gvd geilquote:Op zaterdag 14 januari 2017 20:54 schreef HPLC het volgende:
[..]
Ik hoop dat Catkiller jou veel en hard doet
Doe niet zo geforceerd alsof je me haatquote:Op zaterdag 14 januari 2017 20:54 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Doe niet zo geforceerd alsof je niet geniet van mijn aandacht
Ben impotent.quote:Op zaterdag 14 januari 2017 20:54 schreef HPLC het volgende:
[..]
Ik hoop dat Catkiller jou veel en hard doet
Nou ja, ik weet nog dat hij zijn buurvrouw binnen 10 dagen het bed in zou krijgen. Ik wacht nog steeds op dat verslag.quote:Op zaterdag 14 januari 2017 20:53 schreef Che_ het volgende:
[..]
Ja wat denk je zelf..
Op fok uitgebreid verslag
Doe niet zo geforceerd alsof je niet geniet van gehaat worden.quote:Op zaterdag 14 januari 2017 20:54 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Doe niet zo geforceerd alsof je me haat
Ja ze had wel een relatie maar alles kan kapot.quote:Op zaterdag 14 januari 2017 20:55 schreef HPLC het volgende:
[..]
Nou ja, ik weet nog dat hij zijn buurvrouw binnen 10 dagen het bed in zou krijgen. Ik wacht nog steeds op dat verslag.
Dat heb ik nooit ontkendquote:Op zaterdag 14 januari 2017 20:55 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Doe niet zo geforceerd alsof je niet geniet van gehaat worden.
Nog 34 minuten.quote:
Oh nou dan zijn we er uit toch!quote:
Wordt nog nagekeken door zijn studiebegeleiderquote:Op zaterdag 14 januari 2017 20:55 schreef HPLC het volgende:
[..]
Nou ja, ik weet nog dat hij zijn buurvrouw binnen 10 dagen het bed in zou krijgen. Ik wacht nog steeds op dat verslag.
Nee want dat jij elke keer zo mad wordt is saai aan het wordenquote:Op zaterdag 14 januari 2017 20:56 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Oh nou dan zijn we er uit toch!
Haha ja is goed Zosk, aai over je bol.quote:
cutetwitter:KidsWriteJokes twitterde op maandag 03-10-2016 om 09:45:23what do you call a tiger with glasses on?a scientist tiger reageer retweet
Kan ik eindelijk fatsoenlijk een vrouw vullen.quote:Op zaterdag 14 januari 2017 20:56 schreef HPLC het volgende:
[..]
Geeft niet, dan bind je gewoon je lul vast aan een stok en dan duw je hem zo naar binnen.
quote:
quote:Op zaterdag 2 augustus 2014 06:32 schreef niels0 het volgende:
[..]
Je wilt niet weten hoe erg ze op me letten. Al een inval gehad ook.
Benieuwd of jij ook ooit met leerlingen ooerangadangquote:Op zaterdag 14 januari 2017 20:56 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Nee want dat jij elke keer zo mad wordt is saai aan het worden
Zo klein ben ik niet. :squote:Op zaterdag 14 januari 2017 20:56 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Haha ja is goed Zosk, aai over je bol.
Toen was ck er nietquote:Op zaterdag 14 januari 2017 20:57 schreef Scrummie het volgende:
Vanmiddag was het hier gezelliger.
Doei.
Dat jij elke keer zo hitsig doet en stilzwijgend smeekt om mijn aandacht ook maar zeg ik toch ook niks van.quote:Op zaterdag 14 januari 2017 20:56 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Nee want dat jij elke keer zo mad wordt is saai aan het worden
Dude neequote:Op zaterdag 14 januari 2017 20:57 schreef Che_ het volgende:
[..]
Benieuwd of jij ook ooit met leerlingen ooerangadang
quote:
komt door mijn positiviteitsbeleidquote:Op zaterdag 14 januari 2017 20:57 schreef Scrummie het volgende:
Doei.
Niets van gemerkt.quote:Op zaterdag 14 januari 2017 20:57 schreef Scrummie het volgende:
Doei.
Wat is deze psychosequote:Op zaterdag 14 januari 2017 20:57 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Dat jij elke keer zo hitsig doet en stilzwijgend smeekt om mijn aandacht ook maar zeg ik toch ook niks van.
Doe normaal joh ik heb ook gevoelens.quote:
Ik kan dit namens WCH bevestigen.quote:
quote:Op zaterdag 14 januari 2017 20:58 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Ik kan dit namens WCH bevestigen.
Mocht het ooit toch gebeuren, krijg jij de scoopquote:
Qua seksuele verzoeken van jou richting mij zou je het bijna wel denken.quote:
Oeiquote:Op zaterdag 14 januari 2017 20:59 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Qua seksuele verzoeken van jou richting mij zou je het bijna wel denken.
Geef geen les op basisschool hoor :sssquote:
Wil liever lijdend voorwerp zijnquote:Op zaterdag 14 januari 2017 20:59 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Mocht het ooit toch gebeuren, krijg jij de scoop
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |