quote:Op zaterdag 14 januari 2017 20:38 schreef Kurovski het volgende:
[..]
Leuk zo'n citaat van een poos geleden. Je punt? Ondertussen vind ik je nog steeds een hufter.
quote:Op zaterdag 2 augustus 2014 06:16 schreef niels0 het volgende:
[..]
Ze checkten me. Ik heb op het toilet dope aan een agente verkocht. Daar komen ze zelf niet mee weg.
Sicke snor welquote:
Echt hequote:Op zaterdag 14 januari 2017 20:38 schreef Kurovski het volgende:
[..]
Leuk zo'n citaat van een poos geleden. Je punt? Ondertussen vind ik je nog steeds een hufter.
Ja hebben we straks trio mee jajaquote:Op zaterdag 14 januari 2017 20:39 schreef Mozy het volgende:
[..]
Eindjuh Grammaga Allure_ neuken dan.
geile donder ben jij ook.quote:Op zaterdag 14 januari 2017 20:39 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Ja hebben we straks trio mee jaja
Jij ookquote:
quote:
En obesitas.quote:
Lekker, heet en je verbrandt je tong als je meteen in je mond wilt stoppen? Ja, klopt.quote:Op zaterdag 14 januari 2017 20:41 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
Net of je in een spiegel kijkt zeker
Pizza schreeuwt niet in de ovenquote:Op zaterdag 14 januari 2017 20:42 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Wat is het verschil tussen een pizza en een jood
quote:Op zaterdag 14 januari 2017 20:42 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Lekker, heet en je verbrandt je tong als je meteen in je mond wilt stoppen? Ja, klopt.
quote:Op zaterdag 14 januari 2017 20:42 schreef Chai het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 2 augustus 2014 09:41 schreef niels0 het volgende:
[..]
We deden het anders heel bedekt. Dat jij dat niet snapt mag je zelf weten. Mijn criminaliteit (gewoon eerlijke drughandel) is iets anders dan beroving en inbreken bijvoorbeeld.
Wat stalk je me, downiequote:
Zolang WCH erussenzit vrij weinig, maar wie ben ik om dat te vinden...quote:Op zaterdag 14 januari 2017 20:42 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Wat is het verschil tussen een pizza en een jood
Walgelijk slechte grap ook eigenlijkquote:Op zaterdag 14 januari 2017 20:43 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Pizza schreeuwt niet in de oven
Zoals?quote:Op zaterdag 14 januari 2017 20:40 schreef Mozy het volgende:
[..]
echt jongen geef mij je adres ik doe dingen met je
quote:Op zaterdag 14 januari 2017 20:44 schreef Kurovski het volgende:
[..]
Zolang WCH erussenzit vrij weinig, maar wie ben ik om dat te vinden...
quote:Op zaterdag 2 augustus 2014 10:49 schreef niels0 het volgende:
[..]
Electro Technisch Officier met drie strepen, de hoogste van allemaal, helaas.
Ik heb net zoveel recht om hier te zijn als jij ja. Doe niet zo geforceerd ook met je stalken dit stalken dat elke keer.quote:
Wat is de overeenkomst tussen een tweeling en een massagraf?quote:Op zaterdag 14 januari 2017 20:44 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Walgelijk slechte grap ook eigenlijk
Lijken op elkaarquote:Op zaterdag 14 januari 2017 20:45 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Wat is de overeenkomst tussen een tweeling en een massagraf?
Hahaquote:Op zaterdag 14 januari 2017 20:45 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Ik heb net zoveel recht om hier te zijn als jij ja. Doe niet zo geforceerd ook met je stalken dit stalken dat elke keer.
Je tweelingbroer Che was je al voor hoorquote:Op zaterdag 14 januari 2017 20:45 schreef Montelly het volgende:
Tien jaar celstraf voor juf die zwanger werd van leerling (13)
Een 24-jarige docente is vrijdag veroordeeld tot tien jaar celstraf voor haar relatie met een 13-jarige leerling, van wie ze in januari vorig jaar zwanger werd. Dat meldden Amerikaanse media. Volgens de lerares was de familie op de hoogte van de relatie.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
In betere tijden toen ze nog insta sletje was.
[ afbeelding ]
Hihiquote:
mad.quote:Op zaterdag 14 januari 2017 20:45 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Ik heb net zoveel recht om hier te zijn als jij ja. Doe niet zo geforceerd ook met je stalken dit stalken dat elke keer.
Allemaal lichamen op elkaarquote:Op zaterdag 14 januari 2017 20:45 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Wat is de overeenkomst tussen een tweeling en een massagraf?
Ja daar heb je niet van terug.quote:
Doe maar.quote:Op zaterdag 14 januari 2017 20:45 schreef Mozy het volgende:
Niels jongen gore crimineel die je bent bel nu het uwv
Je bent gwn beetje vermoeiendquote:
Jesus Christ.quote:Op zaterdag 14 januari 2017 20:46 schreef Mozy het volgende:
[..]
double fist anal. En dat is nog voorspel
Kijk deze white knight dan hahah.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |