek straks ff goeie shop op hier voor een kneiterwietje
Hoe heet iequote:Op zaterdag 14 januari 2017 20:36 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Ga naar die ene in de Edisonstraat bij kees kanjerkachel
SOWquote:Op zaterdag 14 januari 2017 20:36 schreef Mozy het volgende:
[..]
hou je smoel vriend ik ruk je kop van je romp
Jaa super awesomequote:
Leuk zo'n citaat van een poos geleden. Je punt? Ondertussen vind ik je nog steeds een hufter.quote:
Dat doe je nietquote:Op zaterdag 14 januari 2017 20:36 schreef Mozy het volgende:
[..]
hou je smoel vriend ik ruk je kop van je romp
quote:Op zaterdag 14 januari 2017 20:38 schreef Kurovski het volgende:
[..]
Leuk zo'n citaat van een poos geleden. Je punt? Ondertussen vind ik je nog steeds een hufter.
quote:Op zaterdag 2 augustus 2014 06:16 schreef niels0 het volgende:
[..]
Ze checkten me. Ik heb op het toilet dope aan een agente verkocht. Daar komen ze zelf niet mee weg.
Sicke snor welquote:
Echt hequote:Op zaterdag 14 januari 2017 20:38 schreef Kurovski het volgende:
[..]
Leuk zo'n citaat van een poos geleden. Je punt? Ondertussen vind ik je nog steeds een hufter.
Ja hebben we straks trio mee jajaquote:Op zaterdag 14 januari 2017 20:39 schreef Mozy het volgende:
[..]
Eindjuh Grammaga Allure_ neuken dan.
geile donder ben jij ook.quote:Op zaterdag 14 januari 2017 20:39 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Ja hebben we straks trio mee jaja
Jij ookquote:
quote:
En obesitas.quote:
Lekker, heet en je verbrandt je tong als je meteen in je mond wilt stoppen? Ja, klopt.quote:Op zaterdag 14 januari 2017 20:41 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
Net of je in een spiegel kijkt zeker
Pizza schreeuwt niet in de ovenquote:Op zaterdag 14 januari 2017 20:42 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Wat is het verschil tussen een pizza en een jood
quote:Op zaterdag 14 januari 2017 20:42 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Lekker, heet en je verbrandt je tong als je meteen in je mond wilt stoppen? Ja, klopt.
quote:Op zaterdag 14 januari 2017 20:42 schreef Chai het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 2 augustus 2014 09:41 schreef niels0 het volgende:
[..]
We deden het anders heel bedekt. Dat jij dat niet snapt mag je zelf weten. Mijn criminaliteit (gewoon eerlijke drughandel) is iets anders dan beroving en inbreken bijvoorbeeld.
Wat stalk je me, downiequote:
Zolang WCH erussenzit vrij weinig, maar wie ben ik om dat te vinden...quote:Op zaterdag 14 januari 2017 20:42 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Wat is het verschil tussen een pizza en een jood
Walgelijk slechte grap ook eigenlijkquote:Op zaterdag 14 januari 2017 20:43 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Pizza schreeuwt niet in de oven
Zoals?quote:Op zaterdag 14 januari 2017 20:40 schreef Mozy het volgende:
[..]
echt jongen geef mij je adres ik doe dingen met je
quote:Op zaterdag 14 januari 2017 20:44 schreef Kurovski het volgende:
[..]
Zolang WCH erussenzit vrij weinig, maar wie ben ik om dat te vinden...
quote:Op zaterdag 2 augustus 2014 10:49 schreef niels0 het volgende:
[..]
Electro Technisch Officier met drie strepen, de hoogste van allemaal, helaas.
Ik heb net zoveel recht om hier te zijn als jij ja. Doe niet zo geforceerd ook met je stalken dit stalken dat elke keer.quote:
Wat is de overeenkomst tussen een tweeling en een massagraf?quote:Op zaterdag 14 januari 2017 20:44 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Walgelijk slechte grap ook eigenlijk
Lijken op elkaarquote:Op zaterdag 14 januari 2017 20:45 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Wat is de overeenkomst tussen een tweeling en een massagraf?
Hahaquote:Op zaterdag 14 januari 2017 20:45 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Ik heb net zoveel recht om hier te zijn als jij ja. Doe niet zo geforceerd ook met je stalken dit stalken dat elke keer.
Je tweelingbroer Che was je al voor hoorquote:Op zaterdag 14 januari 2017 20:45 schreef Montelly het volgende:
Tien jaar celstraf voor juf die zwanger werd van leerling (13)
Een 24-jarige docente is vrijdag veroordeeld tot tien jaar celstraf voor haar relatie met een 13-jarige leerling, van wie ze in januari vorig jaar zwanger werd. Dat meldden Amerikaanse media. Volgens de lerares was de familie op de hoogte van de relatie.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
In betere tijden toen ze nog insta sletje was.
[ afbeelding ]
Hihiquote:
mad.quote:Op zaterdag 14 januari 2017 20:45 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Ik heb net zoveel recht om hier te zijn als jij ja. Doe niet zo geforceerd ook met je stalken dit stalken dat elke keer.
Allemaal lichamen op elkaarquote:Op zaterdag 14 januari 2017 20:45 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Wat is de overeenkomst tussen een tweeling en een massagraf?
Ja daar heb je niet van terug.quote:
Doe maar.quote:Op zaterdag 14 januari 2017 20:45 schreef Mozy het volgende:
Niels jongen gore crimineel die je bent bel nu het uwv
Je bent gwn beetje vermoeiendquote:
Jesus Christ.quote:Op zaterdag 14 januari 2017 20:46 schreef Mozy het volgende:
[..]
double fist anal. En dat is nog voorspel
Kijk deze white knight dan hahah.quote:
Die man in het blauw lijkt op Lionel Richiequote:Op zaterdag 14 januari 2017 20:47 schreef Montelly het volgende:
[ afbeelding ]
Jammr dat die natural juggs voor 10 jaar verdwijnen
Log uit dan als het je niet bevalt.quote:
Zou je haar doen?quote:Op zaterdag 14 januari 2017 20:47 schreef Montelly het volgende:
[ afbeelding ]
Jammr dat die natural juggs voor 10 jaar verdwijnen
CK waarom ben je altijd zo fucking on fire.quote:Op zaterdag 14 januari 2017 20:47 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Log uit dan als het je niet bevalt.
Tweeling zoals in Twins (1988, red.) zeker want hij is manlet en ik monster.quote:Op zaterdag 14 januari 2017 20:46 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Je tweelingbroer Che was je al voor hoor
vind dr puntige knieën hebbenquote:
Ik geloof dit ook meteen, Montelly komt wel over als iemand die gefrustreerd is om zijn uiterlijk.quote:Op zaterdag 14 januari 2017 20:48 schreef Che_ het volgende:
[..]
Tweeling zoals in Twins (1988, red.) zeker want hij is manlet en ik monster.
Meer belle en het beest dusquote:Op zaterdag 14 januari 2017 20:48 schreef Che_ het volgende:
[..]
Tweeling zoals in Twins (1988, red.) zeker want hij is manlet en ik monster.
Blijkbaar bevalt het jou allemaal nietquote:Op zaterdag 14 januari 2017 20:47 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Log uit dan als het je niet bevalt.
Alleen bij dikke bitches die denken dat ze stoer zijn.quote:Op zaterdag 14 januari 2017 20:48 schreef Zosk het volgende:
[..]
CK waarom ben je altijd zo fucking on fire.
Ja ze durven niks te doen omdat ze weten dat jij een script hebt die heel Nederland terug naar het fucking stenentijdperk stuurt.quote:
Zo doe je toch niet tegen je moeder?quote:Op zaterdag 14 januari 2017 20:49 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Alleen bij dikke bitches die denken dat ze stoer zijn.
Neuk zequote:Op zaterdag 14 januari 2017 20:49 schreef Kurovski het volgende:
Wat gezellig zeg, veel plezier, doei..
Ga janken bij Arie joh.quote:Op zaterdag 14 januari 2017 20:49 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Blijkbaar bevalt het jou allemaal niet
Hahahaha wat ben je madquote:
Heb je nu al een keuze gemaakt tussen dat teefje waar je op past en de buuv over met welke je de relatie voortzet?quote:Op zaterdag 14 januari 2017 20:49 schreef Kurovski het volgende:
Wat gezellig zeg, veel plezier, doei..
Iedereen hier denkt dat ze stoer zijn toch?quote:Op zaterdag 14 januari 2017 20:49 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Nee joh, hij maakt genoeg oogcontactquote:Op zaterdag 14 januari 2017 20:48 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Ik geloof dit ook meteen, Montelly komt wel over als iemand die gefrustreerd is om zijn uiterlijk.
Als je nou eens ophoudt met die grote bek van je gewoon, jankzakquote:Op zaterdag 14 januari 2017 20:49 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Ahaha ik maak een grapje jij bent gewoon zelf madquote:
quote:Op zaterdag 14 januari 2017 20:50 schreef Zosk het volgende:
[..]
Iedereen hier denkt dat ze stoer zijn toch?
Krijgt hij vast een stijve nek van.quote:Op zaterdag 14 januari 2017 20:50 schreef Che_ het volgende:
[..]
Nee joh, hij maakt genoeg oogcontact
Slechte lerares!!!quote:Op zaterdag 14 januari 2017 20:50 schreef HPLC het volgende:
[..]
Als je haar echt wilt pakken (haha!) dan moet je iets zeggen over haar beroep
Zo frusti deze jongenquote:Op zaterdag 14 januari 2017 20:50 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Ahaha ik maak een grapje jij bent gewoon zelf mad
Nou jij sowieso niet.quote:Op zaterdag 14 januari 2017 20:50 schreef Zosk het volgende:
[..]
Jawel.quote:Op zaterdag 14 januari 2017 20:49 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Zo doe je toch niet tegen je moeder?
Nee hoor. Ik ben in het echt een slappe vaatdoekquote:Op zaterdag 14 januari 2017 20:50 schreef Zosk het volgende:
[..]
Ik ben ook stoerquote:Op zaterdag 14 januari 2017 20:50 schreef Zosk het volgende:
[..]
Doet hij daar ook wat mee?quote:Op zaterdag 14 januari 2017 20:50 schreef Che_ het volgende:
[..]
oogcontact? Montelly is IPH man.quote:Op zaterdag 14 januari 2017 20:50 schreef Che_ het volgende:
[..]
Ik zeg gewoon dat hij niet denkt dat hij stoer is, oh wat erg.quote:
Ja doet me veelquote:Op zaterdag 14 januari 2017 20:50 schreef HPLC het volgende:
[..]
Als je haar echt wilt pakken (haha!) dan moet je iets zeggen over haar beroep
Doe niet zo geforceerd alsof je niet mad bentquote:Op zaterdag 14 januari 2017 20:53 schreef Catkiller het volgende:
Scrummie doe niet zo geforceerd Chloro white knighten dan, je haalt de reguliere white knights toch niet meer in.
Doe niet zo geforceerd alsof je niet geniet van mijn aandachtquote:Op zaterdag 14 januari 2017 20:53 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Doe niet zo geforceerd alsof je niet mad bent
Hahaha, oke.quote:Op zaterdag 14 januari 2017 20:53 schreef Catkiller het volgende:
Scrummie doe niet zo geforceerd Chloro white knighten dan, je haalt de reguliere white knights toch niet meer in.
gvd geilquote:Op zaterdag 14 januari 2017 20:54 schreef HPLC het volgende:
[..]
Ik hoop dat Catkiller jou veel en hard doet
Doe niet zo geforceerd alsof je me haatquote:Op zaterdag 14 januari 2017 20:54 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Doe niet zo geforceerd alsof je niet geniet van mijn aandacht
Ben impotent.quote:Op zaterdag 14 januari 2017 20:54 schreef HPLC het volgende:
[..]
Ik hoop dat Catkiller jou veel en hard doet
Nou ja, ik weet nog dat hij zijn buurvrouw binnen 10 dagen het bed in zou krijgen. Ik wacht nog steeds op dat verslag.quote:Op zaterdag 14 januari 2017 20:53 schreef Che_ het volgende:
[..]
Ja wat denk je zelf..
Op fok uitgebreid verslag
Doe niet zo geforceerd alsof je niet geniet van gehaat worden.quote:Op zaterdag 14 januari 2017 20:54 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Doe niet zo geforceerd alsof je me haat
Ja ze had wel een relatie maar alles kan kapot.quote:Op zaterdag 14 januari 2017 20:55 schreef HPLC het volgende:
[..]
Nou ja, ik weet nog dat hij zijn buurvrouw binnen 10 dagen het bed in zou krijgen. Ik wacht nog steeds op dat verslag.
Dat heb ik nooit ontkendquote:Op zaterdag 14 januari 2017 20:55 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Doe niet zo geforceerd alsof je niet geniet van gehaat worden.
Nog 34 minuten.quote:
Oh nou dan zijn we er uit toch!quote:
Wordt nog nagekeken door zijn studiebegeleiderquote:Op zaterdag 14 januari 2017 20:55 schreef HPLC het volgende:
[..]
Nou ja, ik weet nog dat hij zijn buurvrouw binnen 10 dagen het bed in zou krijgen. Ik wacht nog steeds op dat verslag.
Nee want dat jij elke keer zo mad wordt is saai aan het wordenquote:Op zaterdag 14 januari 2017 20:56 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Oh nou dan zijn we er uit toch!
Haha ja is goed Zosk, aai over je bol.quote:
cutetwitter:KidsWriteJokes twitterde op maandag 03-10-2016 om 09:45:23what do you call a tiger with glasses on?a scientist tiger reageer retweet
Kan ik eindelijk fatsoenlijk een vrouw vullen.quote:Op zaterdag 14 januari 2017 20:56 schreef HPLC het volgende:
[..]
Geeft niet, dan bind je gewoon je lul vast aan een stok en dan duw je hem zo naar binnen.
quote:
quote:Op zaterdag 2 augustus 2014 06:32 schreef niels0 het volgende:
[..]
Je wilt niet weten hoe erg ze op me letten. Al een inval gehad ook.
Benieuwd of jij ook ooit met leerlingen ooerangadangquote:Op zaterdag 14 januari 2017 20:56 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Nee want dat jij elke keer zo mad wordt is saai aan het worden
Zo klein ben ik niet. :squote:Op zaterdag 14 januari 2017 20:56 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Haha ja is goed Zosk, aai over je bol.
Toen was ck er nietquote:Op zaterdag 14 januari 2017 20:57 schreef Scrummie het volgende:
Vanmiddag was het hier gezelliger.
Doei.
Dat jij elke keer zo hitsig doet en stilzwijgend smeekt om mijn aandacht ook maar zeg ik toch ook niks van.quote:Op zaterdag 14 januari 2017 20:56 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Nee want dat jij elke keer zo mad wordt is saai aan het worden
Dude neequote:Op zaterdag 14 januari 2017 20:57 schreef Che_ het volgende:
[..]
Benieuwd of jij ook ooit met leerlingen ooerangadang
quote:
komt door mijn positiviteitsbeleidquote:Op zaterdag 14 januari 2017 20:57 schreef Scrummie het volgende:
Doei.
Niets van gemerkt.quote:Op zaterdag 14 januari 2017 20:57 schreef Scrummie het volgende:
Doei.
Wat is deze psychosequote:Op zaterdag 14 januari 2017 20:57 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Dat jij elke keer zo hitsig doet en stilzwijgend smeekt om mijn aandacht ook maar zeg ik toch ook niks van.
Doe normaal joh ik heb ook gevoelens.quote:
Ik kan dit namens WCH bevestigen.quote:
quote:Op zaterdag 14 januari 2017 20:58 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Ik kan dit namens WCH bevestigen.
Mocht het ooit toch gebeuren, krijg jij de scoopquote:
Qua seksuele verzoeken van jou richting mij zou je het bijna wel denken.quote:
Oeiquote:Op zaterdag 14 januari 2017 20:59 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Qua seksuele verzoeken van jou richting mij zou je het bijna wel denken.
Geef geen les op basisschool hoor :sssquote:
Wil liever lijdend voorwerp zijnquote:Op zaterdag 14 januari 2017 20:59 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Mocht het ooit toch gebeuren, krijg jij de scoop
Ouwe snoepertquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |