Die zag ik ook ja. Schitterend.quote:Op vrijdag 13 januari 2017 23:08 schreef isax het volgende:
Ik moest huilen van het lachen op het laatst
morgen is zondagquote:Op zaterdag 14 januari 2017 00:50 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik vind het prima... Of wil je morgen weer?
wat voor taalfouten zijn dat joh?quote:Hier ook een klant kwijt bij bol. We hebben al veel kleine dingen besteld en altijs al correct geweest ma nu is er iets fout gegaan met de medeling wat de bank had overgeschreven, mama doet de baltaling alrijs na de bank, had de dulpo lego luxe trein gekocht en mama ging die betalen.. 2 dagen later is ze dat gaan doen.. Een maand later krijg ik een een brief per post dak nog niet betaald heb..
Ik dus gebeld en keken het na... Vonden nix terug van betaling en gingen het verder bekijken.. Als ik nix meer hoorde was het in orde... Heb dus nix meer gehoord..dus ga je er vanuit dat in orde is..
Vorige week bestelde we een tv en s'avonds kijk ik mijn mail nog eens na.. Werd dat geannuleerd.. Ik gebeld.. Blijkt dat we in schuld staan en dat naar incasasie gegaan is, en dat ze Mails hebben gestuurd, herinnering mails dus.. Ma ik kijk bijna nooit op mails en ze gingen iets laten weten wat ze dus niet hebben gedaan. Niet via post wat ze eerst wel gedaan hebben.. Ja mevrouw dat is nu de tijd..
Sorry dat ik niet altijd berijkbaar ben via mail maar dit is niet normaal vind ik dat je zoiets via mail krijgt..
Dus moest ik nu 120¤ betalen ipv 80¤ voor de lego duplo delux trein. Echt schande... Bol had dus het geld wat mama had overgeschreven terug gestort en dat had mama ook niet gezien.. De medeling klopte niet..
Vind jammer dat als ik de sit. Uitlegde toch de boete moest betalen. �
Duplo Lego trein.quote:Op zaterdag 14 januari 2017 01:05 schreef isax het volgende:
zit even te kijken op bol.com op facebook
ik deel u de volgende review:
[..]
wat voor taalfouten zijn dat joh?
het is wel heel erg als ik wat over iemands spelling durf te zeggen eigenlijk.quote:Op zaterdag 14 januari 2017 01:09 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Duplo Lego trein.
Een kind van zeven of een speciaaltje.
quote:Op zaterdag 14 januari 2017 01:17 schreef isax het volgende:
straks wordt het nog ooit nieuwe spelling dat niks wordt geschreven als nix
Dat zou wel mooi zijn want dan kan ik godverdomme eindelijk die X eens kwijt in wordfeud.quote:Op zaterdag 14 januari 2017 01:17 schreef isax het volgende:
straks word het nog ooit nieuwe spelling dat niks word geschreven als nix
uit je hoofd leren slet!quote:Op zaterdag 14 januari 2017 01:41 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Dat zou wel mooi zijn want dan kan ik godverdomme eindelijk die X eens kwijt in wordfeud.
Nix staat daar overigens al tussen.quote:Op zaterdag 14 januari 2017 01:46 schreef isax het volgende:
[..]
uit je hoofd leren slet!
http://www.wordfeudwoorden.nl/woordenmeteenx/
Hnnnnnng. Het ziet er zo smooth uit, dat schakelen tussen handheld, display, etc. Ik wiiiiiiiiil diiiiiiiit.quote:
Goedemorgen. Ik pijnig mezelf door met mensen in het Nintendo Switch topic in discussie te gaan die janken omdat een spelletjesding dat je in je binnenzak kan stoppen niet zo krachtig is als een Playstation 4.quote:Op zaterdag 14 januari 2017 03:51 schreef Molo het volgende:
Ik vind die neus van die man indrukwekkend eng eigenlijk
Tevens goedemorgen, slaapfunctie hier is even stuk
Soort van digitale automutilatiequote:Op zaterdag 14 januari 2017 03:55 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Goedemorgen. Ik pijnig mezelf door met mensen in het Nintendo Switch topic in discussie te gaan die janken omdat een spelletjesding dat je in je binnenzak kan stoppen niet zo krachtig is als een Playstation 4.
Beetje wel ja. Het is verbijsterend hoe kortzichtig sommige mensen zijn. Ik zei dat wanneer je in een vliegtuig alleen op de autoweg rijdt, je je kapot ergert aan de vleugels. Maar dat voor iemand die wilt vliegen die dingen best handig zijn.quote:
Helaas pindakaas.quote:Ik wil Lemony Snicket verder kijken, maar ik kan de afstandsbediening van de tv nergens vinden en weet Netflix wachtwoord niet dus kan ook niet via de app kijken
Mwep mwep mwep mweeeeeeeep
o kut ;squote:Op zaterdag 14 januari 2017 03:58 schreef Molo het volgende:
Oh gevonden... blijkbaar was 'op de magnetron' een logische plaats
Alleen zie ik nu dat de tv het helemaal niet doet... Maar ja, om Koos daar nu wakker voor te maken is ook weer zoiets
Beter dan in de magnetron.quote:Op zaterdag 14 januari 2017 03:58 schreef Molo het volgende:
Oh gevonden... blijkbaar was 'op de magnetron' een logische plaats
Alleen zie ik nu dat de tv het helemaal niet doet... Maar ja, om Koos daar nu wakker voor te maken is ook weer zoiets
Tot nu toe vond ik de film leuker (Jim Carey en Billy Connollyquote:Op zaterdag 14 januari 2017 04:02 schreef Drug het volgende:
is dat een leuke serie ja? weet niet of ik dat mystery corny ga vinden
nee ook niet, zal die dan eerst maar es op m'n lijstje zettenquote:Op zaterdag 14 januari 2017 04:05 schreef Molo het volgende:
[..]
Tot nu toe vond ik de film leuker (Jim Carey en Billy Connolly) maar ik moet dat even gaan loslaten geloof ik. Heb ook nog maar 1 aflevering gezien hoor.
Jij de film wel gezien?
Mensen zijn gewoon echt te dom om te poepen somsquote:Op zaterdag 14 januari 2017 04:02 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Beetje wel ja. Het is verbijsterend hoe kortzichtig sommige mensen zijn. Ik zei dat wanneer je in een vliegtuig alleen op de autoweg rijdt, je je kapot ergert aan de vleugels. Maar dat voor iemand die wilt vliegen die dingen best handig zijn.
Gaat hij het hebben over dat hij vliegtuigen leuker vindt dan auto's. DAT WAS NIET HET FUCKING PUNT
[..]
Helaas pindakaas.
Staat geen stroom om, ik vrees dat er iets doorgeklapt is ergens maar ik ga niet aan dat hele high tech park van Koos lopen prutsenquote:Op zaterdag 14 januari 2017 04:03 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Beter dan in de magnetron.
Have you tried turning it off and on again?
Ik hou van Billyquote:Op zaterdag 14 januari 2017 04:06 schreef Drug het volgende:
[..]
nee ook niet, zal die dan eerst maar es op m'n lijstje zetten
Uhuh. Probeer het over 40 jaar nog eens.quote:Op zaterdag 14 januari 2017 04:06 schreef Molo het volgende:
[..]
Mensen zijn gewoon echt te dom om te poepen soms
Net als 'ik wil een opvouwbare elektrische rolstoel zonder losse accu en hij moet hoog laag verstelbaar zijn en onder de 7 kilo'
U kunt een spuitje krijgen, doei!![]()
Af en toe misschien toch wel fijn om dat voor jezelf bevestigd te zien.quote:Op zaterdag 14 januari 2017 04:07 schreef Molo het volgende:
[..]
Staat geen stroom om, ik vrees dat er iets doorgeklapt is ergens maar ik ga niet aan dat hele high tech park van Koos lopen prutsen
#ikvoelmenueenwijf
alleen van boondock saintsquote:Op zaterdag 14 januari 2017 04:10 schreef Molo het volgende:
[..]
Ik hou van Billy
Ken je die wel?
Check dat ondeugende boevenhoofd, heerlijk![]()
[ afbeelding ]
Heel soms wel ja, zeker nu tieten ook niet meer alleen voor vrouwen zijn en ik las laatst dat mannen ook 'chokers' gaan dragen omdat het mode isquote:Op zaterdag 14 januari 2017 04:10 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Af en toe misschien toch wel fijn om dat voor jezelf bevestigd te zien.
Loop een dagje mee in het ziekenhuis, het kan offline nog erger dan onlinequote:Op zaterdag 14 januari 2017 04:13 schreef DeZwabber het volgende:
En de consoles zijn dan eigenlijk niet eens het punt. Eigenlijk ligt mijn "ergernis" vooral bij het uitermate lage niveau van begrijpend lezen en voorstellingsvermogen dat jouw situatie niet per se de situatie is van een ander.
Yay internet.
Met die jas aan en dan schietennnnnquote:
Daar zijn pillen voorquote:Op zaterdag 14 januari 2017 04:18 schreef Stien_Struis het volgende:
Ben allergisch voor ziekenhuizen, mijn bloeddruk stijgt daar tot ongezonde hoogte.
hehe niiicequote:Op zaterdag 14 januari 2017 04:18 schreef Molo het volgende:
[..]
Met die jas aan en dan schietennnnn
In nomine patris et filii et spiritus sancti motherfuckers!
Das wel superhandig als je een slagaderlijke bloeding hebt. Alleen even de brancard door de deur naar binnen rollen en je hebt weer bloeddruk.quote:Op zaterdag 14 januari 2017 04:18 schreef Stien_Struis het volgende:
Ben allergisch voor ziekenhuizen, mijn bloeddruk stijgt daar tot ongezonde hoogte.
Mensen.quote:Op zaterdag 14 januari 2017 04:16 schreef Molo het volgende:
[..]
Loop een dagje mee in het ziekenhuis, het kan offline nog erger dan online![]()
Ben al 2x ontsnapt vanaf 1e hulp.quote:Op zaterdag 14 januari 2017 04:20 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Das wel superhandig als je een slagaderlijke bloeding hebt. Alleen even de brancard door de deur naar binnen rollen en je hebt weer bloeddruk.
Lees die post van Zwab boven de jouwe eensquote:
Heb al vaak genoeg in de kreukels gelegen en ken ook wel beetje EHBO.quote:Op zaterdag 14 januari 2017 04:23 schreef Molo het volgende:
[..]
Lees die post van Zwab boven de jouwe eens
Dat klinkt als een verstandig idee. Ik wens je veel succes met je volgende complexe femurfractuur.quote:Op zaterdag 14 januari 2017 04:27 schreef Stien_Struis het volgende:
Kom nooit in ziekenhuizen, vertrouw ze ook niet.
'Ik wil een klacht indienen'quote:
quote:Op zaterdag 14 januari 2017 04:27 schreef Stien_Struis het volgende:
Kom nooit in ziekenhuizen, vertrouw ze ook niet.
EN TOEN IK EENMAAL AAN DE BEURT WAS WAREN DE SPONGEBOBPLEISTERS OOK NOG EENS OP!!!!!1!quote:Op zaterdag 14 januari 2017 04:29 schreef Molo het volgende:
[..]
'Ik wil een klacht indienen'
Ok waarover dan?
'Ik was op de spoedeisende hulp en ik werd maar steeds niet geholpen, iedereen ging voor me'
Ik leg triagesysteem kort uit, ondertussen eenal onderdrukkend.
En vraag hoe lang de klachten al aanwezig waren
'Week of 5'
Ik leg nogmaals triagesysteem uit en zeg dat dit niet echt spoedeisend klinkt, hoe vervelend ook.
Eeninmiddels niet meer onderdrukkend
'Ja maar het duurde fucking lang en toen was ik zo boos dat ik weg ben gegaan en nu wil ik een klacht indienen'
(ノꐦ ⊙曲ఠ)ノ彡┻━┻
Mensen____!
Wie is Sandy?quote:Op zaterdag 14 januari 2017 04:32 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
EN TOEN IK EENMAAL AAN DE BEURT WAS WAREN DE SPONGEBOBPLEISTERS OOK NOG EENS OP!!!!!1!
NU HEB IK EEN FUCKING SANDY PLEISTER. NIEMAND GEEFT EEN NEUK OM SANDY.
De eekhoorn in duikpak uit Spongebob.quote:Op zaterdag 14 januari 2017 04:33 schreef Molo het volgende:
[..]
Wie is Sandy?![]()
Collega van me heeft wel Buurman en Buurman pleisters voor na het prikken omdat ze de bekkies van volwassenen erbij zo mooi vindt als ze die erop plakt
Spalk gewoon zelf.quote:Op zaterdag 14 januari 2017 04:28 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Dat klinkt als een verstandig idee. Ik wens je veel succes met je volgende complexe femurfractuur.
Ernstig!quote:Op zaterdag 14 januari 2017 04:36 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
De eekhoorn in duikpak uit Spongebob.
[ afbeelding ]
Kun je die ook doneren dan? Dood heb je daar niet veel meer aanquote:Op zaterdag 14 januari 2017 04:46 schreef Stien_Struis het volgende:
[..]
Mijn blinde darm heb ik nog.
Ik doneer helemaal niets, de fik erin en de hele buurt gratis stoned.quote:Op zaterdag 14 januari 2017 04:48 schreef Molo het volgende:
[..]
Kun je die ook doneren dan? Dood heb je daar niet veel meer aan
Dat moment dat je denkt dat moeilijke woorden een andere taal zijn.quote:Op zaterdag 14 januari 2017 04:49 schreef Stien_Struis het volgende:
Dat gelul met al die vreemde woorden waar ook NL vertaling voor is dan gaat bij mij alles op tilt.
Dát zal ze leren!quote:Op zaterdag 14 januari 2017 04:50 schreef Stien_Struis het volgende:
[..]
Ik doneer helemaal niets, de fik erin en de hele buurt gratis stoned.
Dat idee heb ik ook altijd bij dokters in ziekenhuis.quote:Op zaterdag 14 januari 2017 04:50 schreef Molo het volgende:
Ik heb even geen idee waar je het over hebt eigenlijk
quote:Op zaterdag 14 januari 2017 04:52 schreef Stien_Struis het volgende:
[..]
Dat idee heb ik ook altijd bij dokters in ziekenhuis.
Je kwam toch nooit in ziekenhuizen? Of mag je er gewoon niet meer komen?quote:Op zaterdag 14 januari 2017 04:54 schreef Stien_Struis het volgende:
Heb er ooit 1 uit de koffiekamer weggerukt.
Soms moet je er heen.quote:Op zaterdag 14 januari 2017 04:56 schreef Molo het volgende:
[..]
Je kwam toch nooit in ziekenhuizen? Of mag je er gewoon niet meer komen?
Tot zo.quote:Op zaterdag 14 januari 2017 05:09 schreef Molo het volgende:
Nog maar even proberen een tukje te doen hier
Laters Zwab en consorten!
Was ik weerquote:
Mijn kleinzoon lijkt op zijn opa is tot laat wakker en slaapt dan gat in de dag.quote:Op zaterdag 14 januari 2017 05:32 schreef Molo het volgende:
[..]
Was ik weer
Damien wilde toch nog wat drinken, goed tijdstip wel.
Als ik vertieft eruit zie vanmiddag weet je hoe dat komt iig
Damien ? Heb je Larf ingeruild?quote:Op zaterdag 14 januari 2017 05:32 schreef Molo het volgende:
[..]
Was ik weer
Damien wilde toch nog wat drinken, goed tijdstip wel.
Als ik vertieft eruit zie vanmiddag weet je hoe dat komt iig
Mijn god, wat een überkneus......het zal je dochter zijn, geloof me, dan was ie nog niet jarig.quote:De man die heeft bekend dat hij tijdens oudejaarsnacht Anouk Schuurmans (22) in Oss aanreed, had alcohol gedronken en cocaïne gebruikt. Hij sloeg na de aanrijding op de vlucht omdat hij in blinde paniek was, zegt zijn advocaat.
Zijn cliënt, de 28-jarige Vincent B. uit Nijmegen, meent de volledige schuld op zich te nemen en staat ervoor open om met de nabestaanden een gesprek aan te gaan. „Hij heeft ontzettend veel spijt van wat hij heeft gedaan.”
'Dronken was hij niet'
De 22-jarige Anouk fietst in de nieuwjaarsnacht van Geffen naar Oss als ze geraakt wordt door een auto. De chauffeur laat het slachtoffer zwaargewond achter en rijdt plankgas door. Het blijkt te gaan om een bekende van politie en justitie.
ja je kan beter iemand doodrijden dan schieten, nog zo'n schrijnend gevalquote:Op zaterdag 14 januari 2017 09:50 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Mijn god, wat een überkneus......het zal je dochter zijn, geloof me, dan was ie nog niet jarig.
Wat je doet zal me worst wezen, maar je stapt dan niet in een auto en je rijdt zeker niet weg na een 'ongeval'.![]()
![]()
Morguh, ja, misselijkmakend.quote:Op zaterdag 14 januari 2017 09:53 schreef Karzai het volgende:
[..]
ja je kan beter iemand doodrijden dan schieten, nog zo'n schrijnend geval
http://www.geenstijl.nl/m(...)der_floor_loopt.html
'S nachts klinkt het hier als The Omen/The Grudge in huisquote:
Je bent niks gewend.quote:Op zaterdag 14 januari 2017 10:01 schreef Molo het volgende:
[..]
'S nachts klinkt het hier als The Omen/The Grudge in huis
[ afbeelding ]
GOEDEMORGEN MO_MUFFIN, HIERRRR HEEFT U EEN BIERTJE EN EEN CROISSANT, GESERVEERD DOOR EEN NAAKT LEKKER WIJF, DE JAM MAG JE VAN HAAR BORSTEN AF LIKKEN. NU WEER BLIJ?quote:Op zaterdag 14 januari 2017 09:59 schreef Mo_Muffin het volgende:
Er ligt verdomme natte sneeuw en ik moet straks nog op de fiets.
Ik HAAT dit.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |