Jongeeeeeeequote:
Website bekeken, zou ik blij van worden.quote:Op zaterdag 14 januari 2017 18:00 schreef Chloroform het volgende:
Bistro Bar Berlin in Nijmegen is trouwens echt fucking lekker eten godnondeju
Ivory is ook goed, ook Nijmegenquote:Op zaterdag 14 januari 2017 18:01 schreef Zosk het volgende:
[..]
Website bekeken, zou ik blij van worden.
Wij komen er wel uit samen.quote:Op zaterdag 14 januari 2017 18:02 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Ivory is ook goed, ook Nijmegen
Een bal is bolvormig (technisch gezien niet eens), een pannenkoek is rondquote:Op zaterdag 14 januari 2017 17:28 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Hans pls jij weet net dat een bal rond is.
Ik maakte een grapje.quote:Op zaterdag 14 januari 2017 17:41 schreef NoelGallagher het volgende:
Hahahaha 1200mg net genoeg voor 6 uurtjes hahaha
Bob
Waar zou jijquote:
Helemaal waus in de autoquote:Op zaterdag 14 januari 2017 18:05 schreef goodtripbob het volgende:
[..]
Ik maakte een grapje..
Maar 2 a 3 tijdens het feest zal het zeker wel worden.
En de teringreis terug naar Roffa duurt ook lang dus dan nog wel 1 lijkt mij.
zei hij niet dt het zielig was dat zeer op vakantie ging fokken maar dn wel tijdens zijn date gaat fokken ;squote:
Held. Je moeder zal trots zijnquote:Op zaterdag 14 januari 2017 18:08 schreef HPLC het volgende:
Het is weer donker en ik heb geen fluit gedaan
Trein.quote:
Eten met mij :squote:
Nou ja, have fun ouwe reusquote:Op zaterdag 14 januari 2017 18:09 schreef goodtripbob het volgende:
[..]
Trein.
En ik vermaak mij dan wel hoor. Veel beter dan nuchter.
En die dingen om eten en drinken op te zetten zijn ideaal om lijntjes op te leggen en te snatsen!
Ik ga vanavond een waustronaut zijn!
;Squote:Op zaterdag 14 januari 2017 18:11 schreef Zosk het volgende:
[..]
Overal waar je lekker kan eten, gewoon van alles uitproberen :s
Wat is de wereld soms klein hé.quote:Op zaterdag 14 januari 2017 18:12 schreef Working_Class_Hero het volgende:
gewoon hier op fok, wat maf he
Heb hier gvd helemaal niks aanquote:Op zaterdag 14 januari 2017 18:11 schreef Zosk het volgende:
[..]
Overal waar je lekker kan eten, gewoon van alles uitproberen :s
heel malquote:Op zaterdag 14 januari 2017 18:13 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Wat is de wereld soms klein hé.
Hehe. Kalm maatje. Je wordt helemaal wild.quote:Op zaterdag 14 januari 2017 18:13 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Heb hier gvd helemaal niks aan
Goffedomme mooi man. Koop je wel een roos voor der?quote:Op zaterdag 14 januari 2017 18:13 schreef Crip het volgende:
Ga morgen met mijn soulmate sinds jeugd weer wat leuks doen, heb haar zo gemist. Ben dolblij, gvd.
cholo is psychisch instabielquote:Op zaterdag 14 januari 2017 18:13 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Hehe. Kalm maatje. Je wordt helemaal wild.
hey suikerpropjequote:Op zaterdag 14 januari 2017 18:14 schreef Chloroform het volgende:
Omg wch en onlogisch kennen elkaar
Omg hide yo kids hide yo wife
Heb hoge bloeddruk opeens :sssquote:Op zaterdag 14 januari 2017 18:13 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Hehe. Kalm maatje. Je wordt helemaal wild.
Ja ;$quote:Op zaterdag 14 januari 2017 18:14 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Goffedomme mooi man. Koop je wel een roos voor der?
Dat is een voorwaarde om hier te mogen posten.quote:Op zaterdag 14 januari 2017 18:14 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
cholo is psychisch instabiel
oh jaquote:Op zaterdag 14 januari 2017 18:14 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Dat is een voorwaarde om hier te mogen posten.
Hey dikke doedelzakpijperquote:
Dat is meestal de beste sex.quote:Op zaterdag 14 januari 2017 18:14 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
cholo is psychisch instabiel
Nu geen dubbelrol gaan spelen hé.quote:Op zaterdag 14 januari 2017 18:15 schreef Crip het volgende:
Ik heb voor mijn andere main bitch een anasatia glow palette gekocht, gvd wat ben ik een geode vriendin.
Oh, nou het viel te proberen. Jammer.quote:Op zaterdag 14 januari 2017 18:13 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Heb hier gvd helemaal niks aan
Wat nouquote:Op zaterdag 14 januari 2017 18:15 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Nu geen dubbelrol gaan spelen hé.
Ik heb respect hoe jij met tegenvallers omgaat, je doet ook zo aardig tegen mijquote:Op zaterdag 14 januari 2017 18:15 schreef Zosk het volgende:
[..]
Oh, nou het viel te proberen. Jammer.
Heb je weer kinderen bang gemaakt of had je vandaag wel een zak over je hoofdquote:
IK HAD OOK ZO EEEENNNNNquote:Op zaterdag 14 januari 2017 18:15 schreef Amarantha het volgende:
[ afbeelding ]
Cute. Kom net ineens oude foto tegen van mijn hamster 10 jaar terug.
SOOOOOOOOWquote:Op zaterdag 14 januari 2017 18:16 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Heb je weer kinderen bang gemaakt of had je vandaag wel een zak over je hoofd
OH SHITquote:Op zaterdag 14 januari 2017 18:16 schreef Chloroform het volgende:
[..]
aw cute, dit is hem nuquote:Op zaterdag 14 januari 2017 18:15 schreef Amarantha het volgende:
[ afbeelding ]
Cute. Kom net ineens oude foto tegen van mijn hamster 10 jaar terug.
Ik heb daar mee leren omgaan door de vele tegenslagen die ik krijg bij Chloro.quote:Op zaterdag 14 januari 2017 18:16 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
Ik heb respect hoe jij met tegenvallers omgaat, je doet ook zo aardig tegen mij
IK WILLEMquote:Op zaterdag 14 januari 2017 18:17 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
aw cute, dit is hem nu4
[ afbeelding ]
OW WAUWquote:Op zaterdag 14 januari 2017 18:16 schreef Chloroform het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 14 januari 2017 18:17 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
aw cute, dit is hem nu4
[ afbeelding ]
DIE WIL IK OOKquote:Op zaterdag 14 januari 2017 18:17 schreef Amarantha het volgende:
[ afbeelding ]
En mijn vorige kat. (Naja mijn ouders hun kat)
Ik ken het gevoelquote:Op zaterdag 14 januari 2017 18:17 schreef Zosk het volgende:
[..]
Ik heb daar mee leren omgaan door de vele tegenslagen die ik krijg bij Chloro.
Ik ook van jou, grafkipquote:
Helaas is hij dood.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Your beauty never ever scared me.
Doe niet alsof ik al dood benquote:Op zaterdag 14 januari 2017 18:19 schreef Zosk het volgende:
[..]
Maar toch zal ze altijd een speciaal plekje in mijn hart hebben
echt hequote:Op zaterdag 14 januari 2017 18:19 schreef Zosk het volgende:
[..]
Maar toch zal ze altijd een speciaal plekje in mijn hart hebben
Sowquote:Op zaterdag 14 januari 2017 18:20 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
Een mens mag hoop en dromen hebben
FUCK.... HELEMAAL VERGETENquote:Op zaterdag 14 januari 2017 18:22 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Kom op WCH, je was zo goed bezig.
Jammer joh.quote:Op zaterdag 14 januari 2017 18:22 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
FUCK.... HELEMAAL VERGETEN
Dat is waarquote:Op zaterdag 14 januari 2017 18:20 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
Een mens mag hoop en dromen hebben
Hij heeft waarschijnlijk liever een intelligent gesprekquote:Op zaterdag 14 januari 2017 18:22 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Ga eens praten met je vriendin man.
Moet dat?quote:Op zaterdag 14 januari 2017 18:22 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Ga eens praten met je vriendin man.
Neem me dan gvd keer mee uit etenquote:Op zaterdag 14 januari 2017 18:22 schreef Zosk het volgende:
[..]
Je bent niet dood voor mij ondanks dat je me zo vaak afwijst :s
quote:Op zaterdag 14 januari 2017 18:19 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Helaas is hij dood.Kijk deze foto dan, hier is hij net een teddybeer omdat hij was geknipt en geschoren.
Hahaha omgomgSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Naahw
WOW WOW WOW PEWPEWPEWWW BANGBANGquote:Op zaterdag 14 januari 2017 18:23 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
Hij heeft waarschijnlijk liever een intelligent gesprek
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |