Wat nouquote:Op zaterdag 14 januari 2017 18:15 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Nu geen dubbelrol gaan spelen hé.
Ik heb respect hoe jij met tegenvallers omgaat, je doet ook zo aardig tegen mijquote:Op zaterdag 14 januari 2017 18:15 schreef Zosk het volgende:
[..]
Oh, nou het viel te proberen. Jammer.
Heb je weer kinderen bang gemaakt of had je vandaag wel een zak over je hoofdquote:
IK HAD OOK ZO EEEENNNNNquote:Op zaterdag 14 januari 2017 18:15 schreef Amarantha het volgende:
[ afbeelding ]
Cute. Kom net ineens oude foto tegen van mijn hamster 10 jaar terug.
SOOOOOOOOWquote:Op zaterdag 14 januari 2017 18:16 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Heb je weer kinderen bang gemaakt of had je vandaag wel een zak over je hoofd
OH SHITquote:Op zaterdag 14 januari 2017 18:16 schreef Chloroform het volgende:
[..]
aw cute, dit is hem nuquote:Op zaterdag 14 januari 2017 18:15 schreef Amarantha het volgende:
[ afbeelding ]
Cute. Kom net ineens oude foto tegen van mijn hamster 10 jaar terug.
Ik heb daar mee leren omgaan door de vele tegenslagen die ik krijg bij Chloro.quote:Op zaterdag 14 januari 2017 18:16 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
Ik heb respect hoe jij met tegenvallers omgaat, je doet ook zo aardig tegen mij
IK WILLEMquote:Op zaterdag 14 januari 2017 18:17 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
aw cute, dit is hem nu4
[ afbeelding ]
OW WAUWquote:Op zaterdag 14 januari 2017 18:16 schreef Chloroform het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 14 januari 2017 18:17 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
aw cute, dit is hem nu4
[ afbeelding ]
DIE WIL IK OOKquote:Op zaterdag 14 januari 2017 18:17 schreef Amarantha het volgende:
[ afbeelding ]
En mijn vorige kat. (Naja mijn ouders hun kat)
Ik ken het gevoelquote:Op zaterdag 14 januari 2017 18:17 schreef Zosk het volgende:
[..]
Ik heb daar mee leren omgaan door de vele tegenslagen die ik krijg bij Chloro.
Ik ook van jou, grafkipquote:
Helaas is hij dood.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Your beauty never ever scared me.
Doe niet alsof ik al dood benquote:Op zaterdag 14 januari 2017 18:19 schreef Zosk het volgende:
[..]
Maar toch zal ze altijd een speciaal plekje in mijn hart hebben
echt hequote:Op zaterdag 14 januari 2017 18:19 schreef Zosk het volgende:
[..]
Maar toch zal ze altijd een speciaal plekje in mijn hart hebben
Sowquote:Op zaterdag 14 januari 2017 18:20 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
Een mens mag hoop en dromen hebben
FUCK.... HELEMAAL VERGETENquote:Op zaterdag 14 januari 2017 18:22 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Kom op WCH, je was zo goed bezig.
Jammer joh.quote:Op zaterdag 14 januari 2017 18:22 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
FUCK.... HELEMAAL VERGETEN
Dat is waarquote:Op zaterdag 14 januari 2017 18:20 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
Een mens mag hoop en dromen hebben
Hij heeft waarschijnlijk liever een intelligent gesprekquote:Op zaterdag 14 januari 2017 18:22 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Ga eens praten met je vriendin man.
Moet dat?quote:Op zaterdag 14 januari 2017 18:22 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Ga eens praten met je vriendin man.
Neem me dan gvd keer mee uit etenquote:Op zaterdag 14 januari 2017 18:22 schreef Zosk het volgende:
[..]
Je bent niet dood voor mij ondanks dat je me zo vaak afwijst :s
quote:Op zaterdag 14 januari 2017 18:19 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Helaas is hij dood.Kijk deze foto dan, hier is hij net een teddybeer omdat hij was geknipt en geschoren.
Hahaha omgomgSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Naahw
WOW WOW WOW PEWPEWPEWWW BANGBANGquote:Op zaterdag 14 januari 2017 18:23 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
Hij heeft waarschijnlijk liever een intelligent gesprek
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |