SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.VBL vóór de SC
VBL ná de SC![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
o Chicks die hun tieten niet posten. En lesbeaus, die hoeven hun tieten niet eens te posten. Die mogen gewoon weg blijven.
o Mensen die voor meer dan één club zijn.
o Mensen die niet tegen een moedergrapje kunnen.
o Mensen die enkel profiteren en zelf niets bijdragen.
o Mensen die de topicpointer serieus nemen.
o Mensen die een kliekje vormen.
o Mensen die aan de OP zitten
Dat is heel veel vocht geweest.quote:Op zaterdag 14 januari 2017 17:38 schreef Befbekje het volgende:
Ik ben ooit 8,5 kilo in een week tijd kwijtgeraakt toen ik er echt zin in had.. Moet kunnen..
Dat dus.quote:Op zaterdag 14 januari 2017 17:38 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Dat is heel veel vocht geweest.
Whutquote:Op zaterdag 14 januari 2017 17:38 schreef Befbekje het volgende:
Ik ben ooit 8,5 kilo in een week tijd kwijtgeraakt toen ik er echt zin in had.. Moet kunnen..
klopt, ik heb geld ingezet op Adoquote:Op zaterdag 14 januari 2017 17:37 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Over een klein uur juichen we allemaal voor Ado.
Dan ga je verlies draaien.quote:Op zaterdag 14 januari 2017 17:39 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
klopt, ik heb geld ingezet op Ado
Had toen een hele drukke werkweek.. In combinatie met espresso, water, komkommer en kwark kom je dan een heel eind..quote:Op zaterdag 14 januari 2017 17:38 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Dat is heel veel vocht geweest.
Nee.quote:Op zaterdag 14 januari 2017 17:40 schreef Befbekje het volgende:
[..]
Had toen een hele drukke werkweek.. In combinatie met espresso, water, komkommer en kwark kom je dan een heel eind..
Toen ik alhier een keer berichtte een genie te zijn werd ik weggehoond.. Dan niet..quote:Op zaterdag 14 januari 2017 17:40 schreef Insomnia_ het volgende:
En als dat wel zo is heb jij het energieprobleem opgelost.
1-0 achter, letterlijk 10 seconde nadat ik het postequote:
Altijd met bitter lemon als je het toch gaat mixenquote:Op zaterdag 14 januari 2017 17:37 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
met cola vind ik dat wel lekker
Je gaat toch niet serieus op dat dikke varken in joh.quote:Op zaterdag 14 januari 2017 17:40 schreef Insomnia_ het volgende:
En als dat wel zo is heb jij het energieprobleem opgelost.
het was niet veel, had nog wat over op mijn accountquote:Op zaterdag 14 januari 2017 17:39 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Dan ga je verlies draaien.
hahaquote:Op zaterdag 14 januari 2017 17:41 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
1-0 achter, letterlijk 10 seconde nadat ik het poste
ligt eraan watquote:Op zaterdag 14 januari 2017 17:41 schreef Saind het volgende:
[..]
Altijd met bitter lemon als je het toch gaat mixen
maar om op je vraag terug te komen, ik vind shots echt fucking ranzig
Nooit getwijfeld hier aan het genie.quote:Op zaterdag 14 januari 2017 17:40 schreef Befbekje het volgende:
[..]
Had toen een hele drukke werkweek.. In combinatie met espresso, water, komkommer en kwark kom je dan een heel eind..
niet allemaalquote:Op zaterdag 14 januari 2017 17:41 schreef Saind het volgende:
[..]
Altijd met bitter lemon als je het toch gaat mixen
maar om op je vraag terug te komen, ik vind shots echt fucking ranzig
ja die zoete troep hoef ik ook nietquote:Op zaterdag 14 januari 2017 17:42 schreef Saind het volgende:
[..]
ja als je goeie bourbon gaat shotten maar that's it
Beterquote:Op zaterdag 14 januari 2017 17:41 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
het was niet veel, had nog wat over op mijn account
en wat voor shot kies je dan?quote:Op zaterdag 14 januari 2017 17:43 schreef JanCees het volgende:
[..]
ja die zoete troep hoef ik ook niet
maar soms ontkom je er niet aan
ik kies nietquote:Op zaterdag 14 januari 2017 17:44 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
en wat voor shot kies je dan?
Meestal voor dequote:Op zaterdag 14 januari 2017 17:44 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
en wat voor shot kies je dan?
Oh oke, leuk voor hem.quote:Op zaterdag 14 januari 2017 17:47 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Caland ligt een wijf in Breda te neuken. Die zien we na dit weekend pas weer.
Zie mijn post goffedomme.quote:Op zaterdag 14 januari 2017 17:47 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Hij mag weer posten. Heeft nog niet gedaan alleen.
quote:Op zaterdag 14 januari 2017 17:48 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Jij kiest voor de flatliners
quote:Op zaterdag 14 januari 2017 17:47 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Caland ligt een wijf in Breda te neuken. Die zien we na dit weekend pas weer.
Wat heeft het één met het ander te maken?quote:Op zaterdag 14 januari 2017 17:47 schreef GGMM het volgende:
[..]
Oh oke, leuk voor hem.
Alhoewel, Breda..
Maar daar zullen vast ook mensen wonen die niet dik zijn.
dropshot is wel lekker.quote:Op zaterdag 14 januari 2017 17:47 schreef JanCees het volgende:
[..]
weet ik het, van die zoete meuk
dropshot, rocketshot dat soort troep
Fireman beste shot.quote:
Kliekjesquote:Op zaterdag 14 januari 2017 17:48 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Niet gelezen in de Feyenoord app?
ik lees niet altijd alles door de 1000+ berichten per dagquote:Op zaterdag 14 januari 2017 17:48 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Niet gelezen in de Feyenoord app?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |