Ahwquote:Op zaterdag 14 januari 2017 18:34 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Zit me dan niet de gek aan te steken joh tyfuslul. Ik toon oprecht mijn emoties.
En kaasquote:
Kom maarquote:
Serieus? Van die psycho wijvenquote:
Heb je nog halal kleurplaatjes naar hypocrip gestuurd?quote:Op zaterdag 14 januari 2017 18:33 schreef Faeroer het volgende:
[..]
en jij duikt op wanneer ik net een anacondradrol in het riool gelegd heb
en caramelstroopquote:
Arnhemquote:
Niet normaal.quote:Op zaterdag 14 januari 2017 18:36 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Serieus? Van die psycho wijven
Waar woon jij dan :s en beetjequote:
bacon + stroop = godnessquote:
Ja ditquote:
Tot zo scheetjequote:Op zaterdag 14 januari 2017 18:39 schreef Scrummie het volgende:
Oké, even naar de shop. Tot zo vrienden en vriendinnen.
Wat heb je er tegen gedaanquote:
kijk monjelly gaanquote:Op zaterdag 14 januari 2017 18:36 schreef Che_ het volgende:
[..]
Heb je nog halal kleurplaatjes naar hypocrip gestuurd?
quote:Op zaterdag 14 januari 2017 18:26 schreef Opsonisatie het volgende:
Aanschouw mijn debiel van een kat: antimoonhey mag ik vragen als je vrijgezel bent?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dat is ze.quote:Op zaterdag 14 januari 2017 18:45 schreef HPLC het volgende:
[..]
hey mag ik vragen als je vrijgezel bent?
ze is al met een corpsbal samenquote:Op zaterdag 14 januari 2017 18:45 schreef HPLC het volgende:
[..]
kans is sowieso groot dat ze gewoon smaak heeftquote:Op zaterdag 14 januari 2017 18:45 schreef HPLC het volgende:
[..]
Echte vrienden zoals ik weten dat ze nu een volleybalwedstrijd achter de rug heeft en dat ze nu ergens gezellig eten en drinken om de overwinning te vieren.quote:Op zaterdag 14 januari 2017 18:31 schreef Scrummie het volgende:
Jongens en meiden, ik mis supersof, waar is ze?
Lijkt me stug met zo'n kat.quote:Op zaterdag 14 januari 2017 18:46 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
kans is sowieso groot dat ze gewoon smaak heeft
O, zo'n gekke hockeyfaggot zeker, snel wegwezenquote:Op zaterdag 14 januari 2017 18:48 schreef Crip het volgende:
[..]
kijk uit dadelijk laatze hem een bal tussen je spaken gooien
Deep friendzone infiltratedquote:Op zaterdag 14 januari 2017 18:50 schreef HPLC het volgende:
[..]
Echte vrienden zoals ik weten dat ze nu een volleybalwedstrijd achter de rug heeft en dat ze nu ergens gezellig eten en drinken om de overwinning te vieren.
Oh okequote:Op zaterdag 14 januari 2017 18:45 schreef HPLC het volgende:
[..]
kom we fietsen samen wegquote:Op zaterdag 14 januari 2017 18:51 schreef HPLC het volgende:
[..]
O, zo'n gekke hockeyfaggot zeker, snel wegwezen
niet zo leuk voor je... denk maar zo, genoeg vissen in de zee aber, toi toi toiquote:
quote:Op zaterdag 14 januari 2017 18:52 schreef HPLC het volgende:
Haha gezellig topic in mijn eentje weer, vogeltjesdans
Mooie zwarte vrouwenquote:Op zaterdag 14 januari 2017 19:11 schreef Crip het volgende:
wtf meisje vraagt aan jongen hier zo val je op zwarte zegt die jongen nee gatverdamme wat walgelijk
wtf doe ik hier
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |