Dat klinkt als een verstandig idee. Ik wens je veel succes met je volgende complexe femurfractuur.quote:Op zaterdag 14 januari 2017 04:27 schreef Stien_Struis het volgende:
Kom nooit in ziekenhuizen, vertrouw ze ook niet.
'Ik wil een klacht indienen'quote:
quote:Op zaterdag 14 januari 2017 04:27 schreef Stien_Struis het volgende:
Kom nooit in ziekenhuizen, vertrouw ze ook niet.
EN TOEN IK EENMAAL AAN DE BEURT WAS WAREN DE SPONGEBOBPLEISTERS OOK NOG EENS OP!!!!!1!quote:Op zaterdag 14 januari 2017 04:29 schreef Molo het volgende:
[..]
'Ik wil een klacht indienen'
Ok waarover dan?
'Ik was op de spoedeisende hulp en ik werd maar steeds niet geholpen, iedereen ging voor me'
Ik leg triagesysteem kort uit, ondertussen eenal onderdrukkend.
En vraag hoe lang de klachten al aanwezig waren
'Week of 5'
Ik leg nogmaals triagesysteem uit en zeg dat dit niet echt spoedeisend klinkt, hoe vervelend ook.
Eeninmiddels niet meer onderdrukkend
'Ja maar het duurde fucking lang en toen was ik zo boos dat ik weg ben gegaan en nu wil ik een klacht indienen'
(ノꐦ ⊙曲ఠ)ノ彡┻━┻
Mensen____!
Wie is Sandy?quote:Op zaterdag 14 januari 2017 04:32 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
EN TOEN IK EENMAAL AAN DE BEURT WAS WAREN DE SPONGEBOBPLEISTERS OOK NOG EENS OP!!!!!1!
NU HEB IK EEN FUCKING SANDY PLEISTER. NIEMAND GEEFT EEN NEUK OM SANDY.
De eekhoorn in duikpak uit Spongebob.quote:Op zaterdag 14 januari 2017 04:33 schreef Molo het volgende:
[..]
Wie is Sandy?![]()
Collega van me heeft wel Buurman en Buurman pleisters voor na het prikken omdat ze de bekkies van volwassenen erbij zo mooi vindt als ze die erop plakt
Spalk gewoon zelf.quote:Op zaterdag 14 januari 2017 04:28 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Dat klinkt als een verstandig idee. Ik wens je veel succes met je volgende complexe femurfractuur.
Ernstig!quote:Op zaterdag 14 januari 2017 04:36 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
De eekhoorn in duikpak uit Spongebob.
[ afbeelding ]
Kun je die ook doneren dan? Dood heb je daar niet veel meer aanquote:Op zaterdag 14 januari 2017 04:46 schreef Stien_Struis het volgende:
[..]
Mijn blinde darm heb ik nog.
Ik doneer helemaal niets, de fik erin en de hele buurt gratis stoned.quote:Op zaterdag 14 januari 2017 04:48 schreef Molo het volgende:
[..]
Kun je die ook doneren dan? Dood heb je daar niet veel meer aan
Dat moment dat je denkt dat moeilijke woorden een andere taal zijn.quote:Op zaterdag 14 januari 2017 04:49 schreef Stien_Struis het volgende:
Dat gelul met al die vreemde woorden waar ook NL vertaling voor is dan gaat bij mij alles op tilt.
Dát zal ze leren!quote:Op zaterdag 14 januari 2017 04:50 schreef Stien_Struis het volgende:
[..]
Ik doneer helemaal niets, de fik erin en de hele buurt gratis stoned.
Dat idee heb ik ook altijd bij dokters in ziekenhuis.quote:Op zaterdag 14 januari 2017 04:50 schreef Molo het volgende:
Ik heb even geen idee waar je het over hebt eigenlijk
quote:Op zaterdag 14 januari 2017 04:52 schreef Stien_Struis het volgende:
[..]
Dat idee heb ik ook altijd bij dokters in ziekenhuis.
Je kwam toch nooit in ziekenhuizen? Of mag je er gewoon niet meer komen?quote:Op zaterdag 14 januari 2017 04:54 schreef Stien_Struis het volgende:
Heb er ooit 1 uit de koffiekamer weggerukt.
Soms moet je er heen.quote:Op zaterdag 14 januari 2017 04:56 schreef Molo het volgende:
[..]
Je kwam toch nooit in ziekenhuizen? Of mag je er gewoon niet meer komen?
Tot zo.quote:Op zaterdag 14 januari 2017 05:09 schreef Molo het volgende:
Nog maar even proberen een tukje te doen hier
Laters Zwab en consorten!
Was ik weerquote:
Mijn kleinzoon lijkt op zijn opa is tot laat wakker en slaapt dan gat in de dag.quote:Op zaterdag 14 januari 2017 05:32 schreef Molo het volgende:
[..]
Was ik weer
Damien wilde toch nog wat drinken, goed tijdstip wel.
Als ik vertieft eruit zie vanmiddag weet je hoe dat komt iig
Damien ? Heb je Larf ingeruild?quote:Op zaterdag 14 januari 2017 05:32 schreef Molo het volgende:
[..]
Was ik weer
Damien wilde toch nog wat drinken, goed tijdstip wel.
Als ik vertieft eruit zie vanmiddag weet je hoe dat komt iig
Mijn god, wat een überkneus......het zal je dochter zijn, geloof me, dan was ie nog niet jarig.quote:De man die heeft bekend dat hij tijdens oudejaarsnacht Anouk Schuurmans (22) in Oss aanreed, had alcohol gedronken en cocaïne gebruikt. Hij sloeg na de aanrijding op de vlucht omdat hij in blinde paniek was, zegt zijn advocaat.
Zijn cliënt, de 28-jarige Vincent B. uit Nijmegen, meent de volledige schuld op zich te nemen en staat ervoor open om met de nabestaanden een gesprek aan te gaan. „Hij heeft ontzettend veel spijt van wat hij heeft gedaan.”
'Dronken was hij niet'
De 22-jarige Anouk fietst in de nieuwjaarsnacht van Geffen naar Oss als ze geraakt wordt door een auto. De chauffeur laat het slachtoffer zwaargewond achter en rijdt plankgas door. Het blijkt te gaan om een bekende van politie en justitie.
ja je kan beter iemand doodrijden dan schieten, nog zo'n schrijnend gevalquote:Op zaterdag 14 januari 2017 09:50 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Mijn god, wat een überkneus......het zal je dochter zijn, geloof me, dan was ie nog niet jarig.
Wat je doet zal me worst wezen, maar je stapt dan niet in een auto en je rijdt zeker niet weg na een 'ongeval'.![]()
![]()
Morguh, ja, misselijkmakend.quote:Op zaterdag 14 januari 2017 09:53 schreef Karzai het volgende:
[..]
ja je kan beter iemand doodrijden dan schieten, nog zo'n schrijnend geval
http://www.geenstijl.nl/m(...)der_floor_loopt.html
'S nachts klinkt het hier als The Omen/The Grudge in huisquote:
Je bent niks gewend.quote:Op zaterdag 14 januari 2017 10:01 schreef Molo het volgende:
[..]
'S nachts klinkt het hier als The Omen/The Grudge in huis
[ afbeelding ]
GOEDEMORGEN MO_MUFFIN, HIERRRR HEEFT U EEN BIERTJE EN EEN CROISSANT, GESERVEERD DOOR EEN NAAKT LEKKER WIJF, DE JAM MAG JE VAN HAAR BORSTEN AF LIKKEN. NU WEER BLIJ?quote:Op zaterdag 14 januari 2017 09:59 schreef Mo_Muffin het volgende:
Er ligt verdomme natte sneeuw en ik moet straks nog op de fiets.
Ik HAAT dit.
Wij van wc-eend.quote:
Dat klinkt aanlokkelijk, even de slaap uit mijn ogen wrijven.quote:Op zaterdag 14 januari 2017 10:03 schreef Molo het volgende:
[..]
GOEDEMORGEN MO_MUFFIN, HIERRRR HEEFT U EEN BIERTJE EN EEN CROISSANT, GESERVEERD DOOR EEN NAAKT LEKKER WIJF, DE JAM MAG JE VAN HAAR BORSTEN AF LIKKEN. NU WEER BLIJ?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |