Die man in het blauw lijkt op Lionel Richiequote:Op zaterdag 14 januari 2017 20:47 schreef Montelly het volgende:
[ afbeelding ]
Jammr dat die natural juggs voor 10 jaar verdwijnen
Log uit dan als het je niet bevalt.quote:
Zou je haar doen?quote:Op zaterdag 14 januari 2017 20:47 schreef Montelly het volgende:
[ afbeelding ]
Jammr dat die natural juggs voor 10 jaar verdwijnen
CK waarom ben je altijd zo fucking on fire.quote:Op zaterdag 14 januari 2017 20:47 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Log uit dan als het je niet bevalt.
Tweeling zoals in Twins (1988, red.) zeker want hij is manlet en ik monster.quote:Op zaterdag 14 januari 2017 20:46 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Je tweelingbroer Che was je al voor hoor
vind dr puntige knieën hebbenquote:
Ik geloof dit ook meteen, Montelly komt wel over als iemand die gefrustreerd is om zijn uiterlijk.quote:Op zaterdag 14 januari 2017 20:48 schreef Che_ het volgende:
[..]
Tweeling zoals in Twins (1988, red.) zeker want hij is manlet en ik monster.
Meer belle en het beest dusquote:Op zaterdag 14 januari 2017 20:48 schreef Che_ het volgende:
[..]
Tweeling zoals in Twins (1988, red.) zeker want hij is manlet en ik monster.
Blijkbaar bevalt het jou allemaal nietquote:Op zaterdag 14 januari 2017 20:47 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Log uit dan als het je niet bevalt.
Alleen bij dikke bitches die denken dat ze stoer zijn.quote:Op zaterdag 14 januari 2017 20:48 schreef Zosk het volgende:
[..]
CK waarom ben je altijd zo fucking on fire.
Ja ze durven niks te doen omdat ze weten dat jij een script hebt die heel Nederland terug naar het fucking stenentijdperk stuurt.quote:
Zo doe je toch niet tegen je moeder?quote:Op zaterdag 14 januari 2017 20:49 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Alleen bij dikke bitches die denken dat ze stoer zijn.
Neuk zequote:Op zaterdag 14 januari 2017 20:49 schreef Kurovski het volgende:
Wat gezellig zeg, veel plezier, doei..
Ga janken bij Arie joh.quote:Op zaterdag 14 januari 2017 20:49 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Blijkbaar bevalt het jou allemaal niet
Hahahaha wat ben je madquote:
Heb je nu al een keuze gemaakt tussen dat teefje waar je op past en de buuv over met welke je de relatie voortzet?quote:Op zaterdag 14 januari 2017 20:49 schreef Kurovski het volgende:
Wat gezellig zeg, veel plezier, doei..
Iedereen hier denkt dat ze stoer zijn toch?quote:Op zaterdag 14 januari 2017 20:49 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Nee joh, hij maakt genoeg oogcontactquote:Op zaterdag 14 januari 2017 20:48 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Ik geloof dit ook meteen, Montelly komt wel over als iemand die gefrustreerd is om zijn uiterlijk.
Als je nou eens ophoudt met die grote bek van je gewoon, jankzakquote:Op zaterdag 14 januari 2017 20:49 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Ahaha ik maak een grapje jij bent gewoon zelf madquote:
quote:Op zaterdag 14 januari 2017 20:50 schreef Zosk het volgende:
[..]
Iedereen hier denkt dat ze stoer zijn toch?
Krijgt hij vast een stijve nek van.quote:Op zaterdag 14 januari 2017 20:50 schreef Che_ het volgende:
[..]
Nee joh, hij maakt genoeg oogcontact
Slechte lerares!!!quote:Op zaterdag 14 januari 2017 20:50 schreef HPLC het volgende:
[..]
Als je haar echt wilt pakken (haha!) dan moet je iets zeggen over haar beroep
Zo frusti deze jongenquote:Op zaterdag 14 januari 2017 20:50 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Ahaha ik maak een grapje jij bent gewoon zelf mad
Nou jij sowieso niet.quote:Op zaterdag 14 januari 2017 20:50 schreef Zosk het volgende:
[..]
Jawel.quote:Op zaterdag 14 januari 2017 20:49 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Zo doe je toch niet tegen je moeder?
Nee hoor. Ik ben in het echt een slappe vaatdoekquote:Op zaterdag 14 januari 2017 20:50 schreef Zosk het volgende:
[..]
Ik ben ook stoerquote:Op zaterdag 14 januari 2017 20:50 schreef Zosk het volgende:
[..]
Doet hij daar ook wat mee?quote:Op zaterdag 14 januari 2017 20:50 schreef Che_ het volgende:
[..]
oogcontact? Montelly is IPH man.quote:Op zaterdag 14 januari 2017 20:50 schreef Che_ het volgende:
[..]
Ik zeg gewoon dat hij niet denkt dat hij stoer is, oh wat erg.quote:
Ja doet me veelquote:Op zaterdag 14 januari 2017 20:50 schreef HPLC het volgende:
[..]
Als je haar echt wilt pakken (haha!) dan moet je iets zeggen over haar beroep
Doe niet zo geforceerd alsof je niet mad bentquote:Op zaterdag 14 januari 2017 20:53 schreef Catkiller het volgende:
Scrummie doe niet zo geforceerd Chloro white knighten dan, je haalt de reguliere white knights toch niet meer in.
Doe niet zo geforceerd alsof je niet geniet van mijn aandachtquote:Op zaterdag 14 januari 2017 20:53 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Doe niet zo geforceerd alsof je niet mad bent
Hahaha, oke.quote:Op zaterdag 14 januari 2017 20:53 schreef Catkiller het volgende:
Scrummie doe niet zo geforceerd Chloro white knighten dan, je haalt de reguliere white knights toch niet meer in.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |