Die zag ik ook ja. Schitterend.quote:Op vrijdag 13 januari 2017 23:08 schreef isax het volgende:
Ik moest huilen van het lachen op het laatst
morgen is zondagquote:Op zaterdag 14 januari 2017 00:50 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik vind het prima... Of wil je morgen weer?
wat voor taalfouten zijn dat joh?quote:Hier ook een klant kwijt bij bol. We hebben al veel kleine dingen besteld en altijs al correct geweest ma nu is er iets fout gegaan met de medeling wat de bank had overgeschreven, mama doet de baltaling alrijs na de bank, had de dulpo lego luxe trein gekocht en mama ging die betalen.. 2 dagen later is ze dat gaan doen.. Een maand later krijg ik een een brief per post dak nog niet betaald heb..
Ik dus gebeld en keken het na... Vonden nix terug van betaling en gingen het verder bekijken.. Als ik nix meer hoorde was het in orde... Heb dus nix meer gehoord..dus ga je er vanuit dat in orde is..
Vorige week bestelde we een tv en s'avonds kijk ik mijn mail nog eens na.. Werd dat geannuleerd.. Ik gebeld.. Blijkt dat we in schuld staan en dat naar incasasie gegaan is, en dat ze Mails hebben gestuurd, herinnering mails dus.. Ma ik kijk bijna nooit op mails en ze gingen iets laten weten wat ze dus niet hebben gedaan. Niet via post wat ze eerst wel gedaan hebben.. Ja mevrouw dat is nu de tijd..
Sorry dat ik niet altijd berijkbaar ben via mail maar dit is niet normaal vind ik dat je zoiets via mail krijgt..
Dus moest ik nu 120¤ betalen ipv 80¤ voor de lego duplo delux trein. Echt schande... Bol had dus het geld wat mama had overgeschreven terug gestort en dat had mama ook niet gezien.. De medeling klopte niet..
Vind jammer dat als ik de sit. Uitlegde toch de boete moest betalen. �
Duplo Lego trein.quote:Op zaterdag 14 januari 2017 01:05 schreef isax het volgende:
zit even te kijken op bol.com op facebook
ik deel u de volgende review:
[..]
wat voor taalfouten zijn dat joh?
het is wel heel erg als ik wat over iemands spelling durf te zeggen eigenlijk.quote:Op zaterdag 14 januari 2017 01:09 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Duplo Lego trein.
Een kind van zeven of een speciaaltje.
quote:Op zaterdag 14 januari 2017 01:17 schreef isax het volgende:
straks wordt het nog ooit nieuwe spelling dat niks wordt geschreven als nix
Dat zou wel mooi zijn want dan kan ik godverdomme eindelijk die X eens kwijt in wordfeud.quote:Op zaterdag 14 januari 2017 01:17 schreef isax het volgende:
straks word het nog ooit nieuwe spelling dat niks word geschreven als nix
uit je hoofd leren slet!quote:Op zaterdag 14 januari 2017 01:41 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Dat zou wel mooi zijn want dan kan ik godverdomme eindelijk die X eens kwijt in wordfeud.
Nix staat daar overigens al tussen.quote:Op zaterdag 14 januari 2017 01:46 schreef isax het volgende:
[..]
uit je hoofd leren slet!
http://www.wordfeudwoorden.nl/woordenmeteenx/
Hnnnnnng. Het ziet er zo smooth uit, dat schakelen tussen handheld, display, etc. Ik wiiiiiiiiil diiiiiiiit.quote:
Goedemorgen. Ik pijnig mezelf door met mensen in het Nintendo Switch topic in discussie te gaan die janken omdat een spelletjesding dat je in je binnenzak kan stoppen niet zo krachtig is als een Playstation 4.quote:Op zaterdag 14 januari 2017 03:51 schreef Molo het volgende:
Ik vind die neus van die man indrukwekkend eng eigenlijk
Tevens goedemorgen, slaapfunctie hier is even stuk
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |