Dat smoesje gebruikte ajax ook altijd als ze uit moesten om half 1.quote:Op zaterdag 14 januari 2017 17:32 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Haha.
Roda uit.
12.30
Kunstgras.
You do the math
Dat wordt 2-0
Dat is wel een beetje raarquote:Op zaterdag 14 januari 2017 17:33 schreef Crip het volgende:
[..]
ja weet nie waar dt thermosstaat ding is die is ergens buiten deze ruimte kei vaag
wat een beauty hèquote:
quote:Op zaterdag 14 januari 2017 17:33 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Dat smoesje gebruikte ajax ook altijd als ze uit moesten om half 1.
Maar mocht PSV kansloos zijn voor het kampioenschap, word ik zwaar feyenoorder
lol nee gwn gevondenquote:
wat ga je slikken?quote:Op zaterdag 14 januari 2017 17:36 schreef goodtripbob het volgende:
Hoi. Onderweg naar Groningen! Vannacht dnb fissa daar! En ga aan de pillen!
6 stuks van rond de 200mg, moet denk ik net genoeg zijn voor 6 uurtjes feest, mits ik rustig aan doe...
Dude.quote:Op zaterdag 14 januari 2017 17:36 schreef goodtripbob het volgende:
6 stuks van rond de 200mg, moet denk ik net genoeg zijn voor 6 uurtjes feest, mits ik rustig aan doe...
wat?quote:Op zaterdag 14 januari 2017 17:36 schreef goodtripbob het volgende:
Waar is die tijd dat je gewoon met één pil de hele nacht los ging?quote:Op zaterdag 14 januari 2017 17:41 schreef Amarantha het volgende:
6 pillen voor 6 uur feest? Godsklere.
Dat is erg verstandigquote:Op zaterdag 14 januari 2017 17:39 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Weed heb ik echt al heel lang niet meer op.
Oh ik red dat wel hoor. Ik ben braaf, neem 2x een halve en dan is het mooi geweest.quote:Op zaterdag 14 januari 2017 17:43 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Waar is die tijd dat je gewoon met één pil de hele nacht los ging?
Die pillen van nu zijn dan ook niet de pillen zoals jij die had.quote:Op zaterdag 14 januari 2017 17:43 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Waar is die tijd dat je gewoon met één pil de hele nacht los ging?
Ik werd er op het laatst alleen maar duf van. Mokervervelend.quote:Op zaterdag 14 januari 2017 17:43 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Dat is erg verstandig. Ik kom er maar niet vanaf. Denk dat ik wel echt junkie ben. Maar ik ga morgen weer een poging doen.
Heb je loempia'squote:
Hij mag wel onder mn dekentje komen liggenquote:Op zaterdag 14 januari 2017 17:44 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Onlogisch had het koud en hij wou graag dat jij hem op ging warmen.
Ja daar ben ik inmiddels ook wel op aanbeland.quote:Op zaterdag 14 januari 2017 17:44 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Ik werd er op het laatst alleen maar duf van. Mokervervelend.
Wat?quote:Op zaterdag 14 januari 2017 17:33 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Dat smoesje gebruikte ajax ook altijd als ze uit moesten om half 1.
Maar mocht PSV kansloos zijn voor het kampioenschap, word ik zwaar feyenoorder
quote:Op zaterdag 14 januari 2017 17:45 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Hij mag wel onder mn dekentje komen liggen
Heb je wel een elektrische?quote:Op zaterdag 14 januari 2017 17:45 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Hij mag wel onder mn dekentje komen liggen
Ja ook, dan zet ik die aan, maak ik een kruikje en mag je lekker tegen me aan kruipen onder mn dekentjequote:
Ahwquote:
Maat.quote:
Heb echt hongerrrrquote:
klinkt goed.quote:Op zaterdag 14 januari 2017 17:46 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Ja ook, dan zet ik die aan, maak ik een kruikje en mag je lekker tegen me aan kruipen onder mn dekentje
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |