Zelf nasi gemaakt of besteld? In geval van het eerste: ja ik komquote:
Waar dan, ben wel nieuwsgierig. Ben ex-horecahoer hè dus nogal kritischquote:Op zaterdag 14 januari 2017 17:54 schreef Zosk het volgende:
[..]
Te makkelijk maar nee, laat maar als het zo moet :s
Komen zal je jaquote:Op zaterdag 14 januari 2017 17:55 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Zelf nasi gemaakt of besteld? In geval van het eerste: ja ik kom
Zou daar wel een keer willen eten maar vind vaak wel met die zooi dat je na zo'n zesgangendiner het idee hebt dat je alleen maar een geblancheerde wortel hebt gegeten :squote:Op zaterdag 14 januari 2017 17:55 schreef Scrummie het volgende:
Ik zou Chloroform meenemen naar Librije in Zwolle.
Hahah serveerster bij de kroket van ed...quote:Op zaterdag 14 januari 2017 17:55 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Waar dan, ben wel nieuwsgierig. Ben ex-horecahoer hè dus nogal kritisch
Ken je niet, gewoon lekker.quote:Op zaterdag 14 januari 2017 17:55 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Waar dan, ben wel nieuwsgierig. Ben ex-horecahoer hè dus nogal kritisch
Hjb eens kebabschaafquote:Op zaterdag 14 januari 2017 17:57 schreef Che_ het volgende:
[..]
Hahah serveerster bij de kroket van ed...
Wil het googelenquote:
Jij snapt mij.quote:Op zaterdag 14 januari 2017 17:57 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Zou daar wel een keer willen eten maar vind vaak wel met die zooi dat je na zo'n zesgangendiner het idee hebt dat je alleen maar een geblancheerde wortel hebt gegeten :s
Vind het nu al lekkerquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |