Soort van digitale automutilatiequote:Op zaterdag 14 januari 2017 03:55 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Goedemorgen. Ik pijnig mezelf door met mensen in het Nintendo Switch topic in discussie te gaan die janken omdat een spelletjesding dat je in je binnenzak kan stoppen niet zo krachtig is als een Playstation 4.
Beetje wel ja. Het is verbijsterend hoe kortzichtig sommige mensen zijn. Ik zei dat wanneer je in een vliegtuig alleen op de autoweg rijdt, je je kapot ergert aan de vleugels. Maar dat voor iemand die wilt vliegen die dingen best handig zijn.quote:
Helaas pindakaas.quote:Ik wil Lemony Snicket verder kijken, maar ik kan de afstandsbediening van de tv nergens vinden en weet Netflix wachtwoord niet dus kan ook niet via de app kijken
Mwep mwep mwep mweeeeeeeep
o kut ;squote:Op zaterdag 14 januari 2017 03:58 schreef Molo het volgende:
Oh gevonden... blijkbaar was 'op de magnetron' een logische plaats
Alleen zie ik nu dat de tv het helemaal niet doet... Maar ja, om Koos daar nu wakker voor te maken is ook weer zoiets
Beter dan in de magnetron.quote:Op zaterdag 14 januari 2017 03:58 schreef Molo het volgende:
Oh gevonden... blijkbaar was 'op de magnetron' een logische plaats
Alleen zie ik nu dat de tv het helemaal niet doet... Maar ja, om Koos daar nu wakker voor te maken is ook weer zoiets
Tot nu toe vond ik de film leuker (Jim Carey en Billy Connollyquote:Op zaterdag 14 januari 2017 04:02 schreef Drug het volgende:
is dat een leuke serie ja? weet niet of ik dat mystery corny ga vinden
nee ook niet, zal die dan eerst maar es op m'n lijstje zettenquote:Op zaterdag 14 januari 2017 04:05 schreef Molo het volgende:
[..]
Tot nu toe vond ik de film leuker (Jim Carey en Billy Connolly) maar ik moet dat even gaan loslaten geloof ik. Heb ook nog maar 1 aflevering gezien hoor.
Jij de film wel gezien?
Mensen zijn gewoon echt te dom om te poepen somsquote:Op zaterdag 14 januari 2017 04:02 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Beetje wel ja. Het is verbijsterend hoe kortzichtig sommige mensen zijn. Ik zei dat wanneer je in een vliegtuig alleen op de autoweg rijdt, je je kapot ergert aan de vleugels. Maar dat voor iemand die wilt vliegen die dingen best handig zijn.
Gaat hij het hebben over dat hij vliegtuigen leuker vindt dan auto's. DAT WAS NIET HET FUCKING PUNT
[..]
Helaas pindakaas.
Staat geen stroom om, ik vrees dat er iets doorgeklapt is ergens maar ik ga niet aan dat hele high tech park van Koos lopen prutsenquote:Op zaterdag 14 januari 2017 04:03 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Beter dan in de magnetron.
Have you tried turning it off and on again?
Ik hou van Billyquote:Op zaterdag 14 januari 2017 04:06 schreef Drug het volgende:
[..]
nee ook niet, zal die dan eerst maar es op m'n lijstje zetten
Uhuh. Probeer het over 40 jaar nog eens.quote:Op zaterdag 14 januari 2017 04:06 schreef Molo het volgende:
[..]
Mensen zijn gewoon echt te dom om te poepen soms
Net als 'ik wil een opvouwbare elektrische rolstoel zonder losse accu en hij moet hoog laag verstelbaar zijn en onder de 7 kilo'
U kunt een spuitje krijgen, doei!![]()
Af en toe misschien toch wel fijn om dat voor jezelf bevestigd te zien.quote:Op zaterdag 14 januari 2017 04:07 schreef Molo het volgende:
[..]
Staat geen stroom om, ik vrees dat er iets doorgeklapt is ergens maar ik ga niet aan dat hele high tech park van Koos lopen prutsen
#ikvoelmenueenwijf
alleen van boondock saintsquote:Op zaterdag 14 januari 2017 04:10 schreef Molo het volgende:
[..]
Ik hou van Billy
Ken je die wel?
Check dat ondeugende boevenhoofd, heerlijk![]()
[ afbeelding ]
Heel soms wel ja, zeker nu tieten ook niet meer alleen voor vrouwen zijn en ik las laatst dat mannen ook 'chokers' gaan dragen omdat het mode isquote:Op zaterdag 14 januari 2017 04:10 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Af en toe misschien toch wel fijn om dat voor jezelf bevestigd te zien.
Loop een dagje mee in het ziekenhuis, het kan offline nog erger dan onlinequote:Op zaterdag 14 januari 2017 04:13 schreef DeZwabber het volgende:
En de consoles zijn dan eigenlijk niet eens het punt. Eigenlijk ligt mijn "ergernis" vooral bij het uitermate lage niveau van begrijpend lezen en voorstellingsvermogen dat jouw situatie niet per se de situatie is van een ander.
Yay internet.
Met die jas aan en dan schietennnnnquote:
Daar zijn pillen voorquote:Op zaterdag 14 januari 2017 04:18 schreef Stien_Struis het volgende:
Ben allergisch voor ziekenhuizen, mijn bloeddruk stijgt daar tot ongezonde hoogte.
hehe niiicequote:Op zaterdag 14 januari 2017 04:18 schreef Molo het volgende:
[..]
Met die jas aan en dan schietennnnn
In nomine patris et filii et spiritus sancti motherfuckers!
Das wel superhandig als je een slagaderlijke bloeding hebt. Alleen even de brancard door de deur naar binnen rollen en je hebt weer bloeddruk.quote:Op zaterdag 14 januari 2017 04:18 schreef Stien_Struis het volgende:
Ben allergisch voor ziekenhuizen, mijn bloeddruk stijgt daar tot ongezonde hoogte.
Mensen.quote:Op zaterdag 14 januari 2017 04:16 schreef Molo het volgende:
[..]
Loop een dagje mee in het ziekenhuis, het kan offline nog erger dan online![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |