Hoe bevalt je werk tot nu toe? Helemaal ingewerkt?quote:Op zaterdag 14 januari 2017 19:55 schreef Elvi het volgende:
Ik heb ook geen Mycroft account. Teveel gedoe.
Wie heeft het over wegpesten? Ik heb het over als je al ergens om gefrustreerd bent, je beter dan ook even niet op fok kunt komen.quote:Op zaterdag 14 januari 2017 19:52 schreef Elvi het volgende:
[..]
Mwa ik ben niet zo van het wegpesten van usersmen kan zich ook gewoon even inhouden natuurlijk.
Cavia's.quote:Op zaterdag 14 januari 2017 19:56 schreef CherryLips het volgende:
Ik weet niet eens waar jullie het over hebben.
Bevalt goedquote:Op zaterdag 14 januari 2017 19:56 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Hoe bevalt je werk tot nu toe? Helemaal ingewerkt?
Ohw zo... dacht dat je dan bijv 1 of 2 maanden via het uitzendbureau zou zitten als zogenaamde proeftijd.quote:Op zaterdag 14 januari 2017 20:04 schreef Elvi het volgende:
[..]
Geen proeftijd. Ben uitzendkracht dus dat is de eeuwige proeftijd volgens mij
Helemaal niks lieffiequote:Op zaterdag 14 januari 2017 19:44 schreef aeque het volgende:
[..]
Zegt er een wat.
Wat is er nu weer gebeurd? Blauwtje gelopen?
Of je rot zelf lekker opquote:Op zaterdag 14 januari 2017 19:51 schreef aeque het volgende:
[..]
Helemaal prima en fijn voor hem. Maar als je dan met opmerkingen komt als 'ga huilen' dan moet je gewoon even niet meer op fok komen.
Ik hoop op een (vast) contract bij het bedrijf zelf. Het is een overheidsinstelling dus dan zit je wel goedquote:Op zaterdag 14 januari 2017 20:06 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Ohw zo... dacht dat je dan bijv 1 of 2 maanden via het uitzendbureau zou zitten als zogenaamde proeftijd.
Nja dit is wel handiger voor het bedrijf natuurlijk. Hopelijk laten ze nog wat doorschemeren over hoe en/of langere tijd mogelijk is
Mij zit niks dwars hoor.quote:
Minder witquote:Op zaterdag 14 januari 2017 20:12 schreef Yvie_lu het volgende:
Mij zit wel wat dwars.
De verhouding witte chocoladekruidnootjes klopt niet met die van melk en pure chocolade. Stom gedoe.
Nu is het 50% wit. 30% melk 20% puur schat ik zo in.quote:
Oh, perfecte verhouding voor mijquote:Op zaterdag 14 januari 2017 20:14 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Nu is het 50% wit. 30% melk 20% puur schat ik zo in.
Het hoort eigenlijk 33% te zijn.
Of als ze mij echt blij willen maken dan gewoon maar 10% wit.
Liggen er ook bijna niet meer toch? Maar ik weet van Yv dat ze altijd wel een voorraadje heeft.quote:Op zaterdag 14 januari 2017 20:19 schreef JaniesBrownie het volgende:
In januari moeten er gewoon geen chocolade kruidnootjes zijn
geen idee. Ik heb ze al n tijdje niet gekocht. Nu zelfgemaakte appeltaart met irish coffee zoquote:Op zaterdag 14 januari 2017 20:20 schreef aeque het volgende:
[..]
Liggen er ook bijna niet meer toch? Maar ik weet van Yv dat ze altijd wel een voorraadje heeft.
Zijn er inderdaad niet meer.quote:Op zaterdag 14 januari 2017 20:20 schreef aeque het volgende:
[..]
Liggen er ook bijna niet meer toch? Maar ik weet van Yv dat ze altijd wel een voorraadje heeft.
ik eet ze bijna nooit, chocolade misschien nog n handje, maar dat was t. Ik houd er niet zo vanquote:Op zaterdag 14 januari 2017 20:21 schreef Elvi het volgende:
Ik heb afgelopen jaar geen kruidnoten gegetennepvrouw ben ik
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |