abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_204940801
quote:
0s.gif Op donderdag 2 juni 2022 11:05 schreef qajariaq het volgende:

[..]
30 tot 50 liter gas per beurt. Ik heb een goede spaarkop al uit de vorige eeuw en sta niet langer dan twee minuten onder de douche. Verder de instelling in de ketel zo laag mogelijk, dat scheelt rendement en opwarmverlies voor de leidingen. Mogelijk heb ik mn temperatuur ook lager dan gemiddeld maar dat weet ik niet.

Een hoop mensen zien vijf minuten als kort, dan klopt de rekensom dus wel als ik twee minuten als normaal beschouw.

Maar ik vond het zelf ook wel verbazend weinig eigenlijk, net als het aantal keren douchen thuis. :o
2 minuten red ik niet, dus dat is inderdaad wel een verschil. Denk dat 5 voor mij wel klopt.

Temperatuur (ketel / warm water) staat op 60 graden, lager durf ik niet ivm legionella.

Temperatuur van het water waarmee ik douche is volgens mijn dochters extreem laag, maar dat is meer een man / vrouw verschil.
I removed all the bad food from my house.
It was delicious.
pi_204940862
quote:
0s.gif Op donderdag 2 juni 2022 11:10 schreef Sometimes het volgende:

[..]
2 minuten red ik niet, dus dat is inderdaad wel een verschil. Denk dat 5 voor mij wel klopt.

Temperatuur (ketel / warm water) staat op 60 graden, lager durf ik niet ivm legionella.

Temperatuur van het water waarmee ik douche is volgens mijn dochters extreem laag, maar dat is meer een man / vrouw verschil.
Wat ook kan schelen is dat mijn ketel (Intergas) geen warmtewisselaar heeft maar een aparte spiraal voor warm water, lagere temp mag dan wel. Zeker bij dit gerommel in de marge kan dat net even schelen. Maar het blijft gerommel in de marge. Ik ben aan douchen dus 50 ct kwijt deze maand en jij ¤ 1,50 in vergelijking. inb4 vastrecht is veel hoger, die discussie is niet nodig hier.
  donderdag 2 juni 2022 @ 11:18:31 #297
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_204940874
Wij hebben daar ook regelmatig discussies over, kind neemt een timer mee naar de douche om binnen die 5 minuten te blijven, man vindt dat ook een normale douchetijd, ik snap ook gelijk waarom de badkamer altijd vol stoom staat bij hen en bij mij niet, tenzij ik mijn haar was, dan kom ik ook wel aan de 5 minuten, maar normaal zeker niet, in 5 minuten ben ik gedouched, afgedroogd en aangekleed :')

En dan hebben wij niet eens gas, dus ik weet niet wat het aan gas zou kosten.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_204940963
quote:
0s.gif Op donderdag 2 juni 2022 11:17 schreef qajariaq het volgende:
Maar het blijft gerommel in de marge. Ik ben aan douchen dus 50 ct kwijt deze maand en jij ¤ 1,50 in vergelijking.
Ik vind het interessant omdat we hier met 3 douchen en de dames redden het niet met 5 minuten. Dus uiteindelijk gaat het maandelijks om een groter bedrag.

Volgens mij ben ik alleen voor mezelf deze maand zo’n ¤8 kwijt met mijn huidige variabele gasprijs.
I removed all the bad food from my house.
It was delicious.
pi_204941081
Dan ga ik toch even reclame maken voor de douchekop die ik al 25 jaar gebruik.

https://www.de12ambachten.nl/douchekop.html

Ik heb dan nog de originele versie
pi_204941160
quote:
0s.gif Op donderdag 2 juni 2022 11:40 schreef qajariaq het volgende:
Dan ga ik toch even reclame maken voor de douchekop die ik al 25 jaar gebruik.

[ afbeelding ]

https://www.de12ambachten.nl/douchekop.html

Ik heb dan nog de originele versie
[ afbeelding ]
Wat een afschuwelijk lelijk ontwerp
Reason is not automatic, those who deny it cannot be conquered by it, Ayn Rand
Discuseren met domme mensen verlies ik omdat ik niet genoeg ervaring heb met dom lullen.
  Moderator donderdag 2 juni 2022 @ 12:06:17 #301
16180 crew  CoolGuy
Money makes the world go round
pi_204941257
quote:
1s.gif Op donderdag 2 juni 2022 11:18 schreef Leandra het volgende:
Wij hebben daar ook regelmatig discussies over, kind neemt een timer mee naar de douche om binnen die 5 minuten te blijven, man vindt dat ook een normale douchetijd, ik snap ook gelijk waarom de badkamer altijd vol stoom staat bij hen en bij mij niet, tenzij ik mijn haar was, dan kom ik ook wel aan de 5 minuten, maar normaal zeker niet, in 5 minuten ben ik gedouched, afgedroogd en aangekleed :')

En dan hebben wij niet eens gas, dus ik weet niet wat het aan gas zou kosten.
Ik denk dat ik langer nodig heb dan 5 min, in ieder geval zeker langer voor de combi douchen + afdrogen + aankleden, maar ik denk dat ik al langer dan 5 min onder de douche sta.
Breitling - Instruments for Professionals
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')