Oh, ook vaak binnengewipt de afgelopen jaren.quote:Op zaterdag 14 januari 2017 15:08 schreef fietsie het volgende:
Daarom ging ik dus voor een studie/laptop tas gewoon naar de tassenwinkel in Heerenveen.
Zo'n eeuwenoud familiebedrijf wat goed spul verkoopt.
ook aliexpress?quote:Op zaterdag 14 januari 2017 15:12 schreef RobinOok het volgende:
[..]
Oh, ook vaak binnengewipt de afgelopen jaren.
Die hebben alleen maar lelijke tassen.![]()
Zo ging het trouwens ook lang met de boodschappentas op wieltjes die ik zocht, kwam in winkels ook alleen maar lelijke tegen. Dat is trouwens wel een succesvolle online aankoop geweest!!!
Wat jij met tassen hebt, heb ik met lampen, wat is dat een crime mooie lampen te vinden en niet gelijk 1400 euro te moeten betalen.quote:Op zaterdag 14 januari 2017 15:12 schreef RobinOok het volgende:
[..]
Die hebben alleen maar lelijke tassen.![]()
Zo ging het trouwens ook lang met de boodschappentas op wieltjes die ik zocht, kwam in winkels ook alleen maar lelijke tegen. Dat is trouwens wel een succesvolle online aankoop geweest!!!
Ja, lampen, ook moeilijk! Maar daarvoor zijn nog wel "tijdelijke" oplossingen te vinden, namelijk onopvallende, niet-al-te-lelijke lampen tot je iets beters vindt. Daar hangen er hier veel van in huis.quote:Op zaterdag 14 januari 2017 15:13 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Wat jij met tassen hebt, heb ik met lampen, wat is dat een crime mooie lampen te vinden en niet gelijk 1400 euro te moeten betalen.
Qua klokluisteren?quote:
Jij komt vaak bij Pasveer?quote:Op zaterdag 14 januari 2017 15:12 schreef RobinOok het volgende:
[..]
Niet nodig, die winkels zijn allemaal hetzelfde.quote:
Uiteindelijk bij Besselink in Duiven terecht gekomen, die importeren en leveren aan winkels en inrichters. Daar redelijk mooie en betaalbare lampen gevonden. Maar je moet dan wel een KvK inschrijving hebbenquote:Op zaterdag 14 januari 2017 15:17 schreef RobinOok het volgende:
[..]
Ja, lampen, ook moeilijk! Maar daarvoor zijn nog wel "tijdelijke" oplossingen te vinden, namelijk onopvallende, niet-al-te-lelijke lampen tot je iets beters vindt. Daar hangen er hier veel van in huis.
drom geef ik liever iemand een specifieke opdracht, kost je niet of nauwelijks meer en precies de maat/materiaal wat je wil hebben, en weer een ZZPer die een opdracht heeftquote:Op zaterdag 14 januari 2017 15:05 schreef RobinOok het volgende:
[..]
Ik denk al 4 jaar, "ik zou eigenlijk eens een mooie laptoptas moeten/willen". Al 4 jaar kijk ik "enigzins" om me heen, maar ik hou niet van shoppen. Dan besluit ik vorige week dat het er toch echt moeten van komen, verspil ik een halve middag aan scrollen door 3 miljoen tassen die ik niet wil. Als ik er dan eentje vind die misschien 3 of 4 keer te duur is voor wat het aan materiaal waard is kan me dat geen ruk schelen, ik heb eindelijk een tas uitgekozen. En met mijn tempo van dingen kopen ga ik er 30 jaar mee doen. Dat is 4,5 dollar per jaar.....
Net de Mediamarkt en BCC bezocht, hebben beide niet wat ik zocht. Expert gebeld, had het ook niet. Dan maar online. Morgen wordt het bezorgd.quote:Op zaterdag 14 januari 2017 15:42 schreef Isabeau het volgende:
Online en winkel hebben beiden natuurlijk voor- en nadelen. Online kleren en schoenen kopen doe ik maar gewoon niet meer, maar online computeronderdelen of andere apparaten kopen wil prima. Graag zelfs.
Aangezien we geen auto hebben ben ik vooral erg fan van de bezorgoptiequote:Op zaterdag 14 januari 2017 15:45 schreef derLudolf het volgende:
Net de Mediamarkt en BCC bezocht, hebben beide niet wat ik zocht. Expert gebeld, had het ook niet. Dan maar online. Morgen wordt het bezorgd.
Behalve dat ik helemaal niet weet wat ik wil.quote:Op zaterdag 14 januari 2017 15:41 schreef liedetector het volgende:
[..]
drom geef ik liever iemand een specifieke opdracht, kost je niet of nauwelijks meer en precies de maat/materiaal wat je wil hebben, en weer een ZZPer die een opdracht heeft
Dé regel van vakantie is: na inpakken de helft aan kleren weer uitpakken en 2x zoveel geld meenemenquote:Op zaterdag 14 januari 2017 15:52 schreef Myraela het volgende:
Ik krijg alles niet in m'n koffer gepropt.
Ik zocht wel nog een goed excuus om nieuwe schoenen te kopen.quote:Op zaterdag 14 januari 2017 15:52 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Dé regel van vakantie is: na inpakken de helft aan kleren weer uitpakken en 2x zoveel geld meenemen
kleur soort materiaal en afmeting met extra vakje is soms al genoeg toch? kom je er samen wel uitquote:Op zaterdag 14 januari 2017 15:52 schreef RobinOok het volgende:
[..]
Behalve dat ik helemaal niet weet wat ik wil.
Met kleren wel, daar heb ik ook ooit naar lopen zoeken/googelen, een naaister die naait waar jij om vraagt. Maar dat is anders, kleren. Ik wilde gewoon een tas. En ik had geen tas in mijn hoofd, ik wist alleen wat ik niet wilde. Dat is te vaag voor een opdracht. Bovendien, grote kans dat dat ook geen succes wordt, haha.
Dat klinkt wel heel simpel he? Op die manier voldoet 80% van de tassen wel.quote:Op zaterdag 14 januari 2017 15:55 schreef liedetector het volgende:
[..]
kleur soort materiaal en afmeting met extra vakje is soms al genoeg toch? kom je er samen wel uit
En dan trots een product toegestuurd krijgen wat het helemaal niet is en dan is dat speciaal voor jou gemaaktquote:Op zaterdag 14 januari 2017 15:57 schreef RobinOok het volgende:
Dat klinkt wel heel simpel he? Op die manier voldoet 80% van de tassen wel.
Nee, ik wil gewoon een kant-en-klare tas. Eentje uitzoeken vind ik al moeite, laat staan erover communiceren met iemand. Hou op, moet er niet aan denken.
Dit. Ik ga meestal met 1.5 koffer vol weg, waarvan 0.5 aan verbruiksmiddelen en kom met 2 volle terugquote:Op zaterdag 14 januari 2017 15:52 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Dé regel van vakantie is: na inpakken de helft aan kleren weer uitpakken en 2x zoveel geld meenemen
Als je al een propvolle koffer bij je hebt op de heenreis, kan je dus niets kopen als je iets gaafs ziet!quote:Op zaterdag 14 januari 2017 16:05 schreef FranticDJ het volgende:
Dit. Ik ga meestal met 1.5 koffer vol weg, waarvan 0.5 aan verbruiksmiddelen en kom met 2 volle terug
Levi's nieuw in de USA voor 30 dollar/stuk. Mooi!
och voorkomt teleurstelling, maar ik weet vaak redelijk specifiek wat ik mooi vind, scheelt vastquote:Op zaterdag 14 januari 2017 15:57 schreef RobinOok het volgende:
[..]
Dat klinkt wel heel simpel he? Op die manier voldoet 80% van de tassen wel.
Nee, ik wil gewoon een kant-en-klare tas. Eentje uitzoeken vind ik al moeite, laat staan erover communiceren met iemand. Hou op, moet er niet aan denken.
nee joh ik doe dat gewoon met mensen die ik al tijden ken en toevallig heel mooie dingen kunnen maken, werkt superquote:Op zaterdag 14 januari 2017 16:03 schreef Isabeau het volgende:
[..]
En dan trots een product toegestuurd krijgen wat het helemaal niet is en dan is dat speciaal voor jou gemaaktNee, ik moet er ook niet aan denken!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |