quote:Op zaterdag 14 januari 2017 18:19 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Helaas is hij dood.
RIPAANDENABESTAANDENSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Sowquote:Op zaterdag 14 januari 2017 18:23 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
Hij heeft waarschijnlijk liever een intelligent gesprek
"alle drie de dagmenu's voor mevrouw?"quote:Op zaterdag 14 januari 2017 18:23 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Neem me dan gvd keer mee uit eten
quote:Op zaterdag 14 januari 2017 18:19 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Helaas is hij dood.Kijk deze foto dan, hier is hij net een teddybeer omdat hij was geknipt en geschoren.
Leuk ding. Jammer dat die kat er voor zit.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wegens niet-Zuid-Koreaanse praktijken verwijderd. :')
VBL / De stylist
https://www.youtube.com/watch?v=G9Y5Dhzciyc&
https://www.youtube.com/watch?v=uxlsPrPF_lk
Was echt een geweldige kat. Zo anders dan de kat die ik nu heb.quote:
quote:Op zaterdag 14 januari 2017 18:24 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Leuk ding. Jammer dat die kat er voor zit.
Goedquote:Op zaterdag 14 januari 2017 18:23 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Neem me dan gvd keer mee uit eten
Nou als dit geen neuken wordt vanavondquote:Op zaterdag 14 januari 2017 18:24 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Leuk ding. Jammer dat die kat er voor zit.
Nouquote:Op zaterdag 14 januari 2017 18:24 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
"alle drie de dagmenu's voor mevrouw?"
Stopquote:Op zaterdag 14 januari 2017 18:25 schreef HPLC het volgende:
[..]
Gemeen he, volgens mij zit jij met 2 dagmenu's al vol
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 14 januari 2017 18:26 schreef Opsonisatie het volgende:
Aanschouw mijn debiel van een kat: antimoonHeb je een duidelijkere foto?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Your beauty never ever scared me.
Aanschouw mijn debiel van een kat: antimoonik kan niet echt zien dat ze debiel is, haar halve gezicht staat er maar opSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Aanschouw mijn debiel van een kat: antimoonDit is wel echt een lelijke katSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Aanschouw mijn debiel van een kat: antimoonJezus, jij bent wel een foto model ofzo he.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Aanschouw mijn debiel van een kat: antimoonhnggg lkkre lippenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Aanschouw mijn debiel van een kat: antimoonDie trui heb ik ook, dat is raar. :sSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Welkom op FOK!
Even zoeken, nieuwe mobielquote:
hahahafuckerquote:Op zaterdag 14 januari 2017 18:27 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
ik kan niet echt zien dat ze debiel is, haar halve gezicht staat er maar op
wowquote:Op zaterdag 14 januari 2017 18:28 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
tongetje raspt alleen zo
Aanschouw mijn debiel van een kat: antimoonwaarom doe je haat brengen naar die kat? neem dan geen kat ofzo, ja tog?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 14 januari 2017 18:28 schreef Chloroform het volgende:
"Kijk hoe raar mijn kat is"
*post onduidelijke foto van zichzelf met kat ergens*
En nog kun je geen pussy scorenquote:
Haatliefde verhouding jwzquote:Op zaterdag 14 januari 2017 18:28 schreef Faeroer het volgende:
[..]
waarom doe je haat brengen naar die kat? neem dan geen kat ofzo, ja tog?
sowquote:Op zaterdag 14 januari 2017 18:29 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
in jouw geval, godzijdank
welquote:Op zaterdag 14 januari 2017 18:29 schreef Chloroform het volgende:
[..]
En nog kun je geen pussy scoren
Eet smakelijk lieve Opso.quote:Op zaterdag 14 januari 2017 18:29 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Haatliefde verhouding jwz
En nu ga ik kip eten doei xx
Ik vind jouw vrouw echt een heldin.quote:
wajo, ik wil ook kip??quote:Op zaterdag 14 januari 2017 18:29 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Haatliefde verhouding jwz
En nu ga ik kip eten doei xx
ik ookquote:Op zaterdag 14 januari 2017 18:30 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Ik vind jouw vrouw echt een heldin.
Ja jij wel hè vieze ouwe stalker dat je er rondlooptquote:
ze houdt van je tot aan de maan en terugquote:Op zaterdag 14 januari 2017 18:31 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
ik ook
gekke fetisj waarschijnlijk
Wel eng. Jij duikt altijd op als vrouwen hier foto's droppenquote:Op zaterdag 14 januari 2017 18:28 schreef Faeroer het volgende:
[..]
waarom doe je haat brengen naar die kat? neem dan geen kat ofzo, ja tog?
meissie tochquote:Op zaterdag 14 januari 2017 18:31 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Ja jij wel hè vieze ouwe stalker dat je er rondloopt
Fok zit vol stalkers. Srsquote:Op zaterdag 14 januari 2017 18:31 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Ja jij wel hè vieze ouwe stalker dat je er rondloopt
Pics van zijn vrouw.quote:Op zaterdag 14 januari 2017 18:30 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Ik vind jouw vrouw echt een heldin.
en jij duikt op wanneer ik net een anacondradrol in het riool gelegd hebquote:Op zaterdag 14 januari 2017 18:31 schreef Che_ het volgende:
[..]
Wel eng. Jij duikt altijd op als vrouwen hier foto's droppen
Wie?quote:Op zaterdag 14 januari 2017 18:31 schreef Scrummie het volgende:
Jongens en meiden, ik mis supersof, waar is ze?
Heb jij ook een stalker?quote:
Ahwquote:Op zaterdag 14 januari 2017 18:34 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Zit me dan niet de gek aan te steken joh tyfuslul. Ik toon oprecht mijn emoties.
En kaasquote:
Kom maarquote:
Serieus? Van die psycho wijvenquote:
Heb je nog halal kleurplaatjes naar hypocrip gestuurd?quote:Op zaterdag 14 januari 2017 18:33 schreef Faeroer het volgende:
[..]
en jij duikt op wanneer ik net een anacondradrol in het riool gelegd heb
en caramelstroopquote:
Arnhemquote:
Niet normaal.quote:Op zaterdag 14 januari 2017 18:36 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Serieus? Van die psycho wijven
Waar woon jij dan :s en beetjequote:
bacon + stroop = godnessquote:
Ja ditquote:
Tot zo scheetjequote:Op zaterdag 14 januari 2017 18:39 schreef Scrummie het volgende:
Oké, even naar de shop. Tot zo vrienden en vriendinnen.
Wat heb je er tegen gedaanquote:
kijk monjelly gaanquote:Op zaterdag 14 januari 2017 18:36 schreef Che_ het volgende:
[..]
Heb je nog halal kleurplaatjes naar hypocrip gestuurd?
Aanschouw mijn debiel van een kat: antimoonhey mag ik vragen als je vrijgezel bent?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dat is ze.quote:Op zaterdag 14 januari 2017 18:45 schreef HPLC het volgende:
[..]
hey mag ik vragen als je vrijgezel bent?
ze is al met een corpsbal samenquote:Op zaterdag 14 januari 2017 18:45 schreef HPLC het volgende:
[..]
kans is sowieso groot dat ze gewoon smaak heeftquote:Op zaterdag 14 januari 2017 18:45 schreef HPLC het volgende:
[..]
Echte vrienden zoals ik weten dat ze nu een volleybalwedstrijd achter de rug heeft en dat ze nu ergens gezellig eten en drinken om de overwinning te vieren.quote:Op zaterdag 14 januari 2017 18:31 schreef Scrummie het volgende:
Jongens en meiden, ik mis supersof, waar is ze?
Lijkt me stug met zo'n kat.quote:Op zaterdag 14 januari 2017 18:46 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
kans is sowieso groot dat ze gewoon smaak heeft
O, zo'n gekke hockeyfaggot zeker, snel wegwezenquote:Op zaterdag 14 januari 2017 18:48 schreef Crip het volgende:
[..]
kijk uit dadelijk laatze hem een bal tussen je spaken gooien
Deep friendzone infiltratedquote:Op zaterdag 14 januari 2017 18:50 schreef HPLC het volgende:
[..]
Echte vrienden zoals ik weten dat ze nu een volleybalwedstrijd achter de rug heeft en dat ze nu ergens gezellig eten en drinken om de overwinning te vieren.
Oh okequote:Op zaterdag 14 januari 2017 18:45 schreef HPLC het volgende:
[..]
kom we fietsen samen wegquote:Op zaterdag 14 januari 2017 18:51 schreef HPLC het volgende:
[..]
O, zo'n gekke hockeyfaggot zeker, snel wegwezen
niet zo leuk voor je... denk maar zo, genoeg vissen in de zee aber, toi toi toiquote:
quote:Op zaterdag 14 januari 2017 18:52 schreef HPLC het volgende:
Haha gezellig topic in mijn eentje weer, vogeltjesdans
Mooie zwarte vrouwenquote:Op zaterdag 14 januari 2017 19:11 schreef Crip het volgende:
wtf meisje vraagt aan jongen hier zo val je op zwarte zegt die jongen nee gatverdamme wat walgelijk
wtf doe ik hier
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |