Wij van wc-eend.quote:
Dat klinkt aanlokkelijk, even de slaap uit mijn ogen wrijven.quote:Op zaterdag 14 januari 2017 10:03 schreef Molo het volgende:
[..]
GOEDEMORGEN MO_MUFFIN, HIERRRR HEEFT U EEN BIERTJE EN EEN CROISSANT, GESERVEERD DOOR EEN NAAKT LEKKER WIJF, DE JAM MAG JE VAN HAAR BORSTEN AF LIKKEN. NU WEER BLIJ?
Maar?quote:Op zaterdag 14 januari 2017 10:11 schreef PeZu het volgende:
kinder zijn niet leuk, ik heb er een schurfthekel aan maar...
Gelukkig was je er zelf nooit een.quote:Op zaterdag 14 januari 2017 10:11 schreef PeZu het volgende:
kinder zijn niet leuk, ik heb er een schurfthekel aan maar...
Tot 0815 slapen is uitslapen als je rond 23u al slaapt.quote:Op zaterdag 14 januari 2017 10:07 schreef Molo het volgende:
Jij ging trouwens uitslapen meneer Fogel!
Ja ok,voor sommige mensen welquote:Op zaterdag 14 januari 2017 10:14 schreef Fogel het volgende:
[..]
Tot 0815 slapen is uitslapen als je rond 23u al slaapt.
Woesj.quote:Op zaterdag 14 januari 2017 10:15 schreef Voxs het volgende:
Goedemorgen![]()
Er bestaan light pillars!
http://www.sciencealert.c(...)ght-sky-above-canada
wees blij dat het een jongetje isquote:Op zaterdag 14 januari 2017 10:01 schreef Molo het volgende:
[..]
'S nachts klinkt het hier als The Omen/The Grudge in huis
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 14 januari 2017 10:15 schreef Voxs het volgende:
Goedemorgen![]()
Meisjequote:Op zaterdag 14 januari 2017 10:17 schreef Karzai het volgende:
[..]
wees blij dat het een jongetje is
[ afbeelding ]
Als nou over een uurtje of 2 de drap van de straten is verdwenen zal ik nog blijer zijn want ik moet er vandaag nog met de fiets doorheen.quote:
Wist je dat jongetjes liever en makkelijk zijn dan meiden?quote:
Molo is een meisje, natuurlijk weet ze datquote:Op zaterdag 14 januari 2017 10:19 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Wist je dan jongetjes liever en makkelijk zijn dan meiden?
Verrek, zover was ik nog niet.quote:Op zaterdag 14 januari 2017 10:20 schreef Cat-astrophe het volgende:
[..]
Molo is een meisje, natuurlijk weet ze dat
Yepquote:Op zaterdag 14 januari 2017 10:19 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Wist je dat jongetjes liever en makkelijk zijn dan meiden?
quote:Op zaterdag 14 januari 2017 10:20 schreef Cat-astrophe het volgende:
[..]
Molo is een meisje, natuurlijk weet ze dat
quote:Op zaterdag 14 januari 2017 10:17 schreef Molo het volgende:
[..]![]()
Weleens over gelezen toen ik zelf een gek weersverschijnsel zag. Zo mooi dat
Hier sneeuwt het weer.quote:Op zaterdag 14 januari 2017 10:18 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Als nou over een uurtje of 2 de drap van de straten is verdwenen zal ik nog blijer zijn want ik moet er vandaag nog met de fiets doorheen.
Mijn moeder zei dat ook altijd en ze had gelijk, ik heb nog 2 broers en een zus, kan je nagaan.quote:
Vorig jaar een paar keer live gezien. Was tofquote:Op zaterdag 14 januari 2017 10:15 schreef Voxs het volgende:
Goedemorgen![]()
Jij woont op een goede plek!quote:Op zaterdag 14 januari 2017 10:21 schreef Fogel het volgende:
[..]
Vorig jaar een paar keer live gezien. Was tof
Oefenen gaat goed goed goedquote:Op zaterdag 14 januari 2017 10:22 schreef Voxs het volgende:
[..]
[..]
[..]
Jij woont op een goede plek!
Twee halfgare zussen hier, maar we waren allemaal niet echt etters vroegerquote:Op zaterdag 14 januari 2017 10:21 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Mijn moeder zei dat ook altijd en ze had gelijk, ik heb nog 2 broers en een zus, kan je nagaan.
Insert sad trombonequote:Op zaterdag 14 januari 2017 10:21 schreef Cat-astrophe het volgende:
Hele gang gisteravond volgezet met oud papier want dat komen ze vandaag ophalen en het leek me niet handig het een nacht in de sneeuw te laten soppen.
Nu te laat wakker dus ik zie alleen nog de sporen van de oud papier wagenKan ik weer een maand wachten.
Vast wel maar dat kost effortquote:Op zaterdag 14 januari 2017 10:24 schreef Molo het volgende:
[..]
Insert sad trombone
Kun je niet zelf wegbrengen daar?
Ninja quote beats ninja editquote:
Had de zooi dan ook gewoon buiten gezet, je denkt teveel.quote:Op zaterdag 14 januari 2017 10:25 schreef Cat-astrophe het volgende:
[..]
Vast wel maar dat kost effort
Eens kijken of oefenskills sneller effect hebben dan opkomende ergernisquote:Op zaterdag 14 januari 2017 10:25 schreef Cat-astrophe het volgende:
[..]
Ninja quote beats ninja edit
Nog niet concreet. Opties zijn Star Wars of uit gaan of niksenquote:Op zaterdag 14 januari 2017 10:29 schreef marcb1974 het volgende:
Iemand nog leuke plannen voor dit weekend?
Had je niet in je glazen bol kunnen kijken en me dat gisteravond kunnen zeggenquote:Op zaterdag 14 januari 2017 10:26 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Had de zooi dan ook gewoon buiten gezet, je denkt teveel.
Meet+vretenquote:Op zaterdag 14 januari 2017 10:29 schreef marcb1974 het volgende:
Star Wars schijnt goed te zijnquote:Op zaterdag 14 januari 2017 10:31 schreef Voxs het volgende:
[..]
Nog niet concreet. Opties zijn Star Wars of uit gaan of niksenMorgen nog geen idee.
quote:Op zaterdag 14 januari 2017 10:27 schreef Voxs het volgende:
[..]
Eens kijken of oefenskills sneller effect hebben dan opkomende ergernis
Arme jij, verdwaald in de escape roomquote:Op zaterdag 14 januari 2017 10:34 schreef Cat-astrophe het volgende:
[..]
Meet+vreten
Escape room+vreten
En jij?
Meet, cake eten, zuipen en dansen als iemand wilquote:Op zaterdag 14 januari 2017 10:29 schreef marcb1974 het volgende:
quote:Op zaterdag 14 januari 2017 10:36 schreef Molo het volgende:
[..]
Meet, cake eten, zuipen en dansen als iemand wil
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Ik zal nooit bij een club gaan die mij als lid accepteert"
nee high tea is niet mijn dingquote:Op zaterdag 14 januari 2017 10:36 schreef Molo het volgende:
[..]
Meet, cake eten, zuipen en dansen als iemand wil
quote:Op zaterdag 14 januari 2017 10:38 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Plakkie cake?Ik krijg 'm elke 3 maanden wel van iemand toegestuurdSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
Ik heb een 11 en 12 jarige bij me die me vast kunnen reddenquote:Op zaterdag 14 januari 2017 10:34 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Arme jij, verdwaald in de escape room
Ik ga rusten nog. Morgen weer trainen hopelijk.
Dat heb ik nu nooitquote:Op zaterdag 14 januari 2017 10:42 schreef Molo het volgende:
[..]
Ik krijg 'm elke 3 maanden wel van iemand toegestuurd
Niet als er geen pc of mobiel bij zit hoor, dan zijn die 11 en 12 jarige echt volledig kansloosquote:Op zaterdag 14 januari 2017 10:42 schreef Cat-astrophe het volgende:
[..]
Ik heb een 11 en 12 jarige bij me die me vast kunnen reddenEn Takke en MPG
Rusten
Trainen
Gewoon 3 flinke plakken nemen.quote:Op zaterdag 14 januari 2017 10:42 schreef Karzai het volgende:
tenzij spacecake dat heb ik nog nooit gegeten
'mijn' 11 en 12 jarige nietquote:Op zaterdag 14 januari 2017 10:43 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Niet als er geen pc of mobiel bij zit hoor, dan zijn die 11 en 12 jarige echt volledig kansloos
ik ga oude vrouwtjes helpen oversteken tegen een vergoedingquote:Op zaterdag 14 januari 2017 10:29 schreef marcb1974 het volgende:
Levert het niet meer op als je ze ook een beetje verwend?quote:Op zaterdag 14 januari 2017 10:47 schreef Karzai het volgende:
[..]
ik ga oude vrouwtjes helpen oversteken tegen een vergoeding
quote:
ga jij ff lekker oude vrouwtjes een beurt gevenquote:Op zaterdag 14 januari 2017 10:50 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Levert het niet meer op als je ze ook een beetje verwend?
nee hoor ik laat ze op de trambaan staan als ze niet betalen, levert veel meer opquote:Op zaterdag 14 januari 2017 10:50 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Levert het niet meer op als je ze ook een beetje verwend?
make up your mindquote:
eets en knuffel ze, ik heb net een vers croisantje op hierquote:
moeten ze wel eerst hun testament aan hebben gepastquote:Op zaterdag 14 januari 2017 10:51 schreef Karzai het volgende:
[..]
nee hoor ik laat ze op de trambaan staan als ze niet betalen, levert veel meer op
Goed plan! Ontbijt.quote:
Als ik in dit weer op de fiets moet heb ik natuurlijk wel een beetje brandstof nodig.quote:
Ja, het is tenslotte horrorwinterquote:Op zaterdag 14 januari 2017 11:11 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Als ik in dit weer op de fiets moet heb ik natuurlijk wel een beetje brandstof nodig.
quote:Op zaterdag 14 januari 2017 11:11 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Als ik in dit weer op de fiets moet heb ik natuurlijk wel een beetje brandstof nodig.
quote:
quote:Op zaterdag 14 januari 2017 11:12 schreef Voxs het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
mag niet met mijn hand, maar heb al wel anderhalf uur met zkh bovenop een heuvel hier op ijzige straten rondgelopen ... ZONDER ontbijtquote:Op zaterdag 14 januari 2017 11:17 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ga jij vandaag ook op de fiets?
Sorry,maakte grapje, maar als ik moest fietsen zou ik ook eerst wat etenquote:Op zaterdag 14 januari 2017 11:17 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ga jij vandaag ook op de fiets?
Lekker ravotten.quote:Op zaterdag 14 januari 2017 11:17 schreef crv het volgende:
[..]![]()
Wij hebben net gewandeld met zkh en direkt bij thuiskomst wil die het terras op en gaat daar nog ff afkoelen" ....
dat flikt ie zelfs bij -10 en kouder, we hebben echt een winterhond
hij speelt niet echt maar heeft het enorm naar zijn zin en voelt zich prima bij kouquote:
quote:Op zaterdag 14 januari 2017 11:20 schreef Voxs het volgende:
[..]
Sorry,maakte grapje, maar als ik moest fietsen zou ik ook eerst wat eten
broodtrommeltje voorin meequote:
Muts en handschoenen.quote:Op zaterdag 14 januari 2017 11:22 schreef crv het volgende:
[..]
broodtrommeltje voorin mee![]()
doe je antivries in je bidon ?
Zo zag ik het even voor mequote:
in je Bidonquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.There are 2 Situations that drives an man Crazy: With and without wife
Wanneer een man de deur van zijn auto voor zijn vrouw openhoud is of de auto nieuw of zijn vrouw
Sorry, mind closed until further notice🍷
quote:Op zaterdag 14 januari 2017 11:24 schreef crv het volgende:
[..]
in je BidonOuwehoer maar, ik doe het toch maar even.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
"Ik zal nooit bij een club gaan die mij als lid accepteert"
maar wat ga je fietsen ?quote:Op zaterdag 14 januari 2017 11:26 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ouwehoer maar, ik doe het toch maar even.
Oh, even naar de Aldi heen en weer.quote:Op zaterdag 14 januari 2017 11:27 schreef crv het volgende:
[..]
maar wat ga je fietsen ?
was serieuze vraag![]()
owwww, dacht dat je echt even een serieus eind ging fietsenquote:Op zaterdag 14 januari 2017 11:28 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Oh, even naar de Aldi heen en weer.
Ik overdrijf graag.quote:Op zaterdag 14 januari 2017 11:29 schreef crv het volgende:
[..]
owwww, dacht dat je echt even een serieus eind ging fietsen
Ik moet wel een heuvel op.quote:Op zaterdag 14 januari 2017 11:30 schreef Karzai het volgende:
mo doet net of ie op expeditie naar de zuidpool gaat
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |