SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Smakelijk..quote:Op vrijdag 13 januari 2017 23:40 schreef Mo_Muffin het volgende:
Van het weer zie ik niks, ik hoor ook niks.
Maakt ook niet uit, heb voor dadelijk een pizza gyros.
Thnx, maar ben nog niet begonnen...ding moet ook nog de oven in, maar ik heb er echt zin in.quote:
Maak je niet druk Mo.. Ik ga echt niet met je tongen of iets wat er close op lijkt...quote:Op vrijdag 13 januari 2017 23:43 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Thnx, maar ben nog niet begonnen...ding moet ook nog de oven in, maar ik heb er echt zin in.![]()
Meur ik straks ook naar knoflook.![]()
Da's een hele geruststelling.quote:Op vrijdag 13 januari 2017 23:47 schreef chufi het volgende:
[..]
Maak je niet druk Mo.. Ik ga echt niet met je tongen of iets wat er close op lijkt...
Ik heb over 100 keuze restaurants ...quote:Op vrijdag 13 januari 2017 23:48 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Da's een hele geruststelling.
Maar dat ding is in ieder geval stukken lekkerder en goedkoper dan thuisbezorgd.
Het aanbod is hier vrij triest.
Daar ging ik al vanuit, vandaar dat ik het noemde, hier is 1 tent die redelijk Italiaans voer bezorgd, de rest zijn shoarma/gyros/döner tenten, en daar ben ik bepaald geen liefhebber van, want de kwaliteit is m.i. onder de maat, en dan nog wat Chinezen.quote:Op vrijdag 13 januari 2017 23:50 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik heb over 100 keuze restaurants ...
shoarma/gyros/döner tenten, Hier ook het merendeel van de zaken.. Maar vaak is de prijs te hoog voor een enkele bestelling.. Pizza voor 9 E .. minimum bestel bedrag 15 E... Ja dan haak ik ook afquote:Op vrijdag 13 januari 2017 23:53 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Daar ging ik al vanuit, vandaar dat ik het noemde, hier is 1 tent die redelijk Italiaans voer bezorgd, de rest zijn shoarma/gyros/döner tenten, en daar ben ik bepaald geen liefhebber van, want de kwaliteit is m.i. onder de maat, en dan nog wat Chinezen.
Hier tot 3 uur open, maar ze hebben me gewoon weinig te bieden, als ze dezelfde pizza zouden hebben zoals ik juist de mijne op heb zou ik het wel doen, maar het viel me altijd tegen.quote:Op zaterdag 14 januari 2017 00:31 schreef chufi het volgende:
maar ik bestel niet meer zo laat terwijl ik weet dat er 1 tot 1 uur open is ..
Tegen deze tijd is het of ik check wat ik heb of ik neem niets of ik ga slapen..quote:Op zaterdag 14 januari 2017 00:59 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Hier tot 3 uur open, maar ze hebben me gewoon weinig te bieden, als ze dezelfde pizza zouden hebben zoals ik juist de mijne op heb zou ik het wel doen, maar het viel me altijd tegen.
En dan ga ik me ergeren aan dat het niet echt geweldig smaakte en daarom te duur was, besloot een jaar of 3 geleden die ergernis vaarwel te zeggen.
Als ik iets besstel is het voor tussen 1800 en 2100 of zo..quote:Op zaterdag 14 januari 2017 00:59 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Hier tot 3 uur open, maar ze hebben me gewoon weinig te bieden, als ze dezelfde pizza zouden hebben zoals ik juist de mijne op heb zou ik het wel doen, maar het viel me altijd tegen.
En dan ga ik me ergeren aan dat het niet echt geweldig smaakte en daarom te duur was, besloot een jaar of 3 geleden die ergernis vaarwel te zeggen.
Ik ben voorzien nu, ding smaakte zoals altijd perfect.quote:Op zaterdag 14 januari 2017 01:10 schreef chufi het volgende:
[..]
Als ik iets besstel is het voor tussen 1800 en 2100 of zo..
Bezorgd ie ook buiten de stad?quote:Op zaterdag 14 januari 2017 01:20 schreef Stien_Struis het volgende:
Bij Ali kan ik altijd pizza bestellen die ik wil hebben. ff bellen.
Ik vind die Turkse pizza niks.quote:Op zaterdag 14 januari 2017 01:20 schreef Stien_Struis het volgende:
Bij Ali kan ik altijd pizza bestellen die ik wil hebben. ff bellen.
Ali woont ook in jou dorpquote:Op zaterdag 14 januari 2017 01:23 schreef Stien_Struis het volgende:
[..]
Heb geen idee, bij mij staat ie binnen kwartier voor de deur tot 2u.
Vis op mijn pizza wil ik sws niet.quote:Op zaterdag 14 januari 2017 01:25 schreef Stien_Struis het volgende:
[..]
Bij Ali neem ik pizza tonno met Turkse worst of zijn beroemde Pizza Shoarma.
Als ik hier de straat uitloop, de spoorbomen oversteek en nog 200 meter verder doorloop is een straat waar wel 8 van die tenten op rij liggen en ze zijn allemaal even matig.quote:
Ach tonijn uit blik vind ik best wel lekker ... voor door een salade is het primaquote:Op zaterdag 14 januari 2017 01:27 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Vis op mijn pizza wil ik sws niet.
Ben eigenlijk helemaal niet zo'n visliefhebber, eet het maar heel af en toe.
Hmm, ik heb op zijn tijd wel graag haring of makreel in tomatensaus op brood.quote:Op zaterdag 14 januari 2017 01:30 schreef chufi het volgende:
[..]
Ach tonijn uit blik vind ik best wel lekker ... voor door een salade is het prima
Ali moet wel zijn best doen anders ga ik naar Mohamed.quote:Op zaterdag 14 januari 2017 01:29 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Als ik hier de straat uitloop, de spoorbomen oversteek en nog 200 meter verder doorloop is een straat waar wel 8 van die tenten op rij liggen en ze zijn allemaal even matig.
Ach, die gasten zijn hartstikke vriendelijk verder en niet zuinig.quote:Op zaterdag 14 januari 2017 01:41 schreef Stien_Struis het volgende:
[..]
Ali moet wel zijn best doen anders ga ik naar Mohamed.
Wanneer de oven goed heet is boeit me dat weinig eik, ok het moet geen zootje zijn uiteraard.quote:Op zaterdag 14 januari 2017 01:44 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ach, die gasten zijn hartstikke vriendelijk verder en niet zuinig.
Ben gewoon wat kritisch mbt hygiëne.
Ik let daar op en zie vaak dingen die me niet bevallen en dan haak ik af.
Als ik gezopen heb boeit het me ook minder.....quote:Op zaterdag 14 januari 2017 01:47 schreef Stien_Struis het volgende:
[..]
Wanneer de oven goed heet is boeit me dat weinig eik, ok het moet geen zootje zijn uiteraard.
Dat hebben ze snel door hoor.quote:Op zaterdag 14 januari 2017 01:50 schreef Stien_Struis het volgende:
Maar Ali staat van 16u tot 2u elke dag pizza's in die oven te schuiven. En dan precies weten welke ik wil hebben.
Als ik hier al ga of bestel neem ik altijd dezelfde, die gozer runde in de early 80's al van die tenten hier, zat steeds op een andere plek, andere naam, hij is toevallig exact net zo oud als ik, op de dag af.quote:Op zaterdag 14 januari 2017 01:53 schreef Stien_Struis het volgende:
[..]
Ja ik kom altijd op korting pizzadag afhalen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik zit een leuk interview van niveau van ruim 30 jaar geleden te kijken."Ik zal nooit bij een club gaan die mij als lid accepteert"
We zijn op de goede weg.quote:Nederland krijgt een landelijke internetpolitie om propaganda van terreurbeweging IS te bestrijden. De nieuwe eenheid gaat op sociale media speuren naar jihad-propaganda om de berichten door internetproviders te laten verwijderen. Dat bevestigt de Nationale Politie tegenover NRC.
Ja ik verbaas me er zelf ook elke keer weer over... Maandags heb ik spijtquote:Op zaterdag 14 januari 2017 03:54 schreef Stien_Struis het volgende:
[..]
Het oude ritme blijft er toch inzitten.
Ik werd wakker van het ontweer gerommel... er ligt hier nog een dun laagjequote:Op zaterdag 14 januari 2017 09:34 schreef Karzai het volgende:
Morning de verschrikkelijke sneeuwstorm is weer voorbij
[ afbeelding ]
onweer en nu sneeuwquote:Op zaterdag 14 januari 2017 11:34 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik werd wakker van het ontweer gerommel... er ligt hier nog een dun laagje
sneeuw is alweer gesmolten natte prut op straat, bioscopie pikken kaart moet opquote:Op zaterdag 14 januari 2017 12:36 schreef chufi het volgende:
Zo de brunch zit er weer in.. Maar het is vies nat buiten,,,
Ik heb hem ook achter de kiezen, het weer valt mee, de straten zijn weer vrij, en het is droog.quote:Op zaterdag 14 januari 2017 12:36 schreef chufi het volgende:
Zo de brunch zit er weer in.. Maar het is vies nat buiten,,,
Oh ? En al een keuze gemaakt?quote:Op zaterdag 14 januari 2017 12:37 schreef Karzai het volgende:
[..]
sneeuw is alweer gesmolten natte prut op straat, bioscopie pikken kaart moet op
Veel plezier dan maar ..quote:Op zaterdag 14 januari 2017 12:41 schreef Karzai het volgende:
hier zou ik al weken naar toe gaan maar nu gunstige tijd
[ afbeelding ]
Dan neem je nu toch gewoon dubbel?quote:Op zaterdag 14 januari 2017 14:03 schreef Mo_Muffin het volgende:
Ik weet niet meer of ik gisteren nou wel of niet mijn pillen heb geslikt.
ik vermoed dat ik ze niet had genomen, ik neem over 12 uur wel de missende dosis.quote:
Koop gelijk een pillen doosje met alle dagen van de week er op, dan weet je gelijk of je ze wel of niet genomen hebtquote:Op zaterdag 14 januari 2017 14:20 schreef Mo_Muffin het volgende:
Bijna gereed om op de fiets te stappen, en geen zin.
Nah, in het begin vergat ik ze vaker, maar het laatste jaar gaat het vrij goed, dat ik gisteren vergat is toeval en geen ramp.quote:Op zaterdag 14 januari 2017 14:22 schreef chufi het volgende:
[..]
Koop gelijk een pillen doosje met alle dagen van de week er op, dan weet je gelijk of je ze wel of niet genomen hebt
Denk niet dat ze zoiets bij de Aldi verkopen.quote:
Ja misschien wel.. Denk dat het ook afhangt van hoeveel je moet slikken..quote:Op zaterdag 14 januari 2017 14:28 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Denk niet dat ze zoiets bij de Aldi verkopen.
En ik ken die dingen wel, maar dat is toch meer iets voor ouwe lui....
3 p dg.quote:Op zaterdag 14 januari 2017 14:29 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja misschien wel.. Denk dat het ook afhangt van hoeveel je moet slikken..
Als ik opsta doe ik maar 1 ding.quote:Op zaterdag 14 januari 2017 14:34 schreef chufi het volgende:
Ik heb er 2 die ik altijd neem als ik opsta..
Dan heb ik er al een halve dag op zittenquote:Op zaterdag 14 januari 2017 14:39 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Als ik opsta doe ik maar 1 ding.![]()
Dan wacht ik een uurtje en ga iets eten.![]()
![]()
Daarna begint mijn dag.
Vroeger verliep mijn dag ook anders, maar wel altijd vrij relaxt.quote:Op zaterdag 14 januari 2017 14:41 schreef chufi het volgende:
[..]
Dan heb ik er al een halve dag op zitten
Mij = moi in het Fransquote:
Dat wist ik alquote:
25 jaar alweer, mijn meisjequote:Op zaterdag 14 januari 2017 15:33 schreef chufi het volgende:
[..]
Van harte gefeliciteerd met je kind Dees .. Hoe oud inmiddels al weer?
Het gaat heel snelquote:Op zaterdag 14 januari 2017 15:40 schreef chufi het volgende:
[..]
Gaat snel he.. Mijn kleine meid wordt volgende maand 27 ...
Dan ben je toch trots als moeder...quote:Op zaterdag 14 januari 2017 15:42 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Het gaat heel snel
Ik belde haar vanmorgen om 9 uur en toen kwam ze net thuis, ze was na het stappen bij een vriendin op de bank in slaap gevallen. "Ik kreeg tequila's voor mijn verjaardag en daarna wist ik niets meer".
Trots als een aapquote:Op zaterdag 14 januari 2017 15:44 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Dan ben je toch trots als moeder...
Oopsquote:Op zaterdag 14 januari 2017 15:42 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Het gaat heel snel
Ik belde haar vanmorgen om 9 uur en toen kwam ze net thuis, ze was na het stappen bij een vriendin op de bank in slaap gevallen. "Ik kreeg tequila's voor mijn verjaardag en daarna wist ik niets meer".
Wees blij, de resultaten zien er ook niet uitquote:Op zaterdag 14 januari 2017 15:49 schreef chufi het volgende:
Wel knap hoor .. Ik hoef gelukkig nooit meer langs de kapper
Maar wel tof dat jullie vanaf nu gewoon lekker samen ergens uit een goot opgevist kunnen worden.quote:
Jij hebt een heel verkeerd beeld van mijquote:Op zaterdag 14 januari 2017 15:52 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Maar wel tof dat jullie vanaf nu gewoon lekker samen ergens uit een goot opgevist kunnen worden.
Schept toch een band...
Die loopt nu het strand af te jutten..quote:Op zaterdag 14 januari 2017 15:55 schreef Deisyy het volgende:
Is sacha trouwens nog gesignaleerd na de storm?
Is jouw zelfbeeld wel juist?quote:Op zaterdag 14 januari 2017 15:54 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Jij hebt een heel verkeerd beeld van mij
Er schijnen ijshockeyspullen aan te spoelen, hoorde ik...quote:Op zaterdag 14 januari 2017 15:56 schreef chufi het volgende:
[..]
Die loopt nu het strand af te jutten..
Oh .. Leuk, maar dr is geen ijsbaanquote:Op zaterdag 14 januari 2017 15:57 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Er schijnen ijshockeyspullen aan te spoelen, hoorde ik...
Als ze die pakketjes met die feestelijke verpakking dan maar laat voor wat het isquote:Op zaterdag 14 januari 2017 15:56 schreef chufi het volgende:
[..]
Die loopt nu het strand af te jutten..
Feliquote:
quote:
Ik heb geen idee wat er allemaal aanspoeld.. Heb ik het nieuws gemisst?quote:Op zaterdag 14 januari 2017 15:59 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Als ze die pakketjes met die feestelijke verpakking dan maar laat voor wat het is
Thxquote:Op zaterdag 14 januari 2017 15:59 schreef FANN het volgende:
[..]
Feli
[..]Ik schrik ook altijd als ik de leeftijden hoor van mijn neefjes en nichtjes
![]()
Dan voel ik me zo'n Tante die vroeger altijd zei, Kind wat ben je groot geworden
Verkeerde eiland, dat was Ameland, iets wat Mo gisteren hier posttequote:Op zaterdag 14 januari 2017 16:01 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik heb geen idee wat er allemaal aanspoeld.. Heb ik het nieuws gemisst?
Ah, klok en klepel.quote:Op zaterdag 14 januari 2017 16:02 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Verkeerde eiland, dat was Ameland, iets wat Mo gisteren hier postte
Ah...........quote:Op zaterdag 14 januari 2017 16:03 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ah, klok en klepel.
Vriend van ons doet aan ijshockey en die baalde dat hij nu niet op een Waddeneiland woonde...
Dat had ik inderdaad ook gelezen, waarschijnlijk van een schip die een paar containers was verloren.quote:Op zaterdag 14 januari 2017 16:03 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ah, klok en klepel.
Vriend van ons doet aan ijshockey en die baalde dat hij nu niet op een Waddeneiland woonde...
Kou buiten en kou binnen, dan smelt het niet zo snel...quote:Op zaterdag 14 januari 2017 16:06 schreef FANN het volgende:
Maar ik heb wél eindelijk mijn vriezer ontdooit na twee jaar
Gefeliciteerd.quote:
Kleine troost dat de meeste hier ouder zijn dan ikquote:
Dan is ze een ruim een week jonger dan mijn mannetje.quote:
quote:Op zaterdag 14 januari 2017 16:06 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Kou buiten en kou binnen, dan smelt het niet zo snel...
Thxquote:Op zaterdag 14 januari 2017 16:04 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ah, vandaar die drankorgie.
Gefeliciteerd!
Ik dacht dat jij een onontdooibare vriezer hadquote:Op zaterdag 14 januari 2017 16:06 schreef FANN het volgende:
Maar ik heb wél eindelijk mijn vriezer ontdooit na twee jaar
Thxquote:Op zaterdag 14 januari 2017 16:06 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Gefeliciteerd.![]()
Barre toch langs de Aldi ook weer overleefd, dadelijk nog even de Jumbo en dan ben ik klaar.
Ne nog steeds nietquote:Op zaterdag 14 januari 2017 16:08 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik dacht dat jij een onontdooibare vriezer had
Baardaap?quote:Op zaterdag 14 januari 2017 16:07 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Dan is ze een ruim een week jonger dan mijn mannetje.
Nee, viel mee, op de terugweg wat lichte natte sneeuw, kwam de oudste van mijn broer nog even tegen, en belangrijkste, ik heb de buit weer binnen.quote:Op zaterdag 14 januari 2017 16:08 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Thx![]()
Ja, was het bar? Bar als slecht weer of vervelende mensen om je heen?
Yeps, pas 25 geworden, hebben we afgelopen week samen gevierd.quote:
Is fijn, ik heb er zo'n één sinds een paar maanden, geen omkijken meer naar.quote:Op zaterdag 14 januari 2017 16:09 schreef FANN het volgende:
[..]
Ne nog steeds nietmaar als deze het opgeeft ga ik die kopen
![]()
Mijn wasmachine ging eind December kapotop 31 december werd er een nieuwe gebracht
Hier wisselen zon, hagel en regen zich af, ik had het geluk dat de zon aan de beurt was toen ik vanmiddag buiten was.quote:Op zaterdag 14 januari 2017 16:09 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Nee, viel mee, op de terugweg wat lichte natte sneeuw, kwam de oudste van mijn broer nog even tegen, en belangrijkste, ik heb de buit weer binnen.
Ik heb nu wel een veel goedkopere gekocht hoorquote:Op zaterdag 14 januari 2017 16:10 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Is fijn, ik heb er zo'n één sinds een paar maanden, geen omkijken meer naar.
Irritant altijd zulke dingen, kost meteen weer een boel centen
Ik klaag altijd voor ik moet gaan, als ik er eenmaal middenin zit ben ik een bikkel.quote:Op zaterdag 14 januari 2017 16:11 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Hier wisselen zon, hagel en regen zich af, ik had het geluk dat de zon aan de beurt was toen ik vanmiddag buiten was.
Gefeliciteerd nog!quote:Op zaterdag 14 januari 2017 16:10 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Yeps, pas 25 geworden, hebben we afgelopen week samen gevierd.
Welke buit was er te halen ?quote:Op zaterdag 14 januari 2017 16:09 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Nee, viel mee, op de terugweg wat lichte natte sneeuw, kwam de oudste van mijn broer nog even tegen, en belangrijkste, ik heb de buit weer binnen.
Vaak komen zulke dingen inderdaad achter elkaarquote:Op zaterdag 14 januari 2017 16:12 schreef FANN het volgende:
[..]
Ik heb nu wel een veel goedkopere gekocht hoorwe hadden alles in dezelfde maand
gekocht 10 jaar geleden ofzo, dus ik vrees het ergste.....
Dank je, ik vind het best leuk nu ze volwassen zijn, maar goed, wij zijn dan ook twee handen op een buik.quote:Op zaterdag 14 januari 2017 16:13 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Gefeliciteerd nog!![]()
Vanavond gaf ze een feestje voor vriendinnen enzo, dus morgen even langs om te feliciteren.
Vanavond ga ik zelf dan maar lekker Indonesisch eten
Dat vind ik nu ook erg leuk, mijn dochter en ik doen veel leuke dingen samenquote:Op zaterdag 14 januari 2017 16:14 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Dank je, ik vind het best leuk n z volwassen zijn, maar goed, wij zijn dan ook twee handen op een buik.
Ik heb helemaal geen angst meer voor het weer.. Ik ga gewoon met weer en wind op de fiets.. Vroeger ging ik nog wel eens met het OV maar nu nooit meerquote:Op zaterdag 14 januari 2017 16:12 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ik klaag altijd voor ik moet gaan, als ik er eenmaal middenin zit ben ik een bikkel.
Ik kocht enkele weken geleden 2 broeken daar, precies wat ik zocht, nu hadden ze nog 1 liggen in mijn maat dus die heb ik meegenomen, verder, koffie, roomboter en meer van dat soort spul.quote:
Dan had ie hem niet goed aanquote:Op zaterdag 14 januari 2017 16:18 schreef Mo_Muffin het volgende:
Op de heenweg fietste er een gozer voor me in joggingbroek, zat ik tegen een bilnaad aan te kijken.
We zijn nieuwjaarsnacht nog van hieruit samen de kroeg ingedoken.quote:Op zaterdag 14 januari 2017 16:16 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dat vind ik nu ook erg leuk, mijn dochter en ik doen veel leuke dingen samen
quote:Op zaterdag 14 januari 2017 16:19 schreef sacha het volgende:
dit lillijke ding bij de kringloop gekocht en aan de Postbode gegeven![]()
[ link | afbeelding ]
Zo daar zal ie blij mee zijnquote:Op zaterdag 14 januari 2017 16:19 schreef sacha het volgende:
[ link | afbeelding ]
Die kan ie aan het deurtje van het keukenkastje ophangen, nu mag het.quote:
Of all places.....quote:Neergeschoten man Foxhol overleden, tien arrestaties.
Ik wist niet eens dat het bestond.quote:Op zaterdag 14 januari 2017 16:36 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik kwam er vroeger regelmatig langs..
Daar maken ze oa grote boten voor op zeequote:Op zaterdag 14 januari 2017 16:37 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ik wist niet eens dat het bestond.
Maar ja, topografie is ook niet echt mijn stokpaardje.
quote:Op zaterdag 14 januari 2017 16:19 schreef sacha het volgende:
[ link | afbeelding ]
voor 50 cent neem ik aan zodat ie erop kan stampenquote:Op zaterdag 14 januari 2017 16:19 schreef sacha het volgende:
[ link | afbeelding ]
Was de film nog de moeite waard?quote:Op zaterdag 14 januari 2017 17:31 schreef Karzai het volgende:
[..]
voor 50 cent neem ik aan zodat ie erop kan stampen
Altijd lekker.quote:Op zaterdag 14 januari 2017 18:11 schreef chufi het volgende:
Zo even wat uien en champignons gebakken...
Ik heb nog een halve pizza van gisteren.quote:Op zaterdag 14 januari 2017 18:51 schreef chufi het volgende:
[..]
Heb er nog wel wat extras door hoor
Dat van mij gaat ook niet in 1 dag op...quote:Op zaterdag 14 januari 2017 18:53 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ik heb nog een halve pizza van gisteren.
Hoe kan dat dan?quote:Op zaterdag 14 januari 2017 19:15 schreef chufi het volgende:
Piel ik wat en opeens breekt er een stuk van mn laptop af....
Ja geen idee, maar ik hoorde al een tijdje iets .. Tis maar een klein stukje bij de scharnier van het display .. Plak het wel weer terug met secondenlijm ..quote:
doe je dat ook spaar?quote:Op zaterdag 14 januari 2017 17:11 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
wij ook, en de buit van 4 winkels was welgeteld 1 oranje blikje van Brabantie, decor Patrice
ik verzamel en bewaar van alles in mijn rariteitenkabinet, ooit kan ik er iemand blij mee makenquote:Op zaterdag 14 januari 2017 19:47 schreef chufi het volgende:
[..]
Heb jij nog een hele voorraad staan of zag je ze in de kringloop?
Mooi doosje.quote:Op zaterdag 14 januari 2017 20:01 schreef sacha het volgende:
[..]
ik verzamel en bewaar van alles in mijn rariteitenkabinet, ooit kan ik er iemand blij mee maken![]()
vandaag vond ik deze, alleen het doosje al!![]()
[ link | afbeelding ]
Deze aflevering wil ik wel zien.quote:Ooggetuigen noemen het de hel: "Mensen lagen daar in hun eigen poep en pies en vechtpartijen, drugsgebruik en verkrachtingen waren er aan de orde van de dag." Opgejaagd in het winkelcentrum en weggestopt, ver uit het zicht van het winkelend publiek, liggen eind jaren negentig tientallen junks in een bevoorradingstunnel onder Hoog Catharijne in mensonterende omstandigheden.
In Andere Tijden de jarenlange strijd van de gemeente Utrecht tegen een steeds groter wordende stroom daklozen en junks, die het winkelhart van Nederland als de grootste slaapkamer van Nederland beschouwen.
Nee dank jequote:Op zaterdag 14 januari 2017 20:32 schreef Mo_Muffin het volgende:
Andere tijden, 14 januari 2017, 21:20
[..]
Deze aflevering wil ik wel zien.
ik heb aardig wat spullen met decor Diana en een paar met Patrice, maar echt actief verzamelen doe ik het niet. Ik vond trouwens pas een zustervaas van diegene die we van jou kregen, die heeft Symph voor kerst gekregen. Zal binnenkort eens een foto van de twee zusjes maken.quote:
we kijken best vaak Andere Tijden, maar deze sla ik even over. Heb die ellende iets te vaak in het echt gezien toen, ik hoef geen herhaling op tv te zienquote:Op zaterdag 14 januari 2017 20:32 schreef Mo_Muffin het volgende:
Andere tijden, 14 januari 2017, 21:20
[..]
Deze aflevering wil ik wel zien.
Ik zag eergisteren een voorproefje en dacht .. Nee deze hoef ik niet te zien.. Maar idd Andere Rijden heeft wel vaak interresante docusquote:Op zaterdag 14 januari 2017 21:22 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
we kijken best vaak Andere Tijden, maar deze sla ik even over. Heb die ellende iets te vaak in het echt gezien toen, ik hoef geen herhaling op tv te zien
Ik ben er vroeger wel eens geweest maar verder niet, ben gewoon geïnteresseerd in zowel het sociale als het architectonisch aspect, en de geschiedenis.quote:Op zaterdag 14 januari 2017 21:22 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
we kijken best vaak Andere Tijden, maar deze sla ik even over. Heb die ellende iets te vaak in het echt gezien toen, ik hoef geen herhaling op tv te zien
ik vond toen ik in de beginjaren in Utrecht woonde het echt vreselijk daar in Hoog Catharijnequote:Op zaterdag 14 januari 2017 21:27 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik zag eergisteren een voorproefje en dacht .. Nee deze hoef ik niet te zien.. Maar idd Andere Rijden heeft wel vaak interresante docus
Ik heb er alleen over gehoord , maar ik kijk gewoon wat anders op de zaterdag en ook geen behoefte om dit perse te moeten hebben gezienquote:Op zaterdag 14 januari 2017 21:31 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
ik vond toen ik in de beginjaren in Utrecht woonde het echt vreselijk daar in Hoog Catharijne
Thnx, was weer heerlijk, dat zoiets simpels zo lekker kan zijn.quote:
Strak plan...quote:Op zondag 15 januari 2017 14:29 schreef Mo_Muffin het volgende:
Een dooie zondag hier, ik ga helemaal niets doen, blijf gewoon zitten.
Tussendoor wat eten en zo, maar meer ga ik niet doen.quote:
Onderbuurvrouw kwam aan de deur, even melden dat ze last van me heeft.quote:
Daar had je laatst wel een plaatje vanquote:Op zondag 15 januari 2017 16:33 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Onderbuurvrouw kwam aan de deur, even melden dat ze last van me heeft.
Klinkt erger dan het is, ik heb een draaistoel, en dat ding piept nogal, ik wist niet dat zij dat kan horen.
Straks eens kijken of een drupje olie helpt.
Zo zie je maar dat het spul vanzelf weer van pas komt.quote:Op zondag 15 januari 2017 16:45 schreef chufi het volgende:
[..]
Daar had je laatst wel een plaatje van
WD40 of Sensilube?quote:Op zondag 15 januari 2017 16:45 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Zo zie je maar dat het spul vanzelf weer van pas komt.
Beide, en ik heb ook nog een bus siliconenspray.quote:
Leuke buuv ja?quote:Op zondag 15 januari 2017 16:55 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Beide, en ik heb ook nog een bus siliconenspray.
Het is een aardig mens, ze woonde er al toen ik hier kwam, maak altijd een praatje met haar, maar wel vreemd, ik heb die stoel al zolang ik hier woon, hij piept nu net zo als 6 jaar geleden.quote:
Ze is van mijn lftd, ietsje jonger, heel aardig, maar ook heel groot en een beetje stevig, als ik daar onder kom dan vind je me niet meer terug.quote:
Gekke is wel dat ze niks van mijn muziekactiviteiten hoort maar wel die piepende stoel.quote:Op zondag 15 januari 2017 17:03 schreef chufi het volgende:
Gewoon minder zitten draaien... Olijfolie of vaseline smeren ook
Ze wil aandacht...quote:Op zondag 15 januari 2017 17:03 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Gekke is wel dat ze niks van mijn muziekactiviteiten hoort maar wel die piepende stoel.
Zij behoort tot de groep keurige mensen hier in de flat.quote:Op zondag 15 januari 2017 17:05 schreef chufi het volgende:
Ga je vanavond even langs.. Ik kom je even laten horen dat ik het gefixed heb.. Luister maar!
Dan moet je zorgen dat je niet onder komtquote:Op zondag 15 januari 2017 17:02 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ze is van mijn lftd, ietsje jonger, heel aardig, maar ook heel groot en een beetje stevig, als ik daar onder kom dan vind je me niet meer terug.
Ja zo zouden er meer moeten zijn.. Ik kwam vrijdagmiddag thuis zag ik een sleutelbos hangen aan een van de brievenbussen.. Toch gewoon maar even er uit gehaald op slot gedaan en de sleutels bij de juiste bewoner afgeleverd...quote:Op zondag 15 januari 2017 17:07 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Zij behoort tot de groep keurige mensen hier in de flat.
Daar zou ik er graag meer van hebben.
Ik heb mazzel zowel direct onder me als naast me zijn de bewoners oke, boven mij zit niks, aan de andere kant van de flat woont al het gajes.quote:Op zondag 15 januari 2017 17:11 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja zo zouden er meer moeten zijn.. Ik kwam vrijdagmiddag thuis zag ik een sleutelbos hangen aan een van de brievenbussen.. Toch gewoon maar even er uit gehaald op slot gedaan en de sleutels bij de juiste bewoner afgeleverd...
Ik woon best graag hier, maar we moeten wel opletten, een tijdje geleden was er een bewonder die veel overlast veroorzaakte, niet direct bij mij, maar vooral onder me, nav klachten is die gast eruit gezet, en terecht.quote:Op zondag 15 januari 2017 17:16 schreef chufi het volgende:
Hier zijn het over het algemeen nette mensen. Maar ja het zijn ook koopwoningen.. 1 flat wordt volgens mij af en toe aan toeristen verhuuurd, maar staat niet op airbnb..
Daar heb ik hier gelukkig geen last van.. Wel hadden we jaren op de begane grond af en toe een wiet kwekerij.. Maar dat is volgens mij nu ook opgelost met een nieuwe bewoner / eigenaar..quote:Op zondag 15 januari 2017 17:20 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ik woon best graag hier, maar we moeten wel opletten, een tijdje geleden was er een bewonder die veel overlast veroorzaakte, niet direct bij mij, maar vooral onder me, nav klachten is die gast eruit gezet, en terecht.
Die idioot maakte regelmatig amok en maakte daarbij ook een puinzooi.
Ik kreeg toen een brief in de bus van de woningstichting, er hadden diverse bewoners over die man geklaagd, of ik dat herkende, ja dus, hoewel ik er relatief weinig last van had, heb toch ondertekend want ik ben solidair.quote:Op zondag 15 januari 2017 17:22 schreef chufi het volgende:
[..]
Daar heb ik hier gelukkig geen last van.. Wel hadden we jaren op de begane grond af en toe een wiet kwekerij.. Maar dat is volgens mij nu ook opgelost met een nieuwe bewoner / eigenaar..
Zo ver ben ik nog niet, had een late brunch.quote:
Ik wacht ook nog even hoorquote:Op zondag 15 januari 2017 17:52 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Zo ver ben ik nog niet, had een late brunch.
Lief dat je het toch even meldt... Slaap zacht straksquote:Op zondag 15 januari 2017 19:55 schreef sacha het volgende:
haai, goedemorgen, middag & avond, voor straks welterusten![]()
later
Doch (vaak) zeer treffend.quote:Op zondag 15 januari 2017 20:01 schreef sacha het volgende:
duurzaam ontwricht![]()
dat zijn nog eens mooie woorden voor een complex geheel
Maar je bent er wel OK mee?quote:Op zondag 15 januari 2017 20:01 schreef sacha het volgende:
duurzaam ontwricht![]()
dat zijn nog eens mooie woorden voor een complex geheel
Eentje zonder zakken!quote:Op zondag 15 januari 2017 21:06 schreef sacha het volgende:
stofzuiger weg! nieuwe gaat uitzoeken, iemand tips?
jaquote:
voor altijd of alleen vanavond?quote:
maar ik ben er nu.quote:Op zondag 15 januari 2017 23:48 schreef chufi het volgende:
Nee er is niemand van ons heen gegaan, maar het Is nu even een rustige periode..
ik ook hoor.quote:
over een half uurtje begin ik eraan.quote:
Druk genoeg in elk geval momenteel.quote:Op maandag 16 januari 2017 00:04 schreef chufi het volgende:
IC.. Geen idee hoe druk je het hebt,maar het jaar Is nog jong
quote:Op maandag 16 januari 2017 11:45 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
graag echte koekjes, biscuitjes zijn zo droog
Dit is toch verdorie gewoon een belediging richting George, kan me niet voorstellen dat hij dit zelf op zijn lijstje had staan.quote:Het muzikale afscheid van George Michael is vanavond toch voor iedereen te volgen. De Amsterdamse poptempel Paradiso zorgt voor een livestream.
De livestream is vanaf 21.00 uur beschikbaar via de Facebook- en YouTubepagina van Paradiso. Onder anderen Trijntje Oosterhuis, Jett Rebel, Rob de Nijs en Jim Bakkum brengen een eerbetoon aan George.
ik las dat Do ook meedoet. Echt joh, wat is dit voor wanvertoning?quote:Op maandag 16 januari 2017 15:22 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Dit is toch verdorie gewoon een belediging richting George, kan me niet voorstellen dat hij dit zelf op zijn lijstje had staan.
Man, man, wat een armoequote:Op maandag 16 januari 2017 15:22 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Dit is toch verdorie gewoon een belediging richting George, kan me niet voorstellen dat hij dit zelf op zijn lijstje had staan.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |